Past goed bij jouw manier van reageren.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jemig, ook niet een klein beetje gefrustreerd of zo.
Allesquote:
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me toch vrij weinig omdat ik bij voorbaat al weet dat ie shit is.
Allesquote:
Allesquote:
is wel vies om in een bed te slapen waar je altijd op ligt/zit als je niet slaapt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien heeft ze alleen een kamer met een bed en een keuken
Allesquote:
Oke Crip.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Past goed bij jouw manier van reageren.
moeitequote:Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm kun je dan niet jezelf verwoorden
Beter ga je weg als je alleen maar zuur kan haten.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm kun je dan niet jezelf verwoorden
Zo knap vind ik hem niet vind Wentworth Miller veel knapper en veel meer natural enzo.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zulke chicks mag je alleen eisen als je eruit ziet als Toni Mahfud
Je riep?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil echt dat iemand nu over mn buikje wrijft heb srsly te veel donuts gegeten
Die is faggot.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zo knap vind ik hem niet vind Wentworth Miller veel knapper en veel meer natural enzo.
Hij is gaaaaay.gifquote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zo knap vind ik hem niet vind Wentworth Miller veel knapper en veel meer natural enzo.
Die is ook gay tochquote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
haha madquote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter ga je weg als je alleen maar zuur kan haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |