tongstenen ofziets, ik was aan het kijken naar ontsteking filmpjes omdat ik dat leuk vindquote:
Check die tattooquote:Op maandag 22 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Jayden heeft echt een scheve botoxbek
Ja nou ik vind het maar raarquote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tongstenen ofziets, ik was aan het kijken naar ontsteking filmpjes omdat ik dat leuk vinden toen zag ik deze ertussen
Daarmee kan je bv 7 kinderen mee makenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Check die tattoo
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij, kom NU met mij mee naar museum vrolik
No way, dat is dus geen moeder material.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarmee kan je bv 7 kinderen mee maken
oh wow met opso en madeliefff. kan niet wachten xDquote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij natuurlijk toch ook gekkie maar hoe meer zielen hoe meer vreugd enzo
Hiermee jinx je dat je overmorgen telefoon krijgt dat het toch niet gaat lukken en dat het volgende week wordt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef Oberkullie het volgende:
Nou de monteur komt woensdag. Dat valt nog mee
Echt he. Ordinair wijfquote:Op maandag 22 februari 2016 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
No way, dat is dus geen moeder material.
ik haat dat soort bh cups, kvind het niet echt flatteus voor de borstenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Check die tattoo
[ afbeelding ]
Dan kan ik welquote:Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zonder grapjes ik ga naar museum vrolik in juli EN DAARNA NAAR EEN LEZING VAN PROFESSOR ERIK SCHERDER
ja nerdmode enzo
Pics van jou zonder bhquote:Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik haat dat soort bh cups, kvind het niet echt flatteus voor de borsten
Wat is daar nerd aan? Ik ga regelmatig naar musea. Beetje culturele bagage oppikken enzo.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zonder grapjes ik ga naar museum vrolik in juli EN DAARNA NAAR EEN LEZING VAN PROFESSOR ERIK SCHERDER
ja nerdmode enzo
Die heeft ze toch niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik haat dat soort bh cups, kvind het niet echt flatteus voor de borsten
Noel en ik gaan gezellig mee.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga met een paar andere studiegenoten srry ;$
Dat sws. Net als Frank. Hebben we het goed getroffen in klbquote:Op maandag 22 februari 2016 18:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Remqo is een prima gozer.
[..]
Ben best een redelijke kerel hoor.
JimmyDean en ik gaan gezellig mee.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga met een paar andere studiegenoten srry ;$
Haha nerd xDquote:Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is daar nerd aan? Ik ga regelmatig naar musea. Beetje culturele bagage oppikken enzo.
Hmm ik denk er over na.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee, ik wil wel een gedragen string opsturen
Zulke postsquote:Op maandag 22 februari 2016 18:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Echt? Wie vind je dan wel knap?
Jayd Nicole lijkt wel een beeje op Lila West van Dexter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet zo fienquote:Op maandag 22 februari 2016 18:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar heb Remqo beloofd me te gedragen
Zoiets kun je toch al redelijk snel zien lijkt me?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
''Is geen moeder materiaal''
Gtfo man, weet eerst eens een meisje te houden voordat je daarover conclusies gaat trekken.
Niet zo boos doen omdat je geen moedermateriaal bent.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Gtfo man, weet eerst eens een meisje te houden voordat je daarover conclusies gaat trekken.
Ook goeienavond Crip.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Op basis van?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoiets kun je toch al redelijk snel zien lijkt me?
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Wait wut wdym?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarmee kan je bv 7 kinderen mee maken
Mooie tieten.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is geen moeder-materiaal dit.
Ik wil dr titties voelenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is geen moeder-materiaal dit.
Hou opquote:Op maandag 22 februari 2016 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Hiermee jinx je dat je overmorgen telefoon krijgt dat het toch niet gaat lukken en dat het volgende week wordt.
Nee nog niet, lang geleden dat ik haar op MTV heb gefienquote:Op maandag 22 februari 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je dat nieuwe nummer van Avril lafien gehoord? Die is gooeehoeeed
Op basis van uiterlijk kun je vrij weinig zeggen over de eigenschappen van een vrouw mbt het instaat zijn van een goede moeder. En aangezien je het meisje in kwestie niet kent lijkt het me dus een rare conclusiequote:
Spekkie!quote:Op maandag 22 februari 2016 18:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Val kapot, je bent zo laag, je registreert niet eens op mijn radar.
wellusquote:Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Op basis van uiterlijk kun je vrij weinig zeggen over de eigenschappen van een vrouw mbt het instaat zijn van een goede moeder. En aangezien je het meisje in kwestie niet kent lijkt het me dus een rare conclusie
Bedankt, ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg wel ff hoi want niemand anders gaat het doen.
Incorrect. Je kunt genoeg van iemand's uiterlijk aflezen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Op basis van uiterlijk kun je vrij weinig zeggen over de eigenschappen van een vrouw mbt het instaat zijn van een goede moeder. En aangezien je het meisje in kwestie niet kent lijkt het me dus een rare conclusie
dat gegeil op die 'bekenden' jaaa die is lekker nee, die is lekkerder kijk maar dit dat zus zo blah blah blahquote:
Uit een trampstamp kan je wel het een en ander afleiden.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat was srs de volgende vriendin van Brody nadat het met Jayde uit ging.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je dat nieuwe nummer van Avril lafien gehoord? Die is gooeehoeeed
Nee hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 18:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Incorrect. Je kunt genoeg van iemand's uiterlijk aflezen.
[ afbeelding ]
Geen vader-materiaal, dit.
Doe normaal WCH is er zoquote:Op maandag 22 februari 2016 18:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Incorrect. Je kunt genoeg van iemand's uiterlijk aflezen.
[ afbeelding ]
Geen vader-materiaal, dit.
Jij ligt echt wel teringveel op bed he. Als jij nergens heen zou hoeven zou je er dan zo uitzien?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
Zo ik lig in bed. Kan er in ieder geval niets gebeuren
Jouw mening boeit me toch vrij weinig omdat ik bij voorbaat al weet dat ie shit is.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uit een trampstamp kan je wel het een en ander afleiden.
Is ook een jeugdfotoquote:
Jemig, ook niet een klein beetje gefrustreerd of zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me toch vrij weinig omdat ik bij voorbaat al weet dat ie shit is.
Houden zoquote:
Misschien heeft ze alleen een kamer met een bed en een keukenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij ligt echt wel teringveel op bed he. Als jij nergens heen zou hoeven zou je er dan zo uitzien?![]()
[ afbeelding ]
Past goed bij jouw manier van reageren.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jemig, ook niet een klein beetje gefrustreerd of zo.
Allesquote:
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me toch vrij weinig omdat ik bij voorbaat al weet dat ie shit is.
Allesquote:
Allesquote:
is wel vies om in een bed te slapen waar je altijd op ligt/zit als je niet slaapt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien heeft ze alleen een kamer met een bed en een keuken
Allesquote:
Oke Crip.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Past goed bij jouw manier van reageren.
moeitequote:Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm kun je dan niet jezelf verwoorden
Beter ga je weg als je alleen maar zuur kan haten.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm kun je dan niet jezelf verwoorden
Zo knap vind ik hem niet vind Wentworth Miller veel knapper en veel meer natural enzo.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zulke chicks mag je alleen eisen als je eruit ziet als Toni Mahfud
Je riep?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil echt dat iemand nu over mn buikje wrijft heb srsly te veel donuts gegeten
Die is faggot.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zo knap vind ik hem niet vind Wentworth Miller veel knapper en veel meer natural enzo.
Hij is gaaaaay.gifquote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zo knap vind ik hem niet vind Wentworth Miller veel knapper en veel meer natural enzo.
Die is ook gay tochquote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
haha madquote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter ga je weg als je alleen maar zuur kan haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |