Op basis van uiterlijk kun je vrij weinig zeggen over de eigenschappen van een vrouw mbt het instaat zijn van een goede moeder. En aangezien je het meisje in kwestie niet kent lijkt het me dus een rare conclusiequote:
Spekkie!quote:Op maandag 22 februari 2016 18:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Val kapot, je bent zo laag, je registreert niet eens op mijn radar.
wellusquote:Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Op basis van uiterlijk kun je vrij weinig zeggen over de eigenschappen van een vrouw mbt het instaat zijn van een goede moeder. En aangezien je het meisje in kwestie niet kent lijkt het me dus een rare conclusie
Bedankt, ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg wel ff hoi want niemand anders gaat het doen.
Incorrect. Je kunt genoeg van iemand's uiterlijk aflezen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Op basis van uiterlijk kun je vrij weinig zeggen over de eigenschappen van een vrouw mbt het instaat zijn van een goede moeder. En aangezien je het meisje in kwestie niet kent lijkt het me dus een rare conclusie
dat gegeil op die 'bekenden' jaaa die is lekker nee, die is lekkerder kijk maar dit dat zus zo blah blah blahquote:
Uit een trampstamp kan je wel het een en ander afleiden.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat was srs de volgende vriendin van Brody nadat het met Jayde uit ging.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je dat nieuwe nummer van Avril lafien gehoord? Die is gooeehoeeed
Nee hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 18:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Incorrect. Je kunt genoeg van iemand's uiterlijk aflezen.
[ afbeelding ]
Geen vader-materiaal, dit.
Doe normaal WCH is er zoquote:Op maandag 22 februari 2016 18:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Incorrect. Je kunt genoeg van iemand's uiterlijk aflezen.
[ afbeelding ]
Geen vader-materiaal, dit.
Jij ligt echt wel teringveel op bed he. Als jij nergens heen zou hoeven zou je er dan zo uitzien?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
Zo ik lig in bed. Kan er in ieder geval niets gebeuren
Jouw mening boeit me toch vrij weinig omdat ik bij voorbaat al weet dat ie shit is.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uit een trampstamp kan je wel het een en ander afleiden.
Is ook een jeugdfotoquote:
Jemig, ook niet een klein beetje gefrustreerd of zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me toch vrij weinig omdat ik bij voorbaat al weet dat ie shit is.
Houden zoquote:
Misschien heeft ze alleen een kamer met een bed en een keukenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij ligt echt wel teringveel op bed he. Als jij nergens heen zou hoeven zou je er dan zo uitzien?![]()
[ afbeelding ]
Past goed bij jouw manier van reageren.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jemig, ook niet een klein beetje gefrustreerd of zo.
Allesquote:
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me toch vrij weinig omdat ik bij voorbaat al weet dat ie shit is.
Allesquote:
Allesquote:
is wel vies om in een bed te slapen waar je altijd op ligt/zit als je niet slaapt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien heeft ze alleen een kamer met een bed en een keuken
Allesquote:
Oke Crip.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Past goed bij jouw manier van reageren.
moeitequote:Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm kun je dan niet jezelf verwoorden
Beter ga je weg als je alleen maar zuur kan haten.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm kun je dan niet jezelf verwoorden
Zo knap vind ik hem niet vind Wentworth Miller veel knapper en veel meer natural enzo.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zulke chicks mag je alleen eisen als je eruit ziet als Toni Mahfud
Je riep?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil echt dat iemand nu over mn buikje wrijft heb srsly te veel donuts gegeten
Die is faggot.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zo knap vind ik hem niet vind Wentworth Miller veel knapper en veel meer natural enzo.
Hij is gaaaaay.gifquote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zo knap vind ik hem niet vind Wentworth Miller veel knapper en veel meer natural enzo.
Die is ook gay tochquote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
haha madquote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter ga je weg als je alleen maar zuur kan haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |