Heeft die cash on hand?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is een nette negroide drugsemperor.
Harvey Specter dan?
Ja weet ik veel had dat ook maar gedaan in een opwelling.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat bewijst het dan? Dat je een stapeltje geld hebt, meer niet. Je naam staat er niet eens op. Leg nu maar het geld van je vader terug voor je het kwijt raakt en weer een pak slaag krijgt.
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ZilverDoe dan echt waardevolle shit.
Koos Vriendloos dusquote:Op maandag 22 februari 2016 17:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja weet ik veel had dat ook maar gedaan in een opwelling.
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja weet ik veel had dat ook maar gedaan in een opwelling.
Je lijkt op politie in burger daarom houden mensen zich netjes aan de snelheid, meer rook uit de ramen laten blazen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd mensen die 30 rijden waar je 30 mag.
waarom zou ik boos moeten worden??quote:Op maandag 22 februari 2016 17:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja ik dacht als ik jou erop zet word Stimo weer boos enzo dat ik jou noem..
http://imgur.com/Cdq36Af
Dacht dat je Opso zag als je kleine KLB SC zusjequote:Op maandag 22 februari 2016 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waarom zou ik boos moeten worden??
Ik dacht dat mijn geclaxoneer en gebumperkleef wel genoeg was.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je lijkt op politie in burger daarom houden mensen zich netjes aan de snelheid, meer rook uit de ramen laten blazen.
Nou nee.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dacht dat je Opso zag als je kleine KLB SC zusje.
Leefleef beste leef.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind dat wel een leuk iets, dat huppelepup leef beste leef
Hoi vk ^^ hihi
ja gvd.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA DAT BETEKENT GEWOON 'SORRY' BEN JE ACHTERLIJK OFZO JEZUS HEY
M'n sc zuster heeft mij verlaten, kauaiquote:Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dacht dat je Opso zag als je kleine KLB SC zusje.
Ja, ik heb het al eerder gevraagd hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 17:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik heb dat woord zoveel gebruikt en nu pas vraag je het?
Betekend sorry.
al was ik dat wel: boeiequote:Op maandag 22 februari 2016 17:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh oke soz je bent niet boos dat ik daar vanuit ging toch?
Ik ben er voor jequote:Op maandag 22 februari 2016 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n sc zuster heeft mij verlaten, kauai
waar ligt ie nu?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja gvd.
ewa, die stok lag hier laatst tantoedichtbij
Moest lachen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik hoef geen coke als ik pepsi
Ja dunno is Twittertaal.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik heb het al eerder gevraagd hoor
Ja, waarom dan soz? sorry - soz? wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |