quote:Op maandag 22 februari 2016 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Preview dan.Zit geen briefje bij hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke bios ik kom ookquote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Toegezegd om vanavonf met iemand naar de film te gaan maar film draait oas over 2 uur en ben nu wachten op school.... heb hoofspijn ben moe maarja moet toch beetje xontact onderhoud en flexibel opstelle
Welke film?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Toegezegd om vanavonf met iemand naar de film te gaan maar film draait oas over 2 uur en ben nu wachten op school.... heb hoofspijn ben moe maarja moet toch beetje xontact onderhoud en flexibel opstelle
Doe effe een fapje en drink wat water.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Neequote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Willen jullie foto van m'n 50 cent
Is dat een eufemisme?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Willen jullie foto van m'n 50 cent
Handiger dan zo'n pak met kleingeld.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom 100 euro briefjes, die neemt men bijna nergens aan.
kan niquote:Op maandag 22 februari 2016 17:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe effe een fapje en drink wat water.
Je hebt 2 uur op te poepen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan ni
Ik moet al de hele dag kakken maar ben ophouden
Als ik ga cummen dan kan ik die kak echt niet meer ophouden
Dan wil ik ook total body relaxatio n
Ja ik dacht als ik jou erop zet word Stimo weer boos enzo dat ik jou noem.quote:
Het is feitelijk geld van je moeder, moest d'r nog betalen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
mmg, wil je m'n geld aub weer terug storten?
goeie manquote:Op maandag 22 februari 2016 17:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is feitelijk geld van je moeder, moest d'r nog betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |