Over wie heb je het nu?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:06 schreef Stimorol- het volgende:
Heb je zijn verdere posts gelezen? COntinu zichzelf bewijzen.
Onzeker mannetje
Sowieso een vreemd luchtje hangt er aan zijn vermogen. Al dat mysterieuze gedoe van hem en dat hij niet kan delen hoe het precies werkt. Ik hoop maar dat de POLITIE hem niet in de smiezen heeft. Of de AIVD die mee leest. Of de FBI misschien.quote:
Als ik met pensioen kan.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha, lekker ash. Geef mij eens wat.
Want ik ga idd een screenshot van MijnING hier postenquote:Op maandag 22 februari 2016 17:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe nu eens niet zo kattig. Vind het wel vermakelijk hoor.
Laten we niet vergeten dat MMGYM ook regelmatig bluft met de inhoud van zijn bankrekening, maar daar heb ik nog geen enkel bewijs voor gezien.
haha gayquote:Op maandag 22 februari 2016 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als jij komt, kom ik ookGaan we eerst ff shoppen
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als jij komt, kom ik ookGaan we eerst ff shoppen
Uhu.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:07 schreef JimmyDean het volgende:
Ja want anderen willen wel daadwerkelijk gaan vechten inderdaad.
Flappentap, jij woont toch in de grootstad?!quote:Op maandag 22 februari 2016 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Want ik ga idd een screenshot van MijnING hier posten. En anders is het wel van "haha Photoshop".
staat mij ook te wachtenquote:
Preview dan.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Flappentap, jij woont toch in de grootstad?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha lolquote:Op maandag 22 februari 2016 17:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh soz wilde zsm foto maken dus even snel wat namen opgezet.
http://imgur.com/W4QyrTo
Ik maak een grapjequote:Op maandag 22 februari 2016 17:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
staat mij ook te wachten
Ik heb nu al geen contact
Mocht ik ooit huis uit gaan dan verbreekt contact met familie en ouders wss ook
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Preview dan.Iemand is op z'n paperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Preview dan.Waarom 100 euro briefjes, die neemt men bijna nergens aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |