Zolang je het maar meentquote:Op maandag 22 februari 2016 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In goede& slechte tijdenwjnmk hvj
Zie niets staan dat niet met FOK! te combineren is.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze heeft leven gevonden, vriendje en lerende voor haar geneeskunde loting
gvd. Mocht ie ooit in je buurt liggen, haal 'm, en stuur 'm maar naar mij via de post. Zorg ik dat ie in het buitenland terecht komt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ah gvd, hij lag eerst vlakbij apeldoorn, toen ketelhaven, dronten. en nu in Bilderdam
Hihiquote:Op maandag 22 februari 2016 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meerdere pics van je Daniel Wellington horloge
hjb hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zet die vetklep anders ff in spoilers ,het is etenstijd.
Zijn wel een paar winkelketens waarvan ik het jammer vind dat ze nog niet zijn omgevallen though.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Actie en perry sport ook op omvallen ja?
Al die winkelketens die omvallen de laatste tijd, geen een waarvan ik denk 'ooh da's jammer'
kunnen we toch meetje van maken hihiquote:Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd. Mocht ie ooit in je buurt liggen, haal 'm, en stuur 'm maar naar mij via de post. Zorg ik dat ie in het buitenland terecht komt.
Bij Niels in de koffer mee naar Thailand en met een lading soa's weer terug.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd. Mocht ie ooit in je buurt liggen, haal 'm, en stuur 'm maar naar mij via de post. Zorg ik dat ie in het buitenland terecht komt.
Echt hequote:Op maandag 22 februari 2016 18:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zijn wel een paar winkelketens waarvan ik het jammer vind dat ze nog niet zijn omgevallen though.
Nee een enkeltje, die hoeft niet terug.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij Niels in de koffer mee naar Thailand en met een lading soa's weer terug.
Edit die naam, dalijk komt de popoquote:Op maandag 22 februari 2016 18:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ah joh, dan kan f1en ook doen alsof ze geslachtsgemeenschap heeft gehad.
Praat normaal over mijn foto ;Squote:Op maandag 22 februari 2016 18:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ze zou ook van skinny naar vetzak kunnen zijn getransformeerd.
Waarom praat je zo over fien1989 ?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ah joh, dan kan fien ook doen alsof ze geslachtsgemeenschap heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |