SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yeahquote:
Maar je bent niet blond xDdddquote:Op maandag 22 februari 2016 00:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik heb food en ben een boy
ohhh jij bent er zo 1quote:Op maandag 22 februari 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar je bent niet blond xDddd
Goed bezigquote:Op maandag 22 februari 2016 00:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
yeahmet 6 bij 3m dakterras enzo
zin in de zomer. Als t goed is (ligt aan de verbouwing) kunnen we er over 2 maanden ofzo in
eyyyquote:Op maandag 22 februari 2016 00:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb een blondjes eis om mcgrath af te schrikken
Ik heb ginger stijl haarquote:Op maandag 22 februari 2016 00:16 schreef defokkingfoker het volgende:
Opso heb jij krullen?
Ik hou van krullen
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 februari 2016 00:26 schreef Murdera het volgende:
Bedtijd. Morgen weer vroeg op. Fijne avond allen.
Jaquote:Op maandag 22 februari 2016 00:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb nog een joint voor je gedraaid![]()
Trustonnquote:Op maandag 22 februari 2016 00:26 schreef Murdera het volgende:
Bedtijd. Morgen weer vroeg op. Fijne avond allen.
Ben sinds kort blondquote:Op maandag 22 februari 2016 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Piss off![]()
je hebt bruine haartjes jonge dame
quote:Op maandag 22 februari 2016 00:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mijn gedachten hadden een lekkere krullebol met yogapants van jou gemaakt
Pics in dm danquote:Op maandag 22 februari 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Trustonn
[..]
Ben sinds kort blond
mooiquote:Op maandag 22 februari 2016 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
En. Wat vind je van m'n mermaidhair wp
rode kool is paarsquote:Op maandag 22 februari 2016 00:41 schreef wietparkiet het volgende:
heeft een beetje de kleur van rode kool
Bel je moedwrquote:Op maandag 22 februari 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb beetje aandacht nodig
Bel ckquote:Op maandag 22 februari 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bel mijquote:Op maandag 22 februari 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jezelf soppenquote:Op maandag 22 februari 2016 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kan ik moe worden ben srsly hyper
vroeger waren ik en catkiller erg close maar we zijn uit elkaar gegroeidquote:
pushups, jumping jacks, squats, absquote:Op maandag 22 februari 2016 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb je kans na kans gegeven om te veranderen doe niet alsof het allemaal mijn schuld is!!!quote:Op maandag 22 februari 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vroeger waren ik en catkiller erg close maar we zijn uit elkaar gegroeid
of beter gezegd hij heeft me gedumpt
echt een kutwijf is het
Blijf gewoon baggeren ik ben ook nog lang niet moequote:Op maandag 22 februari 2016 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
In douche al gedaanquote:
werd al moe na het lezen van al die bewegingenquote:Op maandag 22 februari 2016 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pushups, jumping jacks, squats, abs
Hey gayquote:
Moet vroeg opquote:Op maandag 22 februari 2016 00:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Blijf gewoon baggeren ik ben ook nog lang niet moe
ja we hadden relatie van 3 jaar en dat kutwijf gaat er met een wiskunde nerdje vandoorquote:Op maandag 22 februari 2016 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In douche al gedaan
[..]
werd al moe na het lezen van al die bewegingen
En ck, wat een bitch is die!
Voor betaboys gaanquote:Op maandag 22 februari 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja we hadden relatie van 3 jaar en dat kutwijf gaat er met een wiskunde nerdje vandoor
Zou voor omega boyz gaanquote:Op maandag 22 februari 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt he, terwijl ik echt gamma boy ben
oud en zo nagemaaktquote:
Ben meer Karwei persoonquote:Op maandag 22 februari 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt he, terwijl ik echt gamma boy ben
kon dat nog maarquote:Op maandag 22 februari 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nou en je moeder is ook oud en daar luister je ook nog steeds naar xD
Was het maar zo makkelijkquote:Op maandag 22 februari 2016 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah rusteloos.
Drink paar flesjes absinthe en je bent helemaal weer zen
hoop zo dat ik een chickie benquote:Op maandag 22 februari 2016 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga slapen welterusten chickies en alfaboys
Nee je kan het niet echtquote:Op maandag 22 februari 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond je de seks wel goed?
hahaquote:Op maandag 22 februari 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is er? is fallout kut geeindigd?
Viel ook tegen terwijl ik gewoon kort ben. Zou niet aanraden bij FOK!sters.quote:
1,90 is toch best lang?quote:Op maandag 22 februari 2016 01:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Viel ook tegen terwijl ik gewoon kort ben. Zou niet aanraden bij FOK!sters.
Je woont in Tirol?quote:Op maandag 22 februari 2016 01:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij naam mij mee naar een restaurant in de bergen met een super mooi uitzicht over de stad
Nee, twee kussen op de wang, Ik kan het totaal niet inschatten of hij mij echt leuk vindt. Dat kan ik nooit. Maar vervolg is er zeker. We hebben afgesproken een keer samen te gaan hardlopen in de bergen.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je woont in Tirol?
Anywaytjes hoe eindigde het?? Hebben jullie gekust?? Komt er nog een vervolg??
precies zoals ik t zegquote:
nee mag niequote:Op maandag 22 februari 2016 01:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
mag toch wel vertellen over mijn date?
jaquote:
Aaaahquote:Op maandag 22 februari 2016 01:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij naam mij mee naar een restaurant in de bergen met een super mooi uitzicht over de stad
nou, anders ik wel..quote:Op maandag 22 februari 2016 05:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Sow... gelukkig is het weer maandag
Ik heb er zin in
Ik hou van maandag omdat iedereen chagrijnig isquote:Op maandag 22 februari 2016 05:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Sow... gelukkig is het weer maandag
Ik heb er zin in
quote:
high five voor de werkende klassequote:Op maandag 22 februari 2016 06:50 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik hou van maandag omdat iedereen chagrijnig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Chai4modquote:Op maandag 22 februari 2016 07:05 schreef Chai het volgende:
POL / NOS-propaganda verzameltopic.
Ik heb slotje gezet
reya heeft door je slotje heen gepostquote:Op maandag 22 februari 2016 07:05 schreef Chai het volgende:
POL / NOS-propaganda verzameltopic.
Ik heb slotje gezet
hoe durft die?quote:Op maandag 22 februari 2016 08:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
reya heeft door je slotje heen gepost
Het slotje zal er al om 7 uur. Reya's post is van 7:55, dus is mijn slotje.quote:Op maandag 22 februari 2016 08:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
reya heeft door je slotje heen gepost
quote:Op maandag 22 februari 2016 06:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
high five voor de werkende klasse
kom op jongens, we kunnen het, we gaan ervoor, lekker knallen! TJAKKA!Hajee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Jouw standaard lok oneliners...quote:
Ik hou daar wel van tbh maar liever gewoon real life shoppen ja. Lekker tussen de harentrekkende wijven en enorme pashokjerijtjesquote:
ik hou er helemaal niet van.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van tbh maar liever gewoon real life shoppen ja. Lekker tussen de harentrekkende wijven en enorme pashokjerijtjes
damn your big tittiesquote:Op maandag 22 februari 2016 09:25 schreef Crip het volgende:
a cup titties hebben altijd deleukste bh's rip my soul
gewoon proppen johquote:Op maandag 22 februari 2016 09:25 schreef Crip het volgende:
quote:
I guess, jaquote:Op maandag 22 februari 2016 09:25 schreef Crip het volgende:
hoeraquote:Op maandag 22 februari 2016 09:51 schreef Stimorol- het volgende:
Omg mijn te strakke shirt is niet meer te strak.
Wat anders eten al niet doet.
pics befo 'n aftaquote:Op maandag 22 februari 2016 09:51 schreef Stimorol- het volgende:
Omg mijn te strakke shirt is niet meer te strak.
Wat anders eten al niet doet.
Maar aantal haartjes op je hoofd blijft nog steeds bij 0 ipv 100'en xDDDDquote:Op maandag 22 februari 2016 09:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat een maandagalles loopt in het honderd
gvd
Oh je hebt ruimte nodig voor je pamper?quote:Op maandag 22 februari 2016 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
Daarom alleen karlkani broeken die hebben een lekker ruim kruis
Juist, want de bolle kant van de luier zit altijd aan de voorkant...quote:Op maandag 22 februari 2016 10:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh je hebt ruimte nodig voor je pamper?
neuh, een nietszeggende zaak als de v&d kwam ik toch al nooit.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als t zo doorgaat met faillissementen moeten we wel
ja, die is al overgenomen door jumbo geloof ikquote:Op maandag 22 februari 2016 10:38 schreef McGrath het volgende:
Blijft La place eigenlijk nog wel gewoon?
neequote:Op maandag 22 februari 2016 10:38 schreef McGrath het volgende:
ja er zijn meerdere winkels failliet gegaan dus wie weet welke in de toekomst nog volgen..want Veel Mensen kopen onlinequote:Op maandag 22 februari 2016 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, een nietszeggende zaak als de v&d kwam ik toch al nooit.
huhquote:Op maandag 22 februari 2016 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die is al overgenomen door jumbo geloof ik
ja de zelfstandige blijven ..die in een v&d zaten uiteraard niet..idd door jumbo overgenomenquote:Op maandag 22 februari 2016 10:38 schreef McGrath het volgende:
kledingwinkels in kleinere kernen doen het schijnbaar juist wel heel erg goed.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja er zijn meerdere winkels failliet gegaan dus wie weet welke in de toekomst nog volgen..want Veel Mensen kopen online
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)jumbo-slaat-weer-toequote:
kernen?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kledingwinkels in kleinere kernen doen het schijnbaar juist wel heel erg goed.
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)jumbo-slaat-weer-toe
ja ik dacht ook te lezen dat ze nog nieuwe vestigingen gaan openen omdat er een hoop dicht gaanquote:Op maandag 22 februari 2016 10:42 schreef McGrath het volgende:
Dus alleen de La Place restaurants die los zaten van een V&D? dan heeft rotterdam er toch nog ééntje als het goed is!
quote:Op maandag 22 februari 2016 10:43 schreef McGrath het volgende:
Boeren hebben geen internet dus moeten ze wel naar het centrum.
Hopelijk komt er wel weer ergens zo'n afhaal van la place in rotterdam, die gebruik ik nog wel eens.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik dacht ook te lezen dat ze nog nieuwe vestigingen gaan openen omdat er een hoop dicht gaan
aha. Zou kunnen geen idee.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dorpen, wijken.
oftewel niet naar "de stad" hoeven gaan maar gewoon dicht bij huis een winkel
veel mensen gaan ook in winkels passen en t online goedkoper kopen . Ja op gegeven moment zal er iets aan t winkel concept moeten veranderenquote:Op maandag 22 februari 2016 10:45 schreef McGrath het volgende:
Ik denk overigens dat winkels hun gedachte over winkelen eens moeten veranderen, het is niet gewoon meer alleen iets kopen, de meeste die naar het centrum gaan, gaan gewoon voor een gezellig dagje, en v&d is niet bepaald gezellig.
weet je dat ik er amper nog kom. Alleen soms voor een sapje of die salades. Maar die broodjes vind ik steeds hetzelfde en te duur.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hopelijk komt er wel weer ergens zo'n afhaal van la place in rotterdam, die gebruik ik nog wel eens.
quote:
hmm maar ik woon nu in een dorp en in de stad woonde ik in een buitenwijk. En op die plekken is t juist zo dat winkels die geen eerste levensbehoefte artikelen verkopen steeds failliet gaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, jij woont dan waarschijnlijk ook in een stad..
Zie ik er uit als cap'n save-a-hoe?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En heb je Opsonatie al gered uit de handen van DM'ende schurken.
was mcnulty er weer?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En heb je Opsonatie al gered uit de handen van DM'ende schurken.
hmm, okequote:Op maandag 22 februari 2016 10:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm maar ik woon nu in een dorp en in de stad woonde ik in een buitenwijk. En op die plekken is t juist zo dat winkels die geen eerste levensbehoefte artikelen verkopen steeds failliet gaan.
quote:Op maandag 22 februari 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
Zie ik er uit als cap'n save-a-hoe?
Welke dm'ende schurken?
Hahaquote:Op maandag 22 februari 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie ik er uit als cap'n save-a-hoe?
quote:
Eh.. oké?quote:
Die komt ook in random SC's binnenvallen met de instelling dat een ieder zich positief moet opstellen tegenover hem.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die komt ook in random SC's binnenvallen met de instelling dat een ieder zich positief moet opstellen tegenover hem.
Dat is wel echt heel treurig, jaquote:
Je bent ouder dan 15 en kijkt op tegen een androgene knul met een soort van kijkmij -complex van een online forum? is dit echt?quote:
V&D Amstelveen kwam ik al niet meer door het horkerige personeel. Je mocht blij zijn als ze je gedag zeiden aan de kassa. Ja dag dan ga ik liever naar de Bijenkorf.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:45 schreef McGrath het volgende:
Ik denk overigens dat winkels hun gedachte over winkelen eens moeten veranderen, het is niet gewoon meer alleen iets kopen, de meeste die naar het centrum gaan, gaan gewoon voor een gezellig dagje, en v&d is niet bepaald gezellig.
'Als ze me geen gedag zeggen aan de kassa boycot ik hunnie!quote:Op maandag 22 februari 2016 11:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
V&D Amstelveen kwam ik al niet meer door het horkerige personeel. Je mocht blij zijn als ze je gedag zeiden aan de kassa. Ja dag dan ga ik liever naar de Bijenkorf.
Gewoon service hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
'Als ze me geen gedag zeggen aan de kassa boycot ik hunnie!'
![]()
wat doet dit mijn pijn zegquote:Op maandag 22 februari 2016 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent ouder dan 15 en kijkt op tegen een androgene knul met een soort van kijkmij -complex van een online forum? is dit echt?
Ja? oh, mooi meegenomen. Maar is wel serieuze vraag.quote:
Misschien als autist lastig te begrijpen, maar als je ergens iets koopt is het wel fijn als het personeel gewoon normaal doet.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Als ze me geen gedag zeggen aan de kassa boycot ik hunnie!'
![]()
Oei de autist kaart! barney.gifquote:Op maandag 22 februari 2016 11:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Misschien als autist lastig te begrijpen, maar als je ergens iets koopt is het wel fijn als het personeel gewoon normaal doet.
Nee dan zeg ik natuurlijk niets en open er thuis een topic over. Wat ben jij voor Fok!ker.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik waardeer je ruggengraat verder wel hoor... wacht je ook echt? als ze geen gedag zeggen dat je dan je artikelen neerlegt en wegloopt?
Dat zeg je net toch? of was het een grapje?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee dan zeg ik natuurlijk niets en open er thuis een topic over. Wat ben jij voor Fok!ker.
Is het in jouw ogen echt zo bizar dat mensen verwachten dat winkelpersoneel klantvriendelijk is?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
Echt who caresje haalt je spullen en gaat weer weg... mijn god zeg
![]()
12:00 Rotterdam CS mannetje, wacht maar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
HPLC verpest de sfeer hier inderdaad wel vaak
Dat zeg ik nergens... dat zegt zij ook niet. Dit ging om een 'hallo', meer is er niet besproken.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is het in jouw ogen echt zo bizar dat mensen verwachten dat winkelpersoneel klantvriendelijk is?
Echt he, first world problems.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei de autist kaart! barney.gif
Echt who caresje haalt je spullen en gaat weer weg... mijn god zeg
![]()
Vrouwen en hoinkquote:
In mijn optiek is "hallo" het minimum op het gebied van klantvriendelijkheid.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Dat zeg ik nergens... dat zegt zij ook niet. Dit ging om een 'hallo', meer is er niet besproken.
Dat is mooi, bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In mijn optiek is "hallo" het minimum op het gebied van klantvriendelijkheid.
Daarom, online kun je lengtematen invullen.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, altijd zijn de pijpen (haha pijpen xD) te lang of heupgedeelte te strak
Dit verbaast mij niets.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is mooi, bedankt voor de informatie.
Dat jij dat minimum niet kan missen is jouw probleem. Vervelend allemaal hoor.
Als ik iets vraag in een winkel wil ik gewoon antwoord, dat is voor mij klantvriendelijkheid.
Die hallo mogen ze van mij wel houden, is voor mij niet echt een probleem.
Ook even ter informatie.
Wow, monddood. zozo.quote:
Oké.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Grappig mannetje ben jij toch.
hahahaquote:
Dat een fittie noemenquote:Op maandag 22 februari 2016 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga verder dan met fittie, stelletje autisten
Ditquote:
voelde dat lekker?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Gallagher" klinkt als het geluid dat je maakt als je een pik diep in je strot hebt.
Jij maakt wel veel 'pause' opmerkingen laatste tijd..quote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Gallagher" klinkt als het geluid dat je maakt als je een pik diep in je strot hebt.
wild mango xDquote:Op maandag 22 februari 2016 12:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij maakt wel veel 'pause' opmerkingen laatste tijd..
Wat een haat?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kinky koeliequote:Op maandag 22 februari 2016 12:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
wild mango xD
Jij bent gay voor het zo interpreteren.
Je weet wel meer niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zulke slechte humor had
Klopt, daar was ik mij persoonlijk sowieso bewust van. En nu?quote:
Ga ik even rokenquote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, daar was ik mij persoonlijk sowieso bewust van. En nu?
Vlgde weekquote:Op maandag 22 februari 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een haat?
Wanneer moet je weer werken?
Let maar niet op hem, die gozer is een badtripbob lightquote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Succes man.quote:
Zo erg?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vlgde week.
[..]
Let maar niet op hem, die gozer is een badtripbob light.
Dit is nieuw voor mij.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
Heb net het hele verhaal gehoord via iemand andersquote:
Waar heb je het nu over?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
Heb net het hele verhaal gehoord via iemand anderswat een aanfluiting weer zeg
![]()
waar is bob., nog steeds onder behandeling?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vlgde week.
[..]
Let maar niet op hem, die gozer is een badtripbob light.
Over je belerende vingertje van vanochtend. Dat verhaal...quote:
Deltaquote:Op maandag 22 februari 2016 13:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar is bob., nog steeds onder behandeling?
Zeg zequote:Op maandag 22 februari 2016 13:03 schreef Crip het volgende:
De mannen hier zijn echt zo'n oude wijven roddelclubje.
quote:Oke. this is so trippy. vandaag vlees gegeten. daarna m'n mandarijn d' orange die ik heb laten beschimmelen stukje van gegeten. ik wil fruitarier worden. vlees eten ken ik alleen in delta. gekkenhouse!
quote:Was ontsnapt naar Groningen. Toen was het daar zo koud met mijn kapotte schoenen dat ik mijzelf maar bij de politie heb aangemeld hahahahaha. Nu zit ik in lentis eventjes tot ik weer terug naar delta gebracht zal worden.
quote:Ben opgepakt doorm polititie toen ik meer dan 2 uur vrijheden opnam was ik ontsnaptna de 2 uur tongue-emoticon toen ontdekte ik dat een verbrand stuk van een groep spuitvuurwerk dat het veraste ik kan snuiven. deed een beetje in een van die vuurpuilhoudendee dingen of zo en daarna opmijn hand en snui ven. met politie heb ik de vrouwelijke meteen versierd.
Die succes was voor jou hoor, niet dat erg manquote:Op maandag 22 februari 2016 13:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, niet te houden gewoon. Zwaar verslaafd hier. 3 keer in kliniek gezeten enzo, fucked up
Jezustering waar komt dit vandaanquote:
Op zijn facebookquote:Op maandag 22 februari 2016 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die succes was voor jou hoor, niet dat erg man
[..]
Jezustering waar komt dit vandaanwaar plaatst ie dit?
maar bob is wel super aardigquote:
Wees eens heel specifiek nu.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Over je belerende vingertje van vanochtend. Dat verhaal...
Shit man, hij heeft een Facebook....? en daar plaatst ie dit soort shitquote:
Nee hij is echt zo ver heen... Blijkbaar heeft ie wel soms uurtje verlof oid maar dan gaat ie soms ontsnappen of zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit man, hij heeft een Facebook....? en daar plaatst ie dit soort shit![]()
wat een vent ook... vraag me af of die trolled. Hoe kan je zo iemand zo vrij laten
Nah het zal mij verder een worst wezen, maar je bent triest bezig met je clubje als je gewoonweg constant zit te liegen man. Maar veel plezier er mee allemaal.quote:
ja, en een fanpagequote:Op maandag 22 februari 2016 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit man, hij heeft een Facebook....? en daar plaatst ie dit soort shit![]()
wat een vent ook... vraag me af of die trolled. Hoe kan je zo iemand zo vrij laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |