Ik hou daar wel van tbh maar liever gewoon real life shoppen ja. Lekker tussen de harentrekkende wijven en enorme pashokjerijtjesquote:
ik hou er helemaal niet van.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van tbh maar liever gewoon real life shoppen ja. Lekker tussen de harentrekkende wijven en enorme pashokjerijtjes
damn your big tittiesquote:Op maandag 22 februari 2016 09:25 schreef Crip het volgende:
a cup titties hebben altijd deleukste bh's rip my soul
gewoon proppen johquote:Op maandag 22 februari 2016 09:25 schreef Crip het volgende:
quote:
I guess, jaquote:Op maandag 22 februari 2016 09:25 schreef Crip het volgende:
hoeraquote:Op maandag 22 februari 2016 09:51 schreef Stimorol- het volgende:
Omg mijn te strakke shirt is niet meer te strak.
Wat anders eten al niet doet.
pics befo 'n aftaquote:Op maandag 22 februari 2016 09:51 schreef Stimorol- het volgende:
Omg mijn te strakke shirt is niet meer te strak.
Wat anders eten al niet doet.
Maar aantal haartjes op je hoofd blijft nog steeds bij 0 ipv 100'en xDDDDquote:Op maandag 22 februari 2016 09:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat een maandagalles loopt in het honderd
gvd
Oh je hebt ruimte nodig voor je pamper?quote:Op maandag 22 februari 2016 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
Daarom alleen karlkani broeken die hebben een lekker ruim kruis
Juist, want de bolle kant van de luier zit altijd aan de voorkant...quote:Op maandag 22 februari 2016 10:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh je hebt ruimte nodig voor je pamper?
neuh, een nietszeggende zaak als de v&d kwam ik toch al nooit.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als t zo doorgaat met faillissementen moeten we wel
ja, die is al overgenomen door jumbo geloof ikquote:Op maandag 22 februari 2016 10:38 schreef McGrath het volgende:
Blijft La place eigenlijk nog wel gewoon?
neequote:Op maandag 22 februari 2016 10:38 schreef McGrath het volgende:
ja er zijn meerdere winkels failliet gegaan dus wie weet welke in de toekomst nog volgen..want Veel Mensen kopen onlinequote:Op maandag 22 februari 2016 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, een nietszeggende zaak als de v&d kwam ik toch al nooit.
huhquote:Op maandag 22 februari 2016 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die is al overgenomen door jumbo geloof ik
ja de zelfstandige blijven ..die in een v&d zaten uiteraard niet..idd door jumbo overgenomenquote:Op maandag 22 februari 2016 10:38 schreef McGrath het volgende:
kledingwinkels in kleinere kernen doen het schijnbaar juist wel heel erg goed.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja er zijn meerdere winkels failliet gegaan dus wie weet welke in de toekomst nog volgen..want Veel Mensen kopen online
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)jumbo-slaat-weer-toequote:
kernen?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kledingwinkels in kleinere kernen doen het schijnbaar juist wel heel erg goed.
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)jumbo-slaat-weer-toe
ja ik dacht ook te lezen dat ze nog nieuwe vestigingen gaan openen omdat er een hoop dicht gaanquote:Op maandag 22 februari 2016 10:42 schreef McGrath het volgende:
Dus alleen de La Place restaurants die los zaten van een V&D? dan heeft rotterdam er toch nog ééntje als het goed is!
quote:Op maandag 22 februari 2016 10:43 schreef McGrath het volgende:
Boeren hebben geen internet dus moeten ze wel naar het centrum.
Hopelijk komt er wel weer ergens zo'n afhaal van la place in rotterdam, die gebruik ik nog wel eens.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik dacht ook te lezen dat ze nog nieuwe vestigingen gaan openen omdat er een hoop dicht gaan
aha. Zou kunnen geen idee.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dorpen, wijken.
oftewel niet naar "de stad" hoeven gaan maar gewoon dicht bij huis een winkel
veel mensen gaan ook in winkels passen en t online goedkoper kopen . Ja op gegeven moment zal er iets aan t winkel concept moeten veranderenquote:Op maandag 22 februari 2016 10:45 schreef McGrath het volgende:
Ik denk overigens dat winkels hun gedachte over winkelen eens moeten veranderen, het is niet gewoon meer alleen iets kopen, de meeste die naar het centrum gaan, gaan gewoon voor een gezellig dagje, en v&d is niet bepaald gezellig.
weet je dat ik er amper nog kom. Alleen soms voor een sapje of die salades. Maar die broodjes vind ik steeds hetzelfde en te duur.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hopelijk komt er wel weer ergens zo'n afhaal van la place in rotterdam, die gebruik ik nog wel eens.
quote:
hmm maar ik woon nu in een dorp en in de stad woonde ik in een buitenwijk. En op die plekken is t juist zo dat winkels die geen eerste levensbehoefte artikelen verkopen steeds failliet gaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, jij woont dan waarschijnlijk ook in een stad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |