Ik hou daar wel van tbh maar liever gewoon real life shoppen ja. Lekker tussen de harentrekkende wijven en enorme pashokjerijtjesquote:
ik hou er helemaal niet van.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van tbh maar liever gewoon real life shoppen ja. Lekker tussen de harentrekkende wijven en enorme pashokjerijtjes
damn your big tittiesquote:Op maandag 22 februari 2016 09:25 schreef Crip het volgende:
a cup titties hebben altijd deleukste bh's rip my soul
gewoon proppen johquote:Op maandag 22 februari 2016 09:25 schreef Crip het volgende:
quote:
I guess, jaquote:Op maandag 22 februari 2016 09:25 schreef Crip het volgende:
hoeraquote:Op maandag 22 februari 2016 09:51 schreef Stimorol- het volgende:
Omg mijn te strakke shirt is niet meer te strak.
Wat anders eten al niet doet.
pics befo 'n aftaquote:Op maandag 22 februari 2016 09:51 schreef Stimorol- het volgende:
Omg mijn te strakke shirt is niet meer te strak.
Wat anders eten al niet doet.
Maar aantal haartjes op je hoofd blijft nog steeds bij 0 ipv 100'en xDDDDquote:Op maandag 22 februari 2016 09:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wat een maandagalles loopt in het honderd
gvd
Oh je hebt ruimte nodig voor je pamper?quote:Op maandag 22 februari 2016 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
Daarom alleen karlkani broeken die hebben een lekker ruim kruis
Juist, want de bolle kant van de luier zit altijd aan de voorkant...quote:Op maandag 22 februari 2016 10:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh je hebt ruimte nodig voor je pamper?
neuh, een nietszeggende zaak als de v&d kwam ik toch al nooit.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als t zo doorgaat met faillissementen moeten we wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |