Nee je kan het niet echtquote:Op maandag 22 februari 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond je de seks wel goed?
hahaquote:Op maandag 22 februari 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is er? is fallout kut geeindigd?
Viel ook tegen terwijl ik gewoon kort ben. Zou niet aanraden bij FOK!sters.quote:
1,90 is toch best lang?quote:Op maandag 22 februari 2016 01:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Viel ook tegen terwijl ik gewoon kort ben. Zou niet aanraden bij FOK!sters.
Je woont in Tirol?quote:Op maandag 22 februari 2016 01:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij naam mij mee naar een restaurant in de bergen met een super mooi uitzicht over de stad
Nee, twee kussen op de wang, Ik kan het totaal niet inschatten of hij mij echt leuk vindt. Dat kan ik nooit. Maar vervolg is er zeker. We hebben afgesproken een keer samen te gaan hardlopen in de bergen.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je woont in Tirol?
Anywaytjes hoe eindigde het?? Hebben jullie gekust?? Komt er nog een vervolg??
precies zoals ik t zegquote:
nee mag niequote:Op maandag 22 februari 2016 01:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
mag toch wel vertellen over mijn date?
jaquote:
Aaaahquote:Op maandag 22 februari 2016 01:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij naam mij mee naar een restaurant in de bergen met een super mooi uitzicht over de stad
nou, anders ik wel..quote:Op maandag 22 februari 2016 05:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Sow... gelukkig is het weer maandag
Ik heb er zin in
Ik hou van maandag omdat iedereen chagrijnig isquote:Op maandag 22 februari 2016 05:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Sow... gelukkig is het weer maandag
Ik heb er zin in
quote:
high five voor de werkende klassequote:Op maandag 22 februari 2016 06:50 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik hou van maandag omdat iedereen chagrijnig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Chai4modquote:Op maandag 22 februari 2016 07:05 schreef Chai het volgende:
POL / NOS-propaganda verzameltopic.
Ik heb slotje gezet
reya heeft door je slotje heen gepostquote:Op maandag 22 februari 2016 07:05 schreef Chai het volgende:
POL / NOS-propaganda verzameltopic.
Ik heb slotje gezet
hoe durft die?quote:Op maandag 22 februari 2016 08:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
reya heeft door je slotje heen gepost
Het slotje zal er al om 7 uur. Reya's post is van 7:55, dus is mijn slotje.quote:Op maandag 22 februari 2016 08:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
reya heeft door je slotje heen gepost
quote:Op maandag 22 februari 2016 06:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
high five voor de werkende klasse
kom op jongens, we kunnen het, we gaan ervoor, lekker knallen! TJAKKA!Hajee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Jouw standaard lok oneliners...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |