Jezelf soppenquote:Op maandag 22 februari 2016 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kan ik moe worden ben srsly hyper
vroeger waren ik en catkiller erg close maar we zijn uit elkaar gegroeidquote:
pushups, jumping jacks, squats, absquote:Op maandag 22 februari 2016 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb je kans na kans gegeven om te veranderen doe niet alsof het allemaal mijn schuld is!!!quote:Op maandag 22 februari 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vroeger waren ik en catkiller erg close maar we zijn uit elkaar gegroeid
of beter gezegd hij heeft me gedumpt
echt een kutwijf is het
Blijf gewoon baggeren ik ben ook nog lang niet moequote:Op maandag 22 februari 2016 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
In douche al gedaanquote:
werd al moe na het lezen van al die bewegingenquote:Op maandag 22 februari 2016 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pushups, jumping jacks, squats, abs
Hey gayquote:
Moet vroeg opquote:Op maandag 22 februari 2016 00:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Blijf gewoon baggeren ik ben ook nog lang niet moe
ja we hadden relatie van 3 jaar en dat kutwijf gaat er met een wiskunde nerdje vandoorquote:Op maandag 22 februari 2016 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In douche al gedaan
[..]
werd al moe na het lezen van al die bewegingen
En ck, wat een bitch is die!
Voor betaboys gaanquote:Op maandag 22 februari 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja we hadden relatie van 3 jaar en dat kutwijf gaat er met een wiskunde nerdje vandoor
Zou voor omega boyz gaanquote:Op maandag 22 februari 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt he, terwijl ik echt gamma boy ben
oud en zo nagemaaktquote:
Ben meer Karwei persoonquote:Op maandag 22 februari 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt he, terwijl ik echt gamma boy ben
kon dat nog maarquote:Op maandag 22 februari 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nou en je moeder is ook oud en daar luister je ook nog steeds naar xD
Was het maar zo makkelijkquote:Op maandag 22 februari 2016 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah rusteloos.
Drink paar flesjes absinthe en je bent helemaal weer zen
hoop zo dat ik een chickie benquote:Op maandag 22 februari 2016 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga slapen welterusten chickies en alfaboys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |