Dat een fittie noemenquote:Op maandag 22 februari 2016 12:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga verder dan met fittie, stelletje autisten
Ditquote:
voelde dat lekker?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Gallagher" klinkt als het geluid dat je maakt als je een pik diep in je strot hebt.
Jij maakt wel veel 'pause' opmerkingen laatste tijd..quote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Gallagher" klinkt als het geluid dat je maakt als je een pik diep in je strot hebt.
wild mango xDquote:Op maandag 22 februari 2016 12:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij maakt wel veel 'pause' opmerkingen laatste tijd..
Wat een haat?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kinky koeliequote:Op maandag 22 februari 2016 12:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
wild mango xD
Jij bent gay voor het zo interpreteren.
Je weet wel meer niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zulke slechte humor had
Klopt, daar was ik mij persoonlijk sowieso bewust van. En nu?quote:
Ga ik even rokenquote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, daar was ik mij persoonlijk sowieso bewust van. En nu?
Vlgde weekquote:Op maandag 22 februari 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een haat?
Wanneer moet je weer werken?
Let maar niet op hem, die gozer is een badtripbob lightquote:Op maandag 22 februari 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, daar was ik mij persoonlijk sowieso bewust van. En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |