Zie ik er uit als cap'n save-a-hoe?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En heb je Opsonatie al gered uit de handen van DM'ende schurken.
was mcnulty er weer?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En heb je Opsonatie al gered uit de handen van DM'ende schurken.
hmm, okequote:Op maandag 22 februari 2016 10:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm maar ik woon nu in een dorp en in de stad woonde ik in een buitenwijk. En op die plekken is t juist zo dat winkels die geen eerste levensbehoefte artikelen verkopen steeds failliet gaan.
quote:Op maandag 22 februari 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
Zie ik er uit als cap'n save-a-hoe?
Welke dm'ende schurken?
Hahaquote:Op maandag 22 februari 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie ik er uit als cap'n save-a-hoe?
quote:
Eh.. oké?quote:
Die komt ook in random SC's binnenvallen met de instelling dat een ieder zich positief moet opstellen tegenover hem.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die komt ook in random SC's binnenvallen met de instelling dat een ieder zich positief moet opstellen tegenover hem.
Dat is wel echt heel treurig, jaquote:
Je bent ouder dan 15 en kijkt op tegen een androgene knul met een soort van kijkmij -complex van een online forum? is dit echt?quote:
V&D Amstelveen kwam ik al niet meer door het horkerige personeel. Je mocht blij zijn als ze je gedag zeiden aan de kassa. Ja dag dan ga ik liever naar de Bijenkorf.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:45 schreef McGrath het volgende:
Ik denk overigens dat winkels hun gedachte over winkelen eens moeten veranderen, het is niet gewoon meer alleen iets kopen, de meeste die naar het centrum gaan, gaan gewoon voor een gezellig dagje, en v&d is niet bepaald gezellig.
'Als ze me geen gedag zeggen aan de kassa boycot ik hunnie!quote:Op maandag 22 februari 2016 11:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
V&D Amstelveen kwam ik al niet meer door het horkerige personeel. Je mocht blij zijn als ze je gedag zeiden aan de kassa. Ja dag dan ga ik liever naar de Bijenkorf.
Gewoon service hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
'Als ze me geen gedag zeggen aan de kassa boycot ik hunnie!'
![]()
wat doet dit mijn pijn zegquote:Op maandag 22 februari 2016 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent ouder dan 15 en kijkt op tegen een androgene knul met een soort van kijkmij -complex van een online forum? is dit echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |