Zie ik er uit als cap'n save-a-hoe?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En heb je Opsonatie al gered uit de handen van DM'ende schurken.
was mcnulty er weer?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En heb je Opsonatie al gered uit de handen van DM'ende schurken.
hmm, okequote:Op maandag 22 februari 2016 10:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm maar ik woon nu in een dorp en in de stad woonde ik in een buitenwijk. En op die plekken is t juist zo dat winkels die geen eerste levensbehoefte artikelen verkopen steeds failliet gaan.
quote:Op maandag 22 februari 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
Zie ik er uit als cap'n save-a-hoe?
Welke dm'ende schurken?
Hahaquote:Op maandag 22 februari 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie ik er uit als cap'n save-a-hoe?
quote:
Eh.. oké?quote:
Die komt ook in random SC's binnenvallen met de instelling dat een ieder zich positief moet opstellen tegenover hem.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die komt ook in random SC's binnenvallen met de instelling dat een ieder zich positief moet opstellen tegenover hem.
Dat is wel echt heel treurig, jaquote:
Je bent ouder dan 15 en kijkt op tegen een androgene knul met een soort van kijkmij -complex van een online forum? is dit echt?quote:
V&D Amstelveen kwam ik al niet meer door het horkerige personeel. Je mocht blij zijn als ze je gedag zeiden aan de kassa. Ja dag dan ga ik liever naar de Bijenkorf.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:45 schreef McGrath het volgende:
Ik denk overigens dat winkels hun gedachte over winkelen eens moeten veranderen, het is niet gewoon meer alleen iets kopen, de meeste die naar het centrum gaan, gaan gewoon voor een gezellig dagje, en v&d is niet bepaald gezellig.
'Als ze me geen gedag zeggen aan de kassa boycot ik hunnie!quote:Op maandag 22 februari 2016 11:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
V&D Amstelveen kwam ik al niet meer door het horkerige personeel. Je mocht blij zijn als ze je gedag zeiden aan de kassa. Ja dag dan ga ik liever naar de Bijenkorf.
Gewoon service hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
'Als ze me geen gedag zeggen aan de kassa boycot ik hunnie!'
![]()
wat doet dit mijn pijn zegquote:Op maandag 22 februari 2016 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent ouder dan 15 en kijkt op tegen een androgene knul met een soort van kijkmij -complex van een online forum? is dit echt?
Ja? oh, mooi meegenomen. Maar is wel serieuze vraag.quote:
Misschien als autist lastig te begrijpen, maar als je ergens iets koopt is het wel fijn als het personeel gewoon normaal doet.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Als ze me geen gedag zeggen aan de kassa boycot ik hunnie!'
![]()
Oei de autist kaart! barney.gifquote:Op maandag 22 februari 2016 11:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Misschien als autist lastig te begrijpen, maar als je ergens iets koopt is het wel fijn als het personeel gewoon normaal doet.
Nee dan zeg ik natuurlijk niets en open er thuis een topic over. Wat ben jij voor Fok!ker.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik waardeer je ruggengraat verder wel hoor... wacht je ook echt? als ze geen gedag zeggen dat je dan je artikelen neerlegt en wegloopt?
Dat zeg je net toch? of was het een grapje?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee dan zeg ik natuurlijk niets en open er thuis een topic over. Wat ben jij voor Fok!ker.
Is het in jouw ogen echt zo bizar dat mensen verwachten dat winkelpersoneel klantvriendelijk is?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
Echt who caresje haalt je spullen en gaat weer weg... mijn god zeg
![]()
12:00 Rotterdam CS mannetje, wacht maar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
HPLC verpest de sfeer hier inderdaad wel vaak
Dat zeg ik nergens... dat zegt zij ook niet. Dit ging om een 'hallo', meer is er niet besproken.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is het in jouw ogen echt zo bizar dat mensen verwachten dat winkelpersoneel klantvriendelijk is?
Echt he, first world problems.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oei de autist kaart! barney.gif
Echt who caresje haalt je spullen en gaat weer weg... mijn god zeg
![]()
Vrouwen en hoinkquote:
In mijn optiek is "hallo" het minimum op het gebied van klantvriendelijkheid.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Dat zeg ik nergens... dat zegt zij ook niet. Dit ging om een 'hallo', meer is er niet besproken.
Dat is mooi, bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In mijn optiek is "hallo" het minimum op het gebied van klantvriendelijkheid.
Daarom, online kun je lengtematen invullen.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, altijd zijn de pijpen (haha pijpen xD) te lang of heupgedeelte te strak
Dit verbaast mij niets.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is mooi, bedankt voor de informatie.
Dat jij dat minimum niet kan missen is jouw probleem. Vervelend allemaal hoor.
Als ik iets vraag in een winkel wil ik gewoon antwoord, dat is voor mij klantvriendelijkheid.
Die hallo mogen ze van mij wel houden, is voor mij niet echt een probleem.
Ook even ter informatie.
Wow, monddood. zozo.quote:
Oké.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Grappig mannetje ben jij toch.
hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |