staat de prijs bij.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:44 schreef karr-1 het volgende:
Meer info vragen. Welk pakje, waar vandaan en wat je gekocht zou hebben.
ja natuurlijk ik ga ff 60 euro betalen voor iets wat ik niet eens besteld heb en binnen krijgquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:46 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Nou, dan is het opgelost toch?
gaat om een mail.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:48 schreef gianni61 het volgende:
hang op, klik weg, bel uw bank...
oftewel weggooien en vergeten
Verstandig advies. Niet dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:48 schreef gianni61 het volgende:
jij gaat bij elke spam mail opvragen hoe ze aan je mail adres komen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Verstandig advies. Niet dus.
Beter te vragen wat er besteld zou zijn en waarom ze bij TS adres terecht komen met de vordering.
Afterpay staat nu niet bepaald bekend om spammails te versturen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij gaat bij elke spam mail opvragen hoe ze aan je mail adres komen?
Nu je het zegt! En dan is het inderdaad onmogelijk om een pakket de grens over te sturen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:51 schreef Fogel het volgende:
Een pakket naar Noorwegen? Je woont toch in Nederland?
correct.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:51 schreef Fogel het volgende:
Een pakket naar Noorwegen? Je woont toch in Nederland?
volgens after pay niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nu je het zegt! En dan is het inderdaad onmogelijk om een pakket de grens over te sturen.
Joh.....quote:
Niet zo dramatisch. Neem eens contact op met die gasten dat is namelijk sneller dan hier een topic te openen.quote:Ik ga dit echt niet betalen.
Bezorg adres in het buitenland met een factuuradres in Nederland kan prima.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nu je het zegt! En dan is het inderdaad onmogelijk om een pakket de grens over te sturen.
Joh. Je meent hetquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Bezorg adres in het buitenland met een factuuradres in Nederland kan prima.
Ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Joh.....
[..]
Niet zo dramatisch. Neem eens contact op met die gasten dat is namelijk sneller dan hier een topic te openen.
Is de factuur volledig aan jou geadresseerd?
Bel eens met ze. Dat gaat een stuk meer informatie en duidelijkheid opleveren dan dit topic.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
Bedoel ik heb niks bestelt.
Doe niet zo panisch manquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
Het gaat om een pakket van 60 euro niet om moord.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Jij maakt nooit een foutje?quote:Bedoel ik heb niks bestelt.
Zet deze maar in je c&p.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bel eens met ze. Dat gaat een stuk meer informatie en duidelijkheid opleveren dan dit topic.
Ik zal je even helpen...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik voel mij nu inderdaad enorm geholpen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen...
Het is alleen wat minder logisch in veel gevallen. En al helemaal als TS van niks weet kan het op fraude duiden.
Je weet niet wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik vind het niet zo leuk dat mensen onder mijn naam pakketjes kunnen sturen.
het gaat om dat ik een aanmaning krijg voor een pakket wat ik niet besteld heb laat staan zelf krijgt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het gaat om een pakket van 60 euro niet om moord.
[..]
Jij maakt nooit een foutje?
Nogmaals. Jij maakt nooit een fout?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
het gaat om dat ik een aanmaning krijg voor een pakket wat ik niet besteld heb laat staan zelf krijgt.
wat is het dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen...
Het is alleen wat minder logisch in veel gevallen. En al helemaal als TS van niks weet kan het op fraude duiden.
er is geen systeem wat ineens een betaling kan doen onder mijn naam.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nogmaals. Jij maakt nooit een fout?
Laat even weten wat afterpay zegt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
er is geen systeem wat ineens een betaling kan doen onder mijn naam.
Dus dat is geen fout.
Is jouw volledige naam + adres gebruikt of alleen je email adres? In dat laatste geval kan het een fout zijn als het dat eerste is dan fraude.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
er is geen systeem wat ineens een betaling kan doen onder mijn naam.
Dus dat is geen fout.
Woon jij in Noorwegen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja natuurlijk ik ga ff 60 euro betalen voor iets wat ik niet eens besteld heb en binnen krijg
voorletter + achternaam +adres.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is jouw volledige naam + adres gebruikt of alleen je email adres? In dat laatste geval kan het een fout zijn als het dat eerste is dan fraude.
Afterpay heeft zich dik ingedekt tegen fraude dus daar hoef je je verder geen zorgen om te maken, de winkeliers betalen prima dik aan toeslagen die ze moeten betalen om Afterpay te mogen gebruiken.
Ik weet ondertussen waar de bestelling is gedaan. Bij bloemen.netquote:
Iemand die graag een ander blij maakt met bloemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik weet ondertussen waar de bestelling is gedaan. Bij bloemen.nl
Wie koopt er nu voor 60 euro aan bloemen op mijn account?
met mijn geld.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Iemand die graag een ander blij maakt met bloemen.
Gewoon Afterpay bellen dus die werken dagelijks aan dit soort gevallen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
voorletter + achternaam +adres.
Dus ik ga uit van fraude.
haha dudequote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Bij bloemen.nl kun je helemaal niet via Afterpay betalen.
JA MAAR HET IS FRAUDE!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:24 schreef Blue-eyes het volgende:
kijk is goed dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Heb je Afterpay al gebeld?quote:
ik heb nog niet gebeld want ik ga 1 eerst overleggen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb je Afterpay al gebeld?
Of durf je niet?
Ik zou dan eerst je advocaat bellenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb nog niet gebeld want ik ga 1 eerst overleggen.
2 ik ga niet bellen zonder beter te weten wat ik ga vragen en hoe het aan te pakken.
Ja, gauw je post aanpassenquote:
Net de situatie voor gelegd en hij belt mij zo terug.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst je advocaat bellen
"hallo met afterpay"quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb nog niet gebeld want ik ga 1 eerst overleggen.
2 ik ga niet bellen zonder beter te weten wat ik ga vragen en hoe het aan te pakken.
juist dit wil je geen fouten in makenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Misschien, maar het valt me wel op dat het tegenwoordig steeds meer gebeurt. Meteen allerlei grote woorden en termen gebruiken zonder even na te denken.
Wat heeft afterpay inmiddels gezegd dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
juist dit wil je geen fouten in maken
Wat betaal je die advocaat voor zijn adviesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
juist dit wil je geen fouten in maken
quote:
Bijten ze een beetje?quote:
Google eens een deel van de tekst. Meestal zie je dan al snel andere voorbeelden.quote:
Maar even serieus, als je dit op die manier benaderd en het is wat anders kun je echt hele grote problemen krijgen.quote:
40 plus verzendkostenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef Fer het volgende:
Die bloemen zijn 50¤ 55¤ 65¤ of andere prijzen, maar zeker geen 60¤
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:56 schreef karr-1 het volgende:
En waarom zou iemand bloemen via een Nederlandse site bestellen en dan in Noorwegen laten bezorgen?
Het zijn standaard phishing mails.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Verstandig advies. Niet dus.
Beter te vragen wat er besteld zou zijn en waarom ze bij TS adres terecht komen met de vordering.
maar ik heb nu dat ik een pakket verstuurd heb naar buitenlandquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het zijn standaard phishing mails.
Krijg er zelf ook geregeld (nou ja paar keer per jaar) een mail met "here is your invoice" in een zip bestand bijv. als bijlage.
Altijd nep, je weet zelf heus wel wanneer je iets uit een ander land bestelt hebt.
Mocht het "echt" zijn, zie je andere soort mailtjes verschijnen of veel meer gericht met naam etc.
Heb je nu al gebeld met Afterpay?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar ik heb nu dat ik een pakket verstuurd heb naar buitenland
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Krijg er zelf ook geregeld (nou ja paar keer per jaar) een mail met "here is your invoice" in een zip bestand bijv. als bijlage.
Altijd nep, je weet zelf heus wel wanneer je iets uit een ander land bestelt hebt.
Mocht het "echt" zijn, zie je andere soort mailtjes verschijnen of veel meer gericht met naam etc.
is uiteraard waar. Maar ik zie nergens in het topic staan dat het bericht niet op naam staat. Of dat het een zipbestandje met een invoice heeft.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van internet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik vind het niet zo leuk dat mensen onder mijn naam pakketjes kunnen sturen.
Heb je nou al eens tekst uit de mail gegoogeld?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar ik heb nu dat ik een pakket verstuurd heb naar buitenland
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
Net de situatie voor gelegd en hij belt mij zo terug.
Gast, jij bent toch 17 of zo?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Plak die mail eens hier. Je naam en mailadres natuurlijk weglaten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:35 schreef tailfox het volgende:
(familie lid die advocaat is hielp mij)
dus kosten niks.
maar hij zegt dat het phising is en dat ik maandag anders maar moet bellen
Google nou eens een stukje uit die mail, sjongejonge..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:35 schreef tailfox het volgende:
(familie lid die advocaat is hielp mij)
dus kosten niks.
maar hij zegt dat het phising is en dat ik maandag anders maar moet bellen
allang gedaan maar kan niks vinden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Google nou eens een stukje uit die mail, sjongejonge..
Dankzij dit soort mensen blijven ze juist phishing-mails versturen
Waarom geloof ik je niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
allang gedaan maar kan niks vinden.
De kans is zo groot dat er mee te traceren valt dus nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Plak die mail eens hier. Je naam en mailadres natuurlijk weglaten.
Alleen als de advocaat toestemming geeft natuurlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dik 3 uur de tijd gehad. Mag het toch hopen van wel.
je komt wel over als iemand die oprecht isquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
De kans is zo groot dat er mee te traceren valt dus nee.
Het is een herinnering. Dus waar is sowieso je topic over een eerste email?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:03 schreef tailfox het volgende:
Problemen met het openen van deze e-mail? Bekijkt u dan onze webversie.
E-mail herinnering
Dagtekening : 20 februari 2016
Ordernummer : xxxxxx
AfterPay kenmerk : xxxxxx
Datum betaaloverzicht : 4 februari 2016
Volgens onze gegevens heeft u het betaaloverzicht dat betrekking heeft op uw bestelling bij Bloemen.net nog niet voldaan.
Via deze herinnering willen wij u erop attent maken dat de betalingstermijn inmiddels is verstreken. Wij bieden u nog éénmaal de mogelijkheid om binnen 15 dagen na dagtekening het openstaande saldo zonder extra kosten aan ons over te maken.
Artikelnr Product omschrijving Aantal BTW % Prijs p.e. Totaal
1 xxxxxxxx1,00 6,00 ¤ 40,00 ¤ 40,00
2 xxxxxxxx 1,00 21,00 ¤ 0,00 ¤ 0,00
3 Service kosten AfterPay 1,00 21,00 ¤ 1,50 ¤ 1,50
4 Verzendkosten 1,00 21,00 ¤ 15,00 ¤ 15,00
5 Afrondingscorrectie 1,00 0,00 ¤ 0,00 ¤ 0,00
Totaal inclusief BTW ¤ 56,50
(waarvan BTW) ¤ 5,12
U kunt eenvoudig betalen via bovenstaande betaalknop.
U kunt er ook voor kiezen om het bedrag te voldoen via internetbankieren of met een bankoverschrijving. De betaalgegevens zijn als volgt:
Uiterste betaaldatum:6 maart 2016.
IBAN:NL24ABNA0598152180
Begunstigde:AfterPay te Heerenveen
Betalingsomschrijving:217787661
Indien wij het factuurbedrag niet tijdig hebben ontvangen zal AfterPay u bij de volgende aanmaning ¤ 8,50 administratiekosten in rekening brengen.
Dit e-mailbericht is automatisch verstuurd. U kunt niet op dit bericht antwoorden.
Heeft u vragen?
Voor vragen over uw bestelling, bijvoorbeeld over levering of retournering, neemt u contact op met Bloemen.net via info@viskil.nl of 0187 - 48 24 38.
Voor vragen over uw betaling neemt u contact met ons op via www.afterpay.nl/klanten. Ook vindt u hier het antwoord op veel gestelde vragen. Bellen met onze klantenservice kan natuurlijk ook op 0900 40 50 60 2 (euro 0,70 p/g)
Snel en eenvoudig contact met de AfterPay? Dat kan ook via social media. Ons webcare team beantwoordt vragen en reageert op posts op werkdagen van 08.00 20.00 en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur. Like ons op Facebook en praat mee. Zo blijft u op de hoogte van de laatste informatie van en over AfterPay.
Voor alle betalingen gelden de algemene betalingsvoorwaarden van arvato Finance B.V., handelende onder de naam AfterPay., Postbus 434, 8440 AK Heerenveen. KvK Noord Nederland 08203350. BTW nr. NL8210.92.698.B01. Bloemen.net is een handelsnaam van de Vennootschap onder firma Viskil Florist Services, Langeweg 90, 3241 KA Middelharnis. KvK Rotterdam 24340509, BTW nr. NL0091.60.218.B01. De rechten ten aanzien van deze vordering zijn overgedragen aan arvato Finance B.V. Incassokosten, indien hierboven vermeld, kunnen bij een incassobureau (conform de wet buitengerechtelijke incassokosten) oplopen naar een bedrag van ¤ 40,00.
niet gehad. misschien in spamn volderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is een herinnering. Dus waar is sowieso je topic over een eerste email?
2; het kan zijn dat Viskil een typfout heeft gemaakt in het email adres.
Anyway, lekker negeren.
ik weet niet of het ontvangen is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef Woelwater het volgende:
Sukkel
https://www.klacht.nl/niet-ontvangen-287/
Is gewoon letterlijk dezelfde mail, alleen wat gegevens veranderd![]()
Sowieso, wat is het ECHTE email adres van de afzender? Dus niet wat er als "naam" staat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik weet niet of het ontvangen is.
nogal lastig ga niet naar Noorwegen om het te checken
Ik heb niks gekregen van je.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
het bloemetje heet Norway, ik zie nergens dat het naar Noorwegen gestuurd is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb geen bloemtje verstuurd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
het bloemetje heet Norway, ik zie nergens dat het naar Noorwegen gestuurd is.
je hebt niet toevallig dit bloemetje ergens laten bezorgen he?
[ afbeelding ]
Dan gewoon maandag even bellen met afterpay dat jij niets te maken hebt met het bestellen van dit bloemetje en dat je er geen berichten meer over wilt hebben. Dat bloemen.net het zelf uit mag zoeken maar jij niet de verzender noch ontvanger bent van dit mooie roosje.quote:
met groenmaterialen hequote:
Jup iedereen kan zo wat bestellenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:56 schreef tailfox het volgende:
Zit er wel een autorisatie im afterpay of kan iedereen die mijn naam en adres weet bestellen?
Volgens Google is dat het geval.
Niet nodig.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
erg veilige betaalmethode in elk geval.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup iedereen kan zo wat bestellen
[..]
Niet nodig.
Komt meer voor; heb er zelf ook helaas ervaring mee. Iemand besteld op je naam; en laat het elders afleveren. Fraude dus
er is allang gezegd dat ik maandag ga bellenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat zeiden ze eigenlijk toen je belde?
Bellen kost 70 centquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
er is allang gezegd dat ik maandag ga bellen
70 cent?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bellen kost 70 cent![]()
Even mailen en verhaal doen, ze kunnen vragen of je aangifte wil doen althans dat deden ze in mijn geval.
Excuus. Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk is goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Die TS toch
Soms heb ik echt geen idee wat je wilt zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:34 schreef tailfox het volgende:
Maar ja lezen is moeilijk dat de norway bloem alleen daar te bestellen in.
Geachte heer/mevrouw,quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
70 cent?
Damn dan maar mailen.
Wat had jij er ongeveer instaan?
Het rekeningnummer is wel echt van Afterpay wat in zijn mail stond. En volgens mij kun je niet op voorhand een rekeningnummer blokkeren, er zal ook geen incasso volgen trouwens want hiervoor heeft niemand een machtiging gegeven. Dara vragen ze bij Afterpay niet om.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef geevee het volgende:
T.S. Bellen of mailen (mailen is beter dan staat het op schrift) dat je geen opdracht hebt gegeven en dat je dus niet gaat betalen, dit ruikt in mijn opinie echt naar phishing ,ik zou ze even vanaf een wegwerp mailadres een mailtje sturen.
Heb je een rekeningnummer van Afterpay? Of Google er even op en voor de zekerheid zou je het rekeningnummer kunnen blokkeren.
Succes ermee!
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:48 schreef gianni61 het volgende:
Dit ja. Echter is het niet TS zijn probleem. Dus waarom die zich zo druk maaktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup iedereen kan zo wat bestellen
[..]
Niet nodig.
Komt meer voor; heb er zelf ook helaas ervaring mee. Iemand besteld op je naam; en laat het elders afleveren. Fraude dus, even mailen met Afterpay (heb je alles op papier).
Even aangeven dat je niets hebt besteld en dat je vermoed dat het fraude is dan krijg je vanzelf de nodige gegevens van afterpay.
Jup.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:47 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dit ja. Echter is het niet TS zijn probleem. Dus waarom die zich zo druk maaktAdvocaat erbij hallen
. Rechtsbijstandverzekeringen zijn blij met mensen als TS.
Gewoon even bellen, en als ze moeilijk doen, hun beweren hun vordering te hebben, die ze dus never kunnen waarmaken. Wie eist bewijst, en met shit als afterpay, zit je wel goed. Risico voor het bedrijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
En?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
kijk is eens goed.
Maar ja lezen is moeilijk dat de norway bloem alleen daar te bestellen in.
webcare op Twitter en Facebook kan je ook proberen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
nu je weer fanatiek online bent kun je hier vast ook wel vertellen wat afterpay je als reactie heeft gegeven toen je aangaf dat jij niets besteld hebt bij de bloemist.quote:
Ik neem het je niet kwalijk schaduwjongetjequote:Op maandag 22 februari 2016 23:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Excuus, blame it on het tijdstip
Dat is niet helemaal waar. Ik heb het zojuist allemaal nog eens nagelezen en heb wederom smakelijk zitten lachenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
waardoor het voor andere users ook niet leuk meer is om te lezen wat er nu precies is gebeurd.
Ja dat pakket naar Noorwegen bleek ineens een roos die Norway heetquote:Op maandag 22 februari 2016 23:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik heb het zojuist allemaal nog eens nagelezen en heb wederom smakelijk zitten lachen.
Ik had gemaild nog geen reactie dus geen updatequote:Op maandag 22 februari 2016 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu je weer fanatiek online bent kun je hier vast ook wel vertellen wat afterpay je als reactie heeft gegeven toen je aangaf dat jij niets besteld hebt bij de bloemist.
Laat je het ons weten als je reactie hebt?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik had gemaild nog geen reactie dus geen update
natuurlijkquote:Op maandag 22 februari 2016 23:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Laat je het ons weten als je reactie hebt?
Ik heb even gekeken en ik kan hem gewoon naar NL laten versturen, gelukkig, kan ik mijn vriendin er volgend jaar met valentijn blij mee maken.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:53 schreef tailfox het volgende:
Trouwens op bloemen.net kan je alleen de rose norway bestellen als je bij buitenland op Noorwegen klikt .
Dus het lijkt er op dat het echt een pakketje is naar het buitenland.
klik is op buitenland en dan bijvoorbeeld Bulgarije.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken en ik kan hem gewoon naar NL laten versturen, gelukkig, kan ik mijn vriendin er volgend jaar met valentijn blij mee maken.
Dat hij zo heet wil niet zeggen dat je hem niet naar NL kan laten bezorgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
klik is op buitenland en dan bijvoorbeeld Bulgarije.
Dan heten alle bloemen ineens Bulgarije.
waarom zou iemand een 40 euro dure roos willen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat hij zo heet wil niet zeggen dat je hem niet naar NL kan laten bezorgen.
omdat de rekening via afterpay gaat en blijkbaar diegene er niet direct voor wilde betalen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom zou iemand een 40 euro dure roos willen?
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom zou iemand een 40 euro dure roos willen?
Als je maandag gelijk even gebeld had was het allang opgelost geweest. (maar je zou nog steeds kunnen bellen natuurlijk)quote:
morgen stond 3 dagen voor reactie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:41 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als je maandag gelijk even gebeld had was het allang opgelost geweest. (maar je zou nog steeds kunnen bellen natuurlijk)
ze zouden reageren binnen 3 dagen.quote:
3 dagen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:45 schreef Basp1 het volgende:
Hoelang ga je wachten tot je een reactie krijgt, tot de deurwaarde aanbelt.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
3 dagen.
Dus donderdag of vrijdag ga ik bellen.
Deurwaarder duurt nog wel even
nee hoor lees het topic is terug.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat jij jezelf nog serieus neemt zeg.
Afgelopen weekend stond alles nog in brand en nu wacht je rustig af. Als je graag dingen verzint doe dat voortaan lekker in KLB of ONZ.
Jawel:quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee hoor lees het topic is eens terug.
Was nooit brand.
Jij wilde wel gelijk je advocaat er op zetten.quote:Heb sws niks gedaan voor maandag dus het feit dat ik mij er niet zo druk over maak lijkt mij duidelijk.
Dus ik hoef niks meer te doen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:40 schreef Nizno het volgende:
Hahaha wat een service dat ze het voor je door sturen.
Kom op als een klant zegt dat ze nooit iets besteld hebben dan is het niet meer dan LOGISCH dat het doorgestuurd wordt voor onderzoek.
Nou ja, bloemen.net mag uitzoeken wat er dan gebeurd is. Jij hebt in elk geval zwart op wit dat je melding ontvangen is en daarmee heb jij er alles aan gedaan om te zorgen dat herinneringen e.d. stoppen.
Die foutmelding even in de gaten houden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dus ik hoef niks meer te doen?
(trouwens toen ik op jou naam klikte bij mijn AT kwam er dit bestaat niet error. Dacht dat je topic verwijderd had.
Als ik vanaf begin opende werkte het wel.)
Het lijkt erop dat ze je mail verkeerd geïnterpreteerd hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:35 schreef tailfox het volgende:
Bericht van afterpay.
"AfterPay is geen partij in de koopovereenkomst tussen u en de webwinkel aangaande het aangekochte product. Indien u klachten heeft, vragen over het product, aflevervragen, retourvragen, etc. adviseren wij u om z.s.m. met webwinkel Bloemen.net contact op te nemen.
Ondanks dat wij u niet kunnen helpen hebben wij als service uw mail doorgestuurd naar de webwinkel waar de bestelling is geplaatst.
Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay.
Met vriendelijke groet,
Marjolein
Klantenservice AfterPay "
(het mailtje is nog langer.
Maar in het kort ze doen er niks aan moet bij bloemen.net zijn.
Daar hebben ze het doorgestuurd.
ALS TS zijn mail heeft geschreven in dezelfde stijl als zijn topic kan ik me goed voorstellen dat ze het verkeerd hebben geïnterpreteerd....quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze je mail verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Bij fraude handeld after pay het zelf af en heb je normaliter niets met de webwinkel te maken.
Maar goed mooi zo laten en wachten tot ze je aanmanen.
Hartelijk dank voor uw bericht. In uw e-mail schrijft u dat u een vraag heeft over de bestelling bij webshop Bloemen.net omdat u niks heeft besteld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze je mail verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Bij fraude handeld after pay het zelf af en heb je normaliter niets met de webwinkel te maken.
Maar goed mooi zo laten en wachten tot ze je aanmanen.
Beter lezen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik zou ook maar even contact opnemen met bloemen.net ik lees namelijk niet dat zij je mail hebben doorgestuurd, maar dat bloemen.net de betalingsinfo naar afterpay heeft doorgestuurd.
Dat lees ik er ook uitquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik zou ook maar even contact opnemen met bloemen.net ik lees namelijk niet dat zij je mail hebben doorgestuurd, maar dat bloemen.net de betalingsinfo naar afterpay heeft doorgestuurd.
En wat staat hier dan?quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:35 schreef tailfox het volgende:
Bericht van afterpay.
"AfterPay is geen partij in de koopovereenkomst tussen u en de webwinkel aangaande het aangekochte product. Indien u klachten heeft, vragen over het product, aflevervragen, retourvragen, etc. adviseren wij u om z.s.m. met webwinkel Bloemen.net contact op te nemen.
Ondanks dat wij u niet kunnen helpen hebben wij als service uw mail doorgestuurd naar de webwinkel waar de bestelling is geplaatst.
Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay.
Met vriendelijke groet,
Marjolein
Klantenservice AfterPay "
(het mailtje is nog langer.
Maar in het kort ze doen er niks aan moet bij bloemen.net zijn.
Daar hebben ze het doorgestuurd.
In de laatste regel ontbreekt het woordje 'naar'.quote:
Daar zijn ze van op de hoogte en hebben ze ook op gereageerd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:33 schreef FF het volgende:
Ik zou Afterpay nog een keer bericht sturen waarin je aangeeft dat je niets besteld hebt en ook niets zal betalen.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor uw bericht. In uw e-mail schrijft u dat u een vraag heeft over de bestelling bij webshop Bloemen.net omdat u niks heeft besteld.
AfterPay verzorgt namens webshop Bloemen.net het achteraf betalingsverkeer. Dit betekent dat AfterPay aan de hand van de webwinkel ontvangen bestelinformatie een (digitale) factuur verstuurt.
Dit stond boven het mailtje
Daarom zou ik het dus nog een keer sturen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar zijn ze van op de hoogte en hebben ze ook op gereageerd.
[..]
I stand correctedquote:
...,,,,,,!!!!???????quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:23 schreef tailfox het volgende:
Kickje bloemen heeft niks laten horen dus zal het wel
Nee zolang ze niet op mij willen reageren ,quote:
En je hebt nog steeds niet gebeld?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:23 schreef tailfox het volgende:
Kickje bloemen heeft niks laten horen dus zal het wel
Afterpay komt dat geld gewoon halen. En die stoppen alleen als Bloemen zegt dat het klopt dat je niks gekocht hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee zolang ze niet op mij willen reageren ,
dan zal wel dat ze doen wat er in het mailtje stond . mij geen rekening meer sturen
Dat hij een topic op FOK! moest gaan openen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |