Hartelijk dank voor uw bericht. In uw e-mail schrijft u dat u een vraag heeft over de bestelling bij webshop Bloemen.net omdat u niks heeft besteld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze je mail verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Bij fraude handeld after pay het zelf af en heb je normaliter niets met de webwinkel te maken.
Maar goed mooi zo laten en wachten tot ze je aanmanen.
Beter lezen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik zou ook maar even contact opnemen met bloemen.net ik lees namelijk niet dat zij je mail hebben doorgestuurd, maar dat bloemen.net de betalingsinfo naar afterpay heeft doorgestuurd.
Dat lees ik er ook uitquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik zou ook maar even contact opnemen met bloemen.net ik lees namelijk niet dat zij je mail hebben doorgestuurd, maar dat bloemen.net de betalingsinfo naar afterpay heeft doorgestuurd.
En wat staat hier dan?quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:35 schreef tailfox het volgende:
Bericht van afterpay.
"AfterPay is geen partij in de koopovereenkomst tussen u en de webwinkel aangaande het aangekochte product. Indien u klachten heeft, vragen over het product, aflevervragen, retourvragen, etc. adviseren wij u om z.s.m. met webwinkel Bloemen.net contact op te nemen.
Ondanks dat wij u niet kunnen helpen hebben wij als service uw mail doorgestuurd naar de webwinkel waar de bestelling is geplaatst.
Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay.
Met vriendelijke groet,
Marjolein
Klantenservice AfterPay "
(het mailtje is nog langer.
Maar in het kort ze doen er niks aan moet bij bloemen.net zijn.
Daar hebben ze het doorgestuurd.
In de laatste regel ontbreekt het woordje 'naar'.quote:
Daar zijn ze van op de hoogte en hebben ze ook op gereageerd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:33 schreef FF het volgende:
Ik zou Afterpay nog een keer bericht sturen waarin je aangeeft dat je niets besteld hebt en ook niets zal betalen.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor uw bericht. In uw e-mail schrijft u dat u een vraag heeft over de bestelling bij webshop Bloemen.net omdat u niks heeft besteld.
AfterPay verzorgt namens webshop Bloemen.net het achteraf betalingsverkeer. Dit betekent dat AfterPay aan de hand van de webwinkel ontvangen bestelinformatie een (digitale) factuur verstuurt.
Dit stond boven het mailtje
Daarom zou ik het dus nog een keer sturen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar zijn ze van op de hoogte en hebben ze ook op gereageerd.
[..]
I stand correctedquote:
...,,,,,,!!!!???????quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:23 schreef tailfox het volgende:
Kickje bloemen heeft niks laten horen dus zal het wel
Nee zolang ze niet op mij willen reageren ,quote:
En je hebt nog steeds niet gebeld?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:23 schreef tailfox het volgende:
Kickje bloemen heeft niks laten horen dus zal het wel
Afterpay komt dat geld gewoon halen. En die stoppen alleen als Bloemen zegt dat het klopt dat je niks gekocht hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee zolang ze niet op mij willen reageren ,
dan zal wel dat ze doen wat er in het mailtje stond . mij geen rekening meer sturen
Dat hij een topic op FOK! moest gaan openen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |