abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160135655
quote:
99s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

Laat je het ons weten als je reactie hebt?
natuurlijk
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 22 februari 2016 @ 23:59:09 #152
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_160135757
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:53 schreef tailfox het volgende:
Trouwens op bloemen.net kan je alleen de rose norway bestellen als je bij buitenland op Noorwegen klikt .
Dus het lijkt er op dat het echt een pakketje is naar het buitenland.
Ik heb even gekeken en ik kan hem gewoon naar NL laten versturen, gelukkig, kan ik mijn vriendin er volgend jaar met valentijn blij mee maken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_160135793
quote:
12s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:59 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken en ik kan hem gewoon naar NL laten versturen, gelukkig, kan ik mijn vriendin er volgend jaar met valentijn blij mee maken.
klik is op buitenland en dan bijvoorbeeld Bulgarije.
Dan heten alle bloemen ineens Bulgarije.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 23 februari 2016 @ 00:04:23 #154
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_160135887
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:00 schreef tailfox het volgende:

[..]

klik is op buitenland en dan bijvoorbeeld Bulgarije.
Dan heten alle bloemen ineens Bulgarije.
Dat hij zo heet wil niet zeggen dat je hem niet naar NL kan laten bezorgen.

Kortom gewoon afwachten aangezien je aan die eerdere mail die je hier geplaatst en verwijderd hebt niet af kunt lezen waar het precies bezorgd is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_160135917
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:04 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat hij zo heet wil niet zeggen dat je hem niet naar NL kan laten bezorgen.
waarom zou iemand een 40 euro dure roos willen?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 23 februari 2016 @ 00:06:55 #156
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_160135950
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:05 schreef tailfox het volgende:

[..]

waarom zou iemand een 40 euro dure roos willen?
omdat de rekening via afterpay gaat en blijkbaar diegene er niet direct voor wilde betalen?

Dat de bloemist in Zeeland zit doet wel vermoeden trouwens dat hij in Zeeland bezorgd zou worden. Als ik namelijk naar een plaats in Drenthe wil versturen krijg ik een rekening via een bloemist in Drenthe.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 23 februari 2016 @ 09:48:35 #157
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_160139679
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:05 schreef tailfox het volgende:

[..]

waarom zou iemand een 40 euro dure roos willen?
Omdat het kan.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_160170959
Update : geen reactie
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:41:20 #159
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160171127
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:32 schreef tailfox het volgende:
Update : geen reactie
Als je maandag gelijk even gebeld had was het allang opgelost geweest. (maar je zou nog steeds kunnen bellen natuurlijk)
pi_160171277
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:41 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Als je maandag gelijk even gebeld had was het allang opgelost geweest. (maar je zou nog steeds kunnen bellen natuurlijk)
morgen stond 3 dagen voor reactie.
  Moderator/colorchick woensdag 24 februari 2016 @ 12:17:39 #161
382129 crew  Donna
pi_160171915
Bel er gewoon heen. :')
  woensdag 24 februari 2016 @ 12:21:13 #162
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160172007
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:32 schreef tailfox het volgende:
Update : geen reactie
Bel dan even!
All she wants and needs is just a little taste..
pi_160172067
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:21 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Bel dan even!
ze zouden reageren binnen 3 dagen.
Dus waarom zou ik nu bellen en het niet zwart op wit gaan krijgen? Of even wachten en het gewoon geregeld is
pi_160172683
Hoelang ga je wachten tot je een reactie krijgt, tot de deurwaarde aanbelt. :D
pi_160172712
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:45 schreef Basp1 het volgende:
Hoelang ga je wachten tot je een reactie krijgt, tot de deurwaarde aanbelt. :D
3 dagen.
Dus donderdag of vrijdag ga ik bellen.
Deurwaarder duurt nog wel even
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:24:13 #166
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_160173986
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:45 schreef tailfox het volgende:

[..]

3 dagen.
Dus donderdag of vrijdag ga ik bellen.
Deurwaarder duurt nog wel even
:')

Dat jij jezelf nog serieus neemt zeg.

Afgelopen weekend stond alles nog in brand en nu wacht je rustig af :'). Als je graag dingen verzint doe dat voortaan lekker in KLB of ONZ.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_160174134
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:24 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

:')

Dat jij jezelf nog serieus neemt zeg.

Afgelopen weekend stond alles nog in brand en nu wacht je rustig af :'). Als je graag dingen verzint doe dat voortaan lekker in KLB of ONZ.
nee hoor lees het topic is terug.
Was nooit brand.
Heb sws niks gedaan voor maandag dus het feit dat ik mij er niet zo druk over maak lijkt mij duidelijk.
Dat ik het neerleg bij een familielid die jaren als advocaat gewerkt heeft en er een topic over maak. Zegt niet dat er brand is.

Ik ga alleen niet betalen en wil liever de juiste stappen zetten om niet te hoeven betalen.

Ik gebruik weinig smileys dus je leest het hoe je zelf het wil lezen.
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:36:04 #168
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_160174359
quote:
17s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:28 schreef tailfox het volgende:

[..]

nee hoor lees het topic is eens terug.
Was nooit brand.
Jawel:
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
quote:
Heb sws niks gedaan voor maandag dus het feit dat ik mij er niet zo druk over maak lijkt mij duidelijk.
Jij wilde wel gelijk je advocaat er op zetten.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_160174414
ik ben wel benieuwd wat afterpay gaat melden.
ik denk niet dat TS het zo raar aanpakt, behalve dat ik denk ik wel zou gaan bellen met afterpay ipv mailen.

(verkapte TVP dus :P)
pi_160201690
Bericht van afterpay.
"AfterPay is geen partij in de koopovereenkomst tussen u en de webwinkel aangaande het aangekochte product. Indien u klachten heeft, vragen over het product, aflevervragen, retourvragen, etc. adviseren wij u om z.s.m. met webwinkel Bloemen.net contact op te nemen.
Ondanks dat wij u niet kunnen helpen hebben wij als service uw mail doorgestuurd naar de webwinkel waar de bestelling is geplaatst.
Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay.
Met vriendelijke groet,
Marjolein
Klantenservice AfterPay "
(het mailtje is nog langer.
Maar in het kort ze doen er niks aan moet bij bloemen.net zijn.
Daar hebben ze het doorgestuurd.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 25 februari 2016 @ 13:40:02 #171
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_160201819
Hahaha wat een service dat ze het voor je door sturen.
Kom op als een klant zegt dat ze nooit iets besteld hebben dan is het niet meer dan LOGISCH dat het doorgestuurd wordt voor onderzoek.

Nou ja, bloemen.net mag uitzoeken wat er dan gebeurd is. Jij hebt in elk geval zwart op wit dat je melding ontvangen is en daarmee heb jij er alles aan gedaan om te zorgen dat herinneringen e.d. stoppen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_160201904
quote:
99s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:40 schreef Nizno het volgende:
Hahaha wat een service dat ze het voor je door sturen.
Kom op als een klant zegt dat ze nooit iets besteld hebben dan is het niet meer dan LOGISCH dat het doorgestuurd wordt voor onderzoek.

Nou ja, bloemen.net mag uitzoeken wat er dan gebeurd is. Jij hebt in elk geval zwart op wit dat je melding ontvangen is en daarmee heb jij er alles aan gedaan om te zorgen dat herinneringen e.d. stoppen.
Dus ik hoef niks meer te doen?
(trouwens toen ik op jou naam klikte bij mijn AT kwam er dit bestaat niet error. Dacht dat je topic verwijderd had.
Als ik vanaf begin opende werkte het wel.)
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 25 februari 2016 @ 14:00:24 #173
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_160202374
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:43 schreef tailfox het volgende:

[..]

Dus ik hoef niks meer te doen?
(trouwens toen ik op jou naam klikte bij mijn AT kwam er dit bestaat niet error. Dacht dat je topic verwijderd had.
Als ik vanaf begin opende werkte het wel.)
Die foutmelding even in de gaten houden.
En niets meer doen, tja dat weet ik niet. Bloemen.net kan nu gewoon op onderzoek uit. Als zij nog bij je komen met vragen kun je die uit fatsoen best beantwoorden. Echter ik verwacht dat bloemen.net er achter gaat komen dat het principe afterpay gewoon fraudegevoelig is en ze de vordering of naar de juiste persoon plaatsen of misschien zelfs afboeken oid.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:08:32 #174
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160202590
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:35 schreef tailfox het volgende:
Bericht van afterpay.
"AfterPay is geen partij in de koopovereenkomst tussen u en de webwinkel aangaande het aangekochte product. Indien u klachten heeft, vragen over het product, aflevervragen, retourvragen, etc. adviseren wij u om z.s.m. met webwinkel Bloemen.net contact op te nemen.
Ondanks dat wij u niet kunnen helpen hebben wij als service uw mail doorgestuurd naar de webwinkel waar de bestelling is geplaatst.
Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay.
Met vriendelijke groet,
Marjolein
Klantenservice AfterPay "
(het mailtje is nog langer.
Maar in het kort ze doen er niks aan moet bij bloemen.net zijn.
Daar hebben ze het doorgestuurd.
Het lijkt erop dat ze je mail verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Bij fraude handeld after pay het zelf af en heb je normaliter niets met de webwinkel te maken.

Maar goed mooi zo laten en wachten tot ze je aanmanen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:19:14 #175
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_160202917
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat ze je mail verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Bij fraude handeld after pay het zelf af en heb je normaliter niets met de webwinkel te maken.

Maar goed mooi zo laten en wachten tot ze je aanmanen.
ALS TS zijn mail heeft geschreven in dezelfde stijl als zijn topic kan ik me goed voorstellen dat ze het verkeerd hebben geïnterpreteerd....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')