kijk is goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Die TS toch
Soms heb ik echt geen idee wat je wilt zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:34 schreef tailfox het volgende:
Maar ja lezen is moeilijk dat de norway bloem alleen daar te bestellen in.
Geachte heer/mevrouw,quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
70 cent?
Damn dan maar mailen.
Wat had jij er ongeveer instaan?
Het rekeningnummer is wel echt van Afterpay wat in zijn mail stond. En volgens mij kun je niet op voorhand een rekeningnummer blokkeren, er zal ook geen incasso volgen trouwens want hiervoor heeft niemand een machtiging gegeven. Dara vragen ze bij Afterpay niet om.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef geevee het volgende:
T.S. Bellen of mailen (mailen is beter dan staat het op schrift) dat je geen opdracht hebt gegeven en dat je dus niet gaat betalen, dit ruikt in mijn opinie echt naar phishing ,ik zou ze even vanaf een wegwerp mailadres een mailtje sturen.
Heb je een rekeningnummer van Afterpay? Of Google er even op en voor de zekerheid zou je het rekeningnummer kunnen blokkeren.
Succes ermee!
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
het bloemetje heet Norway, ik zie nergens dat het naar Noorwegen gestuurd is.
je hebt niet toevallig dit bloemetje ergens laten bezorgen he?
[ afbeelding ]
Dit jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:48 schreef gianni61 het volgende:
hang op, klik weg, bel uw bank...
oftewel weggooien en vergeten
Dit ja. Echter is het niet TS zijn probleem. Dus waarom die zich zo druk maaktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup iedereen kan zo wat bestellen
[..]
Niet nodig.
Komt meer voor; heb er zelf ook helaas ervaring mee. Iemand besteld op je naam; en laat het elders afleveren. Fraude dus, even mailen met Afterpay (heb je alles op papier).
Even aangeven dat je niets hebt besteld en dat je vermoed dat het fraude is dan krijg je vanzelf de nodige gegevens van afterpay.
Jup.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:47 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dit ja. Echter is het niet TS zijn probleem. Dus waarom die zich zo druk maaktAdvocaat erbij hallen
. Rechtsbijstandverzekeringen zijn blij met mensen als TS.
Gewoon even bellen, en als ze moeilijk doen, hun beweren hun vordering te hebben, die ze dus never kunnen waarmaken. Wie eist bewijst, en met shit als afterpay, zit je wel goed. Risico voor het bedrijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
En?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
kijk is eens goed.
Maar ja lezen is moeilijk dat de norway bloem alleen daar te bestellen in.
webcare op Twitter en Facebook kan je ook proberen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
er is allang gezegd dat ik maandag ga bellen
nu je weer fanatiek online bent kun je hier vast ook wel vertellen wat afterpay je als reactie heeft gegeven toen je aangaf dat jij niets besteld hebt bij de bloemist.quote:
Ik neem het je niet kwalijk schaduwjongetjequote:Op maandag 22 februari 2016 23:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Excuus, blame it on het tijdstip
Dat is niet helemaal waar. Ik heb het zojuist allemaal nog eens nagelezen en heb wederom smakelijk zitten lachenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
waardoor het voor andere users ook niet leuk meer is om te lezen wat er nu precies is gebeurd.
Ja dat pakket naar Noorwegen bleek ineens een roos die Norway heetquote:Op maandag 22 februari 2016 23:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik heb het zojuist allemaal nog eens nagelezen en heb wederom smakelijk zitten lachen.
Ik had gemaild nog geen reactie dus geen updatequote:Op maandag 22 februari 2016 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu je weer fanatiek online bent kun je hier vast ook wel vertellen wat afterpay je als reactie heeft gegeven toen je aangaf dat jij niets besteld hebt bij de bloemist.
Laat je het ons weten als je reactie hebt?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik had gemaild nog geen reactie dus geen update
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |