De kans is zo groot dat er mee te traceren valt dus nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Plak die mail eens hier. Je naam en mailadres natuurlijk weglaten.
Alleen als de advocaat toestemming geeft natuurlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dik 3 uur de tijd gehad. Mag het toch hopen van wel.
je komt wel over als iemand die oprecht isquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
De kans is zo groot dat er mee te traceren valt dus nee.
Het is een herinnering. Dus waar is sowieso je topic over een eerste email?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:03 schreef tailfox het volgende:
Problemen met het openen van deze e-mail? Bekijkt u dan onze webversie.
E-mail herinnering
Dagtekening : 20 februari 2016
Ordernummer : xxxxxx
AfterPay kenmerk : xxxxxx
Datum betaaloverzicht : 4 februari 2016
Volgens onze gegevens heeft u het betaaloverzicht dat betrekking heeft op uw bestelling bij Bloemen.net nog niet voldaan.
Via deze herinnering willen wij u erop attent maken dat de betalingstermijn inmiddels is verstreken. Wij bieden u nog éénmaal de mogelijkheid om binnen 15 dagen na dagtekening het openstaande saldo zonder extra kosten aan ons over te maken.
Artikelnr Product omschrijving Aantal BTW % Prijs p.e. Totaal
1 xxxxxxxx1,00 6,00 ¤ 40,00 ¤ 40,00
2 xxxxxxxx 1,00 21,00 ¤ 0,00 ¤ 0,00
3 Service kosten AfterPay 1,00 21,00 ¤ 1,50 ¤ 1,50
4 Verzendkosten 1,00 21,00 ¤ 15,00 ¤ 15,00
5 Afrondingscorrectie 1,00 0,00 ¤ 0,00 ¤ 0,00
Totaal inclusief BTW ¤ 56,50
(waarvan BTW) ¤ 5,12
U kunt eenvoudig betalen via bovenstaande betaalknop.
U kunt er ook voor kiezen om het bedrag te voldoen via internetbankieren of met een bankoverschrijving. De betaalgegevens zijn als volgt:
Uiterste betaaldatum:6 maart 2016.
IBAN:NL24ABNA0598152180
Begunstigde:AfterPay te Heerenveen
Betalingsomschrijving:217787661
Indien wij het factuurbedrag niet tijdig hebben ontvangen zal AfterPay u bij de volgende aanmaning ¤ 8,50 administratiekosten in rekening brengen.
Dit e-mailbericht is automatisch verstuurd. U kunt niet op dit bericht antwoorden.
Heeft u vragen?
Voor vragen over uw bestelling, bijvoorbeeld over levering of retournering, neemt u contact op met Bloemen.net via info@viskil.nl of 0187 - 48 24 38.
Voor vragen over uw betaling neemt u contact met ons op via www.afterpay.nl/klanten. Ook vindt u hier het antwoord op veel gestelde vragen. Bellen met onze klantenservice kan natuurlijk ook op 0900 40 50 60 2 (euro 0,70 p/g)
Snel en eenvoudig contact met de AfterPay? Dat kan ook via social media. Ons webcare team beantwoordt vragen en reageert op posts op werkdagen van 08.00 20.00 en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur. Like ons op Facebook en praat mee. Zo blijft u op de hoogte van de laatste informatie van en over AfterPay.
Voor alle betalingen gelden de algemene betalingsvoorwaarden van arvato Finance B.V., handelende onder de naam AfterPay., Postbus 434, 8440 AK Heerenveen. KvK Noord Nederland 08203350. BTW nr. NL8210.92.698.B01. Bloemen.net is een handelsnaam van de Vennootschap onder firma Viskil Florist Services, Langeweg 90, 3241 KA Middelharnis. KvK Rotterdam 24340509, BTW nr. NL0091.60.218.B01. De rechten ten aanzien van deze vordering zijn overgedragen aan arvato Finance B.V. Incassokosten, indien hierboven vermeld, kunnen bij een incassobureau (conform de wet buitengerechtelijke incassokosten) oplopen naar een bedrag van ¤ 40,00.
niet gehad. misschien in spamn volderquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is een herinnering. Dus waar is sowieso je topic over een eerste email?
2; het kan zijn dat Viskil een typfout heeft gemaakt in het email adres.
Anyway, lekker negeren.
ik weet niet of het ontvangen is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef Woelwater het volgende:
Sukkel
https://www.klacht.nl/niet-ontvangen-287/
Is gewoon letterlijk dezelfde mail, alleen wat gegevens veranderd![]()
Sowieso, wat is het ECHTE email adres van de afzender? Dus niet wat er als "naam" staat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik weet niet of het ontvangen is.
nogal lastig ga niet naar Noorwegen om het te checken
Ik heb niks gekregen van je.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
het bloemetje heet Norway, ik zie nergens dat het naar Noorwegen gestuurd is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb geen bloemtje verstuurd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
het bloemetje heet Norway, ik zie nergens dat het naar Noorwegen gestuurd is.
je hebt niet toevallig dit bloemetje ergens laten bezorgen he?
[ afbeelding ]
Dan gewoon maandag even bellen met afterpay dat jij niets te maken hebt met het bestellen van dit bloemetje en dat je er geen berichten meer over wilt hebben. Dat bloemen.net het zelf uit mag zoeken maar jij niet de verzender noch ontvanger bent van dit mooie roosje.quote:
met groenmaterialen hequote:
Jup iedereen kan zo wat bestellenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:56 schreef tailfox het volgende:
Zit er wel een autorisatie im afterpay of kan iedereen die mijn naam en adres weet bestellen?
Volgens Google is dat het geval.
Niet nodig.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
Bedoel ik heb niks bestelt.
erg veilige betaalmethode in elk geval.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup iedereen kan zo wat bestellen
[..]
Niet nodig.
Komt meer voor; heb er zelf ook helaas ervaring mee. Iemand besteld op je naam; en laat het elders afleveren. Fraude dus
er is allang gezegd dat ik maandag ga bellenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat zeiden ze eigenlijk toen je belde?
Bellen kost 70 centquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
er is allang gezegd dat ik maandag ga bellen
70 cent?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bellen kost 70 cent![]()
Even mailen en verhaal doen, ze kunnen vragen of je aangifte wil doen althans dat deden ze in mijn geval.
Excuus. Dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
er is allang gezegd dat ik maandag ga bellen
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
het bloemetje heet Norway, ik zie nergens dat het naar Noorwegen gestuurd is.
je hebt niet toevallig dit bloemetje ergens laten bezorgen he?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |