Gewoon Afterpay bellen dus die werken dagelijks aan dit soort gevallen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
voorletter + achternaam +adres.
Dus ik ga uit van fraude.
haha dudequote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
Bedoel ik heb niks bestelt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Bij bloemen.nl kun je helemaal niet via Afterpay betalen.
JA MAAR HET IS FRAUDE!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:24 schreef Blue-eyes het volgende:
kijk is goed dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Heb je Afterpay al gebeld?quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
Bedoel ik heb niks bestelt.
ik heb nog niet gebeld want ik ga 1 eerst overleggen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb je Afterpay al gebeld?
Of durf je niet?
Ik zou dan eerst je advocaat bellenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb nog niet gebeld want ik ga 1 eerst overleggen.
2 ik ga niet bellen zonder beter te weten wat ik ga vragen en hoe het aan te pakken.
Ja, gauw je post aanpassenquote:
Net de situatie voor gelegd en hij belt mij zo terug.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst je advocaat bellen
"hallo met afterpay"quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb nog niet gebeld want ik ga 1 eerst overleggen.
2 ik ga niet bellen zonder beter te weten wat ik ga vragen en hoe het aan te pakken.
juist dit wil je geen fouten in makenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Misschien, maar het valt me wel op dat het tegenwoordig steeds meer gebeurt. Meteen allerlei grote woorden en termen gebruiken zonder even na te denken.
Wat heeft afterpay inmiddels gezegd dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
juist dit wil je geen fouten in maken
Wat betaal je die advocaat voor zijn adviesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
juist dit wil je geen fouten in maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |