Niet kijken dan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:02 schreef Mani89 het volgende:
United tegen Midjiettijitjland wordt echt oogaids extraordinaire.
Boskamp toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:03 schreef Kopsterk het volgende:
Wim Kieft compenseert het gemis van Johan.
Gelukkig hebben we die vandaag nog niet gehoord.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:11 schreef Abed het volgende:
Wel ff lekker zo een keertje zonder de snor, zijn teksten over de teloorgang van het Nederlands voetbal kunnen we dromen.
#BarneyArmy is het niet met je eensquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dartsen, dat is toch zo'n tokkie sport?
Wist je dat Mani, Slobeend en een derde user ooit hebben meegedaan aan een sportpubquiz onder de naam Barney Army?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#BarneyArmy is het niet met je eens
Nee, maar ik vind het prachtig dat ze dat gedaan hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat Mani, Slobeend en een derde user ooit hebben meegedaan aan een sportpubquiz onder de naam Barney Army?
We werden wel ingemaakt door het Markus Rosenberg trio, toen gingen we maar darten na afloop.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het prachtig dat ze dat gedaan hebben
Sterkst mogelijke elftal. Cornerbetje it is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie er eentje in post 2 van dit topic.
200 euro?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sterkst mogelijke elftal. Cornerbetje it is.
Als je wint kan je wel een aantal La Chouffejes trakteren.quote:
Gezien het aantal weddenschappen die wij gedaan hebben, is het aantal gewonnen vs. verloren La Chouffejes basically een wash.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je wint kan je wel een aantal La Chouffejes trakteren.
Wat je toch al moet vanwege al die weddenschappen die je in het verleden verloren hebt.
Het wordt gewoon een groot zuipfestijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gezien het aantal weddenschappen die wij gedaan hebben, is het aantal gewonnen vs. verloren La Chouffejes basically een wash.
Doet Mani mee? Cider is niet echt een alcoholrijk, heterodrankje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een groot zuipfestijn.
We gaan Mani onder de tafel drinken.
Tegen dit soort tegenstanders kan hij wel wat jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
Memphis gaat die Denen wel even slopen.
Nou om eerlijk te zijn ga ik zo even wat anders doen maar de voorbeschouwing wil ik voor geen goud missen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:19 schreef Slobeend het volgende:
Als Johannes meekijkt weet je zeker dat het een leuke Europa Liek avond wordt.
Is hij hetero dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doet Mani mee? Cider is niet echt een alcoholrijk, heterodrankje.
Wanneer is zijn inauguratie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaja, je bent gewoon gedwongen door de nieuwe mod, onlogisch.
Je kijkt pas net drie tellen, hoe weet je of het een verbetering is? Wellicht is er helemaal geen cohesie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Voortaan altijd Boskamp en Kieft op de donderdagavond bitte.
Die schijnt morgenavond te zijn en ik heb al veel Jessica Alba gifjes paraat staan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer is zijn inauguratie?
Jij zegt ook wel eens wat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je kijkt pas net drie tellen, hoe weet je of het een verbetering is? Wellicht is er wel helemaal geen cohesie.
De Wim en Bossie show is waarschijnlijk het hoogtepunt van de avond.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn ga ik zo even wat anders doen maar de voorbeschouwing wil ik voor geen goud missen.
Stijn ziet zulke dingen. Daarom maken we hem geen mod.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je kijkt pas net drie tellen, hoe weet je of het een verbetering is? Wellicht is er helemaal geen cohesie.
Zelfs Stijn zegt zo nu en dan onverstandige dingen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn ziet zulke dingen. Daarom maken we hem geen mod.
Nee ik ben pas net weer thuis van college! Maar ik ga zo even een heerlijke maaltijd in de magnetron zettenquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey
nog lekker gegeten?
twitter:CAFCofficial twitterde op donderdag 18-02-2016 om 15:48:32JR: "Yaya Sanogo has been experiencing back pain, so may miss out the next game." #cafc reageer retweet
Ik weet toevallig dat het een heerlijke maaltijd isquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik ben pas net weer thuis van college! Maar ik ga zo even een heerlijke maaltijd in de magnetron zetten
Ook heerlijk. Dat had ik maandag en dinsdag.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat het een heerlijke maaltijd is
Ik heb nu lasagne
Een type Ronaldo dus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:26 schreef Cavaliers het volgende:
Van Persie juicht nog steeds niet bij doelpunten van zijn medespelers.
Weinig nieuwsquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:26 schreef Cavaliers het volgende:
Heeft dat twitter account ook een mening over Gudelj en Frank de Boer?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:26 schreef Mani89 het volgende:
whahahtwitter:CAFCofficial twitterde op donderdag 18-02-2016 om 15:48:32JR: "Yaya Sanogo has been experiencing back pain, so may miss out the next game." #cafc reageer retweet
kutmarokkaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:26 schreef Cavaliers het volgende:
voetbal denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:27 schreef Paxcon het volgende:
Waar zitten we eigenlijk naar te kijken
Wel een reflecterend jasje dragen, anders ga je dood.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
Tijdens de wedstrijd ga ik even fietsen.
Ik fiets binnen in dit soort weer, ik heb namelijk een tacx.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een reflecterend jasje dragen, anders ga je dood.
Niet je oranje vlaggetje vergeten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben blij dat je een nieuwe hobby hebtquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb een nieuwe muis waarmee ik echt fucking hard kan scollen. Ik kan me hier uren mee vermaken denk ik.
Op de rollerbank?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
Oh, dus je bent 60+?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik fiets binnen in dit soort weer, ik heb namelijk een tacx.
Je bent gewoon jaloers op mijn sportiviteit, terwijl jij op de bank zakken chips of nootjes zit weg te vreten.quote:
Zo ziet de dame het graag.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn sportiviteit, terwijl jij op de bank zakken chips of nootjes zit weg te vreten.
Heb je de dochter van Hans Nijland geregeld?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo ziet de dame het graag.
Het is echt een type Helene Hendricksquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je de dochter van Hans Nijland geregeld?
Ga jij nou maar lekker scrollen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:32 schreef Kopsterk het volgende:
Jan Boskamp zeg vaak 'ik moet zeggen...'.
Is dat familie van Helene?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag het al ja. Heb je GoZwift? Kan je samen rijden met Martijn Hendriks.
Van de openingspost tot de post die ik nu quote in één seconde ongeveer!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker scrollen.
Ik zou er mijn Engelse setter nog vanaf trappen haha.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is echt een type Helene Hendricks
Dat heb ik niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag het al ja. Heb je GoZwift? Kan je samen rijden met Martijn Hendriks.
Die zijn echt super donzig en schattig en liefquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou er mijn Engelse setter nog vanaf trappen haha.
Je zal het wel verdiend hebben!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zijn echt super donzig en schattig en lief
(ook al had hij me wel gekrabd)
Mag ik ook op je feestje komen? Dan krijg je bier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga voor mijn verjaardag ook een Tacx vragen. En een legpuzzel.
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
En doneer je je verjaardagsgeld aan vluchtelingenorganisaties?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik pakte zijn touw af.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je zal het wel verdiend hebben!
Je bent zelf een lelijk woord.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind gekrabd overigens een lelijk woord.
Kishna is geblesseerd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet Hare Kishna vandaag nog mee?
Het schijnt dat het zelfs verkozen is tot het lelijkste woord van het jaar.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een lelijk woord.
Appelbier?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik ook op je feestje komen? Dan krijg je bier.
23 Maartquote:
Die lelijke bootvluchtelingetjes krijgen geen cent. Alles is voor Mani. Laat die inboorlingen de vinkentering krijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En doneer je je verjaardagsgeld aan vluchtelingenorganisaties?
Dat klopt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zit wel in de selectie toch?
Net als jouw UI.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
23 maart is een zwarte dag in de wereldgeschiedenis.
Jij bent duidelijk geen gutmensch.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Appelbier?
[..]
23 Maart
[..]
Die lelijke bootvluchtelingetjes krijgen geen cent. Alles is voor Mani. Laat die inboorlingen de vinkentering krijgen.
VBL / [Europa League] Matchcenterquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:40 schreef Slobeend het volgende:
Ik schakel zo over naar Fox schakelkanaaltje. Mag ik hier zeker niet meer posten?
Ik ben een guurrechtsmens. Lets make the Netherlands great again!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen gutmensch.
Ik ben meer menselijk rechts. Kan dat ook?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben een guurrechtsmens. Lets make the Netherlands great again!
Jij bent Pieter Omtzigt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben meer menselijk rechts. Kan dat ook?
Dan ben je indirect tegen het homohuwelijk, abortus en euthanasie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga SGP stemmen. Conservatief Christelijk en een gezonde achterdocht voor vreemdelingen.
Je neemt het zoet met het zuur.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ben je indirect tegen het homohuwelijk, abortus en euthanasie.
Ik ben al weg.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [Europa League] Matchcenter
Anders jagen we je met een levensgrote zweep weg.
Ik kijk liever naar Louisquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga dus negentig minuten kijken met het besef dat je ook naar Dortmund v Porto kon kijken.
twitter:ManUtd twitterde op donderdag 18-02-2016 om 18:52:53So to confirm, our team is now as follows: Romero, Love, Smalling, McNair, Blind, Herrera, Carrick, Lingard, Mata, Memphis, Martial. #mufc reageer retweet
Krijgen we dan Carrick op doelquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Hmm, nu lees ik dat Romero toch wél start. De enige keeper in de selectie als DDG uitvalt.
Of Memphis!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijgen we dan Carrick op doel?
Het geblesseerdenteam is beter.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:53 schreef Rickertman96 het volgende:
twitter:ManUtd twitterde op donderdag 18-02-2016 om 18:52:53So to confirm, our team is now as follows: Romero, Love, Smalling, McNair, Blind, Herrera, Carrick, Lingard, Mata, Memphis, Martial. #mufc reageer retweet
Heb je geen Fox1 tot je beschikking?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga dus negentig minuten kijken met het besef dat je ook naar Dortmund v Porto kon kijken.
Je kan ook Djuricicgod op Canvas kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Driessen is een passende commentator bij dit kutaffiche.
Ja, maar ik heb een hekel aan FOX.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je geen Fox1 tot je beschikking?
Leo Oldenburger, dus Fox.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:59 schreef NoNickOne het volgende:
Kan ik qua commentaar beter Fox of RTL kijken?
geen van beidequote:Op donderdag 18 februari 2016 18:59 schreef NoNickOne het volgende:
beter geluid uitquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:59 schreef NoNickOne het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:00 schreef Hathor het volgende:
Die Deense heikneuters speelden daar gewoon de legendarische Chicago Bulls intro in hun stadionnetje.
In eigen goal ja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
Memphis gaat 2 goals maken vandaag.
Die Deense heikneuters hebben mooi Southampton uitgeschakeld.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:00 schreef Hathor het volgende:
Die Deense heikneuters speelden daar gewoon de legendarische Chicago Bulls intro in hun stadionnetje.
Nounounounou, daar moet ik even van bijkomen zeg.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Deense heikneuters hebben mooi Southampton uitgeschakeld.
Kan er idd weinig van.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:05 schreef tompsv18 het volgende:
Sisto heeft dit seizoen 2 goals gemaakt in de Deense competitie, rustig aan mensen
Vergeleken bij een Fischer is alles beter.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor Ajax.
Inderdaad belachelijk ja haha...quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
Commentatoren die zich geroepen voelen om doodnormale namen op belachelijke wijze uit te spreken.(Portoe)
Nee want het is geen Nederlanderquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
''Goede pass van Lingard''
Gewoon een hele goede pass. Zeg dat gewoon.
Was te hardquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
''Goede pass van Lingard''
Gewoon een hele goede pass. Zeg dat gewoon.
Niets mis met een vleugje chauvinisme in deze barre voetbaltijden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee want het is geen Nederlander
Ik heb de MUFC-twitter aan mijn zijde.quote:
twitter:ManUtd twitterde op donderdag 18-02-2016 om 19:10:438' - A great ball by Lingard releases Memphis to force #mufc's first corner. From Blind's set-piece, Mata's shot is well saved by Andersen. reageer retweet
zucht.. Meteen maar het beroep van commentator afschaffen danquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niets mis met een vleugje chauvinisme in deze barre voetbaltijden.
Pedroso denkt dat Blind daar meekanquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zei er ook alweer dat Blind de belangrijkste speler voor MUFC was?
Waarom? Als elke commentator totaal neutraal commentaar zou leveren zou jij tevreden zijn? Juist meelevende commentatoren geven net even de extra spanning/emotie/ontlading aan een voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zucht.. Meteen maar het beroep van commentator afschaffen dan
Pedroso vindt Gudelj geweldig renderen in dit systeem. Nuff said.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pedroso denkt dat Blind daar meekan
GGMMquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zei er ook alweer dat Blind de belangrijkste speler voor MUFC was?
Eerlijk gezegd wel ja . En dat meeleven is heel vaak een actquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waarom? Als elke commentator totaal neutraal commentaar zou leveren zou jij tevreden zijn? Juist meelevende commentatoren geven net even de extra spanning/emotie/ontlading aan een voetbalwedstrijd.
Zullen maar niet beginnen over Ratjetoe die denkt dat Viergever een goeie speler isquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pedroso vindt Gudelj geweldig renderen in dit systeem. Nuff said.
Dat is waar, ik irriteer me ook aan veel commentatoren. Maar er zitten echt wel goede tussen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel ja . En dat meeleven is heel vaak een act
Wow, gelukkig heb ik dat gemist.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zullen maar niet beginnen over Ratjetoe die denkt dat Viergever een goeie speler is
Niet op reageren want dan slaagt zijn trollpogingquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, gelukkig heb ik dat gemist.
Het is nog vroeg he, misschien ze nog aan het uitbuiken van wat vette hap.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik moet zeggen dat het topic vanavond prima bezet is. Weinig trollen.
74 ratedquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:17 schreef NoNickOne het volgende:
Hoeveel punten zal Depay hebben in fifa 17?
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is nog vroeg he, misschien ze nog aan het uitbuiken van wat vette hap.
Koert Westerman spant daarmee de kroon! Al kan ik Koertje wel goed hebben, eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel ja . En dat meeleven is heel vaak een act
Als een Engelsman scoort over de middenlijn dan is Koert in staat om de assistgever (een Nederlander) helemaal de hemel in te prijzen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Koert Westerman spant daarmee de kroon! Al kan ik Koertje wel goed hebben, eerlijk gezegd...
Meer oefenen met z'n linker.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Waardeloos voor Memphis eigenlijk die acties buitenom. Constant uitkomen op je slechte linkerbeen, dan is het ook logisch dat er niet veel uitkomt.
Vind het sowieso altijd wel mooi als een speler een briljante goal scoort na een vrij eenvoudige pass, en de commentator vervolgens een half uur over de aangever gaat lullen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als een Engelsman scoort over de middenlijn dan is Koert in staat om de assistgever (een Nederlander) helemaal de hemel in te prijzen.
Jazekerquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ik kom pas net binnenvallen, speelt Depay?
Koert deed dat toen Tiendalli een tikkie breed gafquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind het sowieso altijd wel mooi als een speler een briljante goal scoort na een vrij eenvoudige pass, en de commentator vervolgens een half uur over de aangever gaat lullen.
De assist is tegenwoordig een tikkeltje overrated.
Zelfs bij die Jupiler uitzendingen doet 'ie net alsof hij er live bij zit en al levenslang supporter is. Van beide clubs.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als een Engelsman scoort over de middenlijn dan is Koert in staat om de assistgever (een Nederlander) helemaal de hemel in te prijzen.
Absoluut niet. Ik vind het hartstikke gezellig!quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er nu.
GGMM wordt nu boos.
Soort van.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ik kom pas net binnenvallen, speelt Depay?
Dat moet ie zeker, maar op je 21ste gaat dat niet zo snel meer. Daarom betwijfel ik ook of linksbuiten zijn ideale positie is, want het is ook geen speler die a la Robben heel veel naar binnentrekt en op die manier 10 goals per seizoen kan scoren.quote:
Knap wel hoe hij zich iedere kan opladen voor een meesterlijke actquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zelfs bij die Jupiler uitzendingen doet 'ie net alsof hij er live bij zit en al levenslang supporter is. Van beide clubs.
In Nederland kon dat wel, zelfs toen hij uit vorm was, maar hij kan het niet zoals Robben doet, bijna niemand kan dat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat moet ie zeker, maar op je 21ste gaat dat niet zo snel meer. Daarom betwijfel ik ook of linksbuiten zijn ideale positie is, want het is ook geen speler die a la Robben heel veel naar binnentrekt en op die manier 10 goals per seizoen kan scoren.
Watquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Knap wel hoe hij zich kan iedere kan opladen voor een meesterlijke act
Tiendalli.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koert deed dat toen Tiendalli een tikkie breed gaf
Mooiquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik vind het hartstikke gezellig!
Verbeek moest Kevin Mofland uit de selectie zettenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tiendalli.Verbeek werd op een gegeven moment zo moe van die jongen dat hij hem aan zijn arm trok.
[ afbeelding ]
Mydtjylgoden uiteraardquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi
Voor wie juichen we vandaag?
Het zal me eerlijk gezegd een rotzorg wezen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi
Voor wie juichen we vandaag?
Nee dat is waar. Daarom ben ik dus ook niet zo fan van spelers met hun verkeerde been op rechts/links.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In Nederland kon dat wel, zelfs toen hij uit vorm was, maar hij kan het niet zoals Robben doet, bijna niemand kan dat.
Kevin 'de tank' Hofland. Wat een waardeloze verdediger was dat, ook in zijn PSV-tijd trouwens al.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verbeek moest Kevin Mofland uit de selectie zetten
Topografie-repetitie morgen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind dit een mooie wedstrijd om tegelijkertijd een beetje te leren
Tentamentje vennootschapsbelasting, al is het niet morgenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Topografie-repetitie morgen?
Ga eens wat doen met je leven johquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al vakantie.
[ afbeelding ]
Succes makkerquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tentamentje vennootschapsbelasting, al is het niet morgen
Dat heb ik ook met de affiches vanavond, behalve dan Dortmund.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal me eerlijk gezegd een rotzorg wezen.
Nog meer tijd om ons te vervelenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al vakantie.
[ afbeelding ]
Ah oké, rustig aan doen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik pas over 3 weken, nondeju.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al vakantie.
[ afbeelding ]
Wowquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Nog meer tijd om ons te vervelen
Pretstudie dus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon altijd antwoord C. kiezen, daar kan je nauwelijks de mist mee ingaan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klinkt niet heel interessant.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat echt fantastisch werken met een openvragententamenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon altijd antwoord C. kiezen, daar kan je nauwelijks de mist mee ingaan.
Niks mis mee johquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klinkt niet heel interessant.
Ik moet ook nog even mijn tussentoetsje leren.
"Geef je mening over..."quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat echt fantastisch werken met een openvragententamen
Filosofie ofzo zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |