GGMMquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zei er ook alweer dat Blind de belangrijkste speler voor MUFC was?
Eerlijk gezegd wel ja . En dat meeleven is heel vaak een actquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waarom? Als elke commentator totaal neutraal commentaar zou leveren zou jij tevreden zijn? Juist meelevende commentatoren geven net even de extra spanning/emotie/ontlading aan een voetbalwedstrijd.
Zullen maar niet beginnen over Ratjetoe die denkt dat Viergever een goeie speler isquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pedroso vindt Gudelj geweldig renderen in dit systeem. Nuff said.
Dat is waar, ik irriteer me ook aan veel commentatoren. Maar er zitten echt wel goede tussen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel ja . En dat meeleven is heel vaak een act
Wow, gelukkig heb ik dat gemist.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zullen maar niet beginnen over Ratjetoe die denkt dat Viergever een goeie speler is
Niet op reageren want dan slaagt zijn trollpogingquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, gelukkig heb ik dat gemist.
Het is nog vroeg he, misschien ze nog aan het uitbuiken van wat vette hap.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik moet zeggen dat het topic vanavond prima bezet is. Weinig trollen.
74 ratedquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:17 schreef NoNickOne het volgende:
Hoeveel punten zal Depay hebben in fifa 17?
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is nog vroeg he, misschien ze nog aan het uitbuiken van wat vette hap.
Koert Westerman spant daarmee de kroon! Al kan ik Koertje wel goed hebben, eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel ja . En dat meeleven is heel vaak een act
Als een Engelsman scoort over de middenlijn dan is Koert in staat om de assistgever (een Nederlander) helemaal de hemel in te prijzen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Koert Westerman spant daarmee de kroon! Al kan ik Koertje wel goed hebben, eerlijk gezegd...
Meer oefenen met z'n linker.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Waardeloos voor Memphis eigenlijk die acties buitenom. Constant uitkomen op je slechte linkerbeen, dan is het ook logisch dat er niet veel uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |