Inderdaad belachelijk ja haha...quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
Commentatoren die zich geroepen voelen om doodnormale namen op belachelijke wijze uit te spreken.(Portoe)
Nee want het is geen Nederlanderquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
''Goede pass van Lingard''
Gewoon een hele goede pass. Zeg dat gewoon.
Was te hardquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
''Goede pass van Lingard''
Gewoon een hele goede pass. Zeg dat gewoon.
Niets mis met een vleugje chauvinisme in deze barre voetbaltijden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee want het is geen Nederlander
Ik heb de MUFC-twitter aan mijn zijde.quote:
twitter:ManUtd twitterde op donderdag 18-02-2016 om 19:10:438' - A great ball by Lingard releases Memphis to force #mufc's first corner. From Blind's set-piece, Mata's shot is well saved by Andersen. reageer retweet
zucht.. Meteen maar het beroep van commentator afschaffen danquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niets mis met een vleugje chauvinisme in deze barre voetbaltijden.
Pedroso denkt dat Blind daar meekanquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zei er ook alweer dat Blind de belangrijkste speler voor MUFC was?
Waarom? Als elke commentator totaal neutraal commentaar zou leveren zou jij tevreden zijn? Juist meelevende commentatoren geven net even de extra spanning/emotie/ontlading aan een voetbalwedstrijd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zucht.. Meteen maar het beroep van commentator afschaffen dan
Pedroso vindt Gudelj geweldig renderen in dit systeem. Nuff said.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pedroso denkt dat Blind daar meekan
GGMMquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zei er ook alweer dat Blind de belangrijkste speler voor MUFC was?
Eerlijk gezegd wel ja . En dat meeleven is heel vaak een actquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waarom? Als elke commentator totaal neutraal commentaar zou leveren zou jij tevreden zijn? Juist meelevende commentatoren geven net even de extra spanning/emotie/ontlading aan een voetbalwedstrijd.
Zullen maar niet beginnen over Ratjetoe die denkt dat Viergever een goeie speler isquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pedroso vindt Gudelj geweldig renderen in dit systeem. Nuff said.
Dat is waar, ik irriteer me ook aan veel commentatoren. Maar er zitten echt wel goede tussen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel ja . En dat meeleven is heel vaak een act
Wow, gelukkig heb ik dat gemist.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zullen maar niet beginnen over Ratjetoe die denkt dat Viergever een goeie speler is
Niet op reageren want dan slaagt zijn trollpogingquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, gelukkig heb ik dat gemist.
Het is nog vroeg he, misschien ze nog aan het uitbuiken van wat vette hap.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik moet zeggen dat het topic vanavond prima bezet is. Weinig trollen.
74 ratedquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:17 schreef NoNickOne het volgende:
Hoeveel punten zal Depay hebben in fifa 17?
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is nog vroeg he, misschien ze nog aan het uitbuiken van wat vette hap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |