Vind het sowieso altijd wel mooi als een speler een briljante goal scoort na een vrij eenvoudige pass, en de commentator vervolgens een half uur over de aangever gaat lullen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als een Engelsman scoort over de middenlijn dan is Koert in staat om de assistgever (een Nederlander) helemaal de hemel in te prijzen.
Jazekerquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ik kom pas net binnenvallen, speelt Depay?
Koert deed dat toen Tiendalli een tikkie breed gafquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind het sowieso altijd wel mooi als een speler een briljante goal scoort na een vrij eenvoudige pass, en de commentator vervolgens een half uur over de aangever gaat lullen.
De assist is tegenwoordig een tikkeltje overrated.
Zelfs bij die Jupiler uitzendingen doet 'ie net alsof hij er live bij zit en al levenslang supporter is. Van beide clubs.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als een Engelsman scoort over de middenlijn dan is Koert in staat om de assistgever (een Nederlander) helemaal de hemel in te prijzen.
Absoluut niet. Ik vind het hartstikke gezellig!quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er nu.
GGMM wordt nu boos.
Soort van.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ik kom pas net binnenvallen, speelt Depay?
Dat moet ie zeker, maar op je 21ste gaat dat niet zo snel meer. Daarom betwijfel ik ook of linksbuiten zijn ideale positie is, want het is ook geen speler die a la Robben heel veel naar binnentrekt en op die manier 10 goals per seizoen kan scoren.quote:
Knap wel hoe hij zich iedere kan opladen voor een meesterlijke actquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zelfs bij die Jupiler uitzendingen doet 'ie net alsof hij er live bij zit en al levenslang supporter is. Van beide clubs.
In Nederland kon dat wel, zelfs toen hij uit vorm was, maar hij kan het niet zoals Robben doet, bijna niemand kan dat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat moet ie zeker, maar op je 21ste gaat dat niet zo snel meer. Daarom betwijfel ik ook of linksbuiten zijn ideale positie is, want het is ook geen speler die a la Robben heel veel naar binnentrekt en op die manier 10 goals per seizoen kan scoren.
Watquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Knap wel hoe hij zich kan iedere kan opladen voor een meesterlijke act
Tiendalli.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koert deed dat toen Tiendalli een tikkie breed gaf
Mooiquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik vind het hartstikke gezellig!
Verbeek moest Kevin Mofland uit de selectie zettenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tiendalli.Verbeek werd op een gegeven moment zo moe van die jongen dat hij hem aan zijn arm trok.
[ afbeelding ]
Mydtjylgoden uiteraardquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi
Voor wie juichen we vandaag?
Het zal me eerlijk gezegd een rotzorg wezen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi
Voor wie juichen we vandaag?
Nee dat is waar. Daarom ben ik dus ook niet zo fan van spelers met hun verkeerde been op rechts/links.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In Nederland kon dat wel, zelfs toen hij uit vorm was, maar hij kan het niet zoals Robben doet, bijna niemand kan dat.
Kevin 'de tank' Hofland. Wat een waardeloze verdediger was dat, ook in zijn PSV-tijd trouwens al.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verbeek moest Kevin Mofland uit de selectie zetten
Topografie-repetitie morgen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind dit een mooie wedstrijd om tegelijkertijd een beetje te leren
Tentamentje vennootschapsbelasting, al is het niet morgenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Topografie-repetitie morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |