Niet kijken dan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:02 schreef Mani89 het volgende:
United tegen Midjiettijitjland wordt echt oogaids extraordinaire.
Boskamp toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:03 schreef Kopsterk het volgende:
Wim Kieft compenseert het gemis van Johan.
Gelukkig hebben we die vandaag nog niet gehoord.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:11 schreef Abed het volgende:
Wel ff lekker zo een keertje zonder de snor, zijn teksten over de teloorgang van het Nederlands voetbal kunnen we dromen.
#BarneyArmy is het niet met je eensquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dartsen, dat is toch zo'n tokkie sport?
Wist je dat Mani, Slobeend en een derde user ooit hebben meegedaan aan een sportpubquiz onder de naam Barney Army?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#BarneyArmy is het niet met je eens
Nee, maar ik vind het prachtig dat ze dat gedaan hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat Mani, Slobeend en een derde user ooit hebben meegedaan aan een sportpubquiz onder de naam Barney Army?
We werden wel ingemaakt door het Markus Rosenberg trio, toen gingen we maar darten na afloop.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het prachtig dat ze dat gedaan hebben
Sterkst mogelijke elftal. Cornerbetje it is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie er eentje in post 2 van dit topic.
200 euro?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sterkst mogelijke elftal. Cornerbetje it is.
Als je wint kan je wel een aantal La Chouffejes trakteren.quote:
Gezien het aantal weddenschappen die wij gedaan hebben, is het aantal gewonnen vs. verloren La Chouffejes basically een wash.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je wint kan je wel een aantal La Chouffejes trakteren.
Wat je toch al moet vanwege al die weddenschappen die je in het verleden verloren hebt.
Het wordt gewoon een groot zuipfestijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gezien het aantal weddenschappen die wij gedaan hebben, is het aantal gewonnen vs. verloren La Chouffejes basically een wash.
Doet Mani mee? Cider is niet echt een alcoholrijk, heterodrankje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een groot zuipfestijn.
We gaan Mani onder de tafel drinken.
Tegen dit soort tegenstanders kan hij wel wat jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
Memphis gaat die Denen wel even slopen.
Nou om eerlijk te zijn ga ik zo even wat anders doen maar de voorbeschouwing wil ik voor geen goud missen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:19 schreef Slobeend het volgende:
Als Johannes meekijkt weet je zeker dat het een leuke Europa Liek avond wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |