Je bent gewoon jaloers op mijn sportiviteit, terwijl jij op de bank zakken chips of nootjes zit weg te vreten.quote:
Zo ziet de dame het graag.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn sportiviteit, terwijl jij op de bank zakken chips of nootjes zit weg te vreten.
Heb je de dochter van Hans Nijland geregeld?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo ziet de dame het graag.
Het is echt een type Helene Hendricksquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je de dochter van Hans Nijland geregeld?
Ga jij nou maar lekker scrollen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:32 schreef Kopsterk het volgende:
Jan Boskamp zeg vaak 'ik moet zeggen...'.
Is dat familie van Helene?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag het al ja. Heb je GoZwift? Kan je samen rijden met Martijn Hendriks.
Van de openingspost tot de post die ik nu quote in één seconde ongeveer!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker scrollen.
Ik zou er mijn Engelse setter nog vanaf trappen haha.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is echt een type Helene Hendricks
Dat heb ik niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag het al ja. Heb je GoZwift? Kan je samen rijden met Martijn Hendriks.
Die zijn echt super donzig en schattig en liefquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou er mijn Engelse setter nog vanaf trappen haha.
Je zal het wel verdiend hebben!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zijn echt super donzig en schattig en lief
(ook al had hij me wel gekrabd)
Mag ik ook op je feestje komen? Dan krijg je bier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga voor mijn verjaardag ook een Tacx vragen. En een legpuzzel.
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
En doneer je je verjaardagsgeld aan vluchtelingenorganisaties?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik pakte zijn touw af.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je zal het wel verdiend hebben!
Je bent zelf een lelijk woord.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind gekrabd overigens een lelijk woord.
Kishna is geblesseerd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet Hare Kishna vandaag nog mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |