Wel een reflecterend jasje dragen, anders ga je dood.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
Tijdens de wedstrijd ga ik even fietsen.
Ik fiets binnen in dit soort weer, ik heb namelijk een tacx.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een reflecterend jasje dragen, anders ga je dood.
Niet je oranje vlaggetje vergeten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben blij dat je een nieuwe hobby hebtquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb een nieuwe muis waarmee ik echt fucking hard kan scollen. Ik kan me hier uren mee vermaken denk ik.
Op de rollerbank?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
Oh, dus je bent 60+?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik fiets binnen in dit soort weer, ik heb namelijk een tacx.
Je bent gewoon jaloers op mijn sportiviteit, terwijl jij op de bank zakken chips of nootjes zit weg te vreten.quote:
Zo ziet de dame het graag.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn sportiviteit, terwijl jij op de bank zakken chips of nootjes zit weg te vreten.
Heb je de dochter van Hans Nijland geregeld?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo ziet de dame het graag.
Het is echt een type Helene Hendricksquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je de dochter van Hans Nijland geregeld?
Ga jij nou maar lekker scrollen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:32 schreef Kopsterk het volgende:
Jan Boskamp zeg vaak 'ik moet zeggen...'.
Is dat familie van Helene?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag het al ja. Heb je GoZwift? Kan je samen rijden met Martijn Hendriks.
Van de openingspost tot de post die ik nu quote in één seconde ongeveer!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker scrollen.
Ik zou er mijn Engelse setter nog vanaf trappen haha.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is echt een type Helene Hendricks
Dat heb ik niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zag het al ja. Heb je GoZwift? Kan je samen rijden met Martijn Hendriks.
Die zijn echt super donzig en schattig en liefquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou er mijn Engelse setter nog vanaf trappen haha.
Je zal het wel verdiend hebben!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zijn echt super donzig en schattig en lief
(ook al had hij me wel gekrabd)
Mag ik ook op je feestje komen? Dan krijg je bier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga voor mijn verjaardag ook een Tacx vragen. En een legpuzzel.
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
En doneer je je verjaardagsgeld aan vluchtelingenorganisaties?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik pakte zijn touw af.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je zal het wel verdiend hebben!
Je bent zelf een lelijk woord.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind gekrabd overigens een lelijk woord.
Kishna is geblesseerd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet Hare Kishna vandaag nog mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |