quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:12 schreef satecl het volgende:
Ik voorspel dat Bahia dit weekend de 3-0 maakt, en hoe op handen wordt gedragen.Dat sloeg toen helemaal nergens op. Al was het mooi dat De Kuip was uitverkocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ja gestemd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verdeeldheid kan niet groter
Logisch. Weer een teken dat Feyenoord verre van topclub is. 7 wedstrijden op rij verliezen, en trainertje mag lekker blijven zittenquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van een verstandig man.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Logisch. Weer een teken dat Feyenoord verre van topclub is. 7 wedstrijden op rij verliezen, en trainertje mag lekker blijven zittenEn waarom? Om de belangen van de td z'n eigen job.
Met als reden dat het beter wordt met een andere trainer? Face it, een trainerswissel gaat het verschil totaal niet maken. Dit was te verwachten toen Gio werd aangesteld. Er is geen alternatief. Zitten blijven wanneer je geknipt en geschoren wordt.quote:
Waarschijnlijk was dat HMF.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Met als reden dat het beter wordt met een andere trainer? Face it, een trainerswissel gaat het verschil totaal niet maken. Dit was te verwachten toen Gio werd aangesteld. Er is geen alternatief. Zitten blijven wanneer je geknipt en geschoren wordt.
Er was hier iemand die daar een goeie post over had.
Typisch Feyenoord inderdaad. met zo;n instelling blijf je zwakzinnig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Met als reden dat het beter wordt met een andere trainer? Face it, een trainerswissel gaat het verschil totaal niet maken. Dit was te verwachten toen Gio werd aangesteld. Er is geen alternatief. Zitten blijven wanneer je geknipt en geschoren wordt.
klaasweetallesgodquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over cofox had.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
Maar nee. Natuurlijk ben ik niet tevreden. Ik stoor me alleen aan het opportunistisch gelul van iedereen. Feyenoord zou wel even kampioen worden met spelers als Van der Heijden en Kramer, alsook een nieuwe coach.
Komop man. Begin dit seizoen was meer dan de afgelopen vijf jaar bij elkaar duidelijk dat dit een tussenseizoen ging worden. Zoals de afgelopen zestien seizoenen trouwens.
Ik vind het gewoon ongelooflijk achterlijk om over Gio te vallen. Er zijn zo dertig mensen die eerst mogen opkankeren voor we over zij functioneren gaan praten.
Vermoeiend om dan een nieuwe trainer, die het enorm moeilijk heeft en nog verrassend goed de boel wist om te zetten tegen de joden, als primaire factor van alle ellende te zien.
Zo werkt het niet. Hij is eerder het eindpunt waar alle touwtjes aan elkaar geknoopt moeten worden. Even extreem: doen scouts, TDs, de AD, jeugdopleiding et cetera allemaal hun werk op de juiste manier, dán kan je wat mij betreft pas écht de trainer goed beoordelen.
Maar gek genoeg zijn trainers altijd als eerste de kop van jut. En dan gooi je een nieuwe neer, en presteren we misschien één plekje beter.
Zelfs een zwaargewicht als Koeman kreeg de boel niet rond richting en kampioenschap. Kijk eens wat die man in zijn trainerscarriere bereikt heeft.
Dan heeft het écht geen zin om Gio de laan uit te gooien. Want het probleem mevrouw, dát blijft. [/Fortuyngod].
En dan heeft hij het dus nog alleraardigst omgezet tegen de joden, als beginnend trainer. Bovendien doet hij het in punten niet eens slechter dan Koeman en die slisser van Twente...
Geef die jongen gewoon voldoende de tijd en pleur het tuig in het maasgebouw eens de maas in.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Hear hear.
HMF for president.
Suck it Typisch
Ergo: dump eerst alle klotezooi voor je überhaupt overweegt naar de trainer te kijken en te wijzen. Dat heeft nu geen nut. Als je de trainer als kop van jut laat gelden, verandert er nog steeds geen reet in de top.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:27 schreef Happel het volgende:
[..]
De club heeft een structurele verandering nodig
Daarom was het ook zo ontzettend fout om hem te benoemen in the first place.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:38 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ergo: dump eerst alle klotezooi voor je überhaupt overweegt naar de trainer te kijken en te wijzen. Dat heeft nu geen nut. Als je de trainer als kop van jut laat gelden, verandert er nog steeds geen reet in de top.
Gio is niet ongenaakbaar en doet absoluut veel dingen fout, maar wat verwacht je van een beginnend trainer? Zullen we eerst even de rest van de klerezooi saneren?
Natuurlijk kan een andere trainer wel een verschil maken. Ik wil niet zeggen dat het meteen een wereld van verschil zal maken, maar het kan natuurlijk wel degelijk verschil maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef groteknakworst het volgende:
Het stomste wat je nu kan doen is de trainer wisselen in blinde paniek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom was het ook zo ontzettend fout om hem te benoemen in the first place
Maarja, die discussie hoeven we niet weer te starten. Omwille van Feyenoord, met Dickie aan boord of niet, is het gewoon het beste wanneer hij zijn spullen pakt.
Zoiets moet je dan ook weloverwogen doen, en je hebt een punt dat je dat dan niet door de huidige technische leiding moet laten doen, maar van blinde paniek lijkt me geen sprake.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Het stomste wat je nu kan doen is de trainer wisselen in blinde paniek.
Het is geen blinde paniek. Na 5 wedstrijden op rij verliezen steeds maar weer je tactiek/opstelling veranderen, dát is pas blinde paniek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Het stomste wat je nu kan doen is de trainer wisselen in blinde paniek.
Deze man post waarheid.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:46 schreef Abed het volgende:
Als je Kramer en baco Arie haalt mag je sowieso niet klagen dat het mis gaat.
Geweldige post!quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:46 schreef Abed het volgende:
Mooie post. Mag worden gezegd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:46 schreef Abed het volgende:
Nou, geweldig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dit waren nog eens tijden. (ook tegen Roda) Gio hield wel van een dansje.
[ afbeelding ]
Wat een god die Dickquote:
Dit roep ik al vanaf de winterstop.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb de indruk dat intelligentie ook een rol speelt bij de problemen van Feyenoord. Voetballers staan over het algemeen niet bekend om hun intelligentie, maar bij Feyenoord lopen er een zooi spelers rond die nog te dom zijn om te schijten en die elk voetbalinzicht missen. Vilhena, Bilal, Elia, Karsdorp, Van Beek.. het is allemaal niet erg snugger.
Dan heb je nog een categorie die gewoon de beleving niet heeft die je als topsporter moet hebben. Dan denk ik aan types als Kramer, Jan Arie en Nelom.. de laatste verdenk ik ervan dat hij voetbal niet eens leuk vindt en dat hij na zijn carrière uit de kast zal komen.
Dan heb je nog de spelers met een motorisch probleem. Immers was daarvan een goed voorbeeld maar die is gelukkig opgepleurd. El Dramadi heeft hier ook last van. Na langdurige analyse heb ik het antwoord gevonden op de vraag waarom die vent altijd van die mongolenschoten heeft: hij heeft X-poten. Ook El Dramadi zal na zijn carrière uit de kast komen
Oke.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit roep ik al vanaf de winterstop.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, dat gebeurt niet zo vaak op voetbalgebied.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat roep jij dan alweer sinds jaar en dag, wanneer je moet toegeven dat ik gelijk heb.
Ik ben het met je eens hoor, de meeste Feyenoordspelers zijn echt te dom om te poepen. Vilhena natuurlijk het dieptepunt, die moet nu echt gaan banken. Loopt je complete organisatie kapot.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voetballers zijn over het algemeen niet heel slim, uitzonderingen daar gelaten. Kijk naar de selectie van PSV. Als dit een oorzaak voor slecht voetbal is stonden zij net boven de degradatiestreep.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb de indruk dat intelligentie ook een rol speelt bij de problemen van Feyenoord. Voetballers staan over het algemeen niet bekend om hun intelligentie, maar bij Feyenoord lopen er een zooi spelers rond die nog te dom zijn om te schijten en die elk voetbalinzicht missen. Vilhena, Bilal, Elia, Karsdorp, Van Beek.. het is allemaal niet erg snugger.
Alweer een mooie post.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:10 schreef Abed het volgende:
[..]
Voetballers zijn over het algemeen niet heel slim, uitzonderingen daar gelaten. Kijk naar de selectie van PSV. Als dit een oorzaak voor slecht voetbal is stonden zij net boven de degradatiestreep.
PSV heeft redelijk veel intelligente spelers, (Guardado, Pröpper, De Jong) uitzondering is Willems. Daarom zou ik hem zeker in CL-wedstrijden niet opstellen, dramatisch voor je organisatie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:10 schreef Abed het volgende:
[..]
Kijk naar de selectie van PSV. Als dit een oorzaak voor slecht voetbal is stonden zij net boven de degradatiestreep.
Kom sprinte danquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
PSV heeft redelijk veel intelligente spelers, (Guardado, Pröpper, De Jong) uitzondering is Willems. Daarom zou ik hem zeker in CL-wedstrijden niet opstellen, dramatisch voor je organisatie.
Maar goed, dat is weer een andere discussie.
Intelligentie heeft geen kut met deze wanboel te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:10 schreef Abed het volgende:
[..]
Voetballers zijn over het algemeen niet heel slim, uitzonderingen daar gelaten. Kijk naar de selectie van PSV. Als dit een oorzaak voor slecht voetbal is stonden zij net boven de degradatiestreep.
Ik was even vergeten dat jij wél succesvol trainer bent op Soccer Manager.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, dat gebeurt niet zo vaak op voetbalgebied.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat jij wél succesvol trainer bent op Soccer Manager.
Wat is met die hoofd? Shit je zou zon kop hebben.quote:
Nu ben ik helemaal gerustgesteldquote:
Achmed is in vorm vandaagquote:
Soccer manager.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat jij wél succesvol trainer bent op Soccer Manager.
Eindelijk eens wat pittige uitspraken van de aanvoerdert.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zowaar een uitstekend interview van Dirk.
http://www.538.nl/gemist/(...)-komst-dick-advocaat
quote:Dirk Kuijt hoopt dat Advocaat het extra steuntje in de rug is. ‘Zijn aanwezigheid was gisteren al goed te merken. Iedereen beseft dat het tij nu moet keren'.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindelijk eens wat pittige uitspraken van de aanvoerdert.
[..]
Godverdomme Dirkquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindelijk eens wat pittige uitspraken van de aanvoerdert.
[..]
Jij hebt lage standaarden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Alle nietszeggende uitspraken in 8 minuten samengevat. Ook hele sterke vragen trouwens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Bij Edwin willen de meeste spelers nog wel langskomen, want Edwin heeft nog nooit een kritische vraag gesteld. Probeert altijd goede vrienden met de spelers te blijven.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alle nietszeggende uitspraken in 8 minuten samengevat. Ook hele sterke vragen trouwens.
Achabar heeft het legioen nodig als hij zn wedstrijdjes in het 2e speelt?quote:
Wat gaat er zondag gebeuren? Ik ben niet op de hoogte.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:44 schreef MPC60 het volgende:
Loopt er zondag nog iemand met die protestmars mee?
Iets met postertjes met middelvingers er op. Heel ludiek basisschoolprotestje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat gaat er zondag gebeuren? Ik ben niet op de hoogte.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-tegen-bestuur.dhtmlquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat gaat er zondag gebeuren? Ik ben niet op de hoogte.
Tja en als er overal bushokjes en ruiten gesloopt worden is het ook weer niet goed zeker?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Iets met postertjes met middelvingers er op. Heel ludiek basisschoolprotestje.
Oh, deze kende ik al ja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-tegen-bestuur.dhtml
Ik ben sowieso pas na vieren in Rotterdam.
Het is Feyenoord, waarschijnlijk gebeurt dat gewoon ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja en als er overal bushokjes en ruiten gesloopt worden is het ook weer niet goed zeker?
Touche.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is Feyenoord, waarschijnlijk gebeurt dat gewoon ook.
Wanneer is zo'n dergelijk incident dan voor het laatst gebeurd dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is Feyenoord, waarschijnlijk gebeurt dat gewoon ook.
Wat voor dergelijk incident?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wanneer is zo'n dergelijk incident dan voor het laatst gebeurd dan?
Dat vraag ik nu aan jou.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat voor dergelijk incident?
Volgens mij is er nog nooit een protestmars, huldiging of uit-wedstrijd van Feyenoord geweest waarbij er niets is gesneuveld.quote:
Kom dan met harde voorbeelden. Jij komt aan met 'waarschijnlijk gebeurt dat dan ook'. Licht het dan eens toe.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog nooit een protestmars, huldiging of uit-wedstrijd van Feyenoord geweest waarbij er niets is gesneuveld.
Soort van wetmatigheid dat als er iets te doen is waarbij meer dan 50 Feyenoordsupporters komen opdagen, dat er dan iets sneuvelt.
Kun je je wel van de domme houden, maar doorgaans zijn types als jij daar nog trots op ook.
Hier stopte ik met lezen. Kom met feitelijkheden in plaats van dit soort nietszeggende gezwets.quote:
Maar serieus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Kom met feitelijkheden in plaats van dit soort nietszeggende gezwets.
Ik geloof daar niet zo in. De bom barst pas wanneer we eruit vliegen tegen AZ.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar serieus.
Hij zou best eens gelijk kunnen hebben.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar serieus.
Dat heeft hij niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar serieus.
En jij hebt het er maar druk mee. Kan je niet gewoon je medelampies gaan vervelen of zijn ze je daar ook al kotsbeu?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
Nee, bij Feyenoord gaan protesten en huldigingen altijd heel gemoedelijk.
Jullie maken jezelf keer op keer belachelijk.
Over het algemeen gaat het wel los.quote:
Klopt. Elke uitwedstrijd slopen de diamondcardbejaarden de hele teringzooi.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het wel los.
Niet dat dat slecht is maar je kunt dat niet ontkennen.
Laatste protest eindigde (bijna) in het Maasgebouw.
We wachten nog steeds op voorbeelden. Maar je was ineens weggerend.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
Uh oké.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Elke uitwedstrijd slopen de diamondcardbejaarden de hele teringzooi.
Jullie is jodenvolk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
Ik ben het niet met deze post eens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En jij hebt het er maar druk mee. Kan je niet gewoon je medelampies gaan vervelen of zijn ze je daar ook al kotsbeu?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog nooit een protestmars, huldiging of uit-wedstrijd van Feyenoord geweest waarbij er niets is gesneuveld.
quote:SIN-TER-KLAAS HOO-LI-GAN!
Rotterdam, 5 december 2014
Als de meeste mensen nog snel de laatste inkopen doen voor Sinterklaas, verzamelt op zaterdag 4 december 1999 een bonte stoet Feijenoorders op Rotterdam Centraal. Het zijn er zo’n vierhonderd en ze zijn boos. Boos op al die overbodige combiregelingen waar ze mee geconfronteerd worden. Hoogste tijd dus om in aanloop naar Sparta-uit die avond een duidelijk statement te maken.
Onder aanvoering van een als Feijenoorder verklede Sinterklaas komt de stoet in beweging. Op naar Spangen. Het gezang is duidelijk: ‘Jorien, we zijn de combi zat!’. In de stromende regen is er behalve gezang ook de nodige ouderwetse voetbalhumor en spontane sit down-acties op bijvoorbeeld de Beukelsdijk.
Als zelfs een aantal hagelbuien zijn getrotseerd komt de bestemming in zicht: Het Kasteel. Eenmaal bij het stadion aangekomen probeert een deel de hoofdingang van het stadion te bestormen, maar de Sint heeft alles prima in de gaten en zorgt ervoor dat dit probleem snel opgelost wordt. Bij het bezoekersvak lukt het een grote groep wel om zonder kaarten of met kaarten voor een ander vak binnen te komen.
Een duidelijk statement. De combi is in veel gevallen even vervelend als onnodig. Droevig is het wel om te constateren dat er nu -vijftien (!) jaar later- weinig is veranderd: nog immer wordt bij vele uitwedstrijden compleet onnodig een verplichte combiregeling opgelegd.
En Botteghin, nog zo,n hansworst.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:46 schreef Abed het volgende:
Toch valt Botteghin mij nog het meest mee van alle aankopen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En Botteghin, nog zo,n hansworst.
In 2015 18 wedstrijdjes, dit jaar nog geen 1.quote:
Dan is dat toch zonde?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:00 schreef BadderHaring het volgende:
Wat is er zonde aan? Gewoon een voetballer die talentvol leek, maar een one-trick-pony bleek.
Niet meer op terugkijken en doorgaan.
Is in dit geval toch anders, hij is de exponent van een ontzettend talentvolle lichting. Die het so far geen van allen hebben waargemaakt. En ik had best wel goede hoop voor de Boeet, ben namelijk nog altijd overtuigd dat hij meer is dan een onetrick pony.Dus dan vind ik het zonde.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan kun je iedere voetballer die niet doorbreekt wel 'zonde' noemen.
Waarom denk je dat hij meer is? Hij heeft het toch na zijn eerste seizoen nooit meer laten zien? Elke back had heen daarna in zijn zak, omdat hij gruwelijk voorspelbaar is en totaal geen fysiek heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is in dit geval toch anders, hij is de exponent van een ontzettend talentvolle lichting. Die het so far geen van allen hebben waargemaakt. En ik had best wel goede hoop voor de Boeet, ben namelijk nog altijd overtuigd dat hij meer is dan een onetrick pony.Dus dan vind ik het zonde.
Kwestie van veel wedstrijden zien. Hij schuwde het duel nooit, ook niet fysiek. Daarnaast miste hij gewoon een fatsoenlijke back achter en een fatsoenlijke spits naast zich (toen Pelle weg was).quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij meer is? Hij heeft het toch na zijn eerste seizoen nooit meer laten zien? Elke back had heen daarna in zijn zak, omdat hij gruwelijk voorspelbaar is en totaal geen fysiek heeft.
Haha je gaat op een opmerking van Badder inquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kwestie van veel wedstrijden zien. Hij schuwde het duel nooit, ook niet fysiek. Daarnaast miste hij gewoon een fatsoenlijke back achter en een fatsoenlijke spits naast zich (toen Pelle weg was).
Was wel blessuregevoelig, maar gebrek aan talent is echt onzin.
Dat zien we nu ja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kwestie van veel wedstrijden zien. Hij schuwde het duel nooit, ook niet fysiek. Daarnaast miste hij gewoon een fatsoenlijke back achter en een fatsoenlijke spits naast zich (toen Pelle weg was).
Ik weet niet wat jij precies ziet, ik zie in elk geval bevestigd worden dat hij blessuregevoelig is.quote:
En dat hij er gewoon niet zo heel veel van kan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij precies ziet, ik zie in elk geval bevestigd worden dat hij blessuregevoelig is.
Er ontbreekt wel wat bij hem. Want hij heeft alle kansen gehad om te acclimatiseren en te groeien. Het is niet gebeurd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Guidetti: "Geloof mij, Cabral is één van de meest getalenteerde voetballers die ik ooit heb gezien.".quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:31 schreef GGMM het volgende:
Boëtius was een tikkie overschat ja, Cabral begon geloof ik ook destijds heel goed bij Feyenoord.
Uiteindelijk heeft hij gewoon een half jaar aardig gespeeld en 2 kutseizoenen gedraaid. Wel zonde trouwens, sympathieke speler.
Ik begin medelijden voor hem te krijgen eigenlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha je gaat op een opmerking van Badder in
quote:Ze is bijna net zo oud als Feyenoord zelf, de 104-jarige Mien Smits uit Zwijndrecht. Toch heeft ze nog nooit een wedstrijd van de club in de Kuip gezien. Zondag komt daar verandering in: samen met de burgemeester en twee nichtjes is ze bij Feyenoord-Roda JC.
Al jaren hoopt ze op een wedstrijd in de Kuip te zien. ''Vroeger wilde ik ook graag naar Feyenoord toe. Ik had vier broers, maar niemand had interesse in voetbal'', vertelt Mien.
Het balletje begon te rollen toen burgemeester Dominic Schrijer langskwam om haar te feliciteren met haar 104e verjaardag. ''De burgemeester vroeg wat mijn favoriete club was. Feyenoord natuurlijk, ik kom uit Rotterdam. Dan hoort dat.''
De favoriete Feyenoorder van Mien is niet Coen Moulijn of Hans Kraaij, maar Dirk Kuyt. ''Kuyt die kan goed voetballen en geeft vaak de bal af om andere te kunnen laten scoren. Mooi dat ik hem zondag eindelijk zie spelen.''
De oud-basisschoollerares heeft een groot vertrouwen in haar cluppie. ''We gaan winnen met 2-1 van Roda JC.''
Wie komende zondag een glimp wil opvangen van het bijzondere bezoek, moet goed kijken. Mien heeft van Feyenoord een plaatsje in een skybox gekregen. ''Ik ben gek op champagne en bitterballen. En ik zeg altijd: de beste bal is een bitterbal.''
Uit Zwijndrecht, als ze maar geen gekke bordjes meeneemt..quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)eerst-naar-Feyenoord
Mien komt naar de Kuip
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uit Zwijndrecht, als ze maar geen gekke bordjes meeneemt..
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik verwacht moeizame winst op Roda en dat er dan weer wordt geopperd dat het lek boven is. En dan er tegen AZ met 6-1 af.
En dit is dan nog een van de betere scenario'squote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik verwacht moeizame winst op Roda en dat er dan weer wordt geopperd dat het lek boven is. En dan er tegen AZ met 6-1 af.
Dit. Heel snel vergeten dat soort gasten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:00 schreef BadderHaring het volgende:
Wat is er zonde aan? Gewoon een voetballer die talentvol leek, maar een one-trick-pony bleek.
Niet meer op terugkijken en doorgaan.
Weer een enorm talent? Wat is precies het laatste grote aanvallende talent geweest wat bij ons is doorgebroken en daarna nog iets van zijn carrière gemaakt heeft? Van Persie is eigenlijk het enige voorbeeld van de laatste 30 (misschien wel 40) jaar.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Namelijk dat Feyenoord weer een enorm talent in zijn gelederen had. Helaas heeft hij de toen geschepte verwachtingen niet waar kunnen maken.
De kwalificatie "talent" staat los van of een speler ook daadwerkelijk doorbreekt en "iets van zijn carrière maakt". Cabral werd ook enige tijd als een ongepolijst groot talent gezien. Het werd alleen op een gegeven moment duidelijk dat er weinig te polijsten viel. En rond Castaignos waren de verwachtingen ook hoog gespannen omdat hij het zo geweldig in de jeugd had gedaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weer een enorm talent? Wat is precies het laatste grote aanvallende talent geweest wat bij ons is doorgebroken en daarna nog iets van zijn carrière gemaakt heeft? Van Persie is eigenlijk het enige voorbeeld van de laatste 30 (misschien wel 40) jaar.
Verder natuurlijk nog wel een flinke zwik redelijke verdedigers en een paar redelijke middenvelders, maar Feyenoord staat nou niet bepaald bekend om zijn creatieve talenten.
Ik schrijf Gio nog niet af als geschikte hoofdcoach voor Feyenoord. Ik vind het erg sterk van Gio dat hij Advocaat, naar het schijnt op eigen initiatief, erbij heeft gehaald.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:09 schreef De_Pel het volgende:
Ik begin zowaar enig vertrouwen te krijgen dat de komst van Dickie goed is voor dit Feyenoord. Mijn vertrouwen in Gio is daarentegen heel sterk afgenomen. Het zegt wel iets, hoe Dickie nu al de touwtjes voor 80% in handen lijkt te nemen. Streng maar duidelijk. In ieder geval al mooi dat hij Miss Kramer op z'n plaats zet.
Tevens mooi dat er publiekelijk van alle kanten aan de stoelpoten van Van Geel wordt gezaagd.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik schrijf Gio nog niet af als geschikte hoofdcoach voor Feyenoord. Ik vind het erg sterk van Gio dat hij Advocaat, naar het schijnt op eigen initiatief, erbij heeft gehaald.
Dit jaar uitzingen aan de hand van Dick en dan heeft nog een jaar om het te laten zien.
Zou wat zijn als dit Feyenoord een van je laatste herinneringen isquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)eerst-naar-Feyenoord
Mien komt naar de Kuip
[..]
Voor het eerst naar het stadion, al verliezen ze met 5-0. Je zal die ervaring nooit willen inruilen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:11 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Zou wat zijn als dit Feyenoord een van je laatste herinneringen is
De volkskrant vandaag ook weer. Er wordt hem een gebrek aan een goed netwerk verweten waardoor hij alleen middelmaat kan kopen. Hij vermarkt spelers slecht waardoor ze te weinig opleveren. Feyenoord talenten klagen in koor over een gebrek aan vertrouwen, waardoor ze geen langdurige contracten willen tekenen. Wispelturig beleid, heeft veel vijanden en de enige prijs die hij als TD gewonnen heeft is 1 x de KNVB beker.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:09 schreef De_Pel het volgende:
Ik begin zowaar enig vertrouwen te krijgen dat de komst van Dickie goed is voor dit Feyenoord. Mijn vertrouwen in Gio is daarentegen heel sterk afgenomen. Het zegt wel iets, hoe Dickie nu al de touwtjes voor 80% in handen lijkt te nemen. Streng maar duidelijk. In ieder geval al mooi dat hij Miss Kramer op z'n plaats zet.
Tevens mooi dat er publiekelijk van alle kanten aan de stoelpoten van Van Geel wordt gezaagd.
Dat eigen initiatief is puur speculatie, elke "bron" roeptoetert wat anders. Een paar weken geleden werd het ook al geopperd maar toen vond het absoluut onnodig want voldoende kennis aanwezig blabla. Na 1 punt in 8 wedstrijden vind ik het rijkelijk laat om te erkennen dat je de boel niet onder controle hebt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik schrijf Gio nog niet af als geschikte hoofdcoach voor Feyenoord. Ik vind het erg sterk van Gio dat hij Advocaat, naar het schijnt op eigen initiatief, erbij heeft gehaald.
Dit jaar uitzingen aan de hand van Dick en dan heeft nog een jaar om het te laten zien.
Oké hans, dank jequote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat eigen initiatief is puur speculatie, elke "bron" roeptoetert wat anders. Een paar weken geleden werd het ook al geopperd maar toen vond het absoluut onnodig want voldoende kennis aanwezig blabla. Na 1 punt in 8 wedstrijden vind ik het rijkelijk laat om te erkennen dat je de boel niet onder controle hebt.
Zwijnenberg?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:35 schreef Ramboetan het volgende:
Feyenoord mist een type:
[ afbeelding ]
twitter:WillaertC twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 12:37:14Van Beek en Bilal: Wat er veranderd is deze week? 'Er is een trainer bijgekomen.' #feyenoord #klankbord? reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 13:05:43Aanvaller Bilal Basacikoglu heeft het voor de camera's over een trainer als hem naar Advocaat wordt gevraagd. #feyrod #adviseur reageer retweet
quote:Dirk Kuyt is niet te spreken over de manier waarop sommige Feyenoord-iconen in de media uithalen naar de Rotterdammse club. Naar eigen zeggen is Kuyt zelf ook niet bepaald op zijn mondje gevallen als het gaat om zaken die binnen Feyenoord beter kunnen, maar geeft aan dat liever intern te bespreken.
"Ik probeer mee te denken over hoe Feyenoord vervolgstappen kan maken", vertelt de aanvoerder van de Rotterdammers, die zondag zijn 100ste doelpunt kan maken in dienst van Feyenoord, in Voetbal International. "Kritisch kijken is de enige manier waarop je vooruitgang kan boeken. Het gaat vaak om de manier waaróp je kritiek levert."
"Je kunt als Feyenoord-icoon iedere week een column schrijven. Maar je kunt ook bij de club binnenlopen en je kritiekpunten met de betrokken mensen bespreken. In het belang van de club. Een voormalig topspeler als WIm Jansen is misschien wel het meest kritisch van alle Feyenoorders, maar je ziet hem nooit in de media opduiken. Hij is elke dag bij Feyenoord en zijn kritiek blijft binnenskamers."
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 13:04:20Vandaag toch weer andere opstelling tijdens besloten training. Een verassende met Kuyt net achter Kramer. En zonder Sven van Beek. #feyrod reageer retweet
Oke en nu?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat eigen initiatief is puur speculatie, elke "bron" roeptoetert wat anders. Een paar weken geleden werd het ook al geopperd maar toen vond het absoluut onnodig want voldoende kennis aanwezig blabla. Na 1 punt in 8 wedstrijden vind ik het rijkelijk laat om te erkennen dat je de boel niet onder controle hebt.
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 13:21:00Donderdag op training niet in basiself: Elia en Nelom. Zij namen vandaag plaats in van Van Beek en Tapia. #Feyenoord https://t.co/IrxriBTPQy reageer retweet
Eerste keer dat ik naar de Kuip ging verloor Feyenoord van De Graafschap of zoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor het eerst naar het stadion, al verliezen ze met 5-0. Je zal die ervaring nooit willen inruilen.
Dit zou echt pure aids zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 13:21:00Donderdag op training niet in basiself: Elia en Nelom. Zij namen vandaag plaats in van Van Beek en Tapia. #Feyenoord https://t.co/IrxriBTPQy reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 13:21:00Donderdag op training niet in basiself: Elia en Nelom. Zij namen vandaag plaats in van Van Beek en Tapia. #Feyenoord https://t.co/IrxriBTPQy reageer retweet
Gaat me m.n. om Vilhena, Kramer en Bilal. Maar Nelom is ook niet alles.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tja, Van Beek heeft ons erg veel punten gekost dit jaar.
Van Beek terecht gepasseerd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tja, Van Beek heeft ons erg veel punten gekost dit jaar.
The fuck, Kuyt als CAM?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
En nu moeten we maar blij zijn met een "tweede trainer". En hopen dat de eerste er wat van op steekt. Goed mogelijk dat je volgend jaar anders dezelfde zaken weer zie.quote:
Ik snap het ook niet echt aangezien Roda met 4-4-2 ruit speeltquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:37 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
The fuck, Kuyt als CAM?Met Kramer als SP?
Zondag krijgen wij weer op onze kloten.
Inderdaad, hopeloos middenveld dit. Zeker El Ahmadi, zou een van de sterkhouders moeten zijn, maar staat er eigenlijk nauwelijks als het lastig wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Vilhena en El Ahmadi niet ter discussie staan.
Zeker jammer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Vilhena en El Ahmadi niet ter discussie staan.
Toornstra/Achahbar kunnen daar spelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:37 schreef MPC60 het volgende:
Hebben we echt niemand anders voor op rechts?
Heeft hij gewoon niet baat bij een seizoenslange huurperiode? Die jongen kan het echt wel, alleen is hij veel te snel naar Feyenoord vertrokken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik schrijf Bilal nog steeds niet helemaal af eigenlijk.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kortom, voor zover de mythe over de Bronck die zijn Td wel even passeert om op eigen initiatief hulp te zoeken.quote:De ogen van de voetbalwereld waren deze week nagenoeg gericht op Feyenoord. De Rotterdammers hebben Dick Advocaat in de arm genomen om trainer Giovanni van Bronckhorst in de zware periode van de club bij te staan. De speculaties namen daardoor flink toe. Echter blijft het volgens Van Bronckhorst bij een adviseursrol.
"Ik bepaal hoe mijn staf er uit ziet. Dick biedt hulp, voor mij is dat mooi. Ik ben hem heel dankbaar", aldus Gio tijdens de persconferentie, geciteerd door het Algemeen Dagblad. "Dat ik een onervaren trainer ben, weet iedereen. Ik zie dit niet als een beschadiging. We moeten nu echt een keer gaan winnen. Dan hoop je dat een resultaat vertrouwen geeft voor de periode daarna", aldus Van Bronckhorst, die komend weekend niet rekent op Rick Karsdorp. De verdediger heeft nog last van een liesblessure.
Met het aanstellen van Advocaat als adviseur nemen de speculaties behoorlijk toe. Van Bronckhorst blijft echter de man die knopen doorhakt. "Advocaat op de bank is geen optie, hij is hier meer om te stoeien over bijvoorbeeld de opstelling." Feyenoord hoopte de buitenwereld te verrassen met het inlassen van besloten trainingen. Maar daar hecht Van Bronckhorst weinig waarde aan. "Zo besloten zijn ze niet, want alles staat al op internet."
"In het gesprek met Van Geel is mijn vertrek niet ter sprake gekomen. Ik twijfel niet aan mijzelf", aldus Gio volgens RTV Rijnmond. "Het idee Dick er bij te halen is vanuit de club gekomen.Ik was daar gelijk van overtuigd. Een paar weken geleden had ik die behoefte niet. Hij heeft de vrijheid om te gaan en staan waar hij wil. Maar dat zie ik niet als een diskwalificatie van mijzelf of de staf. De spelersgroep reageerde positief op de komst van Advocaat. Er komt ook echt iemand binnen. Zoveel ervaring."
Ik zie het niet zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft hij gewoon niet baat bij een seizoenslange huurperiode? Die jongen kan het echt wel, alleen is hij veel te snel naar Feyenoord vertrokken.
Bij Heerenveen had hij voor mijn gevoel een vrije rol en kon hij doen wat hij wilde. Speelde ook sinds november 2013 pas echt om in de zomer meteen naar Feyenoord te verkassen.quote:
Arme Caland. Die geloofde dit heilig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Kortom, voor zover de mythe over de Bronck die zijn Td wel even passeert om op eigen initiatief hulp te zoeken.
Het is allemaal iets te snel gegaan inderdaad. Maar hij heeft nu wel bijna 2 jaar stil gestaan in z'n ontwikkeling, ik ben benieuwd of het er ooit nog uit gaat komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Heerenveen had hij voor mijn gevoel een vrije rol en kon hij doen wat hij wilde. Speelde ook sinds november 2013 pas echt om in de zomer meteen naar Feyenoord te verkassen.
Als ik me herinner, haalde Feyenoord hem ook om ''de concurrentie een keer voor te zijn voor hij daadwerkelijk goed wordt''.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is allemaal iets te snel gegaan inderdaad. Maar hij heeft nu wel bijna 2 jaar stil gestaan in z'n ontwikkeling, ik ben benieuwd of het er ooit nog uit gaat komen.
De laatste tijd gaat het wel wat beter heb ik het idee. Nog lang niet wat het zijn moet, maar bij sommige acties zie je wel het nodige talent.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik schrijf Bilal nog steeds niet helemaal af eigenlijk.
Indien hij de TD gepasseerd heeft gaat hij dat natuurlijk niet in de media vertellen. Dan zou van Geel pas echt voor lul staan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Kortom, voor zover de mythe over de Bronck die zijn Td wel even passeert om op eigen initiatief hulp te zoeken.
quote:Hij geeft nog geen interviews, dus niemand weet precies wat zijn visie is op de toekomst van Feyenoord. Wie is deze president-commissaris eigenlijk? Behalve een man die zichzelf beschouwt als iemand die normaal is gebleven – vader van twee dochters en een zoon en voetballiefhebber – was hij een succesvolle CEO. Hoetmer studeerde in 1980 af aan de TU Delft met een master werktuigbouwkunde. Daarna begon hij een loopbaan die hem namens Shell de wereld over voerde. Hij werkte verder bij onder meer Unilever en was van 2005 tot vorige zomer CEO van CSM, dat later Corbion ging heten. Hoetmer was er succesvol, maar toch zagen de aandeelhouders een bonus van een half miljoen euro niet zitten toen hij er vertrok. Verder was hij voorzitter van Terres des Hommes Nederland en Spieren voor Spieren, in welke functie hij een vriendschappelijke band opbouwde met Louis van Gaal.
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Ok, kwam zo niet over.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was er mis met mijn post? Ik gaf aan dat het gênant is dat Feyenoord dit besloten heeft.
Ik snap niet waarom ze eerst zo expliciet melden dat het Gio's eigen keuze was. Als dit niet het geval is, lekt dat toch altijd uit...quote:
Was het niet vooral de media die dat melde? Ik geloof namelijk dat het 'lek' Gio zelf is in dit geval. Gaf het toe in de persco vanmiddag. Either way heb ik er weinig moeite mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze eerst zo expliciet melden dat het Gio's eigen keuze was. Als dit niet het geval is, lekt dat toch altijd uit...
True, dit maakt het nog gênanter.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze eerst zo expliciet melden dat het Gio's eigen keuze was. Als dit niet het geval is, lekt dat toch altijd uit...
De Toornquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:37 schreef MPC60 het volgende:
Hebben we echt niemand anders voor op rechts?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Naar aanleiding van het interview met RTV vraag ik me overigens af of een Gio wel echt openstaat voor een Advocaat. Heb de indruk dat hij redelijk een tunnelvisie heeft. 'Nou daar ben ik het niet mee eens, dan hebben we een andere mening'.
Vind het een hele lieve man die Gio, maar volgens mij volg ie aardig zn eigen pad. Die eigenzinnigheid is niet erg als het goed gaat, maar in deze situatie catastrofaal.
Ik zit ivm de afstand niet heel vaak in de Kuip, maar ik zie totaaal geen overleg tussen Gio en Van Gastel en Wouters. Zegt denk ik ook wel iets over hoe er wordt opengestaan voor een andere mening.
De Boer is ook eigenzinning, maar overlegt wel vaak met een Spijkerman volgens mij.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Initiatief is van Gio zelf.
Zo, je post kan de prullenbak in.
Scrummiequote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het verkondigd door de media ja. Miss is het wel opgelegd door Van Geel of doet Gio het om z'n hachje te redden.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
[..]
[..]
ScrummieGio-adept.
Doe die roze bril eens af man.
Pleur op met jequote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
[..]
[..]
ScrummieGio-adept.
Doe die roze bril eens af man.
Niet opeens.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nu boeit het opeens niet meer. Pijnlijk.
Ben nog wel benieuwd hoe dat dan is gegaan, kan ook op meerdere manieren:quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In beide gevallen is dat een brevet van onvermogen naar Wouters en degene die hem heeft aangesteld.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben nog wel benieuwd hoe dat dan is gegaan, kan ook op meerdere manieren:
Goh, Gio, zou je niet eens met iemand gaan praten die er wel verstand van heeft?
Oke Martin.
Of
Goh, Gio, het loopt al een paar weken niet erg lekker, is het een idee om iemand te polsen als klankbord? Een beetje in de Hiddink rol zoals ze dat bij PSV deden enige tijd geleden?
Ja, prima plan. Advocaat lijkt me daarvoor wel een geschikte persoon.
Deels wel ja. Maar in zo'n negatieve spiraal kan het sowieso heel verhelderend zijn om te praten met iemand die daar niks mee te maken heeft (gehad).quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In beide gevallen is dat een brevet van onvermogen naar Wouters en degene die hem heeft aangesteld.
Waar baseer jij op dat hij het echt wel kan!? Die gast kan gewoon HELEMAAL niks.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft hij gewoon niet baat bij een seizoenslange huurperiode? Die jongen kan het echt wel, alleen is hij veel te snel naar Feyenoord vertrokken.
Ik heb wel eens naar SC Heerenveen gekeken in 2013/14. Sorry.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat hij het echt wel kan!? Die gast kan gewoon HELEMAAL niks.
Zelfs daar was het niet zo bijzonder. Alleen in de counter wel handig met zijn snelheid.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens naar SC Heerenveen gekeken in 2013/14. Sorry.
Tegenwoordig is counteren veel belangrijker dan vanuit opbouwend spel spelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Zelfs daar was het niet zo bijzonder. Alleen in de counter wel handig met zijn snelheid.
Sla je echt de plank mis. Geef me maar eens drie momenten uit 13/14 waarin je duidelijk kunt zien dat hij talent heeft. Zal je nog vies tegen vallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens naar SC Heerenveen gekeken in 2013/14. Sorry.
Je bedoelt 'erkennen'quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:28 schreef Scrummie het volgende:
Ontkennen dat Bilal talent heeft is hetzelfde als van Geel roept dat ie niks fout heeft gedaan.
Lekker simpel, maar wat een gouwen gozertje is die dekselse Achahbar.quote:Anass Achahbar maakte een aantal jaar terug de oversteek van Varkenoord naar De Kuip. De kleine spits wist echter nooit een vaste basisplaats te bemachtigen, en zit ook dit seizoen voornamelijk op de reservebank of zelfs op de tribune. Toch klaagt de nog jonge aanvaller niet over zijn rol binnen de club.
In gesprek met Voetbalflitsen.nl geeft Achahbar aan dat hij het nog steeds geniet van het spelen Rotterdam-Zuid. "Veel mensen vragen aan mij, 'Anass hoe houd je het vol, geen basisplaats bij Feyenoord.' Maar dit is de club waar ik altijd van gedroomd heb. Hoeveel mensen zouden niet in mijn schoenen willen staan?''
En van de minuten die het jeugdproduct mag maken in De Kuip, geniet hij met volle teugen. "Als je daar een doelpunt mag maken.. Elk doelpunt door ik daar heb gemaakt is voor mij bijzonder geweest. Ja, dat is echt fantastisch man."
''Ik weet dat ik bij zo een grote club speel, in zo’n mooi stadion, dat houdt me op de been. Scoren voor Feyenoord in de Kuip daar leef ik voor. Feyenoord zal altijd mijn club blijven, geboren met het Feyenoordgevoel. Ik wacht mijn kans af en heb geduld. Heeft ook geen zin om gek of boos te doen. Ik blijf keihard werken", zo besluit Achahbar.
Zie dat niet zo. Maar Kiprich is ook een gouden man. Wat een fijne persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik mag het misschien niet zeggen maar volgens mij zit Kiprich zwaar aan de drank.
http://www.vi.nl/vivideo/(...)er-bij-feyenoord.htm
Die Iwan van Duren was op zoek naar traantjes, maar die kreeg hij niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik mag het misschien niet zeggen maar volgens mij zit Kiprich zwaar aan de drank.
Prachtige man verder inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Iwan van Duren was op zoek naar traantjes, maar die kreeg hij niet.
Kiprich, hoe Feyenoord kan je zijn.
Hij behoort zo te zien inderdaad niet tot de 50 plussers die nog zo nodig een marathon moeten lopen of de Alp d'Huez op jakkeren met hun fietsje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Prachtige man verder inderdaadMaar zo'n rood opgeblazen gezicht ziet er niet heel natuurlijk uit
Staat ook gewoon een blik bier op tafelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik niet. Gio had er niet meer moeten zitten of een stap opzij moeten doen. Dit is een te gekunstelde oplossing.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Even tussendoor. Ik denk dat Advocaat een goede zet is.
Mooi dat zo'n van Beek dan over Advocaat zegt dat het zo goed is dat hij er iets van zegt als hij iets ziet dat hem niet bevalt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Even tussendoor. Ik denk dat Advocaat een goede zet is.
De site is pure aids.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:21 schreef Droopie het volgende:
Ik neem mijn vader een keer mee.
Die site werkte goed vond ik, mag ook wel gezegd worden.
Morgen ben ik te herkennen aan mijn spandoek
"3 euro voor kaartje printen, kopje thee,
Gudde rot op en neem je rotzooi mee"
Heb even 2x W1 extra gehaald. Kan die ouwe wel gaat ie een keer mee en pik ik nog wel een vriend op die 't leuk vindt, kan hij niet is het leuk bijverdienen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:19 schreef Grifte het volgende:
Hier ook kaartjes binnen, zin in. Zag dat in elk vak in het stadion nog wel beschikbare kaarten waren, al zal het makkelijk uitverkocht raken.
Ik hoefde maar 1 kaart, want mijn eigen kaart had ik geclaimd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:23 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
De site is pure aids.
Je kan maar één ticket kopen op één account, dus als je vakken hebt met zitplaatsnummering kom je onmogelijk naast elkaar te zitten. Daar gaat het al fout.
Wil je tickets voor vrienden kopen (die hun barcode verstrekken), kan je tevens niets voor ze betekenen.
Ik wil het oude systeem terug. Tyfus feyenoord.
De oude site kwam ik altijd wel doorheen, kwestie van f5'en.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik hoefde maar 1 kaart, want mijn eigen kaart had ik geclaimd.
Die vorige site piepte en kraakte altijd, die hoef ik zeker niet terug.
Maar jij hebt wel een punt.
Als ik hem was had ik zeker gevraagd om iig een jaar verhuurd te worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker simpel, maar wat een gouwen gozertje is die dekselse Achahbar.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:43 schreef groteknakworst het volgende:
Fraude was ook veel makkelijker met de oude site. Je had altijd mongolen die niet heel zuinig waren op hun barcode. Dat was altijd #genot, kon je op die manier mensen meenemen naar stadia op andermans barcode.
Op die manier ben ik een keer naar PSV gegaan. Gewoon een barcode van internet geplukt.
En hun zo van "huh mijn CC doet het niet einz".
Nerdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:43 schreef groteknakworst het volgende:
Fraude was ook veel makkelijker met de oude site. Je had altijd mongolen die niet heel zuinig waren op hun barcode. Dat was altijd #genot, kon je op die manier mensen meenemen naar stadia op andermans barcode.
Op die manier ben ik een keer naar PSV gegaan. Gewoon een barcode van internet geplukt.
Hihi lachennn #genieten 😂 einzzquote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:43 schreef groteknakworst het volgende:
Mede Feyenoorders naaienquote:Op zaterdag 20 februari 2016 09:43 schreef groteknakworst het volgende:
Hap nog meer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:08 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Mede Feyenoorders naaienga lekker in de arena zitten
Ja gezellig, dan zie je de thuisclub waarschijnlijk wel een keer winnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:08 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Mede Feyenoorders naaienga lekker in de arena zitten
Liever dood dan joodquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:11 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ja gezellig, dan zie je de thuisclub waarschijnlijk wel een keer winnen.
Ik zag het ja. Wel onzin om voor zo'n render een nieuwsbericht te schrijven, mensen maken die dingen op dagbasis.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:12 schreef DonRaja het volgende:
Niet eens slecht...
[ afbeelding ]
De bron:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Eens met dat laatste, al vind ik de huidige PSV-shirts ook erg geslaagd. Vooral het uit-shirt en het lichtblauwe CL-shirt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:21 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Wel onzin om voor zo'n render een nieuwsbericht te schrijven, mensen maken die dingen op dagbasis.
Een aantal op- en aanmerkingen:
1) Het is enorm veel mooier dan die achterlijke shirts die Adidas produceert. Wat meer zegt over Adidas dan over dit shirt;
2) Die mouwen met verschillende kleuren kunnen echt niet;
3) Die rode eindes bij de pijpjes slaan echt he-le-maal nergens op;
4) Zwarte voetbalschoenen die bij het shirt passen, het zou godverdomme eens tijd worden;
5) Wanneer zijn we van dat baggergrote logo van Opel af?;
6) Dat logotot de macht oneindig
Ik vond het PSV shirt overigens écht geslaagd. Die mogen ze wat mij aan gaat gelijk gaan gebruiken.
Ik nuanceerde hem iets, omdat ik het huidige shirt bij PSV ook niet onaardig vind.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eens met dat laatste, al vind ik de huidige PSV-shirts ook erg geslaagd. Vooral het uit-shirt en het lichtblauwe CL-shirt.
Umbro heeft me echt verrast, wat dat betreft.
Wat is eigenlijk jouw favoriete Nederlandse shirt uit objectief oogpunt?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eens met dat laatste, al vind ik de huidige PSV-shirts ook erg geslaagd. Vooral het uit-shirt en het lichtblauwe CL-shirt.
Umbro heeft me echt verrast, wat dat betreft.
offtopicquote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw favoriete Nederlandse shirt uit objectief oogpunt?
Meer on-topic dan Scrummie denkt. Ik vind het uit-shirt van Feyenoord erg mooi. Alleen eeuwig zonde van de sponsor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw favoriete Nederlandse shirt uit objectief oogpunt?
Uitshirt van Feyenoord is mooi, heeft alleen heel weinig met Feyenoord te maken. Ik vind persoonlijk het Feyenoord thuistenue het mooiste tenue van Nederland. Precies de juiste kleurencombinatie, en daarnaast staat het logo er prachtig op.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meer on-topic dan Scrummie denkt. Ik vind het uit-shirt van Feyenoord erg mooi. Alleen eeuwig zonde van de sponsor.
Maar eigenlijk vind ik het uit-shirt van PSV toch mooier. Dat blijft toch mijn favoriet van de shirts dit jaar.
Ik vind het logo juist super strak.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:21 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Wel onzin om voor zo'n render een nieuwsbericht te schrijven, mensen maken die dingen op dagbasis.
1) Het is enorm veel mooier dan die achterlijke shirts die Adidas produceert. Wat meer zegt over Adidas dan over dit shirt;
4) Zwarte voetbalschoenen die bij het shirt passen, het zou godverdomme eens tijd worden;
Ik vond het PSV shirt overigens geslaagd. Die mogen ze wat mij aan gaat wel gaan gebruiken. Die van Ajax was een gekarteld maandverband in plaats van het standaard maandverband.
Dat vind ik nou eng. Zo'n logo super strak noemen terwijl het logo niets met Feyenoord te maken heeft.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het logo juist super strak.
Jij vindt wel meer dingen die totaal ridicuul zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het logo juist super strak.
Waarheidquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:03 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
Dat vind ik nou eng. Zo'n logo super strak noemen terwijl het logo niets met Feyenoord te maken heeft.
Het mooie van uit-shirts vind ik nou net dat al die clubkleuren en historie losgelaten kunnen worden. Dan zie je pas wat een designer kan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Uitshirt van Feyenoord is mooi, heeft alleen heel weinig met Feyenoord te maken. Ik vind persoonlijk het Feyenoord thuistenue het mooiste tenue van Nederland. Precies de juiste kleurencombinatie, en daarnaast staat het logo er prachtig op.
PSV-tenue staat voor mij op nummer 2. Het Ajaxtenue heb ik nooit wat gevonden.
(Broek vind ik dus ook erg belangrijk)
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het mooie van uit-shirts vind ik nou net dat al die clubkleuren en historie losgelaten kunnen worden. Dan zie je pas wat een designer kan.
Maar zonder logo, hoe lelijk ook, is het geen voetbalshirt. Dan is het gewoon niet af, het logo hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:11 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooiste uitshirt ooit. Stadskleuren, Stadswapen verwerkt in het shirt.
Ik heb dit shirt origineel ZONDER dat VERSCHRIKKELIJKE Opellogo, via Sjaakbauer.
Veruit mijn mooiste shirtbezit.
Wat een ongelofelijk dom gelul.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar zonder logo, hoe lelijk ook, is het geen voetbalshirt. Dan is het gewoon niet af, het logo hoort er gewoon bij.
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:14 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk dom gelul.
Het logo van een sponsor doet in alle gevallen afbreuk aan de pracht van het shirt.quote:
Natuurlijk doet het in veel gevallen afbreuk. Maar je wilt het shirt waar de ploeg in speelt, of je wilt dat niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:17 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Het logo van een sponsor doet in alle gevallen afbreuk aan de pracht van het shirt.
De enige shirtsponsor die ik ooit getolereerd heb op een shirt, is Diergaarde Blijdorp. En dat komt omdat ik nog net niet geboren ben in de dierentuin.
RUSTIG NOUquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:11 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit shirt origineel ZONDER dat VERSCHRIKKELIJKE Opellogo, via Sjaakbauer.
Eensquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit het mooists uitshirt dat ik bewust heb meegemaakt. Van mij hoeft het daarom niet altijd groen-wit te zijn.
+1quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:03 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
Dat vind ik nou eng. Zo'n logo super strak noemen terwijl het logo niets met Feyenoord te maken heeft.
Dit is inderdaad gewoon hét klassieke Feyenoord-uitshirt. Feyenoord zou eigenlijk altijd in groene uitshirts moeten spelen. Tuurlijk mag er wel variatie in zitten, maar de kleur groen moet er altijd in verwerkt zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:11 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het op een-na mooiste uitshirt dat ik in bezit heb inderdaad. Die met diergaarde blijdorp dusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit het mooists uitshirt dat ik bewust heb meegemaakt. Van mij hoeft het daarom niet altijd groen-wit te zijn.
En nog ontkennen dat je de Rotterdamse Mike de Boer bent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:21 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ik vond het PSV shirt overigens geslaagd. Die mogen ze wat mij aan gaat wel gaan gebruiken. Die van Ajax was een gekarteld maandverband in plaats van het standaard maandverband.
Elk jaar groen is marketingtechnisch niet interessant.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad gewoon hét klassieke Feyenoord-uitshirt. Feyenoord zou eigenlijk altijd in groene uitshirts moeten spelen. Tuurlijk mag er wel variatie in zitten, maar de kleur groen moet er altijd in verwerkt zijn.
Vind het maar lelijk, zo'n groen shirt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad gewoon hét klassieke Feyenoord-uitshirt. Feyenoord zou eigenlijk altijd in groene uitshirts moeten spelen. Tuurlijk mag er wel variatie in zitten, maar de kleur groen moet er altijd in verwerkt zijn.
Niet helemaal mee eens. Vanuit de historie hebben veel landen en clubs traditionele uitshirts die ze wat mij betreft gewoon altijd zouden moeten dragen. Brazilië heeft donkerblauwe shirts, Nederland prachtige witte shirts, Feyenoord groene shirts en PSV inderdaad blauwe shirts.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het mooie van uit-shirts vind ik nou net dat al die clubkleuren en historie losgelaten kunnen worden. Dan zie je pas wat een designer kan.
Of niet, zoals bij het Ajax uit-shirt. Daar gaat het al jaren fout. Net als bij PSV in de schaakbord-brabantse vlag periode. Of vorig jaar het uit-shirt van Feyenoord. Dat was ook walgelijk.
Het logo van een sponsor doet ook veel natuurlijk. Zo'n zwart uit-shirt van Utrecht zou prachtig 'classy' kunnen zijn met een mooi logo in de juiste kleur, maar die paarse letters verpesten het nu.
Eens. überhaupt heeft adidas nog geen fatsoenlijk shirt geproduceerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:32 schreef Slobeend het volgende:
Het huidige uitshirt is pure aids. Alles. Kleuren, Opellogo, geen historie, Adidas. Alle mensen die het mooi vinden kan ik niet serieus nemen.
Het thuisshirt wordt nu toch ook nog gewoon ontzettend veel verkocht? Meer dan het uitshirt toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Elk jaar groen is marketingtechnisch niet interessant.
Best verkochte uitshirt ooit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:32 schreef Slobeend het volgende:
Het huidige uitshirt is pure aids. Alles. Kleuren, Opellogo, geen historie, Adidas. Alle mensen die het mooi vinden kan ik niet serieus nemen.
Shirts verkopen vooral bij kinderen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Kan ik dus een heleboel mensen niet meer serieus nemen.
Qua kleurstelling en details vind ik het erg mooi. Maar dan kijk ik er natuurlijk niet met Feyenoord-bril naar. Want met Feyenoord heeft het shirt weinig te maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Kan ik dus een heleboel mensen niet meer serieus nemen.
Ik vind het niet lelijk maar omdat we er zo vaak in verliezen ben ik het wel minder mooi gaan vinden. Dat tenue brengt gewoon ongelukquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:32 schreef Slobeend het volgende:
gras is groenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Merkie het volgende:
Gezeur allemaal dat het per se groen moet zijn, wat een onzin. Dit shirt heeft meer uitstraling dan die groene vuilniszak van twee jaar geleden. Ik vind er weinig mis mee.
Groen is trouwens helemaal geen geschikte kleur als voetbalshirt omdat het gras ook groen is.
da was omdat jullie in de zomer dachten kans te maken op de titel. In december ook nog trouwens. The irony.quote:
Dat roze uitshirt van Ajax werd ook massaal verkocht, volgens mij. Hoe lelijker, hoe beter.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
da was omdat jullie in de zomer dachten kans te maken op de titel. In december ook nog trouwens. The irony.
En een assist op de 2-0.twitter:tomvanhulsen twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 14:03:33Lex Immers scoort voor Cardiff City. Het staat al 3-0 tegen Brighton. reageer retweet
Daar gaan we miljoenen voor vangen aankomende zomer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Lex Immers is ook goed bezig.En een assist op de 2-0.twitter:tomvanhulsen twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 14:03:33Lex Immers scoort voor Cardiff City. Het staat al 3-0 tegen Brighton. reageer retweet
Eens. Dit shirt mocht er ook wel zijn:quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet die groene van dit jaar een all-time internationale bestseller zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat roze uitshirt van Ajax werd ook massaal verkocht, volgens mij. Hoe lelijker, hoe beter.
Dit shirt was letterlijk gekopieerd van het AZ-uitshirt een jaar eerder. Vond het inderdaad wel een mooi shirt waar alle Feyenoordkleuren inzitten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eens. Dit shirt mocht er ook wel zijn:
[ afbeelding ]
Dit is zeker ook een mooie ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eens. Dit shirt mocht er ook wel zijn:
[ afbeelding ]
Die tenues van de ontwerper uit dat AD-artikel zijn trouwens alle drie aids aan mijn ogen.
Die uit 2006-2007? Die vond ik ook mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:31 schreef DonRaja het volgende:
Mooiste uitshirt vind ik qua kleurensamenstelling nog altijd dat lichtblauw/wit.
en dit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:34 schreef MPC60 het volgende:
Ik vond het uitshirt met het honderd jarig jubileum ook mooi.
2004-2005quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die uit 2006-2007? Die vond ik ook mooi inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |