quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:12 schreef satecl het volgende:
Ik voorspel dat Bahia dit weekend de 3-0 maakt, en hoe op handen wordt gedragen.Dat sloeg toen helemaal nergens op. Al was het mooi dat De Kuip was uitverkocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ja gestemd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verdeeldheid kan niet groter
Logisch. Weer een teken dat Feyenoord verre van topclub is. 7 wedstrijden op rij verliezen, en trainertje mag lekker blijven zittenquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van een verstandig man.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Logisch. Weer een teken dat Feyenoord verre van topclub is. 7 wedstrijden op rij verliezen, en trainertje mag lekker blijven zittenEn waarom? Om de belangen van de td z'n eigen job.
Met als reden dat het beter wordt met een andere trainer? Face it, een trainerswissel gaat het verschil totaal niet maken. Dit was te verwachten toen Gio werd aangesteld. Er is geen alternatief. Zitten blijven wanneer je geknipt en geschoren wordt.quote:
Waarschijnlijk was dat HMF.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Met als reden dat het beter wordt met een andere trainer? Face it, een trainerswissel gaat het verschil totaal niet maken. Dit was te verwachten toen Gio werd aangesteld. Er is geen alternatief. Zitten blijven wanneer je geknipt en geschoren wordt.
Er was hier iemand die daar een goeie post over had.
Typisch Feyenoord inderdaad. met zo;n instelling blijf je zwakzinnig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Met als reden dat het beter wordt met een andere trainer? Face it, een trainerswissel gaat het verschil totaal niet maken. Dit was te verwachten toen Gio werd aangesteld. Er is geen alternatief. Zitten blijven wanneer je geknipt en geschoren wordt.
klaasweetallesgodquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over cofox had.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
Maar nee. Natuurlijk ben ik niet tevreden. Ik stoor me alleen aan het opportunistisch gelul van iedereen. Feyenoord zou wel even kampioen worden met spelers als Van der Heijden en Kramer, alsook een nieuwe coach.
Komop man. Begin dit seizoen was meer dan de afgelopen vijf jaar bij elkaar duidelijk dat dit een tussenseizoen ging worden. Zoals de afgelopen zestien seizoenen trouwens.
Ik vind het gewoon ongelooflijk achterlijk om over Gio te vallen. Er zijn zo dertig mensen die eerst mogen opkankeren voor we over zij functioneren gaan praten.
Vermoeiend om dan een nieuwe trainer, die het enorm moeilijk heeft en nog verrassend goed de boel wist om te zetten tegen de joden, als primaire factor van alle ellende te zien.
Zo werkt het niet. Hij is eerder het eindpunt waar alle touwtjes aan elkaar geknoopt moeten worden. Even extreem: doen scouts, TDs, de AD, jeugdopleiding et cetera allemaal hun werk op de juiste manier, dán kan je wat mij betreft pas écht de trainer goed beoordelen.
Maar gek genoeg zijn trainers altijd als eerste de kop van jut. En dan gooi je een nieuwe neer, en presteren we misschien één plekje beter.
Zelfs een zwaargewicht als Koeman kreeg de boel niet rond richting en kampioenschap. Kijk eens wat die man in zijn trainerscarriere bereikt heeft.
Dan heeft het écht geen zin om Gio de laan uit te gooien. Want het probleem mevrouw, dát blijft. [/Fortuyngod].
En dan heeft hij het dus nog alleraardigst omgezet tegen de joden, als beginnend trainer. Bovendien doet hij het in punten niet eens slechter dan Koeman en die slisser van Twente...
Geef die jongen gewoon voldoende de tijd en pleur het tuig in het maasgebouw eens de maas in.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Hear hear.
HMF for president.
Suck it Typisch
Ergo: dump eerst alle klotezooi voor je überhaupt overweegt naar de trainer te kijken en te wijzen. Dat heeft nu geen nut. Als je de trainer als kop van jut laat gelden, verandert er nog steeds geen reet in de top.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:27 schreef Happel het volgende:
[..]
De club heeft een structurele verandering nodig
Daarom was het ook zo ontzettend fout om hem te benoemen in the first place.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:38 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ergo: dump eerst alle klotezooi voor je überhaupt overweegt naar de trainer te kijken en te wijzen. Dat heeft nu geen nut. Als je de trainer als kop van jut laat gelden, verandert er nog steeds geen reet in de top.
Gio is niet ongenaakbaar en doet absoluut veel dingen fout, maar wat verwacht je van een beginnend trainer? Zullen we eerst even de rest van de klerezooi saneren?
Natuurlijk kan een andere trainer wel een verschil maken. Ik wil niet zeggen dat het meteen een wereld van verschil zal maken, maar het kan natuurlijk wel degelijk verschil maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef groteknakworst het volgende:
Het stomste wat je nu kan doen is de trainer wisselen in blinde paniek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom was het ook zo ontzettend fout om hem te benoemen in the first place
Maarja, die discussie hoeven we niet weer te starten. Omwille van Feyenoord, met Dickie aan boord of niet, is het gewoon het beste wanneer hij zijn spullen pakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |