Dat vind ik nou eng. Zo'n logo super strak noemen terwijl het logo niets met Feyenoord te maken heeft.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het logo juist super strak.
Jij vindt wel meer dingen die totaal ridicuul zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het logo juist super strak.
Waarheidquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:03 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
Dat vind ik nou eng. Zo'n logo super strak noemen terwijl het logo niets met Feyenoord te maken heeft.
Het mooie van uit-shirts vind ik nou net dat al die clubkleuren en historie losgelaten kunnen worden. Dan zie je pas wat een designer kan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Uitshirt van Feyenoord is mooi, heeft alleen heel weinig met Feyenoord te maken. Ik vind persoonlijk het Feyenoord thuistenue het mooiste tenue van Nederland. Precies de juiste kleurencombinatie, en daarnaast staat het logo er prachtig op.
PSV-tenue staat voor mij op nummer 2. Het Ajaxtenue heb ik nooit wat gevonden.
(Broek vind ik dus ook erg belangrijk)
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het mooie van uit-shirts vind ik nou net dat al die clubkleuren en historie losgelaten kunnen worden. Dan zie je pas wat een designer kan.
Maar zonder logo, hoe lelijk ook, is het geen voetbalshirt. Dan is het gewoon niet af, het logo hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:11 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooiste uitshirt ooit. Stadskleuren, Stadswapen verwerkt in het shirt.
Ik heb dit shirt origineel ZONDER dat VERSCHRIKKELIJKE Opellogo, via Sjaakbauer.
Veruit mijn mooiste shirtbezit.
Wat een ongelofelijk dom gelul.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar zonder logo, hoe lelijk ook, is het geen voetbalshirt. Dan is het gewoon niet af, het logo hoort er gewoon bij.
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:14 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk dom gelul.
Het logo van een sponsor doet in alle gevallen afbreuk aan de pracht van het shirt.quote:
Natuurlijk doet het in veel gevallen afbreuk. Maar je wilt het shirt waar de ploeg in speelt, of je wilt dat niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:17 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Het logo van een sponsor doet in alle gevallen afbreuk aan de pracht van het shirt.
De enige shirtsponsor die ik ooit getolereerd heb op een shirt, is Diergaarde Blijdorp. En dat komt omdat ik nog net niet geboren ben in de dierentuin.
RUSTIG NOUquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:11 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dit shirt origineel ZONDER dat VERSCHRIKKELIJKE Opellogo, via Sjaakbauer.
Eensquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit het mooists uitshirt dat ik bewust heb meegemaakt. Van mij hoeft het daarom niet altijd groen-wit te zijn.
+1quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:03 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
Dat vind ik nou eng. Zo'n logo super strak noemen terwijl het logo niets met Feyenoord te maken heeft.
Dit is inderdaad gewoon hét klassieke Feyenoord-uitshirt. Feyenoord zou eigenlijk altijd in groene uitshirts moeten spelen. Tuurlijk mag er wel variatie in zitten, maar de kleur groen moet er altijd in verwerkt zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:11 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het op een-na mooiste uitshirt dat ik in bezit heb inderdaad. Die met diergaarde blijdorp dusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit het mooists uitshirt dat ik bewust heb meegemaakt. Van mij hoeft het daarom niet altijd groen-wit te zijn.
En nog ontkennen dat je de Rotterdamse Mike de Boer bent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:21 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Wel onzin om voor zo'n render een nieuwsbericht te schrijven, mensen maken die dingen op dagbasis.
Een aantal op- en aanmerkingen:
1) Het is enorm veel mooier dan die achterlijke shirts die Adidas produceert. Wat meer zegt over Adidas dan over dit shirt;
2) Die mouwen met verschillende kleuren kunnen echt niet;
3) Die rode eindes bij de pijpjes slaan echt he-le-maal nergens op;
4) Zwarte voetbalschoenen die bij het shirt passen, het zou godverdomme eens tijd worden;
5) Wanneer zijn we van dat baggergrote logo van Opel af?;
6) Dat logotot de macht oneindig
Ik vond het PSV shirt overigens geslaagd. Die mogen ze wat mij aan gaat wel gaan gebruiken. Die van Ajax was een gekarteld maandverband in plaats van het standaard maandverband.
Elk jaar groen is marketingtechnisch niet interessant.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad gewoon hét klassieke Feyenoord-uitshirt. Feyenoord zou eigenlijk altijd in groene uitshirts moeten spelen. Tuurlijk mag er wel variatie in zitten, maar de kleur groen moet er altijd in verwerkt zijn.
Vind het maar lelijk, zo'n groen shirt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad gewoon hét klassieke Feyenoord-uitshirt. Feyenoord zou eigenlijk altijd in groene uitshirts moeten spelen. Tuurlijk mag er wel variatie in zitten, maar de kleur groen moet er altijd in verwerkt zijn.
Niet helemaal mee eens. Vanuit de historie hebben veel landen en clubs traditionele uitshirts die ze wat mij betreft gewoon altijd zouden moeten dragen. Brazilië heeft donkerblauwe shirts, Nederland prachtige witte shirts, Feyenoord groene shirts en PSV inderdaad blauwe shirts.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het mooie van uit-shirts vind ik nou net dat al die clubkleuren en historie losgelaten kunnen worden. Dan zie je pas wat een designer kan.
Of niet, zoals bij het Ajax uit-shirt. Daar gaat het al jaren fout. Net als bij PSV in de schaakbord-brabantse vlag periode. Of vorig jaar het uit-shirt van Feyenoord. Dat was ook walgelijk.
Het logo van een sponsor doet ook veel natuurlijk. Zo'n zwart uit-shirt van Utrecht zou prachtig 'classy' kunnen zijn met een mooi logo in de juiste kleur, maar die paarse letters verpesten het nu.
Eens. überhaupt heeft adidas nog geen fatsoenlijk shirt geproduceerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:32 schreef Slobeend het volgende:
Het huidige uitshirt is pure aids. Alles. Kleuren, Opellogo, geen historie, Adidas. Alle mensen die het mooi vinden kan ik niet serieus nemen.
Het thuisshirt wordt nu toch ook nog gewoon ontzettend veel verkocht? Meer dan het uitshirt toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Elk jaar groen is marketingtechnisch niet interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |