Best verkochte uitshirt ooit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:32 schreef Slobeend het volgende:
Het huidige uitshirt is pure aids. Alles. Kleuren, Opellogo, geen historie, Adidas. Alle mensen die het mooi vinden kan ik niet serieus nemen.
Shirts verkopen vooral bij kinderen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Kan ik dus een heleboel mensen niet meer serieus nemen.
Qua kleurstelling en details vind ik het erg mooi. Maar dan kijk ik er natuurlijk niet met Feyenoord-bril naar. Want met Feyenoord heeft het shirt weinig te maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Kan ik dus een heleboel mensen niet meer serieus nemen.
Ik vind het niet lelijk maar omdat we er zo vaak in verliezen ben ik het wel minder mooi gaan vinden. Dat tenue brengt gewoon ongelukquote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:32 schreef Slobeend het volgende:
Het huidige uitshirt is pure aids. Alles. Kleuren, Opellogo, geen historie, Adidas. Alle mensen die het mooi vinden kan ik niet serieus nemen.
gras is groenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:02 schreef Merkie het volgende:
Gezeur allemaal dat het per se groen moet zijn, wat een onzin. Dit shirt heeft meer uitstraling dan die groene vuilniszak van twee jaar geleden. Ik vind er weinig mis mee.
Groen is trouwens helemaal geen geschikte kleur als voetbalshirt omdat het gras ook groen is.
da was omdat jullie in de zomer dachten kans te maken op de titel. In december ook nog trouwens. The irony.quote:
Dat roze uitshirt van Ajax werd ook massaal verkocht, volgens mij. Hoe lelijker, hoe beter.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
da was omdat jullie in de zomer dachten kans te maken op de titel. In december ook nog trouwens. The irony.
En een assist op de 2-0.twitter:tomvanhulsen twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 14:03:33Lex Immers scoort voor Cardiff City. Het staat al 3-0 tegen Brighton. reageer retweet
Daar gaan we miljoenen voor vangen aankomende zomer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Lex Immers is ook goed bezig.En een assist op de 2-0.twitter:tomvanhulsen twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 14:03:33Lex Immers scoort voor Cardiff City. Het staat al 3-0 tegen Brighton. reageer retweet
Eens. Dit shirt mocht er ook wel zijn:quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit het mooists uitshirt dat ik bewust heb meegemaakt. Van mij hoeft het daarom niet altijd groen-wit te zijn.
Dan moet die groene van dit jaar een all-time internationale bestseller zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat roze uitshirt van Ajax werd ook massaal verkocht, volgens mij. Hoe lelijker, hoe beter.
Dit shirt was letterlijk gekopieerd van het AZ-uitshirt een jaar eerder. Vond het inderdaad wel een mooi shirt waar alle Feyenoordkleuren inzitten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eens. Dit shirt mocht er ook wel zijn:
[ afbeelding ]
Dit is zeker ook een mooie ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eens. Dit shirt mocht er ook wel zijn:
[ afbeelding ]
Die tenues van de ontwerper uit dat AD-artikel zijn trouwens alle drie aids aan mijn ogen.
Die uit 2006-2007? Die vond ik ook mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:31 schreef DonRaja het volgende:
Mooiste uitshirt vind ik qua kleurensamenstelling nog altijd dat lichtblauw/wit.
en dit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:34 schreef MPC60 het volgende:
Ik vond het uitshirt met het honderd jarig jubileum ook mooi.
2004-2005quote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die uit 2006-2007? Die vond ik ook mooi inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |