Ik hunt niets, ik was lapo toch?quote:
Volgens mij is hij (via zijn bedrijf) sponsor en heeft hij ook een paar miljoen aan aandelen in de VvF. Dus hij helpt structureel aan extra inkomsten en heeft tevens een bijdrage geleverd aan het verkleinen van de schuldenlast en de bijbehorende rente.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vraag me vooral af wat Blokland de afgelopen nou precies bijgedragen heeft aan de club? Heeft nauwelijks geïnvesteerd, maar presenteert zichzelf wel als de redder van Feyenoord.
Jan Marijnissen die iets over voetbal vindt.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:01 schreef Droopie het volgende:
Ik citeer even uit het interview met Jan Marijnissen
,,Het grootkapitaal moet zich niet met voetbal bemoeien, zo blijkt maar weer. Dat moet je aan vakmensen overlaten. In 'wie betaalt, bepaalt', daar geloof ik helemaal niet in.''
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:32 schreef exile79 het volgende:
Op de vraag aan het einde van het vorige topic, ik zie Gio het tij niet keren.
Steve McClarenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Kunnen we niet weer eens een buitenlandse trainer aanstellen?
Natuurlijk best goed werk, maar moet hij daar echt zo'n prominente plek naast Van Geel voor krijgen? Het is geen Abramovic die even 300 miljoen in de club pompt.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij is hij (via zijn bedrijf) sponsor en heeft hij ook een paar miljoen aan aandelen in de VvF. Dus hij helpt structureel aan extra inkomsten en heeft tevens een bijdrage geleverd aan het verkleinen van de schuldenlast en de bijbehorende rente.
Verder is hij het gezicht van de VvF.
Zij hebben 49% van de aandelen, dus ja ik denk het wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Natuurlijk best goed werk, maar moet hij daar echt zo'n prominente plek naast Van Geel voor krijgen? Het is geen Abramovic die even 300 miljoen in de club pompt.
Hij is tevens RvC lid, dus ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Natuurlijk best goed werk, maar moet hij daar echt zo'n prominente plek naast Van Geel voor krijgen? Het is geen Abramovic die even 300 miljoen in de club pompt.
Goed idee!quote:
Misschien zijn het gewoon matties?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zij hebben 49% van de aandelen, dus ja ik denk het wel.
Dat is waar, maar het is gewoon jammer dat er nooit een echt financiële injectie is geweest.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is tevens RvC lid, dus ja.
Daarmee is hij ook nog eens een van de bazen van Van Geel.
Dat zijn ze zeker, maar Van Geel heeft bij mij wat meer krediet.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien zijn het gewoon matties?
Ongeveer 30 miljoen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar, maar het is gewoon jammer dat er nooit een echt financiële injectie is geweest.
Bedoel inderdaad een echte suikeroom ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ongeveer 30 miljoen.
Deels indirect, via het omzetten van rentedragende leningen naar Eigen Vermogen.
Maar jij bedoelt een beetje zoals een suikeroom? Tja, dat is jammer inderdaad, maar je kunt niet alles hebben.
Dat is raar. Want hij bakt er al tijden geen kut van.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zijn ze zeker, maar Van Geel heeft bij mij wat meer krediet.
Waarom zou iemand 30 miljoen geven zonder er wat voor terug te krijgen?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar, maar het is gewoon jammer dat er nooit een echt financiële injectie is geweest.
Laatste 2 seizoenen waren erg matig, maar de seizoenen van Koeman waren gewoon uitstekend. Tot de bekerwedstrijd tegen AZ geef ik het krediet aan Gio en Van Geel. Daar hangt alles van af.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is raar. Want hij bakt er al tijden geen kut van.
Steven Rottier was dat in 2006 volgens mij bijna geworden. Tot zijn familie hem (volgens zegge) liet opnemen in het ziekenhuis.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bedoel inderdaad een echte suikeroom ja.
Liefde voor de clubquote:Op maandag 15 februari 2016 17:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom zou iemand 30 miljoen geven zonder er wat voor terug te krijgen?
Noem eens 3 clubs.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Liefde voor de clubHet gebeurt genoeg.
God ja, dat was een briljant verhaal destijdsquote:Op maandag 15 februari 2016 17:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Steven Rottier was dat in 2006 volgens mij bijna geworden. Tot zijn familie hem (volgens zegge) liet opnemen in het ziekenhuis.
De beste man is inmiddels (vorig jaar) overigens vroegtijdig overleden.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
God ja, dat was een briljant verhaal destijds
En dat voelen ze zelf ook. Daarom heb ik er ook een hard hoofd in.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
Tot de bekerwedstrijd tegen AZ geef ik het krediet aan Gio en Van Geel. Daar hangt alles van af.
Lees het net ja, wist ik niet. Triest, veel te jong.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
De beste man is inmiddels (vorig jaar) overigens vroegtijdig overleden.
Dat lag aan Koeman en stom geluk bij het kopen van een spits.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laatste 2 seizoenen waren erg matig, maar de seizoenen van Koeman waren gewoon uitstekend. Tot de bekerwedstrijd tegen AZ geef ik het krediet aan Gio en Van Geel. Daar hangt alles van af.
Malaga? Niks van gehoord, die waren toch bijna failliet?quote:
quote:Feyenoord en Dirk Kuyt gaan pas aan het eind van het seizoen in gesprek over het contract van de routinier, maar technisch directeur Martin van Geel weet al met welke intentie de betaald voetbalclub de gesprekken ingaat.
''Of hij hier volgend seizoen nog speelt? Ik hoop van harte dat hij er nog een jaar aan vastknoopt, hij is nou echt iemand die de juiste mentaliteit heeft en die dat ook kan overbrengen op onze jongens'', aldus Van Geel tegenover de NOS. "Wij kunnen dat van bovenaf ook aandragen en aangeven, maar dat moet vertaald worden in de kleedkamer en op het trainingsveld. Dat doet de technische staf, maar juist ook de ervaren spelers. Dirk is zo iemand.''
Kuyt zat er na de nederlaag tegen PEC Zwolle even helemaal doorheen. ''Wij zitten er hier allemaal doorheen, maar we peppen elkaar weer op. Ik praat regelmatig met Dirk, hij loopt regelmatig bij mij hier binnen. Wij voeren meer dan ooit gesprekken met elkaar omdat je dicht bij elkaar wilt blijven en om elkaar daarin scherp te houden, om accenten aan te leggen. Dat wordt alleen maar intenser als het slechter gaat
Ja dat is waar. Eigenlijk best weinig suikerooms.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:30 schreef H.FR het volgende:
Malaga? Niks van gehoord, die waren toch bijna failliet?
Ja zo kun je alles relativeren. Je zou dan ook kunnen zeggen dat nu alle ellende aan Gio ligt.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat lag aan Koeman en stom geluk bij het kopen van een spits.
Heb ik ook, maar het maakt of breekt wel volledig het seizoen. Bekerwinst zou een geweldig feest opleveren, geen bekerwinst een totale terugslag naar de periode 2006-2011.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:28 schreef exile79 het volgende:
[..]
En dat voelen ze zelf ook. Daarom heb ik er ook een hard hoofd in.
Euh nee, dat is dan dus net precies niet zo.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles relativeren. Je zou dan ook kunnen zeggen dat nu alle ellende aan Gio ligt.
Dat Feyenoord een waardeloze selectie heeft ben ik met je eens. Maar Gio is toch ook mede verantwoordelijk voor de nieuwe spelers? Reken maar dat die een vinger in de pap heeft gehad bij het aantrekken van Kramer. (bijvoorbeeld)quote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh nee, dat is dan dus net precies niet zo.
Al gaat Gio niet vrijuit, het ligt vooral aan de kwaliteit van de selectie. Zoals ik in het vorige topic al aangaf, de selectie van Feyenoord is niet beter dan die van Utrecht, AZ of Vitesse. Dat is niet Gio's fout. Feyenoord zou moeten kunnen knokken voor plek 4 met dit materiaal en met geluk en een tactisch genie misschien 3e worden.
Lijkt mij ook.quote:Maar dat Gio met deze selectie 7x op rij verliest en straks moet knokken voor een plekje in de play-offs en dus onder de maat presteert met deze selectie, dat kun je hem wel aanrekenen.
Ik hoop dat hij heeft mee mogen praten over zijn selectie. Maar een trainer (zelfs een goede) is niet ook meteen een goede scout. Daar hadden ze hem ook in moeten beschermen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord een waardeloze selectie heeft ben ik met je eens. Maar Gio is toch ook mede verantwoordelijk voor de nieuwe spelers? Reken maar dat die een vinger in de pap heeft gehad bij het aantrekken van Kramer. (bijvoorbeeld)
[..]
Lijkt mij ook.
Koeman heeft ja gezegd tegen Immers.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij heeft mee mogen praten over zijn selectie. Maar een trainer (zelfs een goede) is niet ook meteen een goede scout. Daar hadden ze hem ook in moeten beschermen.
Uiteindelijk wordt het werk voor hem gedaan en zal hij in de laatste fase zijn betrokken. En natuurlijk zeg je als jonge onervaren trainer wat sneller ja.
Koeman had echt geen 'ja' gezegd tegen Kramer of Baco-Arie. En waarschijnlijk ook niet tegen Bottekin of FijneFiets. Hoewel, van die laatste snap ik geen kut waarom die niets klaar speelt.
Burgerking was toch tijdens Been?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Koeman heeft ja gezegd tegen Immers.
Dus alleen een tactisch genie zou Feyenoord aan een derde plaats helpen? Natuurlijk niet. Dit is ook derde plaats materiaal hoor. Alleen heb ik Van den Brom (en eerder Bosz) hoger zitten dan Gio, waardoor ze hoger kunnen eindigen dan Feyenoord. Maar heel veel beter materiaal hebben die ploegen nu ook weer niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh nee, dat is dan dus net precies niet zo.
Al gaat Gio niet vrijuit, het ligt vooral aan de kwaliteit van de selectie. Zoals ik in het vorige topic al aangaf, de selectie van Feyenoord is niet beter dan die van Utrecht, AZ of Vitesse. Dat is niet Gio's fout. Feyenoord zou moeten kunnen knokken voor plek 4 met dit materiaal en met geluk en een tactisch genie misschien 3e worden.
Maar dat Gio met deze selectie 7x op rij verliest en straks moet knokken voor een plekje in de play-offs en dus onder de maat presteert met deze selectie, dat kun je hem wel aanrekenen.
Lekker makkelijk. Toen was er geen geld.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Koeman heeft ja gezegd tegen Immers.
Die laatste zat er al.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:46 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Koeman heeft ja gezegd tegen Immers en Van Beukering
Werden die woorden hem niet in de mond gelegd?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef Kuiver het volgende:
Wat is er met die Arsenal/Barcelona connecties gebeurd die Gio zou aanboren mocht het nodig zijn?
Blijkbaar is hij daar toch niet zo gewaardeerd als hij dacht
Misschien kunnen we Sanogo wel huren.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:49 schreef Kuiver het volgende:
Wat is er met die Arsenal/Barcelona connecties gebeurd die Gio zou aanboren mocht het nodig zijn?
Blijkbaar is hij daar toch niet zo gewaardeerd als hij dacht
http://www.fcupdate.nl/vo(...)cten-zeker-aanboren/quote:Op maandag 15 februari 2016 17:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Werden die woorden hem niet in de mond gelegd?
Heeft ie ooit gezegd zn Arsenal/Barcaconnecties aan te zullen boren?
Intens domme uitspraak, zeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:51 schreef Kuiver het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)cten-zeker-aanboren/
Vorig seizoen is de selectie op kosten van een sjeik op trainingskamp naar Dubai gegaan dankzij Gio.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Werden die woorden hem niet in de mond gelegd?
Heeft ie ooit gezegd zn Arsenal/Barcaconnecties aan te zullen boren?
Ook toen waren er toch heel veel mensen die zagen dat je met Kuyt, Elia, Vejinovic en Kramer geen kampioen zou worden. Lat werd bij voorbaat al veel te hoog gelegd.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:53 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Tja nu wel maar toen zaten nog in de euforie dat dit het jaar moest worden met Kuyt enzo
Dat is standaard bij ons. 1x winnen van Barendrecht in de voorbereiding en we worden kampioen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook toen waren er toch heel veel mensen die zagen dat je met Kuyt, Elia, Vejinovic en Kramer geen kampioen zou worden. Lat werd bij voorbaat al veel te hoog gelegd.
Onder Been verloren we toch tegen Barendrecht?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is standaard bij ons. 1x winnen van Barendrecht in de voorbereiding en we worden kampioen.
Is in mijn herinnering vaker voorgekomen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onder Been verloren we toch tegen Barendrecht?![]()
Misschien is het omdat ik me echt totaal niet in een Feyenoordkring begeef, nooit met iemand van het legioen te maken heb en in principe ken ik de types achter de club ook niet zo, maar wat jij nu omschrijft is in mijn ogen juist níet Feyenoord. Feyenoorders zijn knoestige van Hanegems die altijd maar beuken en voor ieder balcontact moeten knokken ofzo. Extreem nuchter zijn en dat wat jij beschrijft alleen in Amsterdam thuishoort. Zoiets.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is standaard bij ons. 1x winnen van Barendrecht in de voorbereiding en we worden kampioen.
Wat een onzin.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik me echt totaal niet in een Feyenoordkring begeef, nooit met iemand van het legioen te maken heb en in principe ken ik de types achter de club ook niet zo, maar wat jij nu omschrijft is in mijn ogen juist níet Feyenoord. Feyenoorders zijn knoestige van Hanegems die altijd maar beuken en voor ieder balcontact moeten knokken ofzo. Extreem nuchter zijn en dat wat jij beschrijft alleen in Amsterdam thuishoort. Zoiets.
Aldus Rick Karsdorp. Topsport mentaliteit hoor...quote:Met de beker en de derde plaats eindigt het jaar nog best goed.
"Dan hebben we zelfs een uitstekend jaar gedraaid. Kijk nou eens hoe we de eerste seizoenshelft gespeeld hebben. En kijk nou eens hoe lang het geleden is dat Feyenoord een prijs gewonnen heeft. In 2008, dat is dus acht jaar terug. We kunnen geschiedenis schrijven met dit elftal. En daar zijn we ons echt wel van bewust. Twee keer thuis vlammen en we hebben die cup. Zo simpel is het en daar gaan we voor."
Dat is niet zo.. We zijn tee lang geen kampioen meer geworden waardoor het kampioenschap een obsessie is geworden van veel supporters en de druk ieder seizoen weer hoog is voor de spelers.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik me echt totaal niet in een Feyenoordkring begeef, nooit met iemand van het legioen te maken heb en in principe ken ik de types achter de club ook niet zo, maar wat jij nu omschrijft is in mijn ogen juist níet Feyenoord. Feyenoorders zijn knoestige van Hanegems die altijd maar beuken en voor ieder balcontact moeten knokken ofzo. Extreem nuchter zijn en dat wat jij beschrijft alleen in Amsterdam thuishoort. Zoiets.
Ja, dat obsessieve klopt in mijn ogen wel. De verwachtingen en de realiteit liggen echt mijlenver uit elkaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is niet zo.. We zijn tee lang geen kampioen meer geworden waardoor het kampioenschap een obsessie is geworden van veel supporters en de druk ieder seizoen weer hoog is voor de spelers.
Nou liever niet, wat was dat slecht zeg. Pakte je alleen wel nog de punten om het erbarmelijke spel mee te verdoezelen.quote:Dan hebben we zelfs een uitstekend jaar gedraaid. Kijk nou eens hoe we de eerste seizoenshelft gespeeld hebben.
Thuis winnen van ADO lukte al niet, dus wel 'even' van AZ en Utrecht? Dat is dus de reden dat ze geen 100 % geven. Onderschatten nog steeds alles.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:00 schreef Maastoren het volgende:
Aldus Rick Karsdorp. Topsport mentaliteit hoor...
Kijk het topic er maar op na. Er waren er echt die dachten dat Feyenoord tot het einde mee zou doen en dus kampioen kon worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:02 schreef H.FR het volgende:
Volgens mij dacht in dit topic werkelijk niemand dat we kampioen zouden worden dit jaar. Wel dat we redelijk lang mee zouden kunnen draaien.
Die kampioenschapsverhalen zijn volgens mij ook meer vanuit de media gekomen.
Eens. De selectie van Feyenoord is dan wel niet gelijkwaardig aan die van PSV en Ajax, maar echt complete bullshit om te beweren dat de selectie nauwlijks beter is dan die van az, Vitesse en Utrecht. Feyenoord moet met deze selectie met 2 vingers in de neus derde te eindigen. Het valt vooral Gio aan te rekenen dat dat niet lukt. Van Geel moet je vooral aan te rekenen dat de derde plek maximaal haalbaar is.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:20 schreef Scrummie het volgende:
Wat een ontzettend treurig dom gelul topic is dit altijd zodra Badder zich meld.
1/10.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:41 schreef Kopsterk het volgende:
Hebben jullie met Gustafson het nou voor elkaar gekregen iemand te halen die zowaar minder is dan Immers?
Onze selectie is inderdaad nauwelijks beter dan van de ploegen die je noemt. De spelers die uit de eigen opleiding komen hebben onvoldoende niveau, op een enkeling na, en de aankopen functioneren niet goed omdat ze mentaal niet bestand zijn tegen het spelen voor Feyenoord. Een bijzonder slappe speler als Vejinovic, ik vind hem echt een weekdier, zou het bij een provincieclub waarschijnlijk een stuk beter doen. Omdat er minder druk is. Er wordt te weinig gelet op het mentale aspect wanneer een speler wordt gescout. Zelfs Vincent Bijlo had wel kunnen vertellen dat zo'n luie hond als Kramer niet bij Feyenoord past.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens. De selectie van Feyenoord is dan wel niet gelijkwaardig aan die van PSV en Ajax, maar echt complete bullshit om te beweren dat de selectie nauwlijks beter is dan die van az, Vitesse en Utrecht.
AZ heeft gewoon sowieso een betere selectie. Sneu dat je dat niet ziet.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens. De selectie van Feyenoord is dan wel niet gelijkwaardig aan die van PSV en Ajax, maar echt complete bullshit om te beweren dat de selectie nauwlijks beter is dan die van az, Vitesse en Utrecht. Feyenoord moet met deze selectie met 2 vingers in de neus derde te eindigen. Het valt vooral Gio aan te rekenen dat dat niet lukt. Van Geel moet je vooral aan te rekenen dat de derde plek maximaal haalbaar is.
1,2 nou nee.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
AZ heeft gewoon sowieso een betere selectie. Sneu dat je dat niet ziet.
Mwah, Gustafson is heel erg matig tot nu toe maar 1/10 voor hem lijkt me overdreven. Ik zou zeggen 3/10.quote:
En als je denkt dat het niet triester kan met de matige trolls komt tompsv om de hoek kijken.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, Gustafson is heel erg matig tot nu toe maar 1/10 voor hem lijkt me overdreven. Ik zou zeggen 3/10.
Eens. AZ heeft een veel betere spits (Janssen), vleugelspelers die minimaal gelijkwaardig zijn aan die van Feyenoord, een veel sterker middenveld (onder andere Henriksen en Van Overeem) en met Vlaar de beste verdediger. Ze hebben alleen een erg matige keeper en niet zo'n goede backs, dus op keepersgebied wint Feyenoord het wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lul toch niet manquote:Op maandag 15 februari 2016 18:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens. De selectie van Feyenoord is dan wel niet gelijkwaardig aan die van PSV en Ajax, maar echt complete bullshit om te beweren dat de selectie nauwlijks beter is dan die van az, Vitesse en Utrecht. Feyenoord moet met deze selectie met 2 vingers in de neus derde te eindigen. Het valt vooral Gio aan te rekenen dat dat niet lukt. Van Geel moet je vooral aan te rekenen dat de derde plek maximaal haalbaar is.
Je komt nogal gefrustreerd over.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En als je denkt dat het niet triester kan met de matige trolls komt tompsv om de hoek kijken.
Man man, als je al trolt, doe het dan goed.
Wat een wanbeleid daar dan zeg dat ze een klote reeks van Feyenoord nodig hebben om mogelijk 3e te worden en dan nog concurreren met clubs als NEC, PEC, Groningen en Heracles.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Overeem is niet zo bijzonder. Jahanbakhsh, Janssen, Dos Santos, Henriksen en Vlaar zijn Feyenoord waardige spelers. Maar de selectie van Feyenoord is breder.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eens. AZ heeft een veel betere spits (Janssen), vleugelspelers die minimaal gelijkwaardig zijn aan die van Feyenoord, een veel sterker middenveld (onder andere Henriksen en Van Overeem) en met Vlaar de beste verdediger. Ze hebben alleen een erg matige keeper en niet zo'n goede backs, dus op keepersgebied wint Feyenoord het wel.
Van Overeem is echt een uitstekende speler die bovendien nog eens een doelpunt kan maken. Daar is ons middenveld de laatste jaren ook heel goed inquote:Op maandag 15 februari 2016 18:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Overeem is niet zo bijzonder. Jahanbakhsh, Janssen, Dos Santos, Henriksen en Vlaar zijn Feyenoord waardige spelers. Maar de selectie van Feyenoord is breder.
Je toont dat je er niet veel van snapt. AZ is behoorlijk wat bepalende spelers kwijtgeraakt afgelopen zomer en dat kost gewoon een paar maanden voor een elftal dan weer op dreef is. Maar er zit een hele duidelijke stijgende lijn in, in tegenstelling tot de situatie bij Feyenoord (waar eigenlijk maar 1 bepalende speler is vertrokken en de selectie vooral is verbreed).quote:Op maandag 15 februari 2016 18:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat een wanbeleid daar dan zeg dat ze een klote reeks van Feyenoord nodig hebben om mogelijk 3e te worden en dan nog concurreren met clubs als NEC, PEC, Groningen en Heracles.![]()
Dat die Van den Brom nog mag aanblijven zeg, niet te geloven dit.
Ron Karton is geen geweldenaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Overeem is echt een uitstekende speler die bovendien nog eens een doelpunt kan maken. Daar is ons middenveld de laatste jaren ook heel goed inJanssen is een geweldenaar, Vlaar is een geweldenaar.
De rest vind ik inderdaad gelijkwaardig aan de Feyenoordspelers.
Elke Feyenoordspeler die genomineerd wordt die wint de speler van de week, ook ex-Feyenoorders. Dat heeft echt helemaal niks te maken met diens kwaliteiten te maken.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:01 schreef Ziewel het volgende:
Die spelers die nu zo worden afgebroken, zoals Kramer en Gustafson werden in de eerste weken van het seizoen continue voorgedragen als "speler van de week" bij Voetbal Inside. Met een gigantische voorsprong op andere spelers hebben ze al eens of meerdere malen gewonnen. Werd er euforisch gestemd door Feyenoordsupporters. Nu allemaal een andere mening dat ze er helemaal niets van kunnen.
Blijkt dat iedereen, dus ook degenen die de spelers scouten, het hosanna ziet aan het begin (nieuwe bezems vegen schoon). Eenmaal in het bezit ziet men de gebreken pas. Het is een heel normale menselijke reactie. Daarmee wil ik alleen maar zeggen dat het nu eenmaal gemakkelijker lijkt de goede spelers aan te trekken maar dat het verdomd moeilijk is.
Het hangt van verschillende dingen af of een speler wel aan de verwachtingen gaat voldoen. Die omstandigheden heeft niemand in de hand.
3 van de 5 plekken in de RvC zijn van de VVF. 49% van de aandelen hebben ze, maar in werkelijkheid hebben ze veel meer macht binnen de club.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is tevens RvC lid, dus ja.
Daarmee is hij ook nog eens een van de bazen van Van Geel.
Heb al meerdere keren beargumenteerd waarom Janssen een geweldige spits is. Zeer compleet. Volmaakt tweebenig en kan goed koppen. Daarnaast kan hij intikkers scoren, maar ook geweldige goals uit de moeilijkste hoeken maken.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeleken met Kramer heeft ie een punt.
Dat kon je twee, drie jaar geleden toch nog helemaal niet zeggen. Mensen moeten eens ophouden om met de waan van de dag mee te gaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Janssen wegsturen en Te Vrede en Achahbar de voorkeur geven is niet erg logisch. Die gozer heeft iets Guidetti-achtigs in zijn spel dat we goed hadden kunnen gebruiken. Intelligente speler met een uitstekende mentaliteit.
quote:Op maandag 15 februari 2016 18:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je komt nogal gefrustreerd over.
doe dit even lekker via DM jongens.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En als je denkt dat het niet triester kan met de matige trolls komt tompsv om de hoek kijken.
Man man, als je al trolt, doe het dan goed.
Vrij bizar dat hij toen niet werd opgepikt door grote clubs ja. Hij moest het doen met Almere City.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Janssen wegsturen en Te Vrede en Achahbar de voorkeur geven is niet erg logisch. Die gozer heeft iets Guidetti-achtigs in zijn spel dat we goed hadden kunnen gebruiken. Intelligente speler met een uitstekende mentaliteit.
Ik zie eigenlijk eerder dat spelers in het begin prima meekunnen, maar dan opzichtig door de mand vallen en zich daarmee aanpassen aan het niveau en de mentaliteit van de rest van de eerste selectie. Als je dan zo'n Kenneth Vermeer ziet, die door Ajax geïndoctrineerd met winnaarsmentaliteit, dan zie je een totaal andere houding dan bij dat ander stelletje losers wat er nu rondloopt.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onze selectie is inderdaad nauwelijks beter dan van de ploegen die je noemt. De spelers die uit de eigen opleiding komen hebben onvoldoende niveau, op een enkeling na, en de aankopen functioneren niet goed omdat ze mentaal niet bestand zijn tegen het spelen voor Feyenoord. Een bijzonder slappe speler als Vejinovic, ik vind hem echt een weekdier, zou het bij een provincieclub waarschijnlijk een stuk beter doen. Omdat er minder druk is. Er wordt te weinig gelet op het mentale aspect wanneer een speler wordt gescout. Zelfs Vincent Bijlo had wel kunnen vertellen dat zo'n luie hond als Kramer niet bij Feyenoord past.
Dat is geen waan van de dag hoor. Als je de lat zo laag legt dat zelfs een speler als Te Vrede een paar jaar in je selectie rondloopt, waarom wordt een speler als Janssen dan weggestuurd.. heel vreemdquote:Op maandag 15 februari 2016 19:05 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat kon je twee, drie jaar geleden toch nog helemaal niet zeggen. Mensen moeten eens ophouden om met de waan van de dag mee te gaan.
Opportunistisch zeg, begin december had je dit totaal niet gezegd. Selectie van Feyenoord is op papier beter, in de praktijk blijkt het nu effe wat anders.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je toont dat je er niet veel van snapt. AZ is behoorlijk wat bepalende spelers kwijtgeraakt afgelopen zomer en dat kost gewoon een paar maanden voor een elftal dan weer op dreef is. Maar er zit een hele duidelijke stijgende lijn in, in tegenstelling tot de situatie bij Feyenoord (waar eigenlijk maar 1 bepalende speler is vertrokken en de selectie vooral is verbreed).
AZ gaat gewoon derde worden, en dat is dan meer dan terecht.
Heel misschien, heel misschien hoor, zat Janssen uiteindelijk niet voor niks bij Almere city. Dat hij dan opgepikt wordt door AZ en het daar goed doet. Dat kan gebeuren, heb je enig idee hoeveel spelers er jaarlijks gewogen worden op varkenoord?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is geen waan van de dag hoor. Als je de lat zo laag legt dat zelfs een speler als Te Vrede een paar jaar in je selectie rondloopt, waarom wordt een speler als Janssen dan weggestuurd.. heel vreemd
Jansen raakte de hele eerste seizoenshelft geen pepernoot. Feyenoord stond 17 punten voor op AZ, idem voor Jahanabaks. Vlaar eens, maar goed dat mag het verschil niet maken.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Lul toch niet man
Alleen AZ al.
Janssen => Kramer Jahanbakshs => Bilul Vlaar => Van Beek om maar wat te noemen.
AnanasGodtwitter:Feyenoord twitterde op maandag 15-02-2016 om 19:08:2736' Doelpunt Feyenoord 2! Eljero Elia scoort na een uitstekende steekpass van Anass Achahbar: 1-1. reageer retweet
Spitsen hebben altijd wat meer tijd nodig.. Types als Sleegers zijn eerst een tijdje verhuurd en daarna te licht bevonden. Had dat met Janssen ook gedaan, denk ik dan.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Heel misschien, heel misschien hoor, zat Janssen uiteindelijk niet voor niks bij Almere city. Dat hij dan opgepikt wordt door AZ en het daar goed doet. Dat kan gebeuren, heb je enig idee hoeveel spelers er jaarlijks gewogen worden op varkenoord?
Ik vind 't allemaal wat makkelijk gezegd.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Spitsen hebben altijd wat meer tijd nodig.. Types als Sleegers zijn eerst een tijdje verhuurd en daarna te licht bevonden. Had dat met Janssen ook gedaan, denk ik dan.
AZ had veel nieuwe spelers, nu het wat meer op elkaar ingespeeld is begint het zowaar te lopen.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Jansen raakte de hele eerste seizoenshelft geen pepernoot. Feyenoord stond 17 punten voor op AZ, idem voor Jahanabaks. Vlaar eens, maar goed dat mag het verschil niet maken.
Toornstra was bij Utecht onbetwiste basis speler, speelt bij ons nauwelijks ga zo maar door..
De bewering dat Janssen er de eerste seizoenshelft slecht speelde slaat ook nergens op. Speelde uitstekend, scoorde alleen minder.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
AZ had veel nieuwe spelers, nu het wat meer op elkaar ingespeeld is begint het zowaar te lopen.
Ja ok momentopname, maar onze complete aanval is op dit moment niet 1 maar 3 klassen minder dan die van AZ.
Verwacht eigenlijk niet 1 2 3 een ommekeer ook.
Sowieso was AZ toen al meer het aangluren waard. Ongeacht de resultaten.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De bewering dat Janssen er de eerste seizoenshelft slecht speelde slaat ook nergens op. Speelde uitstekend, scoorde alleen minder.
We hadden Achahbar op zijn plek die met elk van zijn kleine lichaamsdelen een keer het doel wist te vinden elke wedstrijd en er was niet genoeg geld om elke talentvolle jongen te houden. Hij is ook niet opgepikt door een andere redelijke club he, hij moest zich bij Almere (!!) in het eerste knokken.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Spitsen hebben altijd wat meer tijd nodig.. Types als Sleegers zijn eerst een tijdje verhuurd en daarna te licht bevonden. Had dat met Janssen ook gedaan, denk ik dan.
Het zal zeker een gekkenhuis worden, kijk er al sinds de wedstrijd tegen Willem 2 naar uit. Daarom werd ik ook helemaal gek toen Vilhena die gelijkmaker scoorde, die beker is het verschil tussen leven of dood.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso was AZ toen al meer het aangluren waard. Ongeacht de resultaten.
Beker moet gewoon een compleet gekkenhuis worden zoals tegen Ajax dan trappen we ze er wel uit.
Maar niet op voetballende kwaliteiten of positiespel. Als je serieus denkt dat Feyenoord beter is heb je wat wedstrijden gemist.
Dat is des feyenoords he.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:34 schreef MPC60 het volgende:
Er komt nu zoveel druk op die beker te staan dat ik een roemloze afgang verwacht.
Je kan nog gewoon 3e worden hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:34 schreef MPC60 het volgende:
Er komt nu zoveel druk op die beker te staan dat ik een roemloze afgang verwacht.
SchuurmanGod.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is des feyenoords he.
(wie is dat lelijke mannetje in je UI)
Jari Schuurman.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is des feyenoords he.
(wie is dat lelijke mannetje in je UI)
De ommekeer verwacht ik ook niet meer de organisatie staat heel het seizoen al slecht en Gio weet zich geen raad het tij te keren. Er zijn nul.automatisme ingeslepen bij ons en dat mag je de technische staf wel aanrekenen.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
AZ had veel nieuwe spelers, nu het wat meer op elkaar ingespeeld is begint het zowaar te lopen.
Ja ok momentopname, maar onze complete aanval is op dit moment niet 1 maar 3 klassen minder dan die van AZ.
Verwacht eigenlijk niet 1 2 3 een ommekeer ook.
SchuurmanGodtwitter:Feyenoord twitterde op maandag 15-02-2016 om 19:40:3051' Feyenoord 2 komt op een 2-1 voorsprong. Jari Schuurman schiet binnen op aangeven van Michiel Kramer. reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou vanaf nu trouwens Vilhena echt weer naar 't bankie doen. Ik zeg echt niet dat het aan hem ligt, alles behalve zelfs want ik baal nog altijd dat ie niet wil bij tekenen, maar sinds hij er in staat winnen we niet, en dus is ie niet de meerwaarde waarbij het geoorloofd is om 'm maar te laten staan omdat hij zo goed kán zijn.
Tapia lijkt wat dat betreft veel taakbewuster te kunnen spelen, vooral verdedigend.
Ik zeg:
Vermeer
Kars Beek Bot Kong
Ahmadi Tapia
Gustafson
Kuyt Ananas en bij gebrek aan een voetballer met IQ Elia.
Laten we geen ex-Feyenoordhelden aanstellen als trainer. Die hebben veel te veel krediet.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
Deze man aanstellen als trainer.
[ afbeelding ]
Ook geen vertrouwen in Henk?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Laten we geen ex-Feyenoordhelden aanstellen als trainer. Die hebben veel te veel krediet.
Nee. En dat is niet mijn punt, mijn punt is dat trainers met een Feyenoord-verleden niet objectief beoordeeld worden.quote:
Kan ik me wel in vinden.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou vanaf nu trouwens Vilhena echt weer naar 't bankie doen. Ik zeg echt niet dat het aan hem ligt, alles behalve zelfs want ik baal nog altijd dat ie niet wil bij tekenen, maar sinds hij er in staat winnen we niet, en dus is ie niet de meerwaarde waarbij het geoorloofd is om 'm maar te laten staan omdat hij zo goed kán zijn.
Tapia lijkt wat dat betreft veel taakbewuster te kunnen spelen, vooral verdedigend.
Ik zeg:
Vermeer
Kars Beek Bot Kong
Ahmadi Tapia
Gustafson
De Schuurquote:Op maandag 15 februari 2016 19:56 schreef Scrummie het volgende:
SchuurmanGodtwitter:Feyenoord twitterde op maandag 15-02-2016 om 19:40:3051' Feyenoord 2 komt op een 2-1 voorsprong. Jari Schuurman schiet binnen op aangeven van Michiel Kramer. reageer retweet
SlabGod en GustafsonGenot.twitter:Feyenoord twitterde op maandag 15-02-2016 om 20:04:1076' Doelpunt Feyenoord 2! Marlon Slabbekoorn zorgt voor 3-1, nadat hij diep werd gestuurd door Simon Gustafson. reageer retweet
Kongolo deed het centraal ook niet echt denderend, inderdaad. Spoeling is dun.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Iets anders is er momenteel niet.
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Voorbereiden op Europees voetbalquote:Op maandag 15 februari 2016 20:23 schreef Elan het volgende:
Waarom spelen sommige van die gasten in 1 week 2 wedstrijden eigenlijk
Omdat ze moeten werken voor hun geld.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:23 schreef Elan het volgende:
Waarom spelen sommige van die gasten in 1 week 2 wedstrijden eigenlijk
quote:Op maandag 15 februari 2016 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Ik zeg:
Vermeer
Kars Beek Bot Kong
Ahmadi Tapia
Gustafson
Dit zegt wel weer genoeg. WMB gelijk een week naar de tribune knallen en strafrondjes laten lopen met zo'n mentaliteit.quote:Met de beker en de derde plaats eindigt het jaar nog best goed.
"Dan hebben we zelfs een uitstekend jaar gedraaid. Kijk nou eens hoe we de eerste seizoenshelft gespeeld hebben. En kijk nou eens hoe lang het geleden is dat Feyenoord een prijs gewonnen heeft. In 2008, dat is dus acht jaar terug. We kunnen geschiedenis schrijven met dit elftal. En daar zijn we ons echt wel van bewust. Twee keer thuis vlammen en we hebben die cup. Zo simpel is het en daar gaan we voor."
- Karsdorp
* onlogisch mompelt iets met topsportklimaat....quote:Op maandag 15 februari 2016 21:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit zegt wel weer genoeg. WMB gelijk een week naar de tribune knallen en strafrondjes laten lopen met zo'n mentaliteit.
We willen die beker.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan nog gewoon 3e worden hoor.
Ik heb ze al. Wordt veel leuker aangezien ook de voorverkoop van Utrecht uit is om 9.30 uurquote:Op maandag 15 februari 2016 21:24 schreef Vasion het volgende:
Zal het weer refreshen gaan worden komende zaterdag voor die halve finale kaartjes of zal het meevallen?
Utrecht we gaan met eigen vervoer hebben 80 kaartenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb ze al. Wordt veel leuker aangezien ook de voorverkoop van Utrecht uit is om 9.30 uur
Komt wel weer goed.quote:
Ja, treurig...quote:Op maandag 15 februari 2016 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* onlogisch mompelt iets met topsportklimaat....
Uh neequote:Op maandag 15 februari 2016 21:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat? Heeft maar een hele korte periode redelijk gespeeld.
Uh ja. Hij kan er gewoon niet zo veel van.quote:
Van Hanegem: "Je maakt mij niet wijs dat die gasten niet kennen voetballen."quote:Op maandag 15 februari 2016 22:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Uh ja. Hij kan er gewoon niet zo veel van.
[ afbeelding ]
geschiedenis schrijven met die dennenappelquote:Op maandag 15 februari 2016 21:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit zegt wel weer genoeg. WMB gelijk een week naar de tribune knallen en strafrondjes laten lopen met zo'n mentaliteit.
Als dank werd hij voor een habbekrats verkocht, Manu zou nu gewoon een van de beste spelers zijnquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:56 schreef KingRoland het volgende:
gif van het jaar is trouwens al beslist zie ik
Ik heb het idee dat ie totaal niet matcht met Botteghin. Botteghin is namelijk heel kwetsbaar als ie veel ruimte in z'n rug heeft, terwijl Van Beek graag in een hoge verdedigende lijn speelt. Daarom ging het vorig jaar met Kongolo zo goed. Toen was iedereen terecht lovend, omdat ze samen hoog konden spelen en elke lange bal met hun snelheid eruit konden halen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Uh ja. Hij kan er gewoon niet zo veel van.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:47 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dus alleen een tactisch genie zou Feyenoord aan een derde plaats helpen? Natuurlijk niet. Dit is ook derde plaats materiaal hoor. Alleen heb ik Van den Brom (en eerder Bosz) hoger zitten dan Gio, waardoor ze hoger kunnen eindigen dan Feyenoord. Maar heel veel beter materiaal hebben die ploegen nu ook weer niet.
Gio moet gewoon het veld ruimen. Deze serie is onacceptabel. Er zijn degradatiekandidaten die aan het begin van het seizoen na zo'n reeks ontslagen worden. Ik vraag me af wat Gio moet doen om zijn ontslag te krijgen. Want veel gekker dan dit gaat het toch niet worden?
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie heeft er nog geloof in dat Gio de neerwaartse spiraal kan doorbreken? Ik niet eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo'n gladde aal als Mark Rutte.. Het 'belang van Feyenoord'zegt hij dan.. jaja, zijn eigenbelang zal hij bedoelen, op zijn luie reet in het warme zachte pluche van De Kuip met 7 ton in zijn handjes ieder jaar.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies.
Correctief = Gio vervangen.
Preventief = Van Geel/Gudde en de hele teringbende vervangen.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit he. Tuurlijk heeft Van Geel gefaald en zal ie een keer moeten wieberen. Maar op dit moment haalt Gio met deze selectie het minimale eruit, daar ligt het accute probleem. Van Geel is een langlopend probleem.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
We zijn in die cirkel gekomen door een compleet gebrek aan tactisch plan. Door die slechte serie is vertrouwen ook een belangrijke factor geworden, maar je gaat nog steeds geen structurele resultaten boeken als je geen vastigheden etc. hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van Geel die ook altijd heeft geroepen dat hij een trainer nooit langer dan één jaar wil vastleggen, geeft van Bronkhorst gewoon een meerjarig contract.
En een Feyenoord-trainer moet "zijn beginnersfouten maar ergens anders maken".
Yellowgod.
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op het veld gaat het fout. Het lijkt nergens op. Hij is daar verantwoordelijk voor. Hoezo de meest achterlijke beslissing? Dan staar je je blind op de clubman Gio.
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van Gastel doet al de tactische besprekingen, terwijl er van de tactiek geen reet klopt en er geen enkele lijn te ontdekken is. Ja, dat klinkt goed. Met van Gastel ga je naar de Coolsingel.
quote:Op maandag 15 februari 2016 09:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd voor schoon schip. Van Geel heeft z'n hele transferbudget geïnvesteerd met maar 1 doel: Het kampioenschap. Kramer is er ook doorheen gedrukt, want we moesten perse kampioen worden. Gio faalt als trainer, laat dat duidelijk zijn. Van Geel faalt nu al 2 seizoenen met middelmaat. Gudde faalt met het nieuwe stadion. Conclusie: In 5 jaar tijd zijn we niks opgeschoten.
quote:Op maandag 15 februari 2016 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooie UI
Maar om op je post terug te komen, tenenkrommend inderdaad. Ziet die man het écht niet? Het lijkt er in ieder geval op. Hij maakt zich compleet belachelijk en geeft hiermee aan dat ie er totaal geen kijk op heeft.
Begrijp me niet verkeerd, Gio is voor mij voor altijd een Feyenoorder, maar ik ben het punt voorbij dat ik 'm langer blijf verdedigen. Hij moet weg.
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Gudde en Van Geel zouden moeten aankondigen dat dit hun laatste seizoen is. En voor Gio is het sneu, maar die is eigenlijk ook al te erg beschadigd. Er zit geen enkele lijn in het spel, ze doen maar wat. Voor de winterstop zat het flink mee, maar ook toen had minstens de helft van de wedstrijden net zo makkelijk de andere kant op kunnen gaan. Ook thuis. Tegen AZ, Vitesse, Heracles en zelfs PEC. En voor de beker tegen Willem II.
Iedereen weg dus? Misschien is het drastisch, maar wat helemáál belachelijk is, is dat er helemaal niéts gebeurt. Nederlaag na nederlaag, inmiddels wordt het negatieve clubrecord elke week verstevigd. En dan roept Gio na wéér nul punten dat "de weg naar boven nu toch echt snel moet worden gevonden". En iedereen blijft maar zitten en hoopt maar dat er volgende week misschien een puntje wordt gehaald. Echt, wat een triestheid.
[ afbeelding ]
Hier ben ik het allemaal mee eens. Ik wil er nog aan toevoegen dat het wel een verschil maakt om iemand krediet te geven als er (stijgende) lijn inzit (AZ, Van den Brom) of dat er geen lijn/dalende lijn zichtbaar is (Gio). Heb er geen vertrouwen meer in dat dit gaat goed komen met de huidige technische staf. En misschien zal Feyenoord opeens een stukje opleven, maar Feyenoord gaat met dit spel en met deze trainer nooit om de prijzen meedoen. Vind het schrikbarend dat Gio zo weinig observerend vermogen heeft. Dat interview met RTV Rijnmond was te verschrikkelijk voor woorden.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat hij maar wat aankloot.
Spelers als Elia of Bilal kunnen wekelijks de meest bizarre wanprestatie leveren en de week er op gewoon weer spelen.
Waar Frank gezegend lijkt met een gouden pik en dingen vaak goed uitpakken lijkt het bij Gio net andersom. Ben geen psycholoog verder maar dat lijkt me voor je geloofwaardigheid als leider van een groep verdomde onhandig.
Elke mutatie die hij doet pakt zo mogelijk nog kutter uit dan het initiële probleem. Best bijzonder eigenlijk.
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik hoop overigens op Co Adriaanse als trainer. Als technisch directeur heb ik werkelijk waar geen enkel alternatief in mn hoofd.
Lucien Favre werd eerder genoemd.
Wat is er mis met Fraser?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik hoop overigens op Co Adriaanse als trainer. Als technisch directeur heb ik werkelijk waar geen enkel alternatief in mn hoofd.
Lucien Favre werd eerder genoemd. Vind ik ook een mooie optie, mits haalbaar.
Gewoon een trainer die met een idee aantreedt. Voor Ten Hag komt het te vroeg, maar ik zie hem op dit moment nog liever dan een Fraser.
Het is niet te hopen dat Van Geel aanblijft, Gio opstapt en Van Geel Fraser aanstelt. Zie het nog wel gebeuren ook__!!!
Iemand die het artikel uit het AD kan printen, scannen of tonen?twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 08:09:03Giovanni van Bronckhorst praat deze week met Dick Advocaat. Van Bronckhorst wil dat Advocaat een rol gaat vervullen als klankbord. (AD) reageer retweet
Is deze hele reeks icm het vertoonde spel dat sowieso nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:17 schreef Caland het volgende:
Zou wel een brevet van onvermogen zijn voor Wouters zeg
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier ben ik het allemaal mee eens. Ik wil er nog aan toevoegen dat het wel een verschil maakt om iemand krediet te geven als er (stijgende) lijn inzit (AZ, Van den Brom) of dat er geen lijn/dalende lijn zichtbaar is (Gio). Heb er geen vertrouwen meer in dat dit gaat goed komen met de huidige technische staf. En misschien zal Feyenoord opeens een stukje opleven, maar Feyenoord gaat met dit spel en met deze trainer nooit om de prijzen meedoen. Vind het schrikbarend dat Gio zo weinig observerend vermogen heeft. Dat interview met RTV Rijnmond was te verschrikkelijk voor woorden.
Holy fuck ik dacht dat die tweet sarcastisch wasquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:11 schreef Happel het volgende:
Iemand die het artikel uit het AD kan printen, scannen of tonen?twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 08:09:03Giovanni van Bronckhorst praat deze week met Dick Advocaat. Van Bronckhorst wil dat Advocaat een rol gaat vervullen als klankbord. (AD) reageer retweet
Pappen en nat houden. Hopen dat balletje een keer goed valt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:11 schreef Happel het volgende:
Wouters de man die als trainer faalde bij Ajax en rangers en toen maar altijd assistent is gebleven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:17 schreef Caland het volgende:
Zou wel een brevet van onvermogen zijn voor Wouters zeg
Bij FC Utrecht toch wel redelijk gedaan als hoofdtrainer dacht ik?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wouters de man die als trainer faalde bij Ajax en rangers en toen maar altijd assistent is gebleven.
Dit ja. Op één van de eerste antwoorden die Gio gaf over het spelbeeld zei Rinus ook echt : "MEEN JE DIT NOU SERIEUS?"quote:Op dinsdag 16 februari 2016 02:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dat interview met RTV Rijnmond was te verschrikkelijk voor woorden.
Gio heeft kennis zat. Zoals onze HMF al terecht aanstipte een aantal keer: eerste seizoenshelft aantal tactische aanpassingen ook tijdens wedstrijden die echt prima waren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. Op één van de eerste antwoorden die Gio gaf over het spelbeeld zei Rinus ook echt : "MEEN JE DIT NOU SERIEUS?"
Gio heeft geen kennis.
Beter kijken danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb ik nog geen moment voorbij zien komen in zijn prille loopbaan als trainer.
Van Hanegem heeft een voetbalvisie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zou overigens zelf pleiten voor Van Hanegem als 'klankbord' in plaats van Advocaat.
Van Hanegem heeft volgens mij een veel uitgesprokener voetbalvisie, en bovendien vind ik hem een logischere keuze.
Maar het is natuurlijk maar de vraag of een klankbord veel gaat helpen. Van Bronckhorst moet het ook nog zien over te brengen, en de spelersgroep moet eventuele veranderingen ook volledig accepteren wil het tot succes leiden.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Hanegem heeft een voetbalvisie?
De man is volledig seniel en nog minder realistisch dan Cruijff. Hij zou zo het derde broertje VD Kerkhof zijn.
Hij heeft wel gelijk. Geschiedenis is al geschreven met 7 keer op rij verliezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Willem is ook een beetje kromquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:44 schreef Vasion het volgende:
Een paar jaar terug moest Van Hanegem zo nodig een rol binnen Feyenoord hebben. En nu zouden ze Advocaat halen. Beetje krom als zoveel dingen.
Je mag ook best trots op jezelf zijn. Daar is helemaal niets mis mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben ik niet geheel ontevreden mee
Willem zou met al zijn knowhow en kennis het gegarandeerd beter doen dan de prutser die er nu zit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:57 schreef BadderHaring het volgende:
Volgens mij was het destijds vooral zo dat van Hanegem heel graag een rol wilde binnen de club en heeft het bestuur hem toen niet zo subtiel op afstand gehouden.
Volledig terecht natuurlijk. Die man voegt niets toe met zijn sjagrijnige gebrom.
Zeg maar wat wij met jou hebben. Maar jij blijft ook gewoon door etteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:57 schreef BadderHaring het volgende:
Volgens mij was het destijds vooral zo dat van Hanegem heel graag een rol wilde binnen de club en heeft het bestuur hem toen niet zo subtiel op afstand gehouden.
Volledig terecht natuurlijk. Die man voegt niets toe met zijn sjagrijnige gebrom.
quote:John Guidetti maakte in zijn ene seizoen naam bij Feyenoord. De spits die gehuurd werd van Manchester City speelt inmiddels bij Celta de Vigo. Voetbal International zocht voor het blad VI Legends de spits op. Guidetti denkt nog altijd aan Feyenoord. “Feyenoord gaat nooit meer uit mijn bloed”, aldus Guidetti.
Guidetti is na zijn periode bij Feyenoord en terugkeer naar City nog vele malen gelinkt aan Feyenoord. De spits doet tegenover VI Legends een opvallende uitspraak. “Ik had voor Feyenoord kunnen spelen.” Ook gelooft Guidetti erin dat er in de toekomst nog wat gaat gebeuren. “Ik blijf maar denken: In de toekomst kruisen onze paden weer.”
Er zijn veel mensen die kritiek hebben op Guidetti en openlijk aan het twijfelen. Guidetti denkt er daarom over na om na zijn carrière een bloemenzaak te beginnen: ‘Flowers for Doubters’. “Stuur ik alle criticasters die aan mij twijfelden een bloemetje om ze te bedanken voor de motivatie”, is Guidetti gevat.
Advocaat gaat de club redden met al zijn knowhow en kennis.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:57 schreef BadderHaring het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Advocaat gaat de club redden met al zijn knowhow en kennis.Dat geloof ik ook niet zo. Maar ik denk wel dat Gio heel goed weet wat hij aan Advocaat heeft. Van Bronckhorst is zoekende en denkt daarbij iets te hebben aan zijn oud-trainer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je niet met van Hanegem aan komen kakken. Als je als club vertrouwen zegt te hebben in je trainer, dan moet je hem het klankbord bieden dat hij vraagt.
Van Hanegem solliciteerde inderdaad redelijk openlijk. Als zo'n clubicoon dat doet gaan er verschillende krachten spelen dus de directie voelde zich genoodzaakt te reageren. Ze kwamen toen met een soort schijnoplossing, Willem mocht best een keer per week een bakkie koffie komen drinken. Daar voelde hij zich natuurlijk te groot voor. Eind goed al goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:57 schreef BadderHaring het volgende:
quote:Van Geel werd gisteren rechtstreeks gevraagd naar aanknopingspunten voor de nabije toekomst. ,,Aanknopingspunten? Winnen en verliezen zitten dicht bij elkaar in het voetbal,'' zei Van Geel. ,,Als het kwartje tegen PSV thuis net onze kant was opgevallen, wat een jaar eerder met twee geweldige doelpunten van Anass Achahbar wel gebeurde, dan zaten we hier niet.''
,,Na zestien wedstrijden was er niets aan de hand, we stonden op twee punten van de eerste plaats,'' zuchtte Van Geel gisteren diep. Wie die fase van het seizoen nuchter heeft geanalyseerd, constateerde toen al dat het kwartje destijds wel erg vaak wel goed viel. Maar bij Feyenoord wordt blijkbaar gewerkt via het toevalsprincipe. Valt het kwartje een paar keer de goede kant op, dan is er dus niets aan de hand. Valt het kwartje een paar keer verkeerd, dan is het kwartje gewoon een paar keer verkeerd gevallen.
Zo ging het in mijn herinnering ook ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Hanegem solliciteerde inderdaad redelijk openlijk. Als zo'n clubicoon dat doet gaan er verschillende krachten spelen dus de directie voelde zich genoodzaakt te reageren. Ze kwamen toen met een soort schijnoplossing, Willem mocht best een keer per week een bakkie koffie komen drinken. Daar voelde hij zich natuurlijk te groot voor. Eind goed al goed.
Geloof dat het zo liep.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:11 schreef Happel het volgende:
Dit is het hele artikel; een klein blokje tussen de goede woorden van Gouka.quote:Dick Advocaat in beeld als klankbord
Giovanni van Bronckhorst wil de hulp inroepen van Dick Advocaat om het tij te keren bij Feyenoord.
De 68-jarige Hagenaar moet een rol gaan vervullen als klankbord. Van Bronckhorst praat deze week met Advocaat, die hij kent uit hun gezamenlijke periodes bij Glasgow Rangers en Oranje. Advocaat had al af en toe telefonisch contact met Van Bronckhorst.
Bedankt, dat wisten wij niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Alsof Dick de oplossing is
Dick is in het engels trouwens lul
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo ging het in mijn herinnering ook ja.
Prima oplossing, die oud-voetballers die in de media en columns maar wat lopen te toeteren, die moet je zo ver mogelijk van de club vandaan houden. Of ze nu Cruijff, van Hanegem of, over een paar jaar natuurlijk het beste huidige voorbeeld, Hiddink heten.
Binnen de club is er gewoon structureel te veel verdeeldheid over de status van dit soort lui, daar komt altijd gedonder van.
Knettergek zijn ze daar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, het kwartje viel net verkeerd tegen PSV.
Hiddink roeptoetert nog niet vanaf de zijlijn.quote:
Hiddink heeft in het verleden ook weleens wat geroepen. Bijvoorbeeld over Oranje in de periode Van Gaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hiddink roeptoetert nog niet vanaf de zijlijn.
Godverdomme nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gewoon een trainer die met een idee aantreedt. Voor Ten Hag komt het te vroeg, maar ik zie hem op dit moment nog liever dan een Fraser.
Het is niet te hopen dat Van Geel aanblijft, Gio opstapt en Van Geel Fraser aanstelt. Zie het nog wel gebeuren ook__!!!
Daar denkt Cocu heel anders over.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hiddink heeft in het verleden ook weleens wat geroepen. Bijvoorbeeld over Oranje in de periode Van Gaal.
Hoofdpunt is natuurlijk dat je geen reet aan iemand als Hiddink hebt.
Je kan hoog en laag springen met je Hiddink-hetze, maar het is een goede, ervaren trainer waar je als jonge, beginnende coach veel van kan leren. Net als Advocaat. Alleen gek dat Wouters blijkbaar niet diezelfde rol kan vervullen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hiddink heeft in het verleden ook weleens wat geroepen. Bijvoorbeeld over Oranje in de periode Van Gaal.
Hoofdpunt is natuurlijk dat je geen reet aan iemand als Hiddink hebt.
Valt me echt van je tegen dat je denkt dat een oude warrige, bijna seniele man als Hiddink nog ergens invloed op kan uitoefenen. Dat Cocu voor de bühne roept dat het heel belangrijk is geweest zal best.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar denkt Cocu heel anders over.
Het gaat bovendien om de juiste persoon op de juiste plek. Hiddink heeft zeker bepaalde vaardigheden in een groep, alleen niet meer als hoofdtrainer.
Maar wordt dan eens concreet. Wat kan hij ze leren? Knowhow en kennis klinkt mooi, maar ook lekker vaag.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan hoog en laag springen met je Hiddink-hetze, maar het is een goede, ervaren trainer waar je als jonge, beginnende coach veel van kan leren. Net als Advocaat. Alleen gek dat Wouters blijkbaar niet diezelfde rol kan vervullen.
Co gaat never nooit naar Feyenoord. Dat heeft hij openlijk uitgesproken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 03:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kom op man Maarten, de hoofdcoach van Chelsea oud en seniel noemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Valt me echt van je tegen dat je denkt dat een oude warrige, bijna seniele man als Hiddink nog ergens invloed op kan uitoefenen. Dat Cocu voor de bühne roept dat het heel belangrijk is geweest zal best.
Nogmaals, als spelers van zo'n man onder de indruk zijn dan is er echt iets mis met het IQ van de spelers.
[..]
Maar wordt dan eens concreet. Wat kan hij ze leren? Knowhow en kennis klinkt mooi, maar ook lekker vaag.
Creativiteit uit je elftal slopen onder het mom van ''niet de juiste instelling''quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met uitzondering van z'n eerste zin geef ik hem gewoon gelijk. Ik zie ook niets in Fraser.
Ik las Co Adriaanse en toen heb ik de moeite niet meer genomen om verder te lezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met uitzondering van z'n eerste zin geef ik hem gewoon gelijk. Ik zie ook niets in Fraser.
Ik heb geen enkele behoefte om met jou in dit topic over Hiddink te praten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Valt me echt van je tegen dat je denkt dat een oude warrige, bijna seniele man als Hiddink nog ergens invloed op kan uitoefenen. Dat Cocu voor de bühne roept dat het heel belangrijk is geweest zal best.
Nogmaals, als spelers van zo'n man onder de indruk zijn dan is er echt iets mis met het IQ van de spelers.
[..]
Maar wordt dan eens concreet. Wat kan hij ze leren? Knowhow en kennis klinkt mooi, maar ook lekker vaag.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Co gaat never nooit naar Feyenoord. Dat heeft hij openlijk uitgesproken.
Oké, ook prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele behoefte om met jou in dit topic over Hiddink te praten.
Maak maar een Hiddink-topic, of via DM, desnoods.
Die man heeft PSV naar talloze successen geleid, heeft topselecties als die van Chelsea en het Nederlands Elftal getraind en underdogs optimaal laten presteren. Dat ie een beetje warrig overkwam in z'n laatste periode als bondscoach betekent niet dat ie al die kennis en ervaring kwijt is en niet meer over kan brengen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Fair enough.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:55 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik las Co Adriaanse en toen heb ik de moeite niet meer genomen om verder te lezen.
Ja dat is een argument gebaseerd op wat hij in het verleden gepresteerd heeft. Maar heb je zijn interviews sinds het WK 2010 gehoord? Het wordt elk jaar warriger, hij weet soms complete wedstrijdsituaties niet meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die man heeft PSV naar talloze successen geleid, heeft topselecties als die van Chelsea en het Nederlands Elftal getraind en underdogs optimaal laten presteren. Dat ie een beetje warrig overkwam in z'n laatste periode als bondscoach betekent niet dat ie al die kennis en ervaring kwijt is en niet meer over kan brengen.
Inderdaad.quote:
Moet zeggen dat ik ook toen hij bij Utrecht coach was niet veel vertrouwen in hem had. Toch had ik er meer van verwacht. Naast een beginnend coach moet een ervaren assistent zitten maar dit is niet de juiste.quote:
Het is slechts een seizoen leuk gegaan en dat was in 2012/13. 63 punten met FC Utrecht is best knap.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik ook toen hij bij Utrecht coach was niet veel vertrouwen in hem had. Toch had ik er meer van verwacht. Naast een beginnend coach moet een ervaren assistent zitten maar dit is niet de juiste.
Dat is uitstekend inderdaad. Was helemaal vergeten dat hij het toen zo goed gedaan heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is slechts een seizoen leuk gegaan en dat was in 2012/13. 63 punten met FC Utrecht is best knap.
Dat had dan ook meer met de kwaliteit van de selectie te maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is slechts een seizoen leuk gegaan en dat was in 2012/13. 63 punten met FC Utrecht is best knap.
Toen werd hij dus vijfde, maar inmiddels is 63 punten niet meer vanzelfsprekend voor die positie. Als je de resultaten van vorig seizoen tegen nu afzet, staat Feyenoord vierde met 55 punten. Just sayin'.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is uitstekend inderdaad. Was helemaal vergeten dat hij het toen zo goed gedaan heeft.
Dat was best een vreselijk slecht team, moet ik je zeggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat had dan ook meer met de kwaliteit van de selectie te maken.
Vorig jaar werd Feyenoord vierde met 59 punten. Waardeloos eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen werd hij dus vijfde, maar inmiddels is 63 punten niet meer vanzelfsprekend voor die positie. Als je de resultaten van vorig seizoen tegen nu afzet, staat Feyenoord vierde met 55 punten. Just sayin'.
Na speelronde 29 (AZ1-4FEY)quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd Feyenoord vierde met 59 punten. Waardeloos eigenlijk.
Thuis verliezen van Gowet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na speelronde 29 (AZ1-4FEY)
[ afbeelding ]
Eindstand
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nu gebeurt precies hetzelfde maar dan 8 speelronden eerder. Toen lag het aan de trainingsmethoden van Rutten maar nu aan de onervaren Gio en niet aan de Raymond Verheijen methode...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eindstand
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat was inderdaad een prachtige afsluiting van het Ajax-seizoen vorig jaar. Diederik Boer die 2 houdbare ballen geweldig mooi nakeek en in de korte hoek zag vliegen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verliezen bij Dordrecht is een nog pittigere opgave.
Hier kan je niet meer tegen op.
Die laatste paar wedstrijden vorig seizoen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eindstand
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Initiatief is van Gio zelf.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Naar aanleiding van het interview met RTV vraag ik me overigens af of een Gio wel echt openstaat voor een Advocaat. Heb de indruk dat hij redelijk een tunnelvisie heeft. 'Nou daar ben ik het niet mee eens, dan hebben we een andere mening'.
Vind het een hele lieve man die Gio, maar volgens mij volg ie aardig zn eigen pad. Die eigenzinnigheid is niet erg als het goed gaat, maar in deze situatie catastrofaal.
Ik zit ivm de afstand niet heel vaak in de Kuip, maar ik zie totaaal geen overleg tussen Gio en Van Gastel en Wouters. Zegt denk ik ook wel iets over hoe er wordt opengestaan voor een andere mening.
De Boer is ook eigenzinning, maar overlegt wel vaak met een Spijkerman volgens mij.
Van Gastel zat er vorig jaar ook, niets mis met zijn reputatie toen, en nu dus ook niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vind en vond de keuze voor Gio overigens ook onbegrijpelijk. Van Gastel leek me veel geschikter en had meer ervaring. Nu is zijn reputatie ook naar de Filistijnen.
Ik heb de laatste tijd het gevoel dat de bank vol ongeloof maar apathisch zit toe te kijken. Met de hoop dat het toch een keer beter moet gaan. Gio er nu uitgooien vind ik geen oplossing maar ik snap wel waarom mensen dat roepen. Van Gastel en Gio samen verwachte ik heel van begin dit seizoen. Net als de meeste aankopen trouwens.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Naar aanleiding van het interview met RTV vraag ik me overigens af of een Gio wel echt openstaat voor een Advocaat. Heb de indruk dat hij redelijk een tunnelvisie heeft. 'Nou daar ben ik het niet mee eens, dan hebben we een andere mening'.
Vind het een hele lieve man die Gio, maar volgens mij volg ie aardig zn eigen pad. Die eigenzinnigheid is niet erg als het goed gaat, maar in deze situatie catastrofaal.
Ik zit ivm de afstand niet heel vaak in de Kuip, maar ik zie totaaal geen overleg tussen Gio en Van Gastel en Wouters. Zegt denk ik ook wel iets over hoe er wordt opengestaan voor een andere mening.
De Boer is ook eigenzinning, maar overlegt wel vaak met een Spijkerman volgens mij.
Ja, zo wordt het verkondigd door de media ja. Miss is het wel opgelegd door Van Geel of doet Gio het om z'n hachje te redden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Initiatief is van Gio zelf.
Zo, je post kan de prullenbak in.
De bekende 'aanknopingspunten' die niemand ziet, behalve Gio en Van Geel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd het gevoel dat de bank vol ongeloof maar apathisch zit toe te kijken. Met de hoop dat het toch een keer beter moet gaan. Gio er nu uitgooien vind ik geen oplossing maar ik snap wel waarom mensen dat roepen. Van Gastel en Gio samen verwachte ik heel van begin dit seizoen. Net als de meeste aankopen trouwens.
Maar nogmaals, Gio nu wegsturen/ontslaan gaat geen meter helpen. Als er echt zoveel onenigheid tussen bepaalde personen in het team is dan gaat een nieuwe coach dat ook niet veranderen.
ontopic graag.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan moet je geen domme dingen zeggen.
Cocu lijkt er ook overheen gekomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
Dat moet voor Gio ook pijnlijk zijn, dat Advocaat zijn handje moet komen vasthouden.
Het siert hem eerder dat hij extern hulp zoekt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
Dat moet voor Gio ook pijnlijk zijn, dat Advocaat zijn handje moet komen vasthouden.
Gio kan bij jou nauwelijks iets fout doen, dan is het ook lastig discussiëren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan moet je geen domme dingen zeggen.
Als je vindt dat je faalt moet je je biezen pakken. Simpel zat. Feynoord is niet een of andere aan het UWV-gelieerd leerbedrijf.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het siert hem eerder dat hij extern hulp zoekt.
Je hebt een punt hoor, maar misschien zoekt hij wel iets wat hij specifiek van Advocaat denkt te krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je vindt dat je faalt moet je je biezen pakken. Simpel zat. Feynoord is niet een of andere aan het UWV-gelieerd leerbedrijf.
Daarbij is/was Dickie toch eigenlijk gewoon een ordinaire kooptrainer. Niet een geniale peoplesmanager of briljante strateeg die kan helpen de lijnen uit te zetten.
Maar aangezien het bij PSV met Hiddink destijds aardig uitpakte moeten we ook dat aspect maar gaan kopiëren. Wat een inspiratieloze droefenis.
Zoals? Een zak geld voor een spits?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt een punt hoor, maar misschien zoekt hij wel iets wat hij specifiek van Advocaat denkt te krijgen.
Een bepaalde karaktereigenschap die hij wil ontwikkelen en waarvan hij denkt dat Advocaat hem kan helpen, bijvoorbeeld.quote:
Achteraf gelul.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vind en vond de keuze voor Gio overigens ook onbegrijpelijk. Van Gastel leek me veel geschikter en had meer ervaring. Nu is zijn reputatie ook naar de Filistijnen.
En Feyenoord moest veel nieuwe namen inpassen, een nieuwe technische staf met een andere manier van spelen, de trainingsmethode is wederom aangepast en dan zijn er intern nogal wat akkefietjes geweest. Dus wat wil je nou precies zeggen, met dit soort kwesties kun je als 'troll' gewoon makkelijk scoren nu Feyenoord compleet ingestort is en dan is het maar net hoe je de zaken belicht hé.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je toont dat je er niet veel van snapt. AZ is behoorlijk wat bepalende spelers kwijtgeraakt afgelopen zomer en dat kost gewoon een paar maanden voor een elftal dan weer op dreef is. Maar er zit een hele duidelijke stijgende lijn in, in tegenstelling tot de situatie bij Feyenoord (waar eigenlijk maar 1 bepalende speler is vertrokken en de selectie vooral is verbreed).
AZ gaat gewoon derde worden, en dat is dan meer dan terecht.
Yep, en als je het vooraf zei moest je niet te vroeg lullen maar hem de kans geven.quote:
Rake opmerking, op dat vlak lijkt er ook iets structureel mis. Net zo dat er steevast in januari verloren wordt onder diverse trainers. Tijd om ook eens je winterstop programma te analyseren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu gebeurt precies hetzelfde maar dan 8 speelronden eerder. Toen lag het aan de trainingsmethoden van Rutten maar nu aan de onervaren Gio en niet aan de Raymond Verheijen methode...
Benieuwd of we van het weekend al de hand van Advocaat kunnen zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:24 schreef H.FR het volgende:
Advocaat gaat Gio definitief adviseren, kosteloos volgens zegge
En nog maar een Hagenees erbij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:24 schreef H.FR het volgende:
Advocaat gaat Gio definitief adviseren, kosteloos volgens zegge
Ja, we zullen het zien. Hopelijk fluistert hij Gio in dat Vilhena dient op te rotten en Achahbar in de basis moet. Minstens 2 wijzigingen dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Benieuwd of we van het weekend al de hand van Advocaat kunnen zien.
Mooi sproken!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik was lang fan van Van Geel maar in deze hele Gio soap ziet hij er slecht uit. Je investeert een hoop geld in spelers en vervolgens zet je een beginnende trainer voor de groep. Op basis waarvan? We zaten nu juist in de unieke positie dat we nog twee jaar van de aanwezigheid van Kuyt konden profiteren en dan gok je op een beginnende trainer. Vervolgens breekt deze zelfde trainer een negatief clubrecord bij een in 1908 opgerichte club en ingrijpen ho maar. Dus als technisch directeur stel je een spelersgroep samen, de trainer verliest 7x op rij met jou spelersmateriaal, en dan heb je als technisch directeur dus niet de overtuiging dat een andere trainer het beter zou doen met de selectie die jij samengesteld hebt? Dan moet je gewoon opstappen als technisch directeur zijnde. Dadelijk winnen we weer een keer een potje met de hakken over de sloot en dan is het lek weer boven zeker en gaan we over tot de orde van de dag. De supporters lijken zich er ook niet al te druk om te maken. Het is gewoon treurig.
Behalen van 3e plaats = 500.000,-. Net gesproken met MvG.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:43 schreef Montelly het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd welke financiële afspraken zijn gemaakt tussen Feyenoord en onze Rusland ganger Dickie?![]()
Zal wel geen laag uurtarief zijn
Volgens zegge geen. Zal dus hoogstens zo zijn dat hij via een sponsor of de VVF iets krijgt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:43 schreef Montelly het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd welke financiële afspraken zijn gemaakt tussen Feyenoord en onze Rusland ganger Dickie?![]()
Zal wel geen laag uurtarief zijn
Seizoenskaart voor vakkie W.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens zegge geen. Zal dus hoogstens zo zijn dat hij via een sponsor of de VVF iets krijgt.
Mooi toch, krijgt 'ie ook geen oogtyfus.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ziet die smurf niks. Die moet minimaal 1e ring zitten.
Dan gaat 'ie toch vooraan staanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ziet die smurf niks. Die moet minimaal 1e ring zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |