Ik hunt niets, ik was lapo toch?quote:
Volgens mij is hij (via zijn bedrijf) sponsor en heeft hij ook een paar miljoen aan aandelen in de VvF. Dus hij helpt structureel aan extra inkomsten en heeft tevens een bijdrage geleverd aan het verkleinen van de schuldenlast en de bijbehorende rente.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vraag me vooral af wat Blokland de afgelopen nou precies bijgedragen heeft aan de club? Heeft nauwelijks geïnvesteerd, maar presenteert zichzelf wel als de redder van Feyenoord.
Jan Marijnissen die iets over voetbal vindt.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:01 schreef Droopie het volgende:
Ik citeer even uit het interview met Jan Marijnissen
,,Het grootkapitaal moet zich niet met voetbal bemoeien, zo blijkt maar weer. Dat moet je aan vakmensen overlaten. In 'wie betaalt, bepaalt', daar geloof ik helemaal niet in.''
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:32 schreef exile79 het volgende:
Op de vraag aan het einde van het vorige topic, ik zie Gio het tij niet keren.
Steve McClarenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Kunnen we niet weer eens een buitenlandse trainer aanstellen?
Natuurlijk best goed werk, maar moet hij daar echt zo'n prominente plek naast Van Geel voor krijgen? Het is geen Abramovic die even 300 miljoen in de club pompt.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij is hij (via zijn bedrijf) sponsor en heeft hij ook een paar miljoen aan aandelen in de VvF. Dus hij helpt structureel aan extra inkomsten en heeft tevens een bijdrage geleverd aan het verkleinen van de schuldenlast en de bijbehorende rente.
Verder is hij het gezicht van de VvF.
Zij hebben 49% van de aandelen, dus ja ik denk het wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Natuurlijk best goed werk, maar moet hij daar echt zo'n prominente plek naast Van Geel voor krijgen? Het is geen Abramovic die even 300 miljoen in de club pompt.
Hij is tevens RvC lid, dus ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Natuurlijk best goed werk, maar moet hij daar echt zo'n prominente plek naast Van Geel voor krijgen? Het is geen Abramovic die even 300 miljoen in de club pompt.
Goed idee!quote:
Misschien zijn het gewoon matties?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zij hebben 49% van de aandelen, dus ja ik denk het wel.
Dat is waar, maar het is gewoon jammer dat er nooit een echt financiële injectie is geweest.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij is tevens RvC lid, dus ja.
Daarmee is hij ook nog eens een van de bazen van Van Geel.
Dat zijn ze zeker, maar Van Geel heeft bij mij wat meer krediet.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien zijn het gewoon matties?
Ongeveer 30 miljoen.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar, maar het is gewoon jammer dat er nooit een echt financiële injectie is geweest.
Bedoel inderdaad een echte suikeroom ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ongeveer 30 miljoen.
Deels indirect, via het omzetten van rentedragende leningen naar Eigen Vermogen.
Maar jij bedoelt een beetje zoals een suikeroom? Tja, dat is jammer inderdaad, maar je kunt niet alles hebben.
Dat is raar. Want hij bakt er al tijden geen kut van.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zijn ze zeker, maar Van Geel heeft bij mij wat meer krediet.
Waarom zou iemand 30 miljoen geven zonder er wat voor terug te krijgen?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar, maar het is gewoon jammer dat er nooit een echt financiële injectie is geweest.
Laatste 2 seizoenen waren erg matig, maar de seizoenen van Koeman waren gewoon uitstekend. Tot de bekerwedstrijd tegen AZ geef ik het krediet aan Gio en Van Geel. Daar hangt alles van af.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is raar. Want hij bakt er al tijden geen kut van.
Steven Rottier was dat in 2006 volgens mij bijna geworden. Tot zijn familie hem (volgens zegge) liet opnemen in het ziekenhuis.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bedoel inderdaad een echte suikeroom ja.
Liefde voor de clubquote:Op maandag 15 februari 2016 17:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom zou iemand 30 miljoen geven zonder er wat voor terug te krijgen?
Noem eens 3 clubs.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Liefde voor de clubHet gebeurt genoeg.
God ja, dat was een briljant verhaal destijdsquote:Op maandag 15 februari 2016 17:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Steven Rottier was dat in 2006 volgens mij bijna geworden. Tot zijn familie hem (volgens zegge) liet opnemen in het ziekenhuis.
De beste man is inmiddels (vorig jaar) overigens vroegtijdig overleden.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
God ja, dat was een briljant verhaal destijds
En dat voelen ze zelf ook. Daarom heb ik er ook een hard hoofd in.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
Tot de bekerwedstrijd tegen AZ geef ik het krediet aan Gio en Van Geel. Daar hangt alles van af.
Lees het net ja, wist ik niet. Triest, veel te jong.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
De beste man is inmiddels (vorig jaar) overigens vroegtijdig overleden.
Dat lag aan Koeman en stom geluk bij het kopen van een spits.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laatste 2 seizoenen waren erg matig, maar de seizoenen van Koeman waren gewoon uitstekend. Tot de bekerwedstrijd tegen AZ geef ik het krediet aan Gio en Van Geel. Daar hangt alles van af.
Malaga? Niks van gehoord, die waren toch bijna failliet?quote:
quote:Feyenoord en Dirk Kuyt gaan pas aan het eind van het seizoen in gesprek over het contract van de routinier, maar technisch directeur Martin van Geel weet al met welke intentie de betaald voetbalclub de gesprekken ingaat.
''Of hij hier volgend seizoen nog speelt? Ik hoop van harte dat hij er nog een jaar aan vastknoopt, hij is nou echt iemand die de juiste mentaliteit heeft en die dat ook kan overbrengen op onze jongens'', aldus Van Geel tegenover de NOS. "Wij kunnen dat van bovenaf ook aandragen en aangeven, maar dat moet vertaald worden in de kleedkamer en op het trainingsveld. Dat doet de technische staf, maar juist ook de ervaren spelers. Dirk is zo iemand.''
Kuyt zat er na de nederlaag tegen PEC Zwolle even helemaal doorheen. ''Wij zitten er hier allemaal doorheen, maar we peppen elkaar weer op. Ik praat regelmatig met Dirk, hij loopt regelmatig bij mij hier binnen. Wij voeren meer dan ooit gesprekken met elkaar omdat je dicht bij elkaar wilt blijven en om elkaar daarin scherp te houden, om accenten aan te leggen. Dat wordt alleen maar intenser als het slechter gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |