quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:12 schreef satecl het volgende:
Ik voorspel dat Bahia dit weekend de 3-0 maakt, en hoe op handen wordt gedragen.Dat sloeg toen helemaal nergens op. Al was het mooi dat De Kuip was uitverkocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ja gestemd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verdeeldheid kan niet groter
Logisch. Weer een teken dat Feyenoord verre van topclub is. 7 wedstrijden op rij verliezen, en trainertje mag lekker blijven zittenquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van een verstandig man.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Logisch. Weer een teken dat Feyenoord verre van topclub is. 7 wedstrijden op rij verliezen, en trainertje mag lekker blijven zittenEn waarom? Om de belangen van de td z'n eigen job.
Met als reden dat het beter wordt met een andere trainer? Face it, een trainerswissel gaat het verschil totaal niet maken. Dit was te verwachten toen Gio werd aangesteld. Er is geen alternatief. Zitten blijven wanneer je geknipt en geschoren wordt.quote:
Waarschijnlijk was dat HMF.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Met als reden dat het beter wordt met een andere trainer? Face it, een trainerswissel gaat het verschil totaal niet maken. Dit was te verwachten toen Gio werd aangesteld. Er is geen alternatief. Zitten blijven wanneer je geknipt en geschoren wordt.
Er was hier iemand die daar een goeie post over had.
Typisch Feyenoord inderdaad. met zo;n instelling blijf je zwakzinnig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Met als reden dat het beter wordt met een andere trainer? Face it, een trainerswissel gaat het verschil totaal niet maken. Dit was te verwachten toen Gio werd aangesteld. Er is geen alternatief. Zitten blijven wanneer je geknipt en geschoren wordt.
klaasweetallesgodquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over cofox had.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
Maar nee. Natuurlijk ben ik niet tevreden. Ik stoor me alleen aan het opportunistisch gelul van iedereen. Feyenoord zou wel even kampioen worden met spelers als Van der Heijden en Kramer, alsook een nieuwe coach.
Komop man. Begin dit seizoen was meer dan de afgelopen vijf jaar bij elkaar duidelijk dat dit een tussenseizoen ging worden. Zoals de afgelopen zestien seizoenen trouwens.
Ik vind het gewoon ongelooflijk achterlijk om over Gio te vallen. Er zijn zo dertig mensen die eerst mogen opkankeren voor we over zij functioneren gaan praten.
Vermoeiend om dan een nieuwe trainer, die het enorm moeilijk heeft en nog verrassend goed de boel wist om te zetten tegen de joden, als primaire factor van alle ellende te zien.
Zo werkt het niet. Hij is eerder het eindpunt waar alle touwtjes aan elkaar geknoopt moeten worden. Even extreem: doen scouts, TDs, de AD, jeugdopleiding et cetera allemaal hun werk op de juiste manier, dán kan je wat mij betreft pas écht de trainer goed beoordelen.
Maar gek genoeg zijn trainers altijd als eerste de kop van jut. En dan gooi je een nieuwe neer, en presteren we misschien één plekje beter.
Zelfs een zwaargewicht als Koeman kreeg de boel niet rond richting en kampioenschap. Kijk eens wat die man in zijn trainerscarriere bereikt heeft.
Dan heeft het écht geen zin om Gio de laan uit te gooien. Want het probleem mevrouw, dát blijft. [/Fortuyngod].
En dan heeft hij het dus nog alleraardigst omgezet tegen de joden, als beginnend trainer. Bovendien doet hij het in punten niet eens slechter dan Koeman en die slisser van Twente...
Geef die jongen gewoon voldoende de tijd en pleur het tuig in het maasgebouw eens de maas in.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Hear hear.
HMF for president.
Suck it Typisch
Ergo: dump eerst alle klotezooi voor je überhaupt overweegt naar de trainer te kijken en te wijzen. Dat heeft nu geen nut. Als je de trainer als kop van jut laat gelden, verandert er nog steeds geen reet in de top.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:27 schreef Happel het volgende:
[..]
De club heeft een structurele verandering nodig
Daarom was het ook zo ontzettend fout om hem te benoemen in the first place.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:38 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ergo: dump eerst alle klotezooi voor je überhaupt overweegt naar de trainer te kijken en te wijzen. Dat heeft nu geen nut. Als je de trainer als kop van jut laat gelden, verandert er nog steeds geen reet in de top.
Gio is niet ongenaakbaar en doet absoluut veel dingen fout, maar wat verwacht je van een beginnend trainer? Zullen we eerst even de rest van de klerezooi saneren?
Natuurlijk kan een andere trainer wel een verschil maken. Ik wil niet zeggen dat het meteen een wereld van verschil zal maken, maar het kan natuurlijk wel degelijk verschil maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:29 schreef groteknakworst het volgende:
Het stomste wat je nu kan doen is de trainer wisselen in blinde paniek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom was het ook zo ontzettend fout om hem te benoemen in the first place
Maarja, die discussie hoeven we niet weer te starten. Omwille van Feyenoord, met Dickie aan boord of niet, is het gewoon het beste wanneer hij zijn spullen pakt.
Zoiets moet je dan ook weloverwogen doen, en je hebt een punt dat je dat dan niet door de huidige technische leiding moet laten doen, maar van blinde paniek lijkt me geen sprake.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Het stomste wat je nu kan doen is de trainer wisselen in blinde paniek.
Het is geen blinde paniek. Na 5 wedstrijden op rij verliezen steeds maar weer je tactiek/opstelling veranderen, dát is pas blinde paniek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:41 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Het stomste wat je nu kan doen is de trainer wisselen in blinde paniek.
Deze man post waarheid.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:46 schreef Abed het volgende:
Als je Kramer en baco Arie haalt mag je sowieso niet klagen dat het mis gaat.
Geweldige post!quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:46 schreef Abed het volgende:
Mooie post. Mag worden gezegd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:46 schreef Abed het volgende:
Nou, geweldig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dit waren nog eens tijden. (ook tegen Roda) Gio hield wel van een dansje.
[ afbeelding ]
Wat een god die Dickquote:
Dit roep ik al vanaf de winterstop.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb de indruk dat intelligentie ook een rol speelt bij de problemen van Feyenoord. Voetballers staan over het algemeen niet bekend om hun intelligentie, maar bij Feyenoord lopen er een zooi spelers rond die nog te dom zijn om te schijten en die elk voetbalinzicht missen. Vilhena, Bilal, Elia, Karsdorp, Van Beek.. het is allemaal niet erg snugger.
Dan heb je nog een categorie die gewoon de beleving niet heeft die je als topsporter moet hebben. Dan denk ik aan types als Kramer, Jan Arie en Nelom.. de laatste verdenk ik ervan dat hij voetbal niet eens leuk vindt en dat hij na zijn carrière uit de kast zal komen.
Dan heb je nog de spelers met een motorisch probleem. Immers was daarvan een goed voorbeeld maar die is gelukkig opgepleurd. El Dramadi heeft hier ook last van. Na langdurige analyse heb ik het antwoord gevonden op de vraag waarom die vent altijd van die mongolenschoten heeft: hij heeft X-poten. Ook El Dramadi zal na zijn carrière uit de kast komen
Oke.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit roep ik al vanaf de winterstop.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, dat gebeurt niet zo vaak op voetbalgebied.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat roep jij dan alweer sinds jaar en dag, wanneer je moet toegeven dat ik gelijk heb.
Ik ben het met je eens hoor, de meeste Feyenoordspelers zijn echt te dom om te poepen. Vilhena natuurlijk het dieptepunt, die moet nu echt gaan banken. Loopt je complete organisatie kapot.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voetballers zijn over het algemeen niet heel slim, uitzonderingen daar gelaten. Kijk naar de selectie van PSV. Als dit een oorzaak voor slecht voetbal is stonden zij net boven de degradatiestreep.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb de indruk dat intelligentie ook een rol speelt bij de problemen van Feyenoord. Voetballers staan over het algemeen niet bekend om hun intelligentie, maar bij Feyenoord lopen er een zooi spelers rond die nog te dom zijn om te schijten en die elk voetbalinzicht missen. Vilhena, Bilal, Elia, Karsdorp, Van Beek.. het is allemaal niet erg snugger.
Alweer een mooie post.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:10 schreef Abed het volgende:
[..]
Voetballers zijn over het algemeen niet heel slim, uitzonderingen daar gelaten. Kijk naar de selectie van PSV. Als dit een oorzaak voor slecht voetbal is stonden zij net boven de degradatiestreep.
PSV heeft redelijk veel intelligente spelers, (Guardado, Pröpper, De Jong) uitzondering is Willems. Daarom zou ik hem zeker in CL-wedstrijden niet opstellen, dramatisch voor je organisatie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:10 schreef Abed het volgende:
[..]
Kijk naar de selectie van PSV. Als dit een oorzaak voor slecht voetbal is stonden zij net boven de degradatiestreep.
Kom sprinte danquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
PSV heeft redelijk veel intelligente spelers, (Guardado, Pröpper, De Jong) uitzondering is Willems. Daarom zou ik hem zeker in CL-wedstrijden niet opstellen, dramatisch voor je organisatie.
Maar goed, dat is weer een andere discussie.
Intelligentie heeft geen kut met deze wanboel te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:10 schreef Abed het volgende:
[..]
Voetballers zijn over het algemeen niet heel slim, uitzonderingen daar gelaten. Kijk naar de selectie van PSV. Als dit een oorzaak voor slecht voetbal is stonden zij net boven de degradatiestreep.
Ik was even vergeten dat jij wél succesvol trainer bent op Soccer Manager.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, dat gebeurt niet zo vaak op voetbalgebied.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat jij wél succesvol trainer bent op Soccer Manager.
Wat is met die hoofd? Shit je zou zon kop hebben.quote:
Nu ben ik helemaal gerustgesteldquote:
Achmed is in vorm vandaagquote:
Soccer manager.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat jij wél succesvol trainer bent op Soccer Manager.
Eindelijk eens wat pittige uitspraken van de aanvoerdert.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zowaar een uitstekend interview van Dirk.
http://www.538.nl/gemist/(...)-komst-dick-advocaat
quote:Dirk Kuijt hoopt dat Advocaat het extra steuntje in de rug is. ‘Zijn aanwezigheid was gisteren al goed te merken. Iedereen beseft dat het tij nu moet keren'.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindelijk eens wat pittige uitspraken van de aanvoerdert.
[..]
Godverdomme Dirkquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindelijk eens wat pittige uitspraken van de aanvoerdert.
[..]
Jij hebt lage standaarden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Alle nietszeggende uitspraken in 8 minuten samengevat. Ook hele sterke vragen trouwens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
Bij Edwin willen de meeste spelers nog wel langskomen, want Edwin heeft nog nooit een kritische vraag gesteld. Probeert altijd goede vrienden met de spelers te blijven.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alle nietszeggende uitspraken in 8 minuten samengevat. Ook hele sterke vragen trouwens.
Achabar heeft het legioen nodig als hij zn wedstrijdjes in het 2e speelt?quote:
Wat gaat er zondag gebeuren? Ik ben niet op de hoogte.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:44 schreef MPC60 het volgende:
Loopt er zondag nog iemand met die protestmars mee?
Iets met postertjes met middelvingers er op. Heel ludiek basisschoolprotestje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat gaat er zondag gebeuren? Ik ben niet op de hoogte.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-tegen-bestuur.dhtmlquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat gaat er zondag gebeuren? Ik ben niet op de hoogte.
Tja en als er overal bushokjes en ruiten gesloopt worden is het ook weer niet goed zeker?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Iets met postertjes met middelvingers er op. Heel ludiek basisschoolprotestje.
Oh, deze kende ik al ja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:16 schreef MPC60 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-tegen-bestuur.dhtml
Ik ben sowieso pas na vieren in Rotterdam.
Het is Feyenoord, waarschijnlijk gebeurt dat gewoon ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja en als er overal bushokjes en ruiten gesloopt worden is het ook weer niet goed zeker?
Touche.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is Feyenoord, waarschijnlijk gebeurt dat gewoon ook.
Wanneer is zo'n dergelijk incident dan voor het laatst gebeurd dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is Feyenoord, waarschijnlijk gebeurt dat gewoon ook.
Wat voor dergelijk incident?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wanneer is zo'n dergelijk incident dan voor het laatst gebeurd dan?
Dat vraag ik nu aan jou.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat voor dergelijk incident?
Volgens mij is er nog nooit een protestmars, huldiging of uit-wedstrijd van Feyenoord geweest waarbij er niets is gesneuveld.quote:
Kom dan met harde voorbeelden. Jij komt aan met 'waarschijnlijk gebeurt dat dan ook'. Licht het dan eens toe.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog nooit een protestmars, huldiging of uit-wedstrijd van Feyenoord geweest waarbij er niets is gesneuveld.
Soort van wetmatigheid dat als er iets te doen is waarbij meer dan 50 Feyenoordsupporters komen opdagen, dat er dan iets sneuvelt.
Kun je je wel van de domme houden, maar doorgaans zijn types als jij daar nog trots op ook.
Hier stopte ik met lezen. Kom met feitelijkheden in plaats van dit soort nietszeggende gezwets.quote:
Maar serieus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Kom met feitelijkheden in plaats van dit soort nietszeggende gezwets.
Ik geloof daar niet zo in. De bom barst pas wanneer we eruit vliegen tegen AZ.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar serieus.
Hij zou best eens gelijk kunnen hebben.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar serieus.
Dat heeft hij niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar serieus.
En jij hebt het er maar druk mee. Kan je niet gewoon je medelampies gaan vervelen of zijn ze je daar ook al kotsbeu?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
Nee, bij Feyenoord gaan protesten en huldigingen altijd heel gemoedelijk.
Jullie maken jezelf keer op keer belachelijk.
Over het algemeen gaat het wel los.quote:
Klopt. Elke uitwedstrijd slopen de diamondcardbejaarden de hele teringzooi.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het wel los.
Niet dat dat slecht is maar je kunt dat niet ontkennen.
Laatste protest eindigde (bijna) in het Maasgebouw.
We wachten nog steeds op voorbeelden. Maar je was ineens weggerend.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
Uh oké.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Elke uitwedstrijd slopen de diamondcardbejaarden de hele teringzooi.
Jullie is jodenvolk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
Ik ben het niet met deze post eens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En jij hebt het er maar druk mee. Kan je niet gewoon je medelampies gaan vervelen of zijn ze je daar ook al kotsbeu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |