SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
FB / Waarom zijn forum notes zichtbaar voor de redactie van de frontpage?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Link even het topic waar je uit aan het CNTR+V'en bent.
Was vergeten dat ook jij een übermensch was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:40 schreef zeer het volgende:
FB / Waarom zijn forum notes zichtbaar voor de redactie van de frontpage?
CNTR+V'en is 4 pussys. R3al man cmd+v'en.
Ja en ik?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom staat Ash niet in de op godverredomme zeg![]()
Misschien moet je even naar de sluitposts kijken van de eerder gesloten topics.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef hoink581 het volgende:
Heb even iets belangrijks aangekaart in FB, wat in mijn ogen is ondergesneeuwd afgelopen nacht.
Misschien moet jij even je minderjarige kleppie houden als de grote mensen praten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar de sluitposts kijken van de eerder gesloten topics.
Ik ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef hoink581 het volgende:
Heb even iets belangrijks aangekaart in FB, wat in mijn ogen is ondergesneeuwd afgelopen nacht.
wow wow wow wat een passieve agressiviteitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
zeg je dit tegen fokker:')96:') of zeggen mij (quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:41 schreef hoink581 het volgende:
Misschien kun je wat aan de oorzaak doen door niet structureel de meest domme onzin op een openbaar forum te slingeren, in plaats van zeuren over crewleden.
toe maar jongenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef hoink581 het volgende:
mentaal is 'ie wel flink ontwikkeldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Fylax, is 8-7-99 echt je geboortedatum?
Jij bestond nog niet eens toen Feyenoord voor t laatst kampioen werd![]()
Misschien moet jij je vriendin neukenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je stelt je echt enorm aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien moet jij even je minderjarige kleppie houden als de grote mensen praten.
En jouw UI dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, kweenie
kano is blauw. Liefst zo weinig mogelijk blauw.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien moet jij even je minderjarige kleppie houden als de grote mensen praten.
Waar was jij modje dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik wou dat ik nog mod was. Dat had het leven een stuk beter gemaakt.
GC.quote:
Wees dan duidelijk man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
BLAUW ALS IN MODJE HE duhhhhh
Ik dacht dat je dat zelf ook wel kon bedenkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GC.
Gelukkig niet meer
[..]
Wees dan duidelijk man.
En je dan zo gedragenquote:
Ik deed zoveel extra.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje notes geven en topics sluiten. Mooi werk
Dat is niet hoe ik het me herinnerquote:
Mensen onthouden altijd alleen de negatieve kanten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ik het me herinner
Niets officieelsquote:
Ach schei uit, toen had ik al een FOK!account.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen was jij net gestopt met de olvarit
Iedereen maakt fouten, zelfs de FA's.quote:
Ik vind het niet tof dat iedereen opeens met Macbooks rondloopt terwijl ik al jaren trouw Applefan met iMac ben. Ben ik nu hipster?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was vergeten dat ook jij een übermensch was.
Misschien kun je wat aan de oorzaak doen door niet structureel de meest domme onzin op een openbaar forum te slingeren, in plaats van zeuren over crewleden.
Ja, dat weet ik toch nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ach schei uit, toen had ik al een FOK!account.
Zit je in de starbucks?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof dat iedereen opeens met Macbooks rondloopt terwijl ik al jaren trouw Applefan met iMac ben. Ben ik nu hipster?
Waarom heb je nou een nacht doorgehaald dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe niet atm maar een pumpkin spiced latte gaat er wel in na een nacht doorhalen.
Klinkt als koffie voor homo'squote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe niet atm maar een pumpkin spiced latte gaat er wel in na een nacht doorhalen.
Dat dacht ik ook toen ik er om 5:40 uit ging.quote:
je bent echt een vrouwquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoelaat ging je slapen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik er om 5:40 uit ging.
Nee. Het begon toen kano mij weg pestte uit het modereeterschap. Ik had de mod kunnen zijn die fok tot grote hoogtes bracht. Maar helaasquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat begon toch een beetje na dat vbl heisa?
22:30quote:
eerder slapen gaan danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja kijk.
Om 4 uur slapen en om 7 wakker worden is vroeg.
Je kwam niet zo uit de verf? Kan gebeuren, volgende keer beterquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Het begon toen kano mij weg pestte uit het modereeterschap. Ik had de mod kunnen zijn die fok tot grote hoogtes bracht. Maar helaas
DAt is dom.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja kijk.
Wel hoor.quote:
Er komt geen volgende keer. Ik heb al tien keer gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kwam niet zo uit de verf? Kan gebeuren, volgende keer beter
oeeeeeeeh een nachtje maar 3 uurtjes slaapquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja kijk.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Het begon toen kano mij weg pestte uit het modereeterschap. Ik had de mod kunnen zijn die fok tot grote hoogtes bracht. Maar helaas
11 keer scheepsrecht toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er komt geen volgende keer. Ik heb al tien keer gesolliciteerd.
Ik heb het geloof verlorenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
11 keer scheepsrecht toch.
Ik zou ook nog wel eens een keer modje willen worden
Wiequote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Datzelfde gevoel had Gio zondag ook
Pas op, de aandacht van vrouwen die je daarna krijgt is overweldigend.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga wel mijn benen scheren misschien word ik dan mod
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom heb je nou een nacht doorgehaald dan?
Scheer je ook je schaamhaar?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pas op, de aandacht van vrouwen die je daarna krijgt is overweldigend.
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pas op, de aandacht van vrouwen die je daarna krijgt is overweldigend.
Dat je tagjes hebt zegt alleen hoeveel je van internetanus houdt en dat geeft je geen autoriteit.quote:
quote:
Ik vond het niet zo goed als iedereen zegt dat het is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Was het wat? Lijkt me geen flikker aan namelijk.
Beter Fargoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het niet zo goed als iedereen zegt dat het is.
Ik kijk nu how i met your mother.quote:
Barneyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kijk nu how i met your mother.
Omdat jullie van mijn kwaliteitsposts mogen meegenietenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:25 schreef zeer het volgende:
waarom posten hier in 1x allemaal blauwe en wannabe blauwe
Waarom post jij hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:25 schreef zeer het volgende:
oh wow thanx bruvquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat jullie van mijn kwaliteitsposts mogen meegenieten
Zeik niet zo homo hondquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:25 schreef zeer het volgende:
plsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom post jij hier eigenlijk?
Is het er zo 1?quote:
Ik eet niet zo veel vlees eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup. Moet ie helemaal zelf weten natuurlijk. Des te meer vlees voor ons
Oh ja, jij scheert je benen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik eet niet zo veel vlees eigenlijk.
Waarom discrimineer jij Fylax zo?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:25 schreef zeer het volgende:
Heeft dan niks met het tijdstip te maken, lamlul.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja kijk.
Dat zijn de ergste.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:30 schreef kanovinnie het volgende:
Maar vegan is imo overdreven. Heb een nichtje die opeens van overgewicht naar sporten is omgeslagen en sinds kort ook vegan is.
Als ik om 11 uur was slapen was 7 uur niet vroeg. :pquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft dan niks met het tijdstip te maken, lamlul.
dan verwijder je dat tochquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste.
Ik heb er ook een in m'n omgeving. Net een beetje fanatiek begonnen met sporten en de hele tijd foto's van maaltijden op insta posten en van die quotes met its lonely at the top dit dat blabla tyf op met je rotzooi
Met Fok!ken kan je geen droog brood verdienen, vraag maar aan Danny. Dus doe gvd je best recalcitrante puber.quote:
Heb jij inzage in mijn cijfers? Ik doe het prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met Fok!ken kan je geen droog brood verdienen, vraag maar aan Danny. Dus doe gvd je best recalcitrante puber.
Hoink de FOK! vader.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met Fok!ken kan je geen droog brood verdienen, vraag maar aan Danny. Dus doe gvd je best recalcitrante puber.
Vooral dat laatstequote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste.
Ik heb er ook een in m'n omgeving. Net een beetje fanatiek begonnen met sporten en de hele tijd foto's van maaltijden op insta posten en van die quotes met its lonely at the top dit dat blabla tyf op met je rotzooi
Tis wel goed advies hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb jij inzage in mijn cijfers? Ik doe het prima.
Ooh ik heb zelf geen insta enzo hoor maar het ging over m'n ex.quote:
Was epic.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Was het wat? Lijkt me geen flikker aan namelijk.
Dat is het punt niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zal straks even een screenshotje maken.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zal straks even een screenshotje maken.
Dat krijgt ie nog op schoolquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is iig nog wel wat winst te behalen.
Hehe true. Tja ik wil wel een echte samenvatting geven maar je moet eigenlijk echt eerst heel BB kijken en dan beginnen met eerste seizoen van BCS anders klinktnhet niet zo epic als het is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goede samenvatting. Lekker kort ook
.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooh ik heb zelf geen insta enzo hoor maar het ging over m'n ex.
En dan kijk of zoek ik er zelf niet eens naar he. Komen mensen naar me toe en zeggen haha heej moet je kijken wat je ex op insta heeft gezet.boeit mij dat
Breaking Bad? Heb ik nog geen aflevering van gezienquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe true. Tja ik wil wel een echte samenvatting geven maar je moet eigenlijk echt eerst heel BB kijken en dan beginnen met eerste seizoen van BCS anders klinktnhet niet zo epic als het is.
Heb jij vanmorgen met chagerijntjes ontbeten? Nu al zo zuurquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar BCS is wel weer heel anders dan BB. Als je nog in BB flow zit is het misschien minder.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe true. Tja ik wil wel een echte samenvatting geven maar je moet eigenlijk echt eerst heel BB kijken en dan beginnen met eerste seizoen van BCS anders klinktnhet niet zo epic als het is.
jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut na mn tentoonspreiding van make up kennis twijvelden je daar nog aan?
Ja man is echt epic maar je moet er wel enigszins geduld voor hebben want het word heel goed maar relatief langzaam opgebouwd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Breaking Bad? Heb ik nog geen aflevering van gezienMoet ik wel eens doen, want wel dik
mehquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja man is echt epic maar je moet er wel enigszins geduld voor hebben want het word heel goed maar relatief langzaam opgebouwd.
Had je je benen geschoren?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas me er zelf ook over maar, ja.
Ja klopt was ook wel engszins shockerend om Saul zo te zien maar ik vind BCS ook echt tof en ik merk wel dat ze dezelfde methode van langzame spanningsopbouw gebruiken om een echt diepgaand verhaal te creeren. Je merkt bij Suits bijvoorbeeld dat heel aterk begon gewoon echt dat ze het niveau van de eerste twee seizoenen niet goed kunnen vasthouden terwijl BB met het seizoen beter word.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar BCS is wel weer heel anders dan BB. Als je nog in BB flow zit is het misschien minder.
Ahaha faggitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Iemand heeft wel een keer een beste harsstrip op m'n onderbeen gezet. Echt maaaandenlang met en een kale rechthoek op m'n been gelopen![]()
was in de zomer, dus best kut
mijn beenhaar is zo blond dat het waarschijnlijk niet eens echt zou opvallenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Iemand heeft wel een keer een beste harsstrip op m'n onderbeen gezet. Echt maaaandenlang met en een kale rechthoek op m'n been gelopen![]()
was in de zomer, dus best kut
wat is er overdreven aan gezond leven?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:30 schreef kanovinnie het volgende:
Maar vegan is imo overdreven. Heb een nichtje die opeens van overgewicht naar sporten is omgeslagen en sinds kort ook vegan is.
ja ik zou op en moment kiezen voor sterven ipv leven en alles laten wat ik wil.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:50 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is er overdreven aan gezond leven?
zeg je ook nee dokter doe maar geen chemo ik heb dan wel kanker maar dat is toch echt overdreven
Er wordt gezegd dat ik mijn best moet doen, wat ik al doequote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:38 schreef Chai het volgende:
[..]
haha ja totdat het zo ver isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik zou op en moment kiezen voor sterven ipv leven en alles laten wat ik wil.
haha nee, ik heb ook specifiek niet reanimeren aangegeven, evenals dat ik geen organen van een ander wilquote:
Je bent gewoon domquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat ik mijn best moet doen, wat ik al doe
totaal niet, lijkt me erg boud gesteld, je zal zeker dom zijn op meerdere vlakkenquote:
Want vegan is de enige manier van gezond leven natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:50 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is er overdreven aan gezond leven?
zeg je ook nee dokter doe maar geen chemo ik heb dan wel kanker maar dat is toch echt overdreven
Ik zie dan ook geen reden om het te scheren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:13 schreef Crip het volgende:
[..]
jij laat zeker zo'n oerwoud staan
vadsig
Erg vies om niet te trimmen of te scheren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zie dan ook geen reden om het te scheren.
Dat doe ik alleen als ik een potentieel sekspartner hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Erg vies om niet te trimmen of te scheren.
nooit dusquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik een potentieel sekspartner hebt.
ja als je in de middeleeuwen zonder douche leeft maar in deze tijd hoeft dat dus echt niet meerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Erg vies om niet te trimmen of te scheren.
Nee alsnog vies, ziet er onverzorgd uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je in de middeleeuwen zonder douche leeft maar in deze tijd hoeft dat dus echt niet meer
nee hoor niet vies, niet zo aanstellenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee alsnog vies, ziet er onverzorgd uit.
Stel me niet aan, zou mijn vent niet aanraken als hij eenhele bush heeft. kort trimmen of nog helemaal beter scheren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor niet vies, niet zo aanstellen
je stelt je dus wel aan, het zijn maar gewoon haren hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Stel me niet aan, zou mijn vent niet aanraken als hij eenhele bush heeft. kort trimmen of nog helemaal beter scheren.
brrrquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je stelt je dus wel aan, het zijn maar gewoon haren hoor
Je komt over als een dima bij mij dus veel hoop heb ik niet voor jequote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat jij niet mag neuken van die God van je.
ik scheer het ook hoor en vind zonder ook mooier maar vies vind ik het nietquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Je komt over als een dima bij mij dus veel hoop heb ik niet voor je
ik wel als ik zo'n hele bos met van die lange haren moet ik beetje kotsen insidequote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik scheer het ook hoor en vind zonder ook mooier maar vies vind ik het niet
Heb genoeg kennis om te kunnen inschatten dat je een aidsuser bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Mensenkennis is niet je specialiteit
toen ik jong was was e de pron niks anders dan dikke bossenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wel als ik zo'n hele bos met van die lange haren moet ik beetje kotsen inside
ik kijk zo xoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
JA GA KIJKEN DAN
het gaat over de vernichterisering van de Nederlandse man.
plsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen ik jong was was e de pron niks anders dan dikke bossen![]()
ik ben er nog ondersteboven vanquote:
En daar ben ik trots op.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb genoeg kennis om te kunnen inschatten dat je een aidsuser bent.
Kijk dan even in mijn topic als je toch bezig bent..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
JA GA KIJKEN DAN
het gaat over de vernichterisering van de Nederlandse man.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben er nog ondersteboven van
gewoon een bob ross op de toef zulks soort
Wow zelfde woordgebruik en opbouw wowquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kijk dan even in mijn topic als je toch bezig bent..
KLB / Nederlandse samenleving "vernichterd"
2014 alweer![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow zelfde woordgebruik en opbouw wow
zojuist gereageerd in je topic over mijn ideale manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow zelfde woordgebruik en opbouw wow
Elk weekend.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:46 schreef Crip het volgende:
VInnie en Tard scheren jullie dem pubes?
Van dat klussen klopt welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zojuist gereageerd in je topic over mijn ideale man
waarop?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:50 schreef Crip het volgende:
[..]
een man zien klussen
jezusraak me op
Meestal alleen als er iets op de planning staat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:46 schreef Crip het volgende:
VInnie en Tard scheren jullie dem pubes?
mijn vader en mijn broer kunnen wel gewoon klussenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:50 schreef Crip het volgende:
[..]
een man zien klussen
jezusraap me op
nee leg stap voor stap uitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meestal alleen als er iets op de planning staat.
If you know what i mean.
wat nou als het onverwachts gaat gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meestal alleen als er iets op de planning staat.
If you know what i mean.
3 keer er in, er uit en dan is het voor mij weer gedaan, dat.quote:
Ik wacht tot ik het hele seizoen in 1 keer kan bingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor Better Call Saul S02E01
ik mis voorspel. T leukste gedeeltequote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3 keer er in, er uit en dan is het voor mij weer gedaan, dat.
hugey gespotquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wacht tot ik het hele seizoen in 1 keer kan bingen.
ditquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Onverwacht?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:54 schreef Crip het volgende:
[..]
wat nou als het onverwachts gaat gebeuren
Wat is dat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik mis voorspel. T leukste gedeelte
bingeleef beste leefquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik mis voorspel. T leukste gedeelte
dus ditquote:
Je inbox stroomt over in 3..2..1..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
t enige gedeelte waarmee je mij tot seks kunt verleiden
Kom je maar op 1 manier achter.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je inbox stroomt over in 3..2..1..
naar vinyl kijken? luister ik meestal naar, maar goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dit
beter ga je gewoon vinyl kijken
Ik zal het straks spoileren voor jequote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik leer echt vanalles over madeliefff deze ochtendquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hehe. Kunnen Klussen is geen vereiste hoor maar wel echt sexyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik leer echt vanalles over madeliefff deze ochtend
Ik zal je gezicht bewerken met een tentstok.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal het straks spoileren voor je![]()
is nieuwe seriequote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
naar vinyl kijken? luister ik meestal naar, maar goed.
moet er toevallig nog geklust worden bij jou thuis?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hehe. Kunnen Klussen is geen vereiste hoor maar wel echt sexy
waarom zeg je sorryquote:
Dus jij wordt geil als een man ikea stoeltje in elkaar draait?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hehe. Kunnen Klussen is geen vereiste hoor maar wel echt sexy
en hier begint het voorspel alquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet er toevallig nog geklust worden bij jou thuis?
Wow, ik durf al niet meerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal je gezicht bewerken met een tentstok.
Nou, je kan alvast beginnen met haar autoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet er toevallig nog geklust worden bij jou thuis?
okquote:
het zit wel diep bij he?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nou, je kan alvast beginnen met haar auto
Friends > HIMYM x infinity.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kijk nu how i met your mother.
ja en dat kun je goed zien als hij die rol speelt in hyimquote:
Was aardig verbaasd om dat te horen gezien zijn rol maar je hebt gelijk nieuws is al een tijdje uit.quote:
wait wut meen je dit echt? friends is classic vriend. mensen moesten letterlijk huilen bij laatste ep.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was eigenlijk wel te verwachten
[..]
nee
al voordat himym begon afaikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Was aardig verbaasd om dat te horen gezien zijn rol maar je hebt gelijk nieuws is al een tijdje uit.
lang langquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
al voordat himym begon afaik
volgens mij is dat nooit echt een geheim geweestquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Was aardig verbaasd om dat te horen gezien zijn rol maar je hebt gelijk nieuws is al een tijdje uit.
gvd iddquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Mike Ross is een kruising tussen Barney Stinson en Simon van de Inbetweeners.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou en? mensen moeten zo vaak huilenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut meen je dit echt? friends is classic vriend. mensen moesten letterlijk huilen bij laatste ep.
hoezo was dat van barn eigenlijk te verwachten?
friends was leuk toen het werd geaired, nu is het ook niet meer aan te kijken, gedateerd, eigenlijk heel flauw, en net zoals hyim na al die jaren zijn de characters nog steeds te oppervlakkig maar op sommige punten als nog too muchquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut meen je dit echt? friends is classic vriend. mensen moesten letterlijk huilen bij laatste ep.
hoezo was dat van barn eigenlijk te verwachten?
sommige mensen zijn nou eenmaal een koene ridderquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wnr stap je eens uit die ridder mode
een verzonnen domme casanova die in feite nooit een dame scoort...quote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
een verzonnen domme casanova die in feite nooit een dame scoort...
Het begint pas eng te worden als ze ook zomaar lid van vereniging martijn konden zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige mensen zijn nou eenmaal een koene ridder
hee, pedofielen hebben ook gevoelens !quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het begint pas eng te worden als ze ook zomaar lid van vereniging martijn konden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kende hem toen nog niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nu niets, vond het gewoon opmerkelijk vanwege zn rol.
dat is wel vaker zo, ook andersom, jack van will en grace is ook niet homo bvquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nu niets, vond het gewoon opmerkelijk vanwege zn rol.
Oneens maar dat komt door m'n band met Friends.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
friends was leuk toen het werd geaired, nu is het ook niet meer aan te kijken, gedateerd, eigenlijk heel flauw, en net zoals hyim na al die jaren zijn de characters nog steeds te oppervlakkig maar op sommige punten als nog too much
comedy series die wel langer kijk baar blijven zijn voor mij zijn oa my name is earl, arrested development, modern family etc
Weet niet of je PB keek maar dat was toch wel het toppunt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is wel vaker zo, ook andersom, jack van will en grace is ook niet homo bv
modern family is leuk man, droge shit manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oneens maar dat komt door m'n band met Friends.
Wat doet modern family in dat rijtje. Wat vind je van Seinfeld?
pb?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Weet niet of je PB keek maar dat was toch wel het toppunt.
Hehe Simon lijkt wel enigszins op ja, Barney alleen vanwege zn pak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Mike Ross is een kruising tussen Barney Stinson en Simon van de Inbetweeners.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind Modern Family ook wel tof hoor maar doelde op het feit dat het geen oude serie is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
modern family is leuk man, droge shit man
seinfeld > alles , en ook curb van larry david was erg goed
die serie had ik weggestopt maar idd ook daarquote:
Waar is die nog meer bekend van?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ooh ja maar ik kan wel zien dat dat een serie is die herkijkbaar blijftquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind Modern Family ook wel tof hoor maar doelde op het feit dat het geen oude serie is.
Bewust?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
die serie had ik weggestopt maar idd ook daar
dougie howser md, hij was een kindester in de jaren 80 of 90quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waar is die nog meer bekend van?
Hogere rewatch value than HIMYM iig ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja maar ik kan wel zien dat dat een serie is die herkijkbaar blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |