Er wordt gezegd dat ik mijn best moet doen, wat ik al doequote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is iig nog wel wat winst te behalen.
haha ja totdat het zo ver isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik zou op en moment kiezen voor sterven ipv leven en alles laten wat ik wil.
haha nee, ik heb ook specifiek niet reanimeren aangegeven, evenals dat ik geen organen van een ander wilquote:
Je bent gewoon domquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat ik mijn best moet doen, wat ik al doe
totaal niet, lijkt me erg boud gesteld, je zal zeker dom zijn op meerdere vlakkenquote:
Want vegan is de enige manier van gezond leven natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:50 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is er overdreven aan gezond leven?
zeg je ook nee dokter doe maar geen chemo ik heb dan wel kanker maar dat is toch echt overdreven
Ik zie dan ook geen reden om het te scheren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:13 schreef Crip het volgende:
[..]
jij laat zeker zo'n oerwoud staan
vadsig
Erg vies om niet te trimmen of te scheren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zie dan ook geen reden om het te scheren.
Dat doe ik alleen als ik een potentieel sekspartner hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Erg vies om niet te trimmen of te scheren.
nooit dusquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik een potentieel sekspartner hebt.
ja als je in de middeleeuwen zonder douche leeft maar in deze tijd hoeft dat dus echt niet meerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Erg vies om niet te trimmen of te scheren.
Nee alsnog vies, ziet er onverzorgd uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je in de middeleeuwen zonder douche leeft maar in deze tijd hoeft dat dus echt niet meer
nee hoor niet vies, niet zo aanstellenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee alsnog vies, ziet er onverzorgd uit.
Stel me niet aan, zou mijn vent niet aanraken als hij eenhele bush heeft. kort trimmen of nog helemaal beter scheren.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor niet vies, niet zo aanstellen
je stelt je dus wel aan, het zijn maar gewoon haren hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Stel me niet aan, zou mijn vent niet aanraken als hij eenhele bush heeft. kort trimmen of nog helemaal beter scheren.
brrrquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je stelt je dus wel aan, het zijn maar gewoon haren hoor
Je komt over als een dima bij mij dus veel hoop heb ik niet voor jequote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat jij niet mag neuken van die God van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |