SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
FB / Waarom zijn forum notes zichtbaar voor de redactie van de frontpage?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Link even het topic waar je uit aan het CNTR+V'en bent.
Was vergeten dat ook jij een übermensch was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:40 schreef zeer het volgende:
FB / Waarom zijn forum notes zichtbaar voor de redactie van de frontpage?
CNTR+V'en is 4 pussys. R3al man cmd+v'en.
Ja en ik?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom staat Ash niet in de op godverredomme zeg![]()
Misschien moet je even naar de sluitposts kijken van de eerder gesloten topics.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef hoink581 het volgende:
Heb even iets belangrijks aangekaart in FB, wat in mijn ogen is ondergesneeuwd afgelopen nacht.
Misschien moet jij even je minderjarige kleppie houden als de grote mensen praten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar de sluitposts kijken van de eerder gesloten topics.
Ik ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef hoink581 het volgende:
Heb even iets belangrijks aangekaart in FB, wat in mijn ogen is ondergesneeuwd afgelopen nacht.
wow wow wow wat een passieve agressiviteitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
zeg je dit tegen fokker:')96:') of zeggen mij (quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:41 schreef hoink581 het volgende:
Misschien kun je wat aan de oorzaak doen door niet structureel de meest domme onzin op een openbaar forum te slingeren, in plaats van zeuren over crewleden.
toe maar jongenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef hoink581 het volgende:
mentaal is 'ie wel flink ontwikkeldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Fylax, is 8-7-99 echt je geboortedatum?
Jij bestond nog niet eens toen Feyenoord voor t laatst kampioen werd![]()
Misschien moet jij je vriendin neukenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je stelt je echt enorm aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien moet jij even je minderjarige kleppie houden als de grote mensen praten.
En jouw UI dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, kweenie
kano is blauw. Liefst zo weinig mogelijk blauw.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien moet jij even je minderjarige kleppie houden als de grote mensen praten.
Waar was jij modje dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik wou dat ik nog mod was. Dat had het leven een stuk beter gemaakt.
GC.quote:
Wees dan duidelijk man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
BLAUW ALS IN MODJE HE duhhhhh
Ik dacht dat je dat zelf ook wel kon bedenkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GC.
Gelukkig niet meer
[..]
Wees dan duidelijk man.
En je dan zo gedragenquote:
Ik deed zoveel extra.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje notes geven en topics sluiten. Mooi werk
Dat is niet hoe ik het me herinnerquote:
Mensen onthouden altijd alleen de negatieve kanten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ik het me herinner
Niets officieelsquote:
Ach schei uit, toen had ik al een FOK!account.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen was jij net gestopt met de olvarit
Iedereen maakt fouten, zelfs de FA's.quote:
Ik vind het niet tof dat iedereen opeens met Macbooks rondloopt terwijl ik al jaren trouw Applefan met iMac ben. Ben ik nu hipster?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was vergeten dat ook jij een übermensch was.
Misschien kun je wat aan de oorzaak doen door niet structureel de meest domme onzin op een openbaar forum te slingeren, in plaats van zeuren over crewleden.
Ja, dat weet ik toch nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ach schei uit, toen had ik al een FOK!account.
Zit je in de starbucks?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof dat iedereen opeens met Macbooks rondloopt terwijl ik al jaren trouw Applefan met iMac ben. Ben ik nu hipster?
Waarom heb je nou een nacht doorgehaald dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe niet atm maar een pumpkin spiced latte gaat er wel in na een nacht doorhalen.
Klinkt als koffie voor homo'squote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe niet atm maar een pumpkin spiced latte gaat er wel in na een nacht doorhalen.
Dat dacht ik ook toen ik er om 5:40 uit ging.quote:
je bent echt een vrouwquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoelaat ging je slapen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik er om 5:40 uit ging.
Nee. Het begon toen kano mij weg pestte uit het modereeterschap. Ik had de mod kunnen zijn die fok tot grote hoogtes bracht. Maar helaasquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat begon toch een beetje na dat vbl heisa?
22:30quote:
eerder slapen gaan danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja kijk.
Om 4 uur slapen en om 7 wakker worden is vroeg.
Je kwam niet zo uit de verf? Kan gebeuren, volgende keer beterquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Het begon toen kano mij weg pestte uit het modereeterschap. Ik had de mod kunnen zijn die fok tot grote hoogtes bracht. Maar helaas
DAt is dom.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja kijk.
Wel hoor.quote:
Er komt geen volgende keer. Ik heb al tien keer gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kwam niet zo uit de verf? Kan gebeuren, volgende keer beter
oeeeeeeeh een nachtje maar 3 uurtjes slaapquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja kijk.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Het begon toen kano mij weg pestte uit het modereeterschap. Ik had de mod kunnen zijn die fok tot grote hoogtes bracht. Maar helaas
11 keer scheepsrecht toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er komt geen volgende keer. Ik heb al tien keer gesolliciteerd.
Ik heb het geloof verlorenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
11 keer scheepsrecht toch.
Ik zou ook nog wel eens een keer modje willen worden
Wiequote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Datzelfde gevoel had Gio zondag ook
Pas op, de aandacht van vrouwen die je daarna krijgt is overweldigend.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga wel mijn benen scheren misschien word ik dan mod
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom heb je nou een nacht doorgehaald dan?
Scheer je ook je schaamhaar?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pas op, de aandacht van vrouwen die je daarna krijgt is overweldigend.
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pas op, de aandacht van vrouwen die je daarna krijgt is overweldigend.
Dat je tagjes hebt zegt alleen hoeveel je van internetanus houdt en dat geeft je geen autoriteit.quote:
quote:
Ik vond het niet zo goed als iedereen zegt dat het is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Was het wat? Lijkt me geen flikker aan namelijk.
Beter Fargoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het niet zo goed als iedereen zegt dat het is.
Ik kijk nu how i met your mother.quote:
Barneyquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kijk nu how i met your mother.
Omdat jullie van mijn kwaliteitsposts mogen meegenietenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:25 schreef zeer het volgende:
waarom posten hier in 1x allemaal blauwe en wannabe blauwe
Waarom post jij hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:25 schreef zeer het volgende:
oh wow thanx bruvquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat jullie van mijn kwaliteitsposts mogen meegenieten
Zeik niet zo homo hondquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:25 schreef zeer het volgende:
plsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom post jij hier eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |