Waar was jij modje dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik wou dat ik nog mod was. Dat had het leven een stuk beter gemaakt.
GC.quote:
Wees dan duidelijk man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
BLAUW ALS IN MODJE HE duhhhhh
Ik dacht dat je dat zelf ook wel kon bedenkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GC.
Gelukkig niet meer
[..]
Wees dan duidelijk man.
En je dan zo gedragenquote:
Ik deed zoveel extra.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje notes geven en topics sluiten. Mooi werk
Dat is niet hoe ik het me herinnerquote:
Mensen onthouden altijd alleen de negatieve kanten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is niet hoe ik het me herinner
Niets officieelsquote:
Ach schei uit, toen had ik al een FOK!account.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen was jij net gestopt met de olvarit
Iedereen maakt fouten, zelfs de FA's.quote:
Ik vind het niet tof dat iedereen opeens met Macbooks rondloopt terwijl ik al jaren trouw Applefan met iMac ben. Ben ik nu hipster?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was vergeten dat ook jij een übermensch was.
Misschien kun je wat aan de oorzaak doen door niet structureel de meest domme onzin op een openbaar forum te slingeren, in plaats van zeuren over crewleden.
Ja, dat weet ik toch nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ach schei uit, toen had ik al een FOK!account.
Zit je in de starbucks?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik vind het niet tof dat iedereen opeens met Macbooks rondloopt terwijl ik al jaren trouw Applefan met iMac ben. Ben ik nu hipster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |