SPOILER: Skyelor SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
FB / Waarom zijn forum notes zichtbaar voor de redactie van de frontpage?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Link even het topic waar je uit aan het CNTR+V'en bent.
Was vergeten dat ook jij een übermensch was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:40 schreef zeer het volgende:
FB / Waarom zijn forum notes zichtbaar voor de redactie van de frontpage?
CNTR+V'en is 4 pussys. R3al man cmd+v'en.
Ja en ik?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom staat Ash niet in de op godverredomme zeg![]()
Misschien moet je even naar de sluitposts kijken van de eerder gesloten topics.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef hoink581 het volgende:
Heb even iets belangrijks aangekaart in FB, wat in mijn ogen is ondergesneeuwd afgelopen nacht.
Misschien moet jij even je minderjarige kleppie houden als de grote mensen praten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar de sluitposts kijken van de eerder gesloten topics.
Ik ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef hoink581 het volgende:
Heb even iets belangrijks aangekaart in FB, wat in mijn ogen is ondergesneeuwd afgelopen nacht.
wow wow wow wat een passieve agressiviteitquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
zeg je dit tegen fokker:')96:') of zeggen mij (quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:41 schreef hoink581 het volgende:
Misschien kun je wat aan de oorzaak doen door niet structureel de meest domme onzin op een openbaar forum te slingeren, in plaats van zeuren over crewleden.
toe maar jongenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef hoink581 het volgende:
mentaal is 'ie wel flink ontwikkeldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Fylax, is 8-7-99 echt je geboortedatum?
Jij bestond nog niet eens toen Feyenoord voor t laatst kampioen werd![]()
Misschien moet jij je vriendin neukenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je stelt je echt enorm aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien moet jij even je minderjarige kleppie houden als de grote mensen praten.
En jouw UI dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, kweenie
kano is blauw. Liefst zo weinig mogelijk blauw.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien moet jij even je minderjarige kleppie houden als de grote mensen praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |