Waarom heb je nou een nacht doorgehaald dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe niet atm maar een pumpkin spiced latte gaat er wel in na een nacht doorhalen.
Klinkt als koffie voor homo'squote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe niet atm maar een pumpkin spiced latte gaat er wel in na een nacht doorhalen.
Dat dacht ik ook toen ik er om 5:40 uit ging.quote:
je bent echt een vrouwquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoelaat ging je slapen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik er om 5:40 uit ging.
Nee. Het begon toen kano mij weg pestte uit het modereeterschap. Ik had de mod kunnen zijn die fok tot grote hoogtes bracht. Maar helaasquote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat begon toch een beetje na dat vbl heisa?
22:30quote:
eerder slapen gaan danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja kijk.
Om 4 uur slapen en om 7 wakker worden is vroeg.
Je kwam niet zo uit de verf? Kan gebeuren, volgende keer beterquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Het begon toen kano mij weg pestte uit het modereeterschap. Ik had de mod kunnen zijn die fok tot grote hoogtes bracht. Maar helaas
DAt is dom.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja kijk.
Wel hoor.quote:
Er komt geen volgende keer. Ik heb al tien keer gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kwam niet zo uit de verf? Kan gebeuren, volgende keer beter
oeeeeeeeh een nachtje maar 3 uurtjes slaapquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja kijk.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Het begon toen kano mij weg pestte uit het modereeterschap. Ik had de mod kunnen zijn die fok tot grote hoogtes bracht. Maar helaas
11 keer scheepsrecht toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er komt geen volgende keer. Ik heb al tien keer gesolliciteerd.
Ik heb het geloof verlorenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
11 keer scheepsrecht toch.
Ik zou ook nog wel eens een keer modje willen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |