Is het er zo 1?quote:
Ik eet niet zo veel vlees eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup. Moet ie helemaal zelf weten natuurlijk. Des te meer vlees voor ons
Oh ja, jij scheert je benen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik eet niet zo veel vlees eigenlijk.
Waarom discrimineer jij Fylax zo?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:25 schreef zeer het volgende:
waarom posten hier in 1x allemaal blauwe en wannabe blauwe
Heeft dan niks met het tijdstip te maken, lamlul.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja kijk.
Om 4 uur slapen en om 7 wakker worden is vroeg.
Dat zijn de ergste.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:30 schreef kanovinnie het volgende:
Maar vegan is imo overdreven. Heb een nichtje die opeens van overgewicht naar sporten is omgeslagen en sinds kort ook vegan is.
Als ik om 11 uur was slapen was 7 uur niet vroeg. :pquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft dan niks met het tijdstip te maken, lamlul.
dan verwijder je dat tochquote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste.
Ik heb er ook een in m'n omgeving. Net een beetje fanatiek begonnen met sporten en de hele tijd foto's van maaltijden op insta posten en van die quotes met its lonely at the top dit dat blabla tyf op met je rotzooi
Met Fok!ken kan je geen droog brood verdienen, vraag maar aan Danny. Dus doe gvd je best recalcitrante puber.quote:
Heb jij inzage in mijn cijfers? Ik doe het prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met Fok!ken kan je geen droog brood verdienen, vraag maar aan Danny. Dus doe gvd je best recalcitrante puber.
Hoink de FOK! vader.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met Fok!ken kan je geen droog brood verdienen, vraag maar aan Danny. Dus doe gvd je best recalcitrante puber.
Vooral dat laatstequote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste.
Ik heb er ook een in m'n omgeving. Net een beetje fanatiek begonnen met sporten en de hele tijd foto's van maaltijden op insta posten en van die quotes met its lonely at the top dit dat blabla tyf op met je rotzooi
Tis wel goed advies hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb jij inzage in mijn cijfers? Ik doe het prima.
Ooh ik heb zelf geen insta enzo hoor maar het ging over m'n ex.quote:
Was epic.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Was het wat? Lijkt me geen flikker aan namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |