Haha is inderdaad prima vermaak.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee, dit komt heel echt over hoor.
Eens!quote:Op maandag 15 februari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: wie heeft deze discussie gewonnen. Eens of oneens.
Gegniffeld.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Jaquote:Op maandag 15 februari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
oneensquote:Op maandag 15 februari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
En dan al zo beslissend zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 22:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Speler van de week heeft maar 20 minuten gespeeld.
Was wel een van de leukste VI-topics.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb weer genoten jongens.
ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie bijdrage aan dit topic.
Dat wel. Gun het hem ook wel. Lijkt een symphatieke gast.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan al zo beslissend zijn
Zeker! 9/10quote:Op maandag 15 februari 2016 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was wel een van de leukste VI-topics.
Jij bent de 2 na liefste Feyenoord supporter.quote:
Daar ben ik heel blij om.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent de 2 na liefste Feyenoord supporter.
Wilfred stak de snor van Johan in de fik.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat gebeurde er nou op het einde? Iets bekijkenswaardig?
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wilfred stak de snor van Johan in de fik.
En dat vind ik nog aan de hoge kant.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
4,5/10. Puntje erbij voor de laatste 5 minuten.
Is het normaal dat dat redelijk hapert?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:32 schreef BobW het volgende:
MP4: http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)873-ebc70d13dd7b.mp4
Heb je ook een hekel aan die moffen?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gewoon zoals mij en Boskamp zijn, WW2 dingen kijken etc:
Mwa, ik zou eerder zeggen dat Johan op het laatst een pesthekel aan Wilfred had. Wilfred realiseerde zich dat het een dramatische uitzending was geweest en besloot het spelletje mee te spelen. Om zo toch nog iets van de uitzending te redden.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op het einde hadden Johan en Wilfred er ineens een pesthekel aan
Zou best goed kunnen idd. Moeten ze vaker doen, dit seizoen heb ik dat nog niet gezienquote:Op maandag 15 februari 2016 23:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mwa, ik zou eerder zeggen dat Johan op het laatst een pesthekel aan Wilfred had. Wilfred realiseerde zich dat het een dramatische uitzending was geweest en besloot het spelletje mee te spelen. Om zo toch nog iets van de uitzending te redden.
Was nog best vermakelijk inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2016 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou best goed kunnen idd. Moeten ze vaker doen, dit seizoen heb ik dat nog niet gezien
Gijp begint echt écht te irriteren, ja. Alleen als hij weggaat dalen de kijkcijfers nog meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Was nog best vermakelijk inderdaadMaar ik verwacht vrijdag wel iets meer. En iemand anders dan Gijp zou ook weleens verfrissend zijn.
Weet jij of de kijkcijfers gedaald zijn de laatste tijd dan? En ik betwijfel inderdaad of het concept nog heel lang stand kan houden.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gijp begint echt écht te irriteren, ja. Alleen als hij weggaat dalen de kijkcijfers nog meer.
Geen rapportcijfertjes deze keer?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weet jij of de kijkcijfers gedaald zijn de laatste tijd dan? En ik betwijfel inderdaad of het concept nog heel lang stand kan houden.
Gijp schaterlacht wat af, maar vrijwel altijd om niet-grappige dingen.
Hans is één grote act, totaal niet boeiend meer. Eerder gênant.
Boskamp, zoals eerder gezegd: Prima kerel, maar ik vind zijn mening gewoon niet zo boeiend. Bovendien lijkt de chemie met Wilfred ook een beetje uitgewerkt.
Kieft: Top, als Wilfred hem genoeg aan het woord laat tenminste.
Valentijn: Redelijk.
Derksen: Nog steeds top.
Genee: Teveel aan een dood paard aan het trekken.
Volgende week moet je Jambers mee kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen rapportcijfertjes deze keer?
Las ik een tijd geleden (ik denk eind vorig jaar) op Sigaarsnor, is hier ook over gesproken. Weet niet wat er daarna met het niveau is gebeurd. Zullen we morgen wel zien ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weet jij of de kijkcijfers gedaald zijn de laatste tijd dan? En ik betwijfel inderdaad of het concept nog heel lang stand kan houden.
Mee eens.quote:Gijp schaterlacht wat af, maar vrijwel altijd om niet-grappige dingen.
Vind ik trouwens een prima gozer, maar je hebt wel een punt.quote:Hans is één grote act, totaal niet boeiend meer. Eerder gênant.
Hij haalt ook het tempo zo uit het programma als-ie weer iemand een klap wil gevenquote:Boskamp, zoals eerder gezegd: Prima kerel, maar ik vind zijn mening gewoon niet zo boeiend.
Weet waar-ie het over heeft, heeft boeiende inzichten, kan leuk vertellen, mee eens.quote:Bovendien lijkt de chemie met Wilfred ook een beetje uitgewerkt.
Kieft: Top, als Wilfred hem genoeg aan het woord laat tenminste.
Weet ook waar-ie het over heeft, niet zo heel gek. Wel een tikkeltje pedant maar hij voegt aan het programma wel iets toe.quote:Valentijn: Redelijk.
quote:Derksen: Nog steeds top.
Ik vind hem wel sympathiek nog steeds, maar ik acht een redelijke kans dat hij ermee kapt want hij heeft ook wel door dat het programma achteruit aan het gaan is.quote:Genee: Teveel aan een dood paard aan het trekken.
Verstandige mensen kijken naar Natafelen Met Kees.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende week moet je Jambers mee kijken.
Zit Hansie daar nog bij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verstandige mensen kijken naar Natafelen Met Kees.
Ik kijk naar Kees cum suis.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende week moet je Jambers mee kijken.
Oh ja De Tafel van Kees is dat. Excuus.quote:
Verstandiglijk gehandicapten bedoel je zeker. Jambers is 2 uur topvermaak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verstandige mensen kijken naar Natafelen Met Kees.
Wat is ''verstandiglijk''?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verstandiglijk gehandicapten bedoel je zeker. Jambers is 2 uur topvermaak.
Waar ik weiger naar te kijken trouwens. Al dat gespuis uit de voetbalwereld dat nooit ergens antwoord op geeft. Principieel stoot ik me daar van af.quote:
Nou leuk voor je joh.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar ik weiger naar te kijken trouwens. Al dat gespuis uit de voetbalwereld dat nooit ergens antwoord op geeft. Principieel stoot ik me daar van af.
Denken dat er over voetbal gepraat wordt bij VIquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:32 schreef BobW het volgende:
Niks over Arsenal-Leicester en Man City-Spurs
Alleen Feyenoord tegenwoordig, maar dan ook echt elke uitzending.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Denken dat er over voetbal gepraat wordt bij VI
We zijn het helemaal eensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Las ik een tijd geleden (ik denk eind vorig jaar) op Sigaarsnor, is hier ook over gesproken. Weet niet wat er daarna met het niveau is gebeurd. Zullen we morgen wel zien ook.
[..]
Mee eens.
[..]
Vind ik trouwens een prima gozer, maar je hebt wel een punt.
[..]
Hij haalt ook het tempo zo uit het programma als-ie weer iemand een klap wil gevenAardige gast inderdaad, maar niet boeiend meer inmiddels.
[..]
Weet waar-ie het over heeft, heeft boeiende inzichten, kan leuk vertellen, mee eens.
[..]
Weet ook waar-ie het over heeft, niet zo heel gek. Wel een tikkeltje pedant maar hij voegt aan het programma wel iets toe.
[..]
[..]
Ik vind hem wel sympathiek nog steeds, maar ik acht een redelijke kans dat hij ermee kapt want hij heeft ook wel door dat het programma achteruit aan het gaan is.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe johannes_vermeer over deze discussie denkt.
Tom Egbers bashquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:26 schreef BobW het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)t-er-nu-door-je-heen
Nou wat een vernieuwende uitdaging.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:26 schreef BobW het volgende:
Nou ja, 1 op 1. Ik denk dat het wel een tof programma kan worden. BvED is inderdaad niet direct erg aansprekendquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:47 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nou wat een vernieuwende uitdaging.
En dan Beau van Erven Dorens als gast uitnodigen.
Dit programma is de redding van VI met Wilfred Genee, dus wees blij allen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:26 schreef BobW het volgende:
Ben toch wel benieuwd wat er door John Williams heen is gegaan bij diverse sportfragmenten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:50 schreef Arn0 het volgende:
Ben wel benieuwd, zolang de helft van de gasten maar niet mede RTL-gezichten zijn.
Ja, dat wil ik ook absoluut weten. En hopelijk komt John van den Heuvel ook, een vriend van Genee dus die kans is aanwezig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat er door John Williams heen is gegaan bij diverse sportfragmenten.
http://www.mediacourant.n(...)nje-en-tour-du-jour/quote:Rustige zomer Wilfred: geen VI Oranje en Tour du Jour
Wilfred Genee heeft een rustige zomer voor de boeg. Zowel zijn voetbalshow VI Oranje als zijn wielrenshow Tour du Jour gaan dit jaar niet door. Dat heeft de presentator van RTL 7 laten weten aan Shownieuws. Dat VI Oranje niet doorgaat, lag al in de lijn der verwachting. “We hebben wel een EK, maar we hebben ons niet gekwalificeerd, dus we gaan geen VI Oranje doen dit jaar. We gaan niet in Scheveningen zitten. We hebben gewoon twee keer per week een uurtje VI en niet meer dan dat.”
Aan de Tour de France doen uiteraard wel weer gewoon Nederlanders mee. “Maar ik begreep dat ook Tour du Jour dit jaar niet doorgaat. Het is dus lekker rustig. Ze kijken bij RTL naar een Tour du Jour 2.0 met een nieuwe samenstelling en nieuwe mensen. Kijken of ze het nog meer kunnen uppimpen.”
Die 2.0-versie is echter niet op tijd gereed, meent Genee. “Dat lijkt nog niet te gaan lukken. Het heeft ook te maken met sponsors. Maar voor zo ver ik begrepen heb, gaat het dit jaar niet door. De kans is heel erg klein.”
“Ik vind aan de ene kant wel jammer, maar thuis scoor ik er enorm veel punten mee. Er werd met gejuich gereageerd. Het is wel een keer leuk om drie weken op vakantie te kunnen gaan.”
http://www.mediacourant.n(...)thijs-van-nieuwkerk/quote:Wilfred Genee heeft flink wat grote namen gestrikt voor zijn nieuwe talkshow Wat Gaat Er Nu Door Je Heen? op RTL 7. In de eerste aflevering zit VARA-ster Matthijs van Nieuwkerk. Dat heeft de tv-zender vandaag bekendgemaakt. Genee omschrijft het programma zelf als een sportvariant op Zomergasten. Naast Van Nieuwkerk schuiven Bram Moszkowicz, Freek de Jonge, Beau van Erven Dorens, Peter R de Vries en Marco van Basten aan. Zij zitten allemaal een uur lang aan tafel.
Mooi toch komt hij vanavond langs?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:18 schreef RipCity het volgende:
Een echte VI-hooligan: Aan bed gekluisterde Hendrik (28) naar uitzending VI
http://s.ad.nl/4247580
Vanavond?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:18 schreef RipCity het volgende:
Een echte VI-hooligan: Aan bed gekluisterde Hendrik (28) naar uitzending VI
http://s.ad.nl/4247580
Had best een leuk programma kunnen worden, maar van deze nobodies (Peter R. en Marco van Basten uitgezonderd) word ik niet enthousiast.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)thijs-van-nieuwkerk/
Toen ik 'Wat gaat er nu door je heen' las dacht ik dat het over voedsel zou gaan. Gelukkig valt het meequote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat kost Peter R?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
quote:
Snap ik wel, hij wilde natuurlijk niet naar een show met Valentijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[..]LEZEN
![]()
Maar door zijn familie, die via Facebook om hulp vroeg, gaat zijn wens maandag in vervulling.
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)-uitzending-VI.dhtml
Komt hij nou weerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Snap ik wel, hij wilde natuurlijk niet naar een show met Valentijn.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:56 schreef BobW het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:56 schreef BobW het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap wel dat Gregory telkens 'geblesseerd' is, die heeft wel wat beters te doen.
Die moet je lekker voor binnen houden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap wel dat Gregory telkens 'geblesseerd' is, die heeft wel wat beters te doen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die moet je lekker voor binnen houden.
Gregory is best slim, havo-opleiding gedaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Vooral niet mee praten
Tering die is dom zeg
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VI kijken terwijl ADO-PEC is![]()
![]()
terwijl hys speeltquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VI kijken terwijl ADO-PEC is![]()
![]()
Hopen dat Gijp de hele avond z'n bakkes houdtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even hopen dat Gijp z'n irritatie over die hippie bij Jinek gister gaat uiten.
Klein kansje. Nee eigenlijk geen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hopen dat Gijp de hele avond z'n bakkes houdt
Ben jij de grapjas geweest die 40 kansloze topics geopend heeft?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:30 schreef Pascalus het volgende:
Het schijnt dat er een nieuwe mod is, oppassen jongens
wellichtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ben jij de grapjas geweest die 40 kansloze topics geopend heeft?
Wat mod dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:32 schreef KingRoland het volgende:
yes! ik ga ervan uit dat iedereen vandaag aanwezig is.
Alleen twijfel ik tussen de volgende mensen:
-Kapiteintje
-Davy
-Lavenderr
maar ik heb er vertrouwen in. Ze zouden ons toch niet in de steek laten?
Heb ik banquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:32 schreef KingRoland het volgende:
-Kapiteintje
-Davy
-Lavenderr
Dat was zondag.quote:
Let je wel op mattie?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:32 schreef KingRoland het volgende:
-Kapiteintje
-Davy
Dit is niet wat het lijkt!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou dit zien als een bedreiging.
Jammer dat KingRoland jou een ban gaat aansmeren.
Irritant inderdaad.quote:
Ben je adviseur geweest dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:35 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Katja Schuurman als adviseur genomen.
Deze grap kan echt niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:34 schreef Evertjan het volgende:
Gio moet gewoon lekker doen waar hij goed in is treinen kapen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe tijdens de reclame. Wij hebben je hier nodig.
Het kan me op deze manier niet lang genoeg duren.quote:
Hallo tongquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:35 schreef tong80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TONG!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:35 schreef tong80 het volgende:
LOL! Dick is pik op zn engelstalig!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind je dit nou grappig? Vind je jezelf niet een beetje kinderachtig zo?
Na 2 jaar lobbyen is het ons toch gelukt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo tong
Ajacied422 is mod geworden
Nu in Brussel nog.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Na 2 jaar lobbyen is het ons toch gelukt.
Ja. Nog steeds.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:36 schreef Specularium het volgende:
Hey Joezi.Waarom klikte ik op die spoiler..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Nee joh, hij heeft nooit gelobbydquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Na 2 jaar lobbyen is het ons toch gelukt.
Wie moet dat voorstellen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom klikte ik op die spoiler..
Meen je dat Ha ha ha haquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo tong
Ik zie het. Laat zich direct niet meer zien. O wacht, geen VI was het he?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo tong
Die mag de pionnetjes neerzetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:38 schreef Evertjan het volgende:
Wat is de rol van Jantje Wouters nu?
Die geeft een signaal af.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:38 schreef Evertjan het volgende:
Wat is de rol van Jantje Wouters nu?
Die kan niet goed omgaan met minderheden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:38 schreef Evertjan het volgende:
Ze hadden clown Bassie voor de groep moeten zetten
Ik bedoelde wij wilden dat hij mod werd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft nooit gelobbyd
Sterker nog, 2 jaar geleden heeft hij het afgewezen.
Ik ga even mijn best doen te begrijpen wat hier staat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:38 schreef Evertjan het volgende:
Oh..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik bedoel wij wilden dat hij mod werd.
Ongewenste zwangerschap bij een treinkapingquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:39 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe komt Gio eigenlijk aan zo'n Indonesisch uiterlijk?
Kan je dit echt zelf niet bedenken? Stomkop.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:39 schreef Kopsterk het volgende:
Hij komt van de Molukkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:39 schreef Kopsterk het volgende:
Nico Swinkels als assistentquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:38 schreef Evertjan het volgende:
Miracle.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gijp is de hele uitzending nog niet schijtlollig geweest.
kom danquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je dit echt zelf niet bedenken? Stomkop.
Nee, hij had een adviseur.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was hij niet verantwoordelijk voor die treinkaping?
Kopsterk niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:42 schreef Pascalus het volgende:
Overigens zou ik geen nee zeggen als Mani dat aan mij vroeg
#TeamPascanusquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:42 schreef Pascalus het volgende:
Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:42 schreef Pascalus het volgende:
Even Mevrouw van Geel dichtkitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nico weet wel hoe hij een verdediging moet dicht timmeren ha ha ha
Goeiequote:
Minachting van Johannes dit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:44 schreef Evertjan het volgende:
Wat zou King Roland er van vinden als Fok een ervaren mod zouden aanstellen om hem te coachen
Dat was bewust.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
jouw
Johannes_vermeer en ik kijken op je neer.
Voor een VI Hooligans is dit pienuts.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het een hele normale uitspraak
Het zou wel verstandig zijn, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:44 schreef Evertjan het volgende:
Wat zou King Roland er van vinden als Fok een ervaren mod zouden aanstellen om hem te coachen
Haha vind het altijd mooi dat als Derksen begint te zeiken op Been, Gijp z'n mond houdt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nooit opgevallen dat Mario Been zijn beste vriend is?
Wil jij de coach worden van Roland? En samen met hem naar de bios gaan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou wel verstandig zijn, maar dat geheel terzijde.
Ik ben erg tevreden over jouw functioneren als moderatorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:45 schreef KingRoland het volgende:
En wat een onverwachte sneer weer van Evertjan. Dolk in de rug.
Hij bedrijft in dit topic de satire.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:45 schreef Kopsterk het volgende:
Maar ff serieus, was Mani89 altijd zo raar? Nee toch?
Nou ja, ik houd erover op.
Ik ook, nou ja redelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden over jouw functioneren als moderator
Ik hou van hem zoals ieder ander, maar niet op die manier zoals bepaalde users hier denken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:45 schreef Kopsterk het volgende:
haha je trapte erinquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
jouw
Johannes_vermeer en ik kijken op je neer.
Het woord 'satire' komt me inmiddels flink de strot uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bedrijft in dit topic de satire.
dacht ik al. Uitstekend bedoelde je!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, nou ja redelijk.
Nee, dit was humor om te lachen.
Mijn DM box zegt iets heel anders.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou van hem zoals ieder ander, maar niet op die manier zoals bepaalde users hier denken.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het woord 'satire' komt me inmiddels flink de strot uit.
Grote namen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mario Been
Maarten Spanjer
Rob Jansen
Casper van Eijck
Eric Gerets
Nee, redelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dacht ik al. Uitstekend bedoelde je!
Wat is er raar aan Mani?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:45 schreef Kopsterk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |