Jambers.quote:Paul Jambers terug op Nederlandse televisie
De Belgische televisiemaker Paul Jambers keert terug op de Nederlandse televisie. Vanaf half januari is hij weer te zien bij RTL. Dat onthulde de inmiddels zeventigjarige Jambers dinsdag in de radioshow van Tim Klijn op Radio 10.
Voor het programma keert Jambers terug bij de vaak excentrieke figuren die de Belg interviewde voor zijn reportageprogramma Jambers, dat tussen 1992 en 1998 door RTL werd uitgezonden. "Die mensen die ik vroeger heb geïnterviewd, ga ik nu twintig jaar later nog een keer interviewen", aldus de journalist.
Jambers maakte de serie eigenlijk alleen voor de Belgische televisie, totdat RTL plots aan de deur klopte. "Dat was ook voor mij een totale verrassing", laat Jambers weten. De eerste van 13 afleveringen is op 16 januari te zien bij RTL7.
Rudolf Nureyevquote:
Dat gokje durfde ik ook wel te wagen.quote:
Geer en goor zijn niet kaal.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zijn homo's altijd kaal eigenlijk? Is dat een statement?
Geer zou wel kaal geweest zijn.quote:
VInd hem er maar creepy uitzien zo met die make-up op dat kale hoofd.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zijn homo's altijd kaal eigenlijk? Is dat een statement?
Ik twijfelde eigenlijk.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat gokje durfde ik ook wel te wagen.
Alleen tieten. Geen piemels.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:05 schreef Coco98 het volgende:
Excuses Karina, dacht dat dat hier kon.
Niet in TVquote:Op maandag 8 februari 2016 23:05 schreef Coco98 het volgende:
Excuses Karina, dacht dat dat hier kon.
Dan zijn de batterijen van je gaydar leeg.quote:
Was omdat dansers meestal wel wat 'zacht' overkomen terwijl ze heel soms niet gay zijnquote:Op maandag 8 februari 2016 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan zijn de batterijen van je gaydar leeg.
Pikken we lekker van Rudy en zijn ouders.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
Kale nicht huppelend in onderbroek. Daar moet subsidie naartoe!
Ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pikken we lekker van Rudy en zijn ouders.
Krom he?
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Krom he?
Het zou als kind zeker niet mijn keuze geweest zijn, maar als ik nu kijk wat voor leven zo'n danser heeft dan denk ik: dat zou ook wel iets voor mij zijn!quote:Op maandag 8 februari 2016 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
Kale nicht huppelend in onderbroek. Daar moet subsidie naartoe!
En Rudy maar lekker stunten op de motor onder het mom van lekker op kosten van de staat leven als het misgaat.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Krom he?
ik denk dat je in dat wereldje heel snel in de friendzone of broerzone zit.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:08 schreef LXIV het volgende:
....en vooral heel veel mooie jonge vrouwen om je heen en nauwelijks concurrentie!
Ik durf niet te lachen..quote:Op maandag 8 februari 2016 23:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En Rudy maar lekker stunten op de motor onder het mom van lekker op kosten van de staat leven als het misgaat.
Nou, kijk eens hoeveel nieuwe danseressen je telkens weer tegenkomt. Ik denk dat je wel aan je trekken kunt komen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
ik denk dat je in dat wereldje heel snel in de friendzone of broerzone zit.
Moet wel een heel vervelend kind zijn geweest.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je dochter opgeven om in Gods naam te zwerven...
Dan ben je een hele grote!quote:Op maandag 8 februari 2016 23:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je dochter opgeven om in Gods naam te zwerven...
En anders zijn er nog genoeg mannen in dat wereldje die je willen trekken.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, kijk eens hoeveel nieuwe danseressen je telkens weer tegenkomt. Ik denk dat je wel aan je trekken kunt komen.
Hij doneert aan de spermabank.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:12 schreef houdjemond het volgende:
Waar leven deze mensen van? Uitkering? Paardgebonden-budget?
Ik dacht dat net gezegd werd dat ze van alles verkopen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:12 schreef houdjemond het volgende:
Dop?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:12 schreef houdjemond het volgende:
Godverdomme wat een oerwoud zal dat wijf hebben.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:14 schreef Karina het volgende:
Hoe zouden ze hun kleren wassen? En hebben ze een douche in die kar
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Godverdomme wat een oerwoud zal dat wijf hebben.
Daar wen je vanzelf aan in zo een levenswijze.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien laat ze die knollen daar wel grazen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien laat ze die knollen daar wel grazen.
sowquote:Op maandag 8 februari 2016 23:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien laat ze die knollen daar wel grazen.
Ze hebben toch wel een heggenschaar zekerquote:Op maandag 8 februari 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En God zeide tot hem: neem nu uw fluitketel en koffiefilters en ga heen naar Jeruzalem. En Paulus gehoorzaamde en trok heen de volgende dag.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:14 schreef Coco98 het volgende:
Koffie zetten is toch wel een modern comfort.
Sowieso een triootje met HEM.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:18 schreef Karina het volgende:
Ze hebben dus een open huwelijk als ik het goed begrijp?
Af en toe gaan ze vreemd met de paardjes.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:18 schreef Karina het volgende:
Ze hebben dus een open huwelijk als ik het goed begrijp?
Nee, we zijn pas net begonnen.quote:
Pas als GOD het wil.quote:
Kan niet lang genoeg duren, stamppotquote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe lang duren die Stamppotweken eigenlijk?
Vandaag andijvie opquote:Op maandag 8 februari 2016 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan niet lang genoeg duren, stamppot
Gezond ook.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zuurkool. Niet echt een stamppot ervan maar wel zoiets. Lekker hoor.
Ja, wat moet je anders?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan we alle reclame hier herhalen
Ik heb zin om een Google afbeelding te plaatsen nu...quote:
Doe danquote:Op maandag 8 februari 2016 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb zin om een Google afbeelding te plaatsen nu...
Doe danquote:Op maandag 8 februari 2016 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat laat je maarquote:Op maandag 8 februari 2016 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kansloze club werkschuw gajes wat ik je brom.quote:
Misschien vinden de paardjes het lekker.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:26 schreef Coco98 het volgende:
Vaginale schimmel in de huifkar, wat nu?
Of lekker relaxed in het sociale vangnet wegdommelen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:29 schreef Karina het volgende:
Van deze gasten ben ik eigenlijk heel benieuwd wat ze nu doen. Zitten vast braaf op kantoor of zo
Jawel joh bijna elke dag bij DWDD.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit zulks a-ritmisch getrommel gehoord.
Nee waarom? Als ze daar zelf voor kiezen en gelukkig mee zijn?quote:
Volgens mij profiteren ze juist van niemand nu?quote:
Ze dragen geen cent af aan de staat om op die stoep te mogen lopen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij profiteren ze juist van niemand nu?
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Hooguit van de goedgevigheid van de burgers waar ze op neerkijken. Ze doen ook maar, als ik er maar geen last van heb.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij profiteren ze juist van niemand nu?
Das waar, en ook eventueel genoten onderwijs of zorg betalen ze nu niet terug natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ze dragen geen cent af aan de staat om op die stoep te mogen lopen.
quote:
Dit is een echte.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:39 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind deze al minder kansloos en minder profiteur..![]()
![]()
Ja niet bedelen en bladiebla maar gewoon een vrouw of de maan achternaquote:
Deze niet denk ik hoor.. maar zou leuk zijn : eerst de classic en dan de personen daaruit bezoekenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Jammer dat we hier de 20 jaar later niet van zien, zullen vast allemaal dood zijn.
Koud, nat, wind, regen.. mij niet gezien. .quote:
The Voice Of Holland niet kunnen kijken. De onthulling van het songfestival lied van Douwe Bob volgende maand missen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Koud, nat, wind, regen.. mij niet gezien. .
Kan ik er wat aan doen dat die schijtreclames voorbij komen terwijl ik Jambers zit te kijkenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:51 schreef Karina het volgende:
Kappen nu Hyundai. Nu is het leuk geweest.
Dan ga je maar een biertje pakken of even zappenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat die schijtreclames voorbij komen terwijl ik Jambers zit te kijken
Je hebt er ook goeie bij. Denk ik. Maar misschien ook wel niet. Nee, waarschijnlijk niet. Lijkt me.quote:
*pakt d'r twee katten en fiets*quote:Op maandag 8 februari 2016 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The Voice Of Holland niet kunnen kijken. De onthulling van het songfestival lied van Douwe Bob volgende maand missen.
Frans Bauer is een goeie.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je hebt er ook goeie bij. Denk ik. Maar misschien ook wel niet. Nee, waarschijnlijk niet. Lijkt me.
en nog altijd overal ongewenst.quote:
Mercedesquote:Op maandag 8 februari 2016 23:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Maar wel een dikke Mercedes rijden, wat een bazen!
My big fat Gipsy weddingquote:Op maandag 8 februari 2016 23:56 schreef Karina het volgende:
Ik zag toevallig van de week weer een stukje over 'Travellers', man man wat een volk.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:56 schreef houdjemond het volgende:
Heb geen zin om te werken.. Nee ik ook wel eens niet..
Mercedes een bazenmerk vindenquote:
Liever 100x deze gasten dan dat kampertuig..quote:
Dit was een nieuwe, die meisjes gingen op een naaiatelier werken. Ze zagen er natuurlijk weer uit als hoertjesquote:
Oohgod, waar was dat? Ik wil dat terugkijkenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit was een nieuwe, die meisjes gingen op een naaiatelier werken. Ze zagen er natuurlijk weer uit als hoertjes
Dat zijn geen zigeuners.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:56 schreef Karina het volgende:
Ik zag toevallig van de week weer een stukje over 'Travellers', man man wat een volk.
Poeh ik denk RTL4. Die vrouw van dat naaiatelier hebben we ook in de andere serie gezien, zij maakte die trouwjurken voor ze. Denk dat het vrijdag was.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oohgod, waar was dat? Ik wil dat terugkijken
Is dat niet van Big fat Gipsy Weddings?quote:Op maandag 8 februari 2016 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh ik denk RTL4. Die vrouw van dat naaiatelier hebben we ook in de andere serie gezien, zij maakte die trouwjurken voor ze. Denk dat het vrijdag was.
Ooh gaaf, met dr beroepsgeheimquote:Op maandag 8 februari 2016 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh ik denk RTL4. Die vrouw van dat naaiatelier hebben we ook in de andere serie gezien, zij maakte die trouwjurken voor ze. Denk dat het vrijdag was.
Ik vind het feit dat die kampertokkies er massaal in rijden geen hele sterke aanbeveling om er ook een te willen hebben.quote:
Tuurlijk niet, je ziet het weer.quote:
Ja gaat over dezelfde personen. Alleen hier was de vrouw van het naaiatelier de 'hoofdrolspeler' en de meisjes kwamen bij haar werken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is dat niet van Big fat Gipsy Weddings?
Nee. Zijn gewoon hetzelfde als kampers hier. Hebben niks met rroma en sinti te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Soort zigeuners, weet niet precies het verschil eigenlijk
Zo geweldig vind ik Mercedes nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je ziet het weer.
Mercedes is een zigeunermerk, en de nieuwere zijn voor voetbalpimps.
Geef mij maar Volvo en SAAB
Weer stamppotweken, schimmelkutten en 1 gieg voor een tientje. Ik haak af.quote:
Ik kan het niet meer vinden, maar het was iig op RTL4 of 5 en 's middags rond een uur of 4 denk ik.quote:
Oh het is geen reclame zie ik nu.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Weer stamppotweken, schimmelkutten en 1 gieg voor een tientje. Ik haak af.
Dat is zodat je deze kwaliteitsserie gaat kijken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh het is geen reclame zie ik nu.
Maar wie kapt die programma's zo dom af?
Op youtube staan er wel wat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:55 schreef Mandéra het volgende:
Weet iemand waar je de Classics afleveringen van vroegah terug kan kijken? Ze staan niet op RTL XL en kan ze ook niet zo snel ergens anders vinden.
Heb ik ook gemist.quote:
Die staat in de file.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:07 schreef KingRoland het volgende:
En waar is Karina die zou ook komen.
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Die Roland laat iedereen maar komen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Ja natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die Roland laat iedereen maar komen.
Altijd wat met haar aan de hand.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor autodiefstal. Hier moet je 20 kinderen door midden zagen voor 6,5 jaar.
Sorry Roland ik sla deze week over, ik ga Vinyl kijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Een kennerquote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry Roland ik sla deze week over, ik ga Vinyl kijken
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
waardeloos, waardeloos, waardeloos!quote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoek het maar uit! helemaal gehad met jouquote:Op maandag 15 februari 2016 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wel de beste regisseur ooit. Alleen Taxi Driver deed mij weinig. Pas voor de 2de keer gezien.quote:
Dit..quote:Op maandag 15 februari 2016 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil niet alleen maar criminelen, ik wil looney's!
Nee deze man heeft geen verhaal.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:14 schreef Coco98 het volgende:
Ik vind dit niet zo interessant eerlijk gezegd.
Ik ook niet zo.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:14 schreef Coco98 het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:14 schreef Coco98 het volgende:
Inderdaad. Next.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:15 schreef Cynix ® het volgende:
Gewoon een simpele kansloze autodief.
Als ze 80 kilo loost wel misschien.quote:
Lijkt me niet.quote:
Raak je hier opgewonden van?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil wel een keer een FOK! meet doen in zo'n club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |