Haha is inderdaad prima vermaak.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee, dit komt heel echt over hoor.
Eens!quote:Op maandag 15 februari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: wie heeft deze discussie gewonnen. Eens of oneens.
Gegniffeld.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Jaquote:Op maandag 15 februari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
oneensquote:Op maandag 15 februari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
En dan al zo beslissend zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 22:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Speler van de week heeft maar 20 minuten gespeeld.
Was wel een van de leukste VI-topics.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb weer genoten jongens.
ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie bijdrage aan dit topic.
Dat wel. Gun het hem ook wel. Lijkt een symphatieke gast.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan al zo beslissend zijn
Zeker! 9/10quote:Op maandag 15 februari 2016 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was wel een van de leukste VI-topics.
Jij bent de 2 na liefste Feyenoord supporter.quote:
Daar ben ik heel blij om.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent de 2 na liefste Feyenoord supporter.
Wilfred stak de snor van Johan in de fik.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat gebeurde er nou op het einde? Iets bekijkenswaardig?
quote:Op maandag 15 februari 2016 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wilfred stak de snor van Johan in de fik.
En dat vind ik nog aan de hoge kant.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
4,5/10. Puntje erbij voor de laatste 5 minuten.
Is het normaal dat dat redelijk hapert?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:32 schreef BobW het volgende:
MP4: http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)873-ebc70d13dd7b.mp4
Heb je ook een hekel aan die moffen?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gewoon zoals mij en Boskamp zijn, WW2 dingen kijken etc:
Mwa, ik zou eerder zeggen dat Johan op het laatst een pesthekel aan Wilfred had. Wilfred realiseerde zich dat het een dramatische uitzending was geweest en besloot het spelletje mee te spelen. Om zo toch nog iets van de uitzending te redden.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op het einde hadden Johan en Wilfred er ineens een pesthekel aan
Zou best goed kunnen idd. Moeten ze vaker doen, dit seizoen heb ik dat nog niet gezienquote:Op maandag 15 februari 2016 23:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mwa, ik zou eerder zeggen dat Johan op het laatst een pesthekel aan Wilfred had. Wilfred realiseerde zich dat het een dramatische uitzending was geweest en besloot het spelletje mee te spelen. Om zo toch nog iets van de uitzending te redden.
Was nog best vermakelijk inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2016 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou best goed kunnen idd. Moeten ze vaker doen, dit seizoen heb ik dat nog niet gezien
Gijp begint echt écht te irriteren, ja. Alleen als hij weggaat dalen de kijkcijfers nog meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Was nog best vermakelijk inderdaadMaar ik verwacht vrijdag wel iets meer. En iemand anders dan Gijp zou ook weleens verfrissend zijn.
Weet jij of de kijkcijfers gedaald zijn de laatste tijd dan? En ik betwijfel inderdaad of het concept nog heel lang stand kan houden.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gijp begint echt écht te irriteren, ja. Alleen als hij weggaat dalen de kijkcijfers nog meer.
Geen rapportcijfertjes deze keer?quote:Op maandag 15 februari 2016 23:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weet jij of de kijkcijfers gedaald zijn de laatste tijd dan? En ik betwijfel inderdaad of het concept nog heel lang stand kan houden.
Gijp schaterlacht wat af, maar vrijwel altijd om niet-grappige dingen.
Hans is één grote act, totaal niet boeiend meer. Eerder gênant.
Boskamp, zoals eerder gezegd: Prima kerel, maar ik vind zijn mening gewoon niet zo boeiend. Bovendien lijkt de chemie met Wilfred ook een beetje uitgewerkt.
Kieft: Top, als Wilfred hem genoeg aan het woord laat tenminste.
Valentijn: Redelijk.
Derksen: Nog steeds top.
Genee: Teveel aan een dood paard aan het trekken.
Volgende week moet je Jambers mee kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen rapportcijfertjes deze keer?
Las ik een tijd geleden (ik denk eind vorig jaar) op Sigaarsnor, is hier ook over gesproken. Weet niet wat er daarna met het niveau is gebeurd. Zullen we morgen wel zien ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weet jij of de kijkcijfers gedaald zijn de laatste tijd dan? En ik betwijfel inderdaad of het concept nog heel lang stand kan houden.
Mee eens.quote:Gijp schaterlacht wat af, maar vrijwel altijd om niet-grappige dingen.
Vind ik trouwens een prima gozer, maar je hebt wel een punt.quote:Hans is één grote act, totaal niet boeiend meer. Eerder gênant.
Hij haalt ook het tempo zo uit het programma als-ie weer iemand een klap wil gevenquote:Boskamp, zoals eerder gezegd: Prima kerel, maar ik vind zijn mening gewoon niet zo boeiend.
Weet waar-ie het over heeft, heeft boeiende inzichten, kan leuk vertellen, mee eens.quote:Bovendien lijkt de chemie met Wilfred ook een beetje uitgewerkt.
Kieft: Top, als Wilfred hem genoeg aan het woord laat tenminste.
Weet ook waar-ie het over heeft, niet zo heel gek. Wel een tikkeltje pedant maar hij voegt aan het programma wel iets toe.quote:Valentijn: Redelijk.
quote:Derksen: Nog steeds top.
Ik vind hem wel sympathiek nog steeds, maar ik acht een redelijke kans dat hij ermee kapt want hij heeft ook wel door dat het programma achteruit aan het gaan is.quote:Genee: Teveel aan een dood paard aan het trekken.
Verstandige mensen kijken naar Natafelen Met Kees.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende week moet je Jambers mee kijken.
Zit Hansie daar nog bij?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verstandige mensen kijken naar Natafelen Met Kees.
Ik kijk naar Kees cum suis.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende week moet je Jambers mee kijken.
Oh ja De Tafel van Kees is dat. Excuus.quote:
Verstandiglijk gehandicapten bedoel je zeker. Jambers is 2 uur topvermaak.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verstandige mensen kijken naar Natafelen Met Kees.
Wat is ''verstandiglijk''?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verstandiglijk gehandicapten bedoel je zeker. Jambers is 2 uur topvermaak.
Waar ik weiger naar te kijken trouwens. Al dat gespuis uit de voetbalwereld dat nooit ergens antwoord op geeft. Principieel stoot ik me daar van af.quote:
Nou leuk voor je joh.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar ik weiger naar te kijken trouwens. Al dat gespuis uit de voetbalwereld dat nooit ergens antwoord op geeft. Principieel stoot ik me daar van af.
Denken dat er over voetbal gepraat wordt bij VIquote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:32 schreef BobW het volgende:
Niks over Arsenal-Leicester en Man City-Spurs
Alleen Feyenoord tegenwoordig, maar dan ook echt elke uitzending.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Denken dat er over voetbal gepraat wordt bij VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |