SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
duurde te lang OP jagerquote:Op maandag 15 februari 2016 12:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bedankt man! was ik bezig maar dus nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Transferbeleid 2015/2016 staat nog niet in de OP.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Mad.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Te lang??? Wie is hier dan de OP jager?
Goede TT trouwens.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
doe mij ff feliciteren danquote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wat was vd hoorn weer matig he.... hij leek stappen te hebben gemaaktquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou weet je wat.. gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat was vd hoorn weer matig he.... hij leek stappen te hebben gemaakt![]()
![]()
eeeennnnn?quote:
Mag van mij. Niet balvast, weinig oog voor medespelers, geen goeie linker.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, gewoon normaal doen.
Milik kunnen we ook weg doen einde van dit seizoen.![]()
![]()
Dacht dat het om Christian Eriksen ging.quote:
Gister de winnende.
Geboren: 14 februari 1992 (24 jaar),'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
ook, leuke bijkomstigheidquote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef Abed het volgende:
[..]
Dacht dat het om Christian Eriksen ging.
Gister de winnende.
Geboren: 14 februari 1992 (24 jaar),FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alsnog gefeliciteerd dan ouwe reus, mooi dagje gehad?quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
ja, vrouwlief had surprise party geregeld. (zit midden in een verbouwing dus had zelf niks gepland)quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef Abed het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd dan ouwe reus, mooi dagje gehad?
vier het pas als het huisje klaar is(en beter weer is)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zet het kampioenschap nou maar uit je hoofdquote:Op maandag 15 februari 2016 13:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
PSv moet even punten gaan laten liggenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hou jij nou gewoon even je mond, wij moeten sowieso nog tegen PSV, nu al beginnen met: ''zet het KS uit je hoofd'' pfff lekkere SUPPORTer ben je dan!quote:Op maandag 15 februari 2016 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zet het kampioenschap nou maar uit je hoofd![]()
jij denk dat tegen psv Ajax het ineens wel kan?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hou jij nou gewoon even je mond, wij moeten sowieso nog tegen PSV, nu al beginnen met: ''zet het KS uit je hoofd'' pfff lekkere SUPPORTer ben je dan!
als je voor de wedstrijd tegen psv niet 6 punten los staat is het gedaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze zullen wel moeten, dat is de wedstrijd van het jaarquote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij denk dat tegen psv Ajax het ineens wel kan?![]()
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten, dat is de wedstrijd van het jaarsterkte dan de 20e
Ik zie PSV met hun programma geen punt meer verspillen tot onze onderlinge ontmoeting.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
PSv moet even punten gaan laten liggen
Ik hoopte vurig dat we met een buffertje aan punten naar Eindhoven zouden gaan en het daarna, ongeacht het resultaat daar, wisten uit te zingen tot het einde.
Maar toen moesten we tegen Heracles en Roda.![]()
en we moeten nog tegen AZ, de rest zie ik ze wel winnen tot psv.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik zie PSV met hun programma geen punt meer verspillen tot onze onderlinge ontmoeting.
Ik hoopte vurig dat we met een buffertje aan punten naar Eindhoven zouden gaan en het daarna, ongeacht het resultaat daar, wisten uit te zingen tot het einde.
Maar toen moesten we tegen Heracles en Roda.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PSV gaat gewoon makkelijk kampioen worden. De beste 11 scheelt niet eens zoveel met Ajax maar in de breedte zijn ze gewoon een heel stuk verder. Die kneuzen achterin gaan ons in de aankomende wedstrijden nog wel punten kosten.Groot fan van User Wotte![]()
Ik weet het oprecht niet meer met dit team, zelfs Willem II-uit kijk ik niet meer op van een frustrerend gelijkspelletje oid.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en we moeten nog tegen AZ, de rest zie ik ze wel winnen tot psv.![]()
Ik zie ons uit wel winnen trouwens tegen PSV. Alleen zouden we dan wel een stuk of 8 punten achter staan.Groot fan van User Wotte![]()
Al staan we op 19 maart nog steeds 2 punten achter op PSV gaat Ajax kampioen worden denk ik.Groot fan van User Wotte![]()
zou wel in het rijtje van dit seizoen passen. Onder het mom er staan wanneer het niet meer nodig is.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie ons uit wel winnen trouwens tegen PSV. Alleen zouden we dan wel een stuk of 8 punten achter staan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PSV uit win je nooit.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie ons uit wel winnen trouwens tegen PSV. Alleen zouden we dan wel een stuk of 8 punten achter staan.
De enige wedstrijd waar PSV nog punten kan gaan verspelen is AZ uit, echter staat Ajax dan hoogstwaarschijnlijk al verder achter dat het niet meer uit maakt.![]()
Ik vind Ajax in de breedte eigenlijk beter minder slecht dan PSV. Hoe ziet de achterhoede er daar uit als drie spelers afhaken? Nog minder florissant hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:35 schreef Tjacka het volgende:
PSV gaat gewoon makkelijk kampioen worden. De beste 11 scheelt niet eens zoveel met Ajax maar in de breedte zijn ze gewoon een heel stuk verder. Die kneuzen achterin gaan ons in de aankomende wedstrijden nog wel punten kosten.![]()
3 dagen na de pot van Atletico zouden ze wel punten gaan verspelen. Hebben wij even mazzel dat wij dat zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV uit win je nooit.
De enige wedstrijd waar PSV nog punten kan gaan verspelen is AZ uit, echter staat Ajax dan hoogstwaarschijnlijk al verder achter dat het niet meer uit maakt.Minimaal een gelijkspel halen we daar wel, maar inderdaad tegen die tijd zijn we toch al uit de race voor het kampioenschap.
Groot fan van User Wotte![]()
4 inmiddels (hoorn), vind eigenlijk als de boer tegen excelsior met Dijks Veltman Rhijn gaat spelen er eigenlijk geen man overboord is.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind Ajax in de breedte eigenlijk beter minder slecht dan PSV. Hoe ziet de achterhoede er daar uit als drie spelers afhaken? Nog minder florissant hoor.
Zelfs Dijks Viergever Veltman Rhijn moet tegen excelsior gewoon makkelijk gaan, zolang je maar minstens 2 keer scoort.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is wel waar natuurlijk. Maar het middenveld en de voorhoede is bij PSV wel een klasse beter hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind Ajax in de breedte eigenlijk beter minder slecht dan PSV. Hoe ziet de achterhoede er daar uit als drie spelers afhaken? Nog minder florissant hoor.Groot fan van User Wotte![]()
zijn constanter vooralquote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is wel waar natuurlijk. Maar het middenveld en de voorhoede is bij PSV wel een klasse beter hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tegen Ajax komen er altijd extra krachten los, ook na zo'n wedstrijd. Als PSV dan AZ of Utrecht uit zou hebben gehad zie ik ze eerder punten verspelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
3 dagen na de pot van Atletico zouden ze wel punten gaan verspelen. Hebben wij even mazzel dat wij dat zijn.Minimaal een gelijkspel halen we daar wel, maar inderdaad tegen die tijd zijn we toch al uit de race voor het kampioenschap.
![]()
Ajax heeft meer kans tegen PSV uit dan thuis. Uit is daar gewoon een stuk meer ruimte. Kansloos zijn we zeker niet, we halen gewoon minimaal een gelijkspel.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tegen Ajax komen er altijd extra krachten los, ook na zo'n wedstrijd. Als PSV dan AZ of Utrecht uit zou hebben gehad zie ik ze eerder punten verspelen.Groot fan van User Wotte![]()
inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat gewoon een kwaliteit is natuurlijk.
maar als de spelers van Ajax ook constanter zouden zijn is het verschil niet zo groot meerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarom zijn wij tegen PSV zeker niet kansloos.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
inderdaad.
maar als de spelers van Ajax ook constanter zouden zijn is het verschil niet zo groot meerGroot fan van User Wotte![]()
Kansloos ben je niet. Maar ik verwacht er niks van, kan het alleen maar meevallenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom zijn wij tegen PSV zeker niet kansloos.
Als ze alles winnen tot psv ben ik al lang blijFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kansloos? Nee. Gaat het heel moeilijk worden? Ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom zijn wij tegen PSV zeker niet kansloos.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
PSV won in de ArenA na een uitwedstrijd tegen CSKA.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
3 dagen na de pot van Atletico zouden ze wel punten gaan verspelen. Hebben wij even mazzel dat wij dat zijn.Minimaal een gelijkspel halen we daar wel, maar inderdaad tegen die tijd zijn we toch al uit de race voor het kampioenschap.
![]()
![]()
Uit heeft Ajax meer kans.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV won in de ArenA na een uitwedstrijd tegen CSKA.Groot fan van User Wotte![]()
Ik zie en hoop van wel (dat ze punten verspillen onderweg),moet haast wel want PSV hun zwakte is altijd dat ze juist tegen hele kleine clubs waar je automatisch denkt te zullen winnen altijd een moment van verslapping hebben. En meestal is het thuis.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zie PSV met hun programma geen punt meer verspillen tot onze onderlinge ontmoeting.
.![]()
![]()
Jammer dat het uit is, en een eventuele kwartfinale ook. Halve finales en finale worden in Zwitserland gespeeld. Zo zie je ze in Amsterdam dus sowieso niet meer in actie.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:53 schreef Tjacka het volgende:
Onder de 19 mag gaan spelen tegen Lyon.
Dan ga ik maar naar Anderlecht kijken. Eerst in Brussel tegen Zagreb en daarna mogelijk Barcelona.![]()
Ah dat wist ik niet. Ik zie die gastjes wel winnen tegen Lyon. Zijn tactisch en technisch vaak een stuk minder.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:31 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jammer dat het uit is, en een eventuele kwartfinale ook. Halve finales en finale worden in Zwitserland gespeeld. Zo zie je ze in Amsterdam dus sowieso niet meer in actie.
Dan ga ik maar naar Anderlecht kijken. Eerst in Brussel tegen Zagreb en daarna mogelijk Barcelona.Groot fan van User Wotte![]()
Lyon moeten ze zeker kunnen hebben, daarna mogelijk naar Chelsea, de titelhouder. En om helemaal op de zaken vooruit te lopen: in de halve finale de winnaar van Anderlecht - Barcelona? Lekker pittig programma. Ik hoop dat ze het redden.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Ik zie die gastjes wel winnen tegen Lyon. Zijn tactisch en technisch vaak een stuk minder.![]()
Donny en zijn vrienden gaan we niet in Frankrijk zien denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:16 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Lyon moeten ze zeker kunnen hebben, daarna mogelijk naar Chelsea, de titelhouder. En om helemaal op de zaken vooruit te lopen: in de halve finale de winnaar van Anderlecht - Barcelona? Lekker pittig programma. Ik hoop dat ze het redden.Groot fan van User Wotte![]()
Het is pas zorgwekkend als het geen nieuws meer is...quote:Op maandag 15 februari 2016 15:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ze staan bovenaan!
[ afbeelding ]![]()
#beetjedoodvanbinnenBFF met GGMM![]()
om de kromme na te praten, krijg helemaal niet het idee dat het zo erg leeft binnen de club.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is pas zorgwekkend als het geen nieuws meer is...![]()
#beetjedoodvanbinnen
je zou verwachten dat het na pec echt crisis zou zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het zijn uiteindelijk passanten. In het (voor hun) ergste geval gaan ze weg met een oprotpremie en starten ze weer vrolijk opnieuw in een andere organisatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
om de kromme na te praten, krijg helemaal niet het idee dat het zo erg leeft binnen de club.
je zou verwachten dat het na pec echt crisis zou zijnBFF met GGMM![]()
Dit is het Ajax topic hé? Kap toch eens met dit soort matig gelul over andere clubs. Laten we eerst zelf zorgen dat we een reeks degelijke wedstrijden ballen voordat we weer om anderen durven te lachen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ze staan bovenaan!
[ afbeelding ]![]()
Als hij maar geen chauffeur gaat worden...quote:Op maandag 15 februari 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
kluivert-aast-op-baan-als-clubtrainerGroot fan van User Wotte![]()
insert barney gifquote:Op maandag 15 februari 2016 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als hij maar geen chauffeur gaat worden...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wordt tijd dat hij een kans krijgt in Nederland. Net als Seedorf trouwens.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
kluivert-aast-op-baan-als-clubtrainer![]()
Ik zou Seedorf best als vervanger voor Frank willen zien, heeft bij mij erg veel krediet. Zie veel in hem als toekomstig trainer/coach.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wordt tijd dat hij een kans krijgt in Nederland. Net als Seedorf trouwens.
Kluivert... minder, heb het idee dat die het niet kan overbrengen. Kan er naast zitten natuurlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Seedorf? Nee lijkt me niet, hij luisterde zelf al nooit naar z'n trainer, ik zou hem wel in de plaats van v/d Sar willen zienquote:Op maandag 15 februari 2016 16:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zou Seedorf best als vervanger voor Frank willen zien, heeft bij mij erg veel krediet. Zie veel in hem als toekomstig trainer/coach.
Kluivert... minder, heb het idee dat die het niet kan overbrengen. Kan er naast zitten natuurlijk.![]()
Seedorf werd bij Milan weggejaagd omdat hij lezingen gaf op het trainingsveld
Lijkt me vreselijk als speler![]()
Over Kluivert zijn ze toch overal waar hij assistent is geweest erg tevreden. Spelers en staff zijn louter vol lof.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zou Seedorf best als vervanger voor Frank willen zien, heeft bij mij erg veel krediet. Zie veel in hem als toekomstig trainer/coach.
Kluivert... minder, heb het idee dat die het niet kan overbrengen. Kan er naast zitten natuurlijk.
En hoewel hij niet heel slim overkomt, zegt hij over voetbal meestal wel hele zinnige dingen.![]()
dat is wel waar. we gaan het mee makenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Over Kluivert zijn ze toch overal waar hij assistent is geweest erg tevreden. Spelers en staff zijn louter vol lof.
En hoewel hij niet heel slim overkomt, zegt hij over voetbal meestal wel hele zinnige dingen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Idd. Uit tegen PSV is een heerlijke pot. Lekker in het hol van de leeuw, al die haat en vanuit een compacte organisatie lekker in de omschakeling voetballen, net als vorig jaarquote:![]()
![]()
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:43 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Idd. Uit tegen PSV is een heerlijke pot. Lekker in het hol van de leeuw, al die haat en vanuit een compacte organisatie lekker in de omschakeling voetballen, net als vorig jaar![]()
Loop niet zo te miepen man, of ben je ongesteld?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is het Ajax topic hé? Kap toch eens met dit soort matig gelul over andere clubs. Laten we eerst zelf zorgen dat we een reeks degelijke wedstrijden ballen voordat we weer om anderen durven te lachen.![]()
![]()
Als we 'm gewoon winnen en voor de rest geen gekke dingen doen worden we gewoon onterecht kampioen.quote:![]()
Nee, ik word een beetje moe van het 'niveau' van bv. jou en mokkiemok. Echt van die 11-jarige humor om hier in het Ajax topic een beetje te gaan zitten giechelen om hoe het er nu in Rotterdam aan toegaat. Echt, schoolpleinhumor. Ga lekker in het Feyenoord topic ouwehoeren als je het zo graag hebt over hun huidige situatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Loop niet zo te miepen man, of ben je ongesteld?![]()
Ach een beetje fokken over en weer hoort erbij, zeker op de wedstrijddag. Daarna mag het minder maar ach gewoon negeren en doorscrollen/lezenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje moe van het 'niveau' van bv. jou en mokkiemok. Echt van die 11-jarige humor om hier in het Ajax topic een beetje te gaan zitten giechelen om hoe het er nu in Rotterdam aan toegaat. Echt, schoolpleinhumor. Ga lekker in het Feyenoord topic ouwehoeren als je het zo graag hebt over hun huidige situatie.![]()
![]()
Eigenlijk een beetje op zijn PSV's dus...quote:Op maandag 15 februari 2016 16:43 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Idd. Uit tegen PSV is een heerlijke pot. Lekker in het hol van de leeuw, al die haat en vanuit een compacte organisatie lekker in de omschakeling voetballen, net als vorig jaar![]()
En terecht. Doe mij die Hendriks maar wat meer in de hoofdmacht. Speelde goed toen tegen Vitesse uitquote:Op maandag 15 februari 2016 18:58 schreef Tagliano het volgende:
Zivkovic weer eens op de banktwitter:![]()
Goed middenveld.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:58 schreef Tagliano het volgende:
Zivkovic weer eens op de banktwitter:
Die Muric gaat niks meer worden lijkt mij.Oh.![]()
Die is ernstig beperktquote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En terecht. Doe mij die Hendriks maar wat meer in de hoofdmacht. Speelde goed toen tegen Vitesse uitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Balt dit seizoen wel wat beter imo, maar om Sunrise voor te zijn zal ik alvast zeggen dat het vooralsnog geen wereldtalent lijktquote:Op maandag 15 februari 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed middenveld.
Die Muric gaat niks meer worden lijkt mij.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij is toch ook alweer 20? En nog niet eens gedebuteerd zoals wel bijvoorbeeld Cerny.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Balt dit seizoen wel wat beter imo, maar om Sunrise voor te zijn zal ik alvast zeggen dat het vooralsnog geen wereldtalent lijkt
Zie wel in dat Muric volgend seizoen wordt verhuurd, en daarna afgeserveerd net zoals die Dejan Meleg.Oh.![]()
Dat is een optie, laten we hopen dat het beter dan dat wordtquote:Op maandag 15 februari 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is toch ook alweer 20? En nog niet eens gedebuteerd zoals wel bijvoorbeeld Cerny.
Zie wel in dat Muric volgend seizoen wordt verhuurd, en daarna afgeserveerd net zoals die Dejan Meleg.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat hoop ik ook, want we kunnen wel wat goede vleugelspelers gebruiken.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is een optie, laten we hopen dat het beter dan dat wordtOh.![]()
'We' is het Nederlandse volk?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, want we kunnen wel wat goede vleugelspelers gebruiken.![]()
Nee, 'we' zijn de aanhangers van Ajax.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
'We' is het Nederlandse volk?
Het Nederlands Elftal boeit mij niet zoveel.Oh.![]()
Ah oké, ik hoop in ieder geval met je mee (dat er nieuwe vleugelspelers doorbreken) als je het goed vindt.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, 'we' zijn de aanhangers van Ajax.
Het Nederlands Elftal boeit mij niet zoveel.![]()
![]()
Sowieso goede nieuwe vleugelspelers zijn niks mis mee, net als creatieve middenvelders.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah oké, ik hoop in ieder geval met je mee (dat er nieuwe vleugelspelers doorbreken) als je het goed vindt.
Die maken het spelletje in zijn algemeenheid toch leuker om te bekijken
Oh.![]()
Absoluut waar. Ben bang dat we het met dit soort spelers moeten doen de komende jaren:quote:Op maandag 15 februari 2016 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso goede nieuwe vleugelspelers zijn niks mis mee, net als creatieve middenvelders.
Die maken het spelletje in zijn algemeenheid toch leuker om te bekijken![]()
![]()
En bijna een genotsgoal van Muricquote:Op maandag 15 februari 2016 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso goede nieuwe vleugelspelers zijn niks mis mee, net als creatieve middenvelders.
Die maken het spelletje in zijn algemeenheid toch leuker om te bekijken![]()
Is het op FOX?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En bijna een genotsgoal van Muric
Oh.![]()
Nee. Hoewel Ajax dat seizoen er veruit het meeste recht op had werd Twente kampioen. Dus je faalt voor de zoveelste keer. Stop er gewoon mee zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hej, matchfixing in een seizoen waarin Ajax kampioen is geworden. Wat onverwacht.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik zie Richard Witschge.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Absoluut waar. Ben bang dat we het met dit soort spelers moeten doen de komende jaren:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lekker de samenvatting ergens midden in de nacht op SBS kijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat bijna niet helemaal is. Nu kan ik het natuurlijk nergens terug zien.
SBSquote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker de samenvatting ergens midden in de nacht op SBS kijken
Oh.![]()
http://firstrowne.eu/watc(...)go-ahead-eagles.htmlquote:Op maandag 15 februari 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat bijna niet helemaal is. Nu kan ik het natuurlijk nergens terug zien.![]()
Ja dat is natuurlijk ook wel een moment wat een beetje zand in de ogen heeft gestrooid van de supporters. Was verder zelden tot nooit beslissend, zwaar overschatte speler.quote:
(wel een goede gozer natuurlijk)![]()
Jong wel 1-2 achter. Niet helemaal zoals de verhoudingen op het veld zijn
2-2 na een penalty van HendriksMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beetje lastig te beoordelen als je niet de hele wedstrijd ziet. Pakt in ieder geval zijn goaltje meequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ohja, stom van mijquote:Op maandag 15 februari 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje lastig te beoordelen als je niet de hele wedstrijd ziet. Pakt in ieder geval zijn goaltje mee
Hopen dat hij wel zich goed gaat ontwikkelen dan.Oh.![]()
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje moe van het 'niveau' van bv. jou en mokkiemok. Echt van die 11-jarige humor om hier in het Ajax topic een beetje te gaan zitten giechelen om hoe het er nu in Rotterdam aan toegaat. Echt, schoolpleinhumor. Ga lekker in het Feyenoord topic ouwehoeren als je het zo graag hebt over hun huidige situatie.
ben eigenlijk toch wel benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken tegen excelsior. Drie verdedigers moet toch gewoon makkelijk kunnenquote:Defensieve puzzel door schorsing Vd Hoorn
Ajax-trainer Frank de Boer zal voor de eerstvolgende wedstrijd in de Eredivisie moeten puzzelen in zijn defensie. Omdat verdediger Mike van der Hoorn zondagmiddag in de uitwedstrijd tegen FC Groningen (1-2) een rode kaart kreeg, is hij geschorst voor de wedstrijd tegen Excelsior.
Het aantal fitte en niet-geschorste verdedigers uit de A-selectie van de Amsterdamse club is binnen zeer korte tijd gedaald van acht naar vier. Kenny Tete en Jaïro Riedewald zijn beiden zwaar geblesseerd, John Heitinga is gestopt en Van der Hoorn is geschorst. Hierdoor houdt De Boer nu alleen nog Mitchell Dijks, Nick Viergever, Joël Veltman en Ricardo van Rhijn over.
De oefenmeester liet afgelopen vrijdag op een persconferentie al weten dat Jong Ajax-verdedigers Leeroy Owusu en Django Warmerdam de eerste gegadigden zijn om zich toe te voegen aan de A-selectie. Ook ging hij in op de naam van Matthijs de Ligt, verdediger van Ajax A1. 'Hij doet het goed, dat lijkt me duidelijk, maar we willen hem langzaam brengen. De eerste stap moet Jong Ajax zijn. Als-ie het daar ook goed doet, is de stap naar het eerste een logische', vertelde De Boer over het 16-jarige talentFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ssst dadelijk leest hij mee, hij is er gek genoeg voor. Of Bazoer als cvquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zet hij vast Gudelj in het centrum met Viergever.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Warmerdam vind ik een bijzonder matige speler. Neem aan dat ze gewoon met Van Rhijn, Veltman, Viergever en Dijks gaan spelen.![]()
Najah zoals het er staat heb je dus een LB (Dijks), RB (van Rhijn) en 2 CV's. Dus dat lijkt me vrij voor de hand liggend. Natuurlijk loopt van Rhijn te schutteren, maar of je dan weer met allerlei kunstgrepen moet komen? We hebben het over Excelsior...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ben eigenlijk toch wel benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken tegen excelsior. Drie verdedigers moet toch gewoon makkelijk kunnen![]()
Exact, maar er is ook nog de mogelijkheid van 3 verdedigers, en dan zou het kunnen zijn dat Frank Viergever centraal zet en Veltman rechts.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah zoals het er staat heb je dus een LB (Dijks), RB (van Rhijn) en 2 CV's. Dus dat lijkt me vrij voor de hand liggend. Natuurlijk loopt van Rhijn te schutteren, maar of je dan weer met allerlei kunstgrepen moet komen? We hebben het over Excelsior...
Maar ik hoop dat hij inderdaad gewoon v Rhijn rechts laat spelen. Viergever moet je gewoon nooit meer opstellen, ook niet in een viermans verdediging.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Persoonlijk zou ik liever Veltman er nog bij hebben op CV zodat die zowel Viergever als van Rhijn beetje kan ondersteunen dan Viergever alleen CV en dan Veltman rechtsback. Breekt Excelsior dan een keer uit sta je met 3 man daar...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Exact, maar er is ook nog de mogelijkheid van 3 verdedigers, en dan zou het kunnen zijn dat Frank Viergever centraal zet en Veltman rechts.
Maar ik hoop dat hij inderdaad gewoon v Rhijn rechts laat spelen. Viergever moet je gewoon nooit meer opstellen, ook niet in een viermans verdediging.![]()
Het is jammer dat we op deze manier moeten praten over de wedstrijd tegen excelsior. Een kampioensploeg gaat hier gewoon met drie verdedigers spelen en gaat er dan met 5-0 overheen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik liever Veltman er nog bij hebben op CV zodat die zowel Viergever als van Rhijn beetje kan ondersteunen dan Viergever alleen CV en dan Veltman rechtsback. Breekt Excelsior dan een keer uit sta je met 3 man daar...
Maar het is wel de realiteit. Met Veltman als enige sterkhouder en Dijks die een gewone voldoende haalt, is het misschien wenselijk om inderdaad met vier verdedigers te spelen.
Ik mag dan wel hopen dat Frank er een cv uit de jeugd bij haalt voor op de bank.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop het ook, maarja, het is Frank, dus straks staat gewoon Fischer LB, Dijks in het centrum, Veltman op de bank en Viergever en van Rhijn CV en RB.![]()
Of Gudelj in de spits. Je weet het nooit..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zet hij vast Gudelj in het centrum met Viergever.![]()
Frank is te schijterig om met 3 verdedigers te gaan spelen. Al zou je tegen Excelsior niet eens ene verdediging nodig moeten hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het is jammer dat we op deze manier moeten praten over de wedstrijd tegen excelsior. Een kampioensploeg gaat hier gewoon met drie verdedigers spelen en gaat er dan met 5-0 overheen.
Maar het is wel de realiteit. Met Veltman als enige sterkhouder en Dijks die een gewone voldoende haalt, is het misschien wenselijk om inderdaad met vier verdedigers te spelen.
Ik mag dan wel hopen dat Frank er een cv uit de jeugd bij haalt voor op de bank.![]()
Frank past zich nooit aan aan de tegenstander. Ist verboten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frank is te schijterig om met 3 verdedigers te gaan spelen. Al zou je tegen Excelsior niet eens ene verdediging nodig moeten hebben.![]()
Laatste keer 3-4-3 tegen Utrecht geloof ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank past zich nooit aan aan de tegenstander. Ist verboten.![]()
Alleen tegen FC Utrecht en Roda JC. Dat is ook het enige wat hij verandert.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laatste keer 3-4-3 tegen Utrecht geloof ik.
Tegen een combiflatbouwende club als Excelsior kan je wat mij betreft met gemak 3-4-3 spelen. Lekker een op een achterin, 6-3 winnen, wie doet je wat.![]()
het probleem is die 6quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen tegen FC Utrecht en Roda JC. Dat is ook het enige wat hij verandert.
Tegen een combiflatbouwende club als Excelsior kan je wat mij betreft met gemak 3-4-3 spelen. Lekker een op een achterin, 6-3 winnen, wie doet je wat.
die 3 zie ik dan wel gebeuren (misschien niet drie maar 1 of 2 wel)
probleem is dat het aanvallend zomaar niet kan lopen, en je er met 2-3 of 1-2 af gaat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
--Veltman--Viergever--Dijks
----------------Bazoer
-------Klassen---------Gudelj
------------------Sink
------Schone--Ghazi/Milik--Younes
3-4-3, opgelost Gudelj eventueel wisselen met Bazoer.
Frank gaat denk ik gewoon 4-3-3 doen met Van Rhijn - Velt - Vier - Dijks![]()
Ik zou het niet aandurven met viergever als centrale, dan liever gewoon rhijn op rechts en veltman als centrale.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
--Veltman--Viergever--Dijks
----------------Bazoer
-------Klassen---------Gudelj
------------------Sink
------Schone--Ghazi/Milik--Younes
3-4-3, opgelost Gudelj eventueel wisselen met Bazoer.
Frank gaat denk ik gewoon 4-3-3 doen met Van Rhijn - Velt - Vier - DijksFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Youness---Ghazi---Schone
--vdBeek---Sink----Klaasen
------------Bazoer----------------
---Dijks-Veltman-Rhijn-------FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo slecht was Viergever ook weer niet tegen Groningen, toen speelde hij ook gewoon centraal. Tegen Excelsior kan het niet veel slechter gaan, die kunnen er echt weinig van![]()
Nee, Van Rhijn met een 3-4-3 lijkt je wel wijs?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:12 schreef mokkiemok het volgende:
Youness---Ghazi---Schone
--vdBeek---Sink----Klaasen
------------Bazoer----------------
---Dijks-Veltman-Rhijn-------![]()
![]()
bij gebrek aan beter liever veltman centraal met van rhijn dan viergever centraal en veltman rechts.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, Van Rhijn met een 3-4-3 lijkt je wel wijs?
als van rhijn een fout maakt kan veltman in eht centrum het gemakkelijker(eerder) oplossen dan wanneer viergever in het centrum een fout maakt.
van rhijn heeft meer krediet bij mij dan viergever.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
heb je een punt, verloren tegen zowel de graafschap als cambuur zegt eigenlijk genoeg.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo slecht was Viergever ook weer niet tegen Groningen, toen speelde hij ook gewoon centraal. Tegen Excelsior kan het niet veel slechter gaan, die kunnen er echt weinig vanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
------ Ghazi ------
Younes - Klaassen - Schone
Dijks - Bazoer - Gudelj
Viergever - Veltman - van Rhijn
Gewoon een 3-3-3-1 spelen net als bayern :-).Those who forget their past , are condemned to re-live it...![]()
Vandaag viert Nicolai Boilesen zijn 24e verjaardag.![]()
![]()
Ja, en? Net zo belangrijk als wanneer je jarig bent op Valentijnsdag...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:25 schreef mokkiemok het volgende:
Vandaag viert Nicolai Boilesen zijn 24e verjaardag.![]()
![]()
![]()
![]()
Eriksen en ik zijn het niet met je eensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, en? Net zo belangrijk als wanneer je jarig bent op Valentijnsdag...
niks dan goeds voor boilgod btwFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat is dit voor een kut-username?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:24 schreef Lange_Lex het volgende:
------ Ghazi ------
Dijks - Bazoer - Gudelj
Gewoon een 3-3-3-1 spelen net als bayern :-).Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Apart, Viergever doet het juist vrij aardigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bij gebrek aan beter liever veltman centraal met van rhijn dan viergever centraal en veltman rechts.
als van rhijn een fout maakt kan veltman in eht centrum het gemakkelijker(eerder) oplossen dan wanneer viergever in het centrum een fout maakt.
van rhijn heeft meer krediet bij mij dan viergever.![]()
Maak je geen zorgen , ik heb ook een Lange_Lansquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is dit voor een kut-username?Those who forget their past , are condemned to re-live it...![]()
Ik zie iedereen Ghazi in de spits zetten, is Milik al weer afgeschreven? De nieuwe Sightorgod?
Ghazi in de spits is nog erger dan sightorgod. Uit vorm en op de verkeerde positie.Narf!![]()
Feit is dat Milik weinig laat zien en dan is hij ook nog een aankoop...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:28 schreef Sickert het volgende:
Ik zie iedereen Ghazi in de spits zetten, is Milik al weer afgeschreven? De nieuwe Sightorgod?
Ghazi in de spits is nog erger dan sightorgod. Uit vorm en op de verkeerde positie.![]()
Milik schrijf ik niet af.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:28 schreef Sickert het volgende:
Ghazi in de spits is nog erger dan sightorgod. Uit vorm en op de verkeerde positie.
Met 4-4-2..RED ONS HENNIEGOD![]()
Heel leuk gedaan.quote:
Leer je ze toch wat beter kennen terwijl Andy ze op hun gemak brengt zonder een vervelend vragenvuur. Benieuwd naar de volgende.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Echt de helft van die spelers zou ik lozen als TDquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:24 schreef Lange_Lex het volgende:
------ Ghazi ------
Dijks - Bazoer - Gudelj
Gewoon een 3-3-3-1 spelen net als bayern :-).![]()
![]()
Dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 17 februari 2016 06:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Echt de helft van die spelers zou ik lozen als TD![]()
Dit is wat je nu hebt. Ik zal er ook graag wat veranderingen in zien , maar ja....
Je moet het doen met wat je hebt.Those who forget their past , are condemned to re-live it...![]()
Donny vast plek bij Ajax 1
http://www.ajax.nl/stream(...)-vast-bij-ajax-1.htm
Wat is Dijks toch een poepie hè, nooit te groot om lekker met moeke op de bank te hangen.
[ Bericht 44% gewijzigd door mokkiemok op 17-02-2016 08:16:48 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Geweldige gozert volgens mij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:06 schreef mokkiemok het volgende:
Wat is Dijks toch een poepie hè, nooit te groot om lekker met moeke op de bank te hangen.
[ afbeelding ]
Het is wel erg rustig hier trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Tevens beste linksback van Nederland.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:06 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
in navolging van eerder bericht:quote:Oké, het komt niet als grote verrassing, maar toch is het mooi nieuws: Donny van de Beek is inmiddels vast lid van de Ajaxselectie. Met het stoppen van John Heitinga en het vertrek van Yaya Sanogo kwam er ruimte in de selectie voor de middenvelder.
“Hij heeft er vorig jaar al aan gesnuffeld en nu is hij eigenlijk vast speler van het eerste,” zegt De Boer in gesprek met Ajax TV. Van de Beek trainde natuurlijk al veel mee, maar toch is dit een mooie officiële stap in de carrière van de 18-jarige Ajacied.
Bovendien maakt Van de Beek maakt ook deel uit van de deze maand opgerichte talentengroep bij Ajax. De grootste jonge talenten uit het eerste, Jong Ajax en de A1 trainen regelmatig samen.
“We willen die spelers clusteren en er een goede trainingsgroep van maken,” legt De Boer uit. “Deze jongens moeten in de toekomst voor tachtig, negentig procent het geraamte worden van Ajax.”
“We doen het ook om te zien hoe ver die jongens zijn. In de A1 gaat het ze vaak heel gemakkelijk af, maar wat gebeurt er als ze tegen jongens spelen die al twee jaar verder zijn? Dat zijn mooie graadmeters.”
Het past geheel in hoe De Boer denkt over het laten doorstromen van jonge talenten. “In de A1 moet je het voorbeeld geven, moet jij de bepalende speler zijn. In het tweede mag je meer fouten maken, maar moet je ook een dragende speler zijn. En in het eerste mag je fouten maken. Dat moet de volgorde zijn.”
De volgende stap is een vaste waarde worden in het eerste elftal. Maar dat komt met Van de Beek vast wel goed.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niets dan respect voor de manier waarop hij zich herpakt heeft na z'n vertrek bij Ajaxquote:
Hoop vurig voor 'm dat 'ie Oranje ook nog haalt.![]()
Ik wil een Nouri die debuteert.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:08 schreef mokkiemok het volgende:
in navolging van eerder bericht:
[..]
Misschien als Gudelj een keer rood pakt en 5 wedstrijden geschorst is.Oh.![]()
Met al die middenvelders op scherp bestaat die kans wel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil een Nouri die debuteert.
Misschien als Gudelj een keer rood pakt en 5 wedstrijden geschorst is.![]()
Bazoer, Klaassen en Gudelj staan allemaal op scherp toch?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:11 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Met al die middenvelders op scherp bestaat die kans wel.Oh.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer, Klaassen en Gudelj staan allemaal op scherp toch?![]()
Die wordt het (gelukkig) in ieder geval nietquote:Jan Olde Riekerink gaat aan de slag bij Galatasaray als hoofd opleiding, dat meldt De Telegraaf. De 52-jarige Nederlander wordt donderdag gepresenteerd.
De voormalige Ajax-trainer tekent bij Galatasaray, waar ook Wesley Sneijder en Ryan Donk actief zijn, een contract tot medio 2018. Olde Riekerink (op de foto met Ajax-hoofdtrainer Frank de Boer) was jarenlang actief in Amsterdam. De coach was bij Ajax in het verleden onder meer als assistent van toenmalig hoofdtrainer Jan Wouters actief en had ook een tijd de leiding over Jong Ajax.
Tussen 2007 en 2011 fungeerde Olde Riekerink bij Ajax als hoofd opleidingen. Op aanspraak van Johan Cruijff moest Olde Riekerink plaatsmaken voor Wim Jonk. Laatstgenoemde vertrok eind vorig jaar na een conflict binnen het technisch hart.
vi.nlMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:“In twee maanden van beste linie naar zorgenkindje”
Ajacieden staan algemeen bekend om hun uitgesproken mening. Daarom besloot Ajax1.nl een panel samen te stellen om een selecte groep Ajacieden geregeld de mogelijkheid te geven hun mening te ventileren over diverse Ajax-gerelateerde thema’s. Onze panelleden zijn tussen de 16 en 52 jaar oud en komen uit alle hoeken van het land: van Noord-Holland tot Gelderland en van Noord-Brabant tot Drenthe. In de tweede editie hebben we de leden van het panel gevraagd naar hun mening over de verdediging in Ajax, nu deze door blessures en een schorsing flink is uitgedund.
Basisplaatsen
Wanneer iedereen fit is en er geen schorsingen zijn, dan moeten Mitchell Dijks en Kenny Tete altijd in de basis staan. Daar was ons panel het unaniem over eens. Ook over basisplaatsen voor Joël Veltman en Jaïro Riedewald was het panel vrijwel unaniem. “Tete heeft wel aangetoond zijn plek in de basis te verdienen. Hij was de meest constante factor in de eerste seizoenshelft en één van de betere verdedigers van Nederland. Veltman vind ik ondanks enkele zwakkere periodes een prima verdediger, die ontzettend strak kan verdedigen. Riedewald is een groot talent en ik ben absoluut geen fan van Viergever. Dijks is eigenlijk de enige optie op links. Viergever op links is verschrikkelijk en Boilesen heeft bewezen het niveau niet aan te kunnen”, zo is de toelichting van de 18-jarige Teun.
De meeste panelleden zijn het er dan ook over eens dat Nicolai Boilesen niet hoeft terug te keren bij Ajax 1, ondanks de blessures en schorsing die er nu zijn. “Hij heeft zijn kansen verspeeld”, zo luidde het argument van onder anderen Riemer Jager.
Owusu
Maar omdat er nog slechts vier verdedigers over zijn, zal er aankomend weekend toch minstens één extra verdediger bij de selectie gehaald moeten worden. Leeroy Owusu ontbrak maandagavond bij Jong Ajax en lijkt dan ook de grootste kanshebber te zijn. Ook onder onze panelleden is de rechtsback het populairst: 65% van het panel ziet hem graag bij de selectie zondag. “Owusu lijkt mij logisch. Veltman terug naar het centrum en Owusu als Back-up voor Van Rhijn. Al vraag ik mij af of Gudelj ook op de positie van Riedewald zou kunnen spelen? En 3-4-3 tegen Excelsior zou ook moeten kunnen. Het is een doelsaldo-wedstrijd”, aldus Jacco.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Doelsaldo-wedstrijd
Tegenwoordig moet je hopen dat Ajax thuis geen misstap maakt tegen clubs als Excelsior![]()
![]()
Lekker nutteloos stuk ook. Wat boeit het nou wat een paar supporters vinden
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef PicoMMP het volgende:
Doelsaldo-wedstrijd
Tegenwoordig moet je hopen dat Ajax thuis geen misstap maakt tegen clubs als Excelsior
Lelijke puntjes sprokkelen, in de buurt blijven en hopen dat Psv het zelf verneukt. Da's de weg naar het kampioenschap voor dit Ajax.![]()
nja zoals het nu is heeft Ajax het nog in eigen hand. Net zo veel winnen als psv en dan van psv winnen en je bent kampioen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:33 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Inderdaad
Lelijke puntjes sprokkelen, in de buurt blijven en hopen dat Psv het zelf verneukt. Da's de weg naar het kampioenschap voor dit Ajax.
In de praktijk is dta alleen niet zo haalbaar lijkt het.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Er is nog iemand met vertrouwenquote:Sinkgraven vertelt in Voetbal International: "Ik heb alle vertrouwen in de strijd om het kampioenschap. Ik zie ons geen punten meer verspelen. Ook niet tegen PSV, volgende maand. Dus dan lijkt het me duidelijk wie er kampioen wordt. Dat durf ik hier wel te voorspellen, ja: wij pakken de landstitel."![]()
Hij zegt niks geks. Theoretisch gezien nog heel goed mogelijk. Hij kan natuurlijk niet tegen de media gaan zeggen dat ze het al voor gezien houden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er is nog iemand met vertrouwenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bizar, iemand die zo matig speelt moet sowieso geen uitspraken doen. Daarnaast is het onzin want we worden gewoon tweede.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er is nog iemand met vertrouwen'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Bizar, iemand die zo matig speelt moet sowieso geen uitspraken doen. Daarnaast is het onzin want we worden gewoon tweede.
We worden gewoon kampioen Ajax en PSV ontlopen elkaar echt heel weinig en Ajax heeft een heel simpel programma.![]()
dat zou echt heel beschamend zijn, van psv kantquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We worden gewoon kampioen Ajax en PSV ontlopen elkaar echt heel weinig en Ajax heeft een heel simpel programma.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Want? Zoveel betere spelers dan Ajax heeft PSV niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zou echt heel beschamend zijn, van psv kant![]()
klopt, maar heb je ze zien spelen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want? Zoveel betere spelers dan Ajax heeft PSV niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja en dat is ook vaak niet om aan te gluren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
klopt, maar heb je ze zien spelen?![]()
je bent toch wel met mij eens dat PSV veel constanter speelt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dat is ook vaak niet om aan te gluren.
Veel overtuigender, en gaan niet vaak met het hele team door de ondergrens.
individueel heeft Ajax de beter spelers (in ieder geval als je kijkt naar potentieel en talent)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PSV is in de eerste twintig duels anders vaker door de ondergrens gegaan dan Ajax.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je bent toch wel met mij eens dat PSV veel constanter speelt?
Veel overtuigender, en gaan niet vaak met het hele team door de ondergrens.
individueel heeft Ajax de beter spelers (in ieder geval als je kijkt naar potentieel en talent)
Constanter zijn ze op dit moment zeker, maar in de eerste twintig duels ontliep het elkaar weinig. Snap die verheerlijking van PSV hier ook niet. Of liever gezegd, dat we hier ineens moeten denken dat die ploeg onaantastbaar is.![]()
je kon het een keer goed vergelijken: tijdens Ajax-PSV ofzo. Weet niet meer hoe dat afliep...quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
PSV is in de eerste twintig duels anders vaker door de ondergrens gegaan dan Ajax.
Constanter zijn ze op dit moment zeker, maar in de eerste twintig duels ontliep het elkaar weinig. Snap die verheerlijking van PSV hier ook niet. Of liever gezegd, dat we hier ineens moeten denken dat die ploeg onaantastbaar is.
Verder misschien naar de ranglijst kijken: PSV bovenaan
Anders europa effe kijken: uitgeschakeld UEFA, door in CL![]()
Nee, ok...dan is het kampioenschap beslist.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je kon het een keer goed vergelijken: tijdens Ajax-PSV ofzo. Weet niet meer hoe dat afliep...
Verder misschien naar de ranglijst kijken: PSV bovenaan
Anders europa effe kijken: uitgeschakeld UEFA, door in CL![]()
Het is eerder andersom. PSV heeft een aantal keer met extreem veel pech 2 punten verloren. (ADO, Excelsior, Roda) Tuurlijk kun je zeggen dat PSV er in die wedstrijden zijn kop niet bij had, niet scherp was etc. Maar PSV kreeg in die wedstrijden veel meer kansen, kreeg tegen Roda een buitenspelgoal tegen en tegen ADO een keepersgoal.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
PSV is in de eerste twintig duels anders vaker door de ondergrens gegaan dan Ajax.
Kost je dus 6 punten, dat maakt nogal een verschil.Niet onaantastbaar, maar op het middenveld en in de aanval gewoon veel meer kwaliteit. En dan ook nog beter bezet. Alleen verdedigend vind ik Ajax iets sterker, dat blijkt ook wel uit de stats.quote:Constanter zijn ze op dit moment zeker, maar in de eerste twintig duels ontliep het elkaar weinig. Snap die verheerlijking van PSV hier ook niet. Of liever gezegd, dat we hier ineens moeten denken dat die ploeg onaantastbaar is.![]()
Die keepersgoal was toch geen pech? Dat was gewoon een goal..quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is eerder andersom. PSV heeft een aantal keer met extreem veel pech 2 punten verloren. (ADO, Excelsior, Roda) Tuurlijk kun je zeggen dat PSV er in die wedstrijden zijn kop niet bij had, niet scherp was etc. Maar PSV kreeg in die wedstrijden veel meer kansen, kreeg tegen Roda een buitenspelgoal tegen en tegen ADO een keepersgoal.
Kost je dus 6 punten, dat maakt nogal een verschil.
[..]
Niet onaantastbaar, maar op het middenveld en in de aanval gewoon veel meer kwaliteit. En dan ook nog beter bezet. Alleen verdedigend vind ik Ajax iets sterker, dat blijkt ook wel uit de stats.![]()
Tuurlijk, maar het gebeurt in de laatste minuut van de blessuretijd. Plus dat een keepersgoal normaal gesproken nooit voorkomt. Dus in die zin pech.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:50 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Die keepersgoal was toch geen pech? Dat was gewoon een goal..
(en PSV had veel meer kansen die wedstrijd)![]()
Hoe dan ook waren ze voor de winterstop minder constant dan Ajax in de competitie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is eerder andersom. PSV heeft een aantal keer met extreem veel pech 2 punten verloren. (ADO, Excelsior, Roda) Tuurlijk kun je zeggen dat PSV er in die wedstrijden zijn kop niet bij had, niet scherp was etc. Maar PSV kreeg in die wedstrijden veel meer kansen, kreeg tegen Roda een buitenspelgoal tegen en tegen ADO een keepersgoal.
Kost je dus 6 punten, dat maakt nogal een verschil.
[..]
Niet onaantastbaar, maar op het middenveld en in de aanval gewoon veel meer kwaliteit. En dan ook nog beter bezet. Alleen verdedigend vind ik Ajax iets sterker, dat blijkt ook wel uit de stats.![]()
PSV is natuurlijk met afstand de beste ploeg momenteel, je moet hopen dat die nog een inzinking hebben, anders ga je er nooit overheen op de manier waarop je nu voetbalt.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Nee daar gaat het allemaal te moeizaam voor inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:01 schreef Ludachrist het volgende:
PSV is natuurlijk met afstand de beste ploeg momenteel, je moet hopen dat die nog een inzinking hebben, anders ga je er nooit overheen op de manier waarop je nu voetbalt.![]()
Dat met afstand valt nu ook wel weer mee. Ze zijn wat minder slecht...quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:01 schreef Ludachrist het volgende:
PSV is natuurlijk met afstand de beste ploeg momenteel, je moet hopen dat die nog een inzinking hebben, anders ga je er nooit overheen op de manier waarop je nu voetbalt.![]()
Zal voorlopig ook zo blijven omdat we een trainer hebben die amper de schuld bij zichzelf zoektquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:06 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat met afstand valt nu ook wel weer mee. Ze zijn wat minder slecht...RED ONS HENNIEGOD![]()
Gaat uiteindelijk om de tweede seizoenshelft en dat is waarin Ajax de kampioensjaren vlijmscherp was.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook waren ze voor de winterstop minder constant dan Ajax in de competitie.![]()
Inderdaad en dat lijkt nu niet zoquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat uiteindelijk om de tweede seizoenshelft en dat is waarin Ajax de kampioensjaren vlijmscherp was.![]()
Ajax is nauwelijks door de ondergrens gezakt dit seizoen, maar heeft ook nauwelijks bovengemiddeld gevoetbald. Het staat defensief wel redelijk, maar voetballend is het gewoon ontzettend slecht. Dan hoeft de tegenstander maar een blunder te maken of een of andere zondagsschot vliegt erin en je wint in de Eredivisie.
Het heeft Ajax voor de winterstop zeker niet tegen gezeten qua scoreverloop. PSV daarentegen was een aantal keer matig en had zeker voor de winterstop niet echt geluk in die wedstrijden. Ze hebben wel regelmatig laten zien dat ze een hoger niveau aankunnen.
Ajax had dat bijvoorbeeld ook in het derde seizoen dat het kampioen werd. Veel punten voor de winterstop verspeeld, omdat het allemaal net niet goed viel, maar over het hele seizoen trekt dat dan toch vaak wel bij.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ajax is nauwelijks door de ondergrens gezakt dit seizoen, maar heeft ook nauwelijks bovengemiddeld gevoetbald. Het staat defensief wel redelijk, maar voetballend is het gewoon ontzettend slecht. Dan hoeft de tegenstander maar een blunder te maken of een of andere zondagsschot vliegt erin en je wint in de Eredivisie.
Het heeft Ajax voor de winterstop zeker niet tegen gezeten qua scoreverloop. PSV daarentegen was een aantal keer matig en had zeker voor de winterstop niet echt geluk in die wedstrijden. Ze hebben wel regelmatig laten zien dat ze een hoger niveau aankunnen.
Ajax had dat bijvoorbeeld ook in het derde seizoen dat het kampioen werd. Veel punten voor de winterstop verspeeld, omdat het allemaal net niet goed viel, maar over het hele seizoen trekt dat dan toch vaak wel bij.![]()
Precies. Maar we overdrijven veel te erg. Voor de winterstop was het meer dan acceptabel en een stuk constanter dan PSV. Na de winterstop lijkt het andersom, maar met nog elf duels te gaan en een punt achterstand de handdoek in de ring gooien slaat natuurlijk ook nergens op. Daarvoor wordt PSV, wat echt wel beter is en de favoriet voor de titel, schromelijk overschat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad en dat lijkt nu niet zo![]()
Zomaar een vraag: Vind jij dit PSV slechter dan het PSV van vorig jaar?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:39 schreef Fargo het volgende:
[..]
Precies. Maar we overdrijven veel te erg. Voor de winterstop was het meer dan acceptabel en een stuk constanter dan PSV. Na de winterstop lijkt het andersom, maar met nog elf duels te gaan en een punt achterstand de handdoek in de ring gooien slaat natuurlijk ook nergens op. Daarvoor wordt PSV, wat echt wel beter is en de favoriet voor de titel, schromelijk overschat.![]()
Nee.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zomaar een vraag: Vind jij dit PSV slechter dan het PSV van vorig jaar?![]()
Dat ben ik wel een beetje met je eens maar dat heeft dus ook met hun CL succes te maken, dat staat wel in schril contrast met wat Ajax dit jaar in Europa heeft laten zienquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:39 schreef Fargo het volgende:
[..]
Precies. Maar we overdrijven veel te erg. Voor de winterstop was het meer dan acceptabel en een stuk constanter dan PSV. Na de winterstop lijkt het andersom, maar met nog elf duels te gaan en een punt achterstand de handdoek in de ring gooien slaat natuurlijk ook nergens op. Daarvoor wordt PSV, wat echt wel beter is en de favoriet voor de titel, schromelijk overschat.![]()
Daar reageerde ik eerlijk gezegd niet op, maar ik zal het nog even verder verduidelijken. Ik vind dat Ajax wel vaak door de ondergrens is gezakt voor een club als Ajax, maar niet als je naar de selectie kijkt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:42 schreef Fargo het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat Ajax wėl vaker door de ondergrens is gegaan. Nu weer niet?
Een club als Ajax wat tegen clubs als Utrecht en Heracles geen kans creëert: Tuurlijk zak je dan door de ondergrens, als Ajax zijnde moet je altijd minimaal 3 goede kansen creëren tegen dat soort tegenstanders. Wanneer je dan echter naar de selectie kijkt dan denk je: Verrek, het is helemaal niet zo gek dat ze weinig creëren, want het is allemaal vrij matig.![]()
Dat zal ik nooit tegenspreken. Dat is gewoon zo. Maar dat heeft met de titelrace natuurlijk vrij weinig te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik wel een beetje met je eens maar dat heeft dus ook met hun CL succes te maken, dat staat wel in schril contrast met wat Ajax dit jaar in Europa heeft laten zien![]()
Beter misschien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zomaar een vraag: Vind jij dit PSV slechter dan het PSV van vorig jaar?Groot fan van User Wotte![]()
Deze selectie is by far de meest middelmatige sinds het begin van onze club.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar reageerde ik eerlijk gezegd niet op, maar ik zal het nog even verder verduidelijken. Ik vind dat Ajax wel vaak door de ondergrens is gezakt voor een club als Ajax, maar niet als je naar de selectie kijkt.
Een club als Ajax wat tegen clubs als Utrecht en Heracles geen kans creëert: Tuurlijk zak je dan door de ondergrens, als Ajax zijnde moet je altijd minimaal 3 goede kansen creëren tegen dat soort tegenstanders. Wanneer je dan echter naar de selectie kijkt dan denk je: Verrek, het is helemaal niet zo gek dat ze weinig creëren, want het is allemaal vrij matig.
Alleen bazoer is een baas.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
De selectie van 2013-2014 was slechter, maar inderdaad is het voor Ajaxbegrippen gewoon vrij dramatisch.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Deze selectie is by far de meest middelmatige sinds het begin van onze club.
Alleen bazoer is een baas.![]()
Dit is best een redelijke selectie, kwaliteit lijkt misschien niet goed door de ondeugdelijke tactiek van de trainer![]()
Nee. Selectie is breder, meer voetbal, tactiek is veel minder afwachtend geworden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zomaar een vraag: Vind jij dit PSV slechter dan het PSV van vorig jaar?
Het is dat er relatief veel pech is geweest met de blessures van Willems en Guardado en het gedoe rondom Lestienne zijn privé.
Dit PSV is de sterkste selectie die de eredivisie heeft gezien sinds 2005.![]()
Ben het volledig met je eens, wilde alleen even de mening van Fargo wetenquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Selectie is breder, meer voetbal, tactiek is veel minder afwachtend geworden.
Het is dat er relatief veel pech is geweest met de blessures van Willems en Guardado en het gedoe rondom Lestienne zijn privé.
Dit PSV is de sterkste selectie die de eredivisie heeft gezien sinds 2005.![]()
![]()
Ik ben geneigd om het ook met Fargo eens te zijn, al was het alleen maar vanwege zijn bazen-username.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eens, wilde alleen even de mening van Fargo weten![]()
Ik vind het knap van Ajax dat ze maar 1 punt achter Psv staan en een beter doelsaldo hebben als je ziet hoe er gevoetbald wordt door Ajax.
Ik ben voor Ajax en ik heb inderdaad geen bril op.![]()
Je moet een beetje geluk hebben met de lotingquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het blijft een schande dat Ajax vanavond niet meespeelt in de Europa League in deze fase.
6 5 incidenten![]()
5 groepswedstrijden plus 3 voorrondewedstrijden. Dat zijn dus 8 incidentenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je moet een beetje geluk hebben met de loting
6 5 incidenten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 22:08:52 ]![]()
Ik wil niet alles op Frank afschuiven, maar het is niet oké dat een trainer op 2/3 van de competitie nog niet weet wat z'n sterkste aanval is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:06 schreef wieisboos het volgende:
Dit is best een redelijke selectie, kwaliteit lijkt misschien niet goed door de ondeugdelijke tactiek van de trainer![]()
Heeft Marc Netto ergens een stoffige stapel scoutingsrapporten over Steven Defour gevonden?quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:36 schreef Brammess het volgende:
Scouts op de tribune bij Anderlecht![]()
We gaan Tielemans halen natuurlijk!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Heeft Marc Netto ergens een stoffige stapel scoutingsrapporten over Steven Defour gevonden?Oh.![]()
Goh, ik weet het niet. Misschien is hij na twee seizoenen acclimatiseren bij Jong Ajax en een jaartje Willem II wel goed genoeg voor het eerste.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan Tielemans halen natuurlijk!![]()
We hebben serero ook nog he...quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Goh, ik weet het niet. Misschien is hij na twee seizoenen acclimatiseren bij Jong Ajax en een jaartje Willem II wel goed genoeg voor het eerste.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Beetje pech idd hehehequote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:28 schreef hafcfan het volgende:
Weg naar de halve finale lag wel open. Beetje pech met Rapid en Molde.
Walgelijk slecht gespeeld toen gewoon![]()
Rapid > Djneprquote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:28 schreef hafcfan het volgende:
Weg naar de halve finale lag wel open. Beetje pech met Rapid en Molde.
huehuehueRED ONS HENNIEGOD![]()
Fulham , Espanyol..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Djnepr moet wel de trieste finalist ooit zijn. Lagen er nu ook alweer in de groep uit.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die hebben na die finale volgens mij ook hun halve elftal verkochtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Djnepr moet wel de trieste finalist ooit zijn. Lagen er nu ook alweer in de groep uit.![]()
Ergens weggestopt in een verhaaltje van de Telegraafquote:FC Midtjylland heeft net als het Engelse Brentford de Brit Matthew Benham als eigenaar, die zijn kapitaal met gokken op sportwedstrijden vergaarde. Benham ontwierp wiskundige modellen om zo’n groot mogelijke winstkans te hebben en projecteerde dat systeem – samen met voorzitter en ex-speler Rasmus Ankersen – op zijn voetbalclub. De scouts van Midtjylland reizen niet de hele wereld over, maar bestuderen tv-beelden en getalletjes. In het vreemdelingenlegioen dat met een klein budget tegen de grote clubs strijdt en afgelopen seizoen kampioen van Denemarken werd, spelen onder meer ex-FC Groningen-speler Tim Sparv en de nog altijd door Ajax begeerde Pione Sisto.
Laatstgenoemde bezorgde Van Gaal en zijn spelers op slag van rust een tand door de lip. Op het moment dat United de wedstrijd onder controle leek te hebben, liet Sisto zien waarom de Amsterdammers zo in hem zijn geïnteresseerd. De aanvaller passeerde de Engelse verdedigers alsof ze er niet stonden en vuurde raak.![]()
Dan verliest Ajax dus met 15-0 van Barcelona.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax zou dat met 8-0 verliezen.![]()
Minimaal. Ajax zou dus ook met 13 - 0 verliezen van Atletico. Ik denk dat Psv dat beter gaat doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan verliest Ajax dus met 15-0 van Barcelona.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 12:06:34Ook op de Toekomst vandaag: Kenny Tete. Nog even in het gips, gaat er maandag af #Ajax https://t.co/4iglwiQs1K reageer retweet
![]()
Mooi, volgende week dus in de basis.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 12:06:34Ook op de Toekomst vandaag: Kenny Tete. Nog even in het gips, gaat er maandag af #Ajax https://t.co/4iglwiQs1K reageer retweet
![]()
Manke Tete is beter dan een fitte Van Rhijn . Idem met Riedewald en Viergeverquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:20 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Mooi, volgende week dus in de basis.RED ONS HENNIEGOD![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 13:47:35#Ajax heeft Pione Sisto nog steeds op radar, bevestigt @FrankRonald1970 reageer retweet
![]()
Lekker realistisch. Die is inmiddels echt de categorie Ajax ontgroeid. Heel de Europese subtop zit inmiddels voor hem op de tribune.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 13:47:35#Ajax heeft Pione Sisto nog steeds op radar, bevestigt @FrankRonald1970 reageer retweet
Vorig jaar had je een kans, met wat meer doortastendheid. Nu gaat hij echt niet meer komen.![]()
Mwah, in de zomer had hij ook aanbiedingen. Ajax zei relatief vroeg af dus ik had nog wel verwacht dat hij naar een andere ploeg zou gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lekker realistisch. Die is inmiddels echt de categorie Ajax ontgroeid. Heel de Europese subtop zit inmiddels voor hem op de tribune.
Vorig jaar had je een kans, met wat meer doortastendheid. Nu gaat hij echt niet meer komen.![]()
Maar deze jongen laat het keer op keer zien. Die wordt niet goedkoper en de interesse neemt alleen maar toe.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, in de zomer had hij ook aanbiedingen. Ajax zei relatief vroeg af dus ik had nog wel verwacht dat hij naar een andere ploeg zou gaan.
Die gaat gewoon naar een subtopper in een grote competitie.![]()
Ik zie Sisto niet veel spelen, om eerlijk te zijn. De ander zegt weer dat het een overschat figuur is. We shall see.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar deze jongen laat het keer op keer zien. Die wordt niet goedkoper en de interesse neemt alleen maar toe.
Die gaat gewoon naar een subtopper in een grote competitie.![]()
Milik gewoon.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:13 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wie moet anders je strafschoppen nemen?![]()
Oh wacht.
Overigens lijkt het Van Rhijn - Veltman - Viergever - Dijks te worden in de defensie.
[ Bericht 31% gewijzigd door Ajacied422 op 19-02-2016 14:23:08 ]![]()
Blijf me verbazen dat ze er niet wekelijks minimaal 5 om de oren krijgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh wacht.
Overigens lijkt het Van Rhijn - Veltman - Viergever - Dijks te worden in de defensie.![]()
We spelen niet tegen Messi of Ronaldo, maar tegen Veldwijk en Kramer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Blijf me verbazen dat ze er niet wekelijks minimaal 5 om de oren krijgen.![]()
Blijf me verbazen dat wij allemaal nog wekelijks kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Blijf me verbazen dat ze er niet wekelijks minimaal 5 om de oren krijgen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Sommigen doen dat al niet meer hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Blijf me verbazen dat wij allemaal nog wekelijks kijken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jaloersquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommigen doen dat al niet meer hoor![]()
Ik was jarenlang zo gek om wedstrijden helemaal terug te kijken als ik ze gemist had
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Nu alleen doen als je in slaap moet vallenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Ik was jarenlang zo gek om wedstrijden helemaal terug te kijken als ik ze gemist hadRED ONS HENNIEGOD![]()
Gisteren viel ik ook half in slaap bij GAL-LAZ. Misschien dat het komt doordat er geen rechtstreeks commentaar is waardoor je alleen die commentator hoort brullen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu alleen doen als je in slaap moet vallen![]()
Of omdat de ene ploeg gewoon naar de klote gaat en de ander het wel best vindt met een uitgoalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren viel ik ook half in slaap bij GAL-LAZ. Misschien dat het komt doordat er geen rechtstreeks commentaar is waardoor je alleen die commentator hoort brullen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tong80 kijkt niet meer. En terecht.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Blijf me verbazen dat wij allemaal nog wekelijks kijken.![]()
Haha hij ziet in Gudelj zelfs een optie als verdediger
Drank de Boer
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik kan die hele de Boer niet meer volgen. Hij is zo inconsequent als de pest. Hij presteerde het vorige seizoenshelft vaak om acht verdedigers op te nemen in de wedstrijdselectie en nu zegt hij: "vijf verdedigers is in principe genoeg".![]()
Frank, wat ben je toch ook een mongool.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dit zal hem leren!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Frank, wat ben je toch ook een mongool.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 15:51:17John Heitinga kan bij #Ajax contract tot medio 2018 tekenen als specialistentrainer van verdedigers. Zie vi.nl reageer retweet
![]()
Spijker op de kop. En dan te bedenken dat de gebruikte aanval in de voorbije wedstrijden in mijn ogen in elk geval al zeker niet de sterkste is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:12 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik wil niet alles op Frank afschuiven, maar het is niet oké dat een trainer op 2/3 van de competitie nog niet weet wat z'n sterkste aanval is.![]()
Aanwijzing dat Gudelj naar de achterhoede schuift?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:39 schreef Tagliano het volgende:
Muric bij de selectie. JR vindt dit leuk![]()
Muric is geen middenvelder, dus dat lijkt mij bijzonder. Het zou eventueel kunnen dat Schöne dan naar het middenveld gaat, maar ik zou ervan uitgaan dat het Rhijn-Veltman-Viergever-Dijks wordtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:47 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Aanwijzing dat Gudelj naar de achterhoede schuift?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar dan zit er geen verdediger op de bank. Als er geen verdediger vanuit Jong/A1 bij wordt gehaald, maar Muric, dan kan dat er op wijzen dat iemand (Bazoer/Gudelj?) naar de achterhoede schuift. Ik zie de Boer geen 3-4-3 gaan spelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Muric is geen middenvelder, dus dat lijkt mij bijzonder. Het zou eventueel kunnen dat Schöne dan naar het middenveld gaat, maar ik zou ervan uitgaan dat het Rhijn-Veltman-Viergever-Dijks wordt![]()
Ik denk eerder dat dat de tweede optie zal zijn (dus als bijvoorbeeld Viergever wegvalt)quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:50 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Maar dan zit er geen verdediger op de bank. Als er geen verdediger vanuit Jong/A1 bij wordt gehaald, maar Muric, dan kan dat er op wijzen dat iemand (Bazoer/Gudelj?) naar de achterhoede schuift. Ik zie de Boer geen 3-4-3 gaan spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarom denk ik dat meteen terug aan zijn verdedigende actie tegen Idrissiquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:17 schreef Seam het volgende:
Haha hij ziet in Gudelj zelfs een optie als verdediger
Drank de Boer
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 17:35:39Eigen vermogen #Ajax nu 111,4 miljoen euro reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Prima nieuws. Zegt overigens niets over hoeveel geld er op de bank staatquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 17:35:39Eigen vermogen #Ajax nu 111,4 miljoen euro reageer retweet
Inderdaad. Het bedrijf mag er trots op zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima nieuws. Zegt overigens niets over hoeveel geld er op de bank staatRED ONS HENNIEGOD![]()
Hahaha echt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:39 schreef Tagliano het volgende:
Muric bij de selectie. JR vindt dit leuk
Ben benieuwd
Oh.![]()
Die 3-4-3 is ook wel geprobeerd dit seizoen, maar daar werd het spel nou niet bepaald flitsender van.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:50 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Maar dan zit er geen verdediger op de bank. Als er geen verdediger vanuit Jong/A1 bij wordt gehaald, maar Muric, dan kan dat er op wijzen dat iemand (Bazoer/Gudelj?) naar de achterhoede schuift. Ik zie de Boer geen 3-4-3 gaan spelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat heeft Frank weleens tegen 4-4-2 gespeeld, maar volgens hem komt Excelsior 4-3-3 spelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die 3-4-3 is ook wel geprobeerd dit seizoen, maar daar werd het spel nou niet bepaald flitsender van.![]()
Licht-geblesseerd geraakt bij Jong Ajax. Niet erbij tegen Excelsior.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk gaat Sinkgraven weer spelen.![]()
Feitelijk zou het ook niet eens uit moeten maken. Met bijvoorbeeld Bazoer heb je wel iemand in huis die prima in staat is om in beide linies te fungeren afhankelijk van de omstandigheden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat heeft Frank weleens tegen 4-4-2 gespeeld, maar volgens hem komt Excelsior 4-3-3 spelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Genotquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:46 schreef Tagliano het volgende:
De Jong, Nouri, Cerny en Zivkovic in de basis bij JongHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ajax verwacht voor tweede half jaar operationeel en nettoverlies, vooral omdat Ajax in EL speelt ipv CL.![]()
Het tweede halfjaar van het boekjaar (dus de tweede seizoenshelft)? Zou ik vreemd vinden, aangezien Ajax dan toch vaak de EL al snel uit wasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax verwacht voor tweede half jaar operationeel en nettoverlies, vooral omdat Ajax in EL speelt ipv CL.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jep, aangezien eerste halfjaar van het boekjaar winst opleverde en Ajax dit zegt:quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het tweede halfjaar van het boekjaar (dus de tweede seizoenshelft)? Zou ik vreemd vinden, aangezien Ajax dan toch vaak de EL al snel uit was
Ajax verwacht voor het gehele boekjaar 2015/2016 een operationeel en netto verlies.![]()
Tja, dat kan. Wie weet boeken ze de tv-gelden pas aan het eind van het jaar bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jep, aangezien eerste halfjaar van het boekjaar winst opleverde en Ajax dit zegt:
Ajax verwacht voor het gehele boekjaar 2015/2016 een operationeel en netto verlies.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet echt iets waarvan je zegt: ''Komt uit de lucht vallen''. Maar wel knap dat ze het met 10 man na het rood voor Owusu hebben volgehouden.quote:![]()
Ongeschiktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:28 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Licht-geblesseerd geraakt bij Jong Ajax. Niet erbij tegen Excelsior.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Irchandly Bazoer, broer en zaakwaarnemer, mag op bezoek komen bij Chelsea. Leuk allemaal, laat hem maar gewoon nog een jaar bij Ajax blijven![]()
![]()
CHELSEA PRAAT MET BAZOER
Zaakwaarnemer Ajax-parel gesignaleerd op trainingscomplex club Guus Hiddink
door Marcel van der Kraan & Mike Verweij
Ajax dient er rekening mee te houden dat het deze zomer al een opvolger moet hebben klaarstaan voor Riechedly Bazoer. Het grote talent van de Amsterdammers moet nog 20 jaar worden, maar na Manchester City, Barcelona en Napoli heeft ook Chelsea zich officieel gemeld voor de jonge Oranje-international.
Transfersom middenvelder kan weleens on-Nederlandse hoogte bereiken
De Londense topclub, waar Guus Hiddink op dit moment de technische leiding in handen heeft en adviseert richting het komende seizoen, probeert de jonge middenvelder ervan te overtuigen dat niet Nou Camp maar Stamford Bridge het volgende station in zijn loopbaan moet zijn.
Om die reden ontvingen de Engelsen gisteren op het reusachtige trainingscomplex in Cobham, ten zuiden van Londen, Irchandly Bazoer, zaakwaarnemer en broer van de Ajax-speler. De oudste Bazoer is de vertrouwensman van de inmiddels in heel Europa gewilde middenvelder en werd door bronnen bij de club van Roman Abramovich gesignaleerd toen hij in de middag binnenstapte.
Scouts van Chelsea zijn al diverse keren bij topduels van Ajax geweest en hebben technisch directeur Michael Emenalo aangegeven dat Bazoer op jonge leeftijd al veel in huis heeft en kan uitgroeien tot een topspeler. Dezelfde Emenalo, die het Nederlandse voetbal mede vanwege de relatie met Vitesse goed kent, is ervan op de hoogte dat de voorkeur van de speler bij een eventuele transfer nog altijd bij Barcelona ligt. Dat ondervonden Manchester City en Napoli eerder ook al. Ingewijden bij Chelsea zeggen dat Barça op dit moment 2-0 voor staat.
Met Hiddink als extra steun hoopt Emenalo het kamp Bazoer nu sportief en financieel zo’n mooi plaatje voor te schotelen, dat de speler zou kunnen overwegen toch een tussenstop in Londen te maken.
Door het vertrek van Ramires (voor een miljoenensalaris naar het Chinese Jiangsu Suning) ligt directe speeltijd op Stamford Bridge meer voor de hand dan in Nou Camp. De wens van Chelsea om Bazoer in de afgelopen transferperiode al over te nemen, was voor de speler en zijn begeleider onbespreekbaar, omdat de populaire Ajacied eerst kampioen wil worden in Nederland.
Eén van de zaken die het kamp Bazoer gisteren ongetwijfeld op tafel hebben gebracht, is de trainerssituatie bij Chelsea na de zomer. Zoals bekend is Hiddink slechts tot het einde van dit seizoen in dienst bij miljardair Abramovich. Daarna komt een nieuwe man, wiens naam nog niet bekend is.
Ronald Koeman is één van de kandidaten voor de vacature in Londen. De Nederlander is een man die toptalenten uit de eredivisie een kans durft te geven. Bij Southampton heeft hij de afgelopen twee seizoenen de ene na de andere speler uit Nederland weggehaald en daarmee presteert hij uitstekend. Komt Koeman, dan biedt dat grote mogelijkheden voor Bazoer.
Maar komt de Italiaan Massimiliano Allegri of Manuel Pellegrini dan bestaat het gevaar dat de voorkeur wordt gegeven aan gevestigde namen. Een plaats op de bank is dan het vooruitzicht en Bazoer wil niet dezelfde weg bewandelen als het gros van de jonge spelers bij Chelsea.
De Londense club heeft dit seizoen 28 spelers verhuurd aan clubs in Engeland en in andere Europese landen. Samen vertegenwoordigen al die verhuurde, jonge talenten een transferwaarde van 200 miljoen euro.
Chelsea heeft eerder toegegeven dat vijftig procent van de aankopen niet voor het eerste elftal maar voor de handel is. De club verdient al enkele jaren miljoenen aan de doorverkoop van spelers. In die situatie wil Bazoer niet belanden.
De aanzwellende belangstelling voor de man, die rustig blijft onder alle aandacht, zorgt ervoor dat Ajax handenwrijvend afwacht. Als de Europese topclubs tegen elkaar opbieden, kan de transfersom weleens on-Nederlandse hoogtes bereiken. Memphis Depay verhuisde afgelopen zomer voor bijna 32 miljoen euro naar Manchester United.
Bazoer ligt in Amsterdam tot juli 2020 vast. In 2012 nam Ajax de speler voor 75.000 euro – 12.500 euro per opleidingsjaar – over van PSV.
’Barcelona staat nu nog met 2-0 voor’![]()
Voor Bazoer moet je echt wel minimaal 40 miljoen kunnen vangen.
Zeker met de inflatie op de transfermarkt.Oh.![]()
Je weet wie er verantwoordelijk is voor het aankoopbeleid hè?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is toch niet het type daarvoor joh. Veel aanvallender.
Oh.![]()
Ik voorspel dat Van de Beek - Gudelj als blok op middenveld volgend jaar en dan nog een onbekende speler op 10 gezien het feit dat Klaassen ook guaranteed verkocht wordt. Geld gaat iig binnenstormen in zomerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet wie er verantwoordelijk is voor het aankoopbeleid hè?![]()
Nouriquote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Van de Beek - Gudelj als blok op middenveld volgend jaar en dan nog een onbekende speler op 10 gezien het feit dat Klaassen ook guaranteed verkocht wordt. Geld gaat iig binnenstormen in zomer
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: