SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
duurde te lang OP jagerquote:Op maandag 15 februari 2016 12:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bedankt man! was ik bezig maar dus nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Transferbeleid 2015/2016 staat nog niet in de OP.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Mad.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Te lang??? Wie is hier dan de OP jager?
Goede TT trouwens.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
doe mij ff feliciteren danquote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wat was vd hoorn weer matig he.... hij leek stappen te hebben gemaaktquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou weet je wat.. gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat was vd hoorn weer matig he.... hij leek stappen te hebben gemaakt![]()
![]()
eeeennnnn?quote:
Mag van mij. Niet balvast, weinig oog voor medespelers, geen goeie linker.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, gewoon normaal doen.
Milik kunnen we ook weg doen einde van dit seizoen.![]()
![]()
Dacht dat het om Christian Eriksen ging.quote:
Gister de winnende.
Geboren: 14 februari 1992 (24 jaar),'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
ook, leuke bijkomstigheidquote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef Abed het volgende:
[..]
Dacht dat het om Christian Eriksen ging.
Gister de winnende.
Geboren: 14 februari 1992 (24 jaar),FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alsnog gefeliciteerd dan ouwe reus, mooi dagje gehad?quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
ja, vrouwlief had surprise party geregeld. (zit midden in een verbouwing dus had zelf niks gepland)quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef Abed het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd dan ouwe reus, mooi dagje gehad?
vier het pas als het huisje klaar is(en beter weer is)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zet het kampioenschap nou maar uit je hoofdquote:Op maandag 15 februari 2016 13:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
PSv moet even punten gaan laten liggenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hou jij nou gewoon even je mond, wij moeten sowieso nog tegen PSV, nu al beginnen met: ''zet het KS uit je hoofd'' pfff lekkere SUPPORTer ben je dan!quote:Op maandag 15 februari 2016 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zet het kampioenschap nou maar uit je hoofd![]()
jij denk dat tegen psv Ajax het ineens wel kan?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hou jij nou gewoon even je mond, wij moeten sowieso nog tegen PSV, nu al beginnen met: ''zet het KS uit je hoofd'' pfff lekkere SUPPORTer ben je dan!
als je voor de wedstrijd tegen psv niet 6 punten los staat is het gedaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze zullen wel moeten, dat is de wedstrijd van het jaarquote:Op maandag 15 februari 2016 13:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij denk dat tegen psv Ajax het ineens wel kan?![]()
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten, dat is de wedstrijd van het jaarsterkte dan de 20e
Ik zie PSV met hun programma geen punt meer verspillen tot onze onderlinge ontmoeting.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
PSv moet even punten gaan laten liggen
Ik hoopte vurig dat we met een buffertje aan punten naar Eindhoven zouden gaan en het daarna, ongeacht het resultaat daar, wisten uit te zingen tot het einde.
Maar toen moesten we tegen Heracles en Roda.![]()
en we moeten nog tegen AZ, de rest zie ik ze wel winnen tot psv.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik zie PSV met hun programma geen punt meer verspillen tot onze onderlinge ontmoeting.
Ik hoopte vurig dat we met een buffertje aan punten naar Eindhoven zouden gaan en het daarna, ongeacht het resultaat daar, wisten uit te zingen tot het einde.
Maar toen moesten we tegen Heracles en Roda.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PSV gaat gewoon makkelijk kampioen worden. De beste 11 scheelt niet eens zoveel met Ajax maar in de breedte zijn ze gewoon een heel stuk verder. Die kneuzen achterin gaan ons in de aankomende wedstrijden nog wel punten kosten.Groot fan van User Wotte![]()
Ik weet het oprecht niet meer met dit team, zelfs Willem II-uit kijk ik niet meer op van een frustrerend gelijkspelletje oid.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en we moeten nog tegen AZ, de rest zie ik ze wel winnen tot psv.![]()
Ik zie ons uit wel winnen trouwens tegen PSV. Alleen zouden we dan wel een stuk of 8 punten achter staan.Groot fan van User Wotte![]()
Al staan we op 19 maart nog steeds 2 punten achter op PSV gaat Ajax kampioen worden denk ik.Groot fan van User Wotte![]()
zou wel in het rijtje van dit seizoen passen. Onder het mom er staan wanneer het niet meer nodig is.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie ons uit wel winnen trouwens tegen PSV. Alleen zouden we dan wel een stuk of 8 punten achter staan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PSV uit win je nooit.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie ons uit wel winnen trouwens tegen PSV. Alleen zouden we dan wel een stuk of 8 punten achter staan.
De enige wedstrijd waar PSV nog punten kan gaan verspelen is AZ uit, echter staat Ajax dan hoogstwaarschijnlijk al verder achter dat het niet meer uit maakt.![]()
Ik vind Ajax in de breedte eigenlijk beter minder slecht dan PSV. Hoe ziet de achterhoede er daar uit als drie spelers afhaken? Nog minder florissant hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:35 schreef Tjacka het volgende:
PSV gaat gewoon makkelijk kampioen worden. De beste 11 scheelt niet eens zoveel met Ajax maar in de breedte zijn ze gewoon een heel stuk verder. Die kneuzen achterin gaan ons in de aankomende wedstrijden nog wel punten kosten.![]()
3 dagen na de pot van Atletico zouden ze wel punten gaan verspelen. Hebben wij even mazzel dat wij dat zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV uit win je nooit.
De enige wedstrijd waar PSV nog punten kan gaan verspelen is AZ uit, echter staat Ajax dan hoogstwaarschijnlijk al verder achter dat het niet meer uit maakt.Minimaal een gelijkspel halen we daar wel, maar inderdaad tegen die tijd zijn we toch al uit de race voor het kampioenschap.
Groot fan van User Wotte![]()
4 inmiddels (hoorn), vind eigenlijk als de boer tegen excelsior met Dijks Veltman Rhijn gaat spelen er eigenlijk geen man overboord is.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind Ajax in de breedte eigenlijk beter minder slecht dan PSV. Hoe ziet de achterhoede er daar uit als drie spelers afhaken? Nog minder florissant hoor.
Zelfs Dijks Viergever Veltman Rhijn moet tegen excelsior gewoon makkelijk gaan, zolang je maar minstens 2 keer scoort.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is wel waar natuurlijk. Maar het middenveld en de voorhoede is bij PSV wel een klasse beter hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind Ajax in de breedte eigenlijk beter minder slecht dan PSV. Hoe ziet de achterhoede er daar uit als drie spelers afhaken? Nog minder florissant hoor.Groot fan van User Wotte![]()
zijn constanter vooralquote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is wel waar natuurlijk. Maar het middenveld en de voorhoede is bij PSV wel een klasse beter hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tegen Ajax komen er altijd extra krachten los, ook na zo'n wedstrijd. Als PSV dan AZ of Utrecht uit zou hebben gehad zie ik ze eerder punten verspelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
3 dagen na de pot van Atletico zouden ze wel punten gaan verspelen. Hebben wij even mazzel dat wij dat zijn.Minimaal een gelijkspel halen we daar wel, maar inderdaad tegen die tijd zijn we toch al uit de race voor het kampioenschap.
![]()
Ajax heeft meer kans tegen PSV uit dan thuis. Uit is daar gewoon een stuk meer ruimte. Kansloos zijn we zeker niet, we halen gewoon minimaal een gelijkspel.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tegen Ajax komen er altijd extra krachten los, ook na zo'n wedstrijd. Als PSV dan AZ of Utrecht uit zou hebben gehad zie ik ze eerder punten verspelen.Groot fan van User Wotte![]()
inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat gewoon een kwaliteit is natuurlijk.
maar als de spelers van Ajax ook constanter zouden zijn is het verschil niet zo groot meerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarom zijn wij tegen PSV zeker niet kansloos.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
inderdaad.
maar als de spelers van Ajax ook constanter zouden zijn is het verschil niet zo groot meerGroot fan van User Wotte![]()
Kansloos ben je niet. Maar ik verwacht er niks van, kan het alleen maar meevallenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom zijn wij tegen PSV zeker niet kansloos.
Als ze alles winnen tot psv ben ik al lang blijFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kansloos? Nee. Gaat het heel moeilijk worden? Ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom zijn wij tegen PSV zeker niet kansloos.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
PSV won in de ArenA na een uitwedstrijd tegen CSKA.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
3 dagen na de pot van Atletico zouden ze wel punten gaan verspelen. Hebben wij even mazzel dat wij dat zijn.Minimaal een gelijkspel halen we daar wel, maar inderdaad tegen die tijd zijn we toch al uit de race voor het kampioenschap.
![]()
![]()
Uit heeft Ajax meer kans.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV won in de ArenA na een uitwedstrijd tegen CSKA.Groot fan van User Wotte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: