zou wel in het rijtje van dit seizoen passen. Onder het mom er staan wanneer het niet meer nodig is.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie ons uit wel winnen trouwens tegen PSV. Alleen zouden we dan wel een stuk of 8 punten achter staan.
PSV uit win je nooit.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie ons uit wel winnen trouwens tegen PSV. Alleen zouden we dan wel een stuk of 8 punten achter staan.
Ik vind Ajax in de breedte eigenlijk beter minder slecht dan PSV. Hoe ziet de achterhoede er daar uit als drie spelers afhaken? Nog minder florissant hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:35 schreef Tjacka het volgende:
PSV gaat gewoon makkelijk kampioen worden. De beste 11 scheelt niet eens zoveel met Ajax maar in de breedte zijn ze gewoon een heel stuk verder. Die kneuzen achterin gaan ons in de aankomende wedstrijden nog wel punten kosten.
3 dagen na de pot van Atletico zouden ze wel punten gaan verspelen. Hebben wij even mazzel dat wij dat zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV uit win je nooit.
De enige wedstrijd waar PSV nog punten kan gaan verspelen is AZ uit, echter staat Ajax dan hoogstwaarschijnlijk al verder achter dat het niet meer uit maakt.
4 inmiddels (hoorn), vind eigenlijk als de boer tegen excelsior met Dijks Veltman Rhijn gaat spelen er eigenlijk geen man overboord is.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind Ajax in de breedte eigenlijk beter minder slecht dan PSV. Hoe ziet de achterhoede er daar uit als drie spelers afhaken? Nog minder florissant hoor.
Dat is wel waar natuurlijk. Maar het middenveld en de voorhoede is bij PSV wel een klasse beter hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind Ajax in de breedte eigenlijk beter minder slecht dan PSV. Hoe ziet de achterhoede er daar uit als drie spelers afhaken? Nog minder florissant hoor.
zijn constanter vooralquote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is wel waar natuurlijk. Maar het middenveld en de voorhoede is bij PSV wel een klasse beter hoor.
Tegen Ajax komen er altijd extra krachten los, ook na zo'n wedstrijd. Als PSV dan AZ of Utrecht uit zou hebben gehad zie ik ze eerder punten verspelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
3 dagen na de pot van Atletico zouden ze wel punten gaan verspelen. Hebben wij even mazzel dat wij dat zijn.Minimaal een gelijkspel halen we daar wel, maar inderdaad tegen die tijd zijn we toch al uit de race voor het kampioenschap.
Ajax heeft meer kans tegen PSV uit dan thuis. Uit is daar gewoon een stuk meer ruimte. Kansloos zijn we zeker niet, we halen gewoon minimaal een gelijkspel.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tegen Ajax komen er altijd extra krachten los, ook na zo'n wedstrijd. Als PSV dan AZ of Utrecht uit zou hebben gehad zie ik ze eerder punten verspelen.
inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat gewoon een kwaliteit is natuurlijk.
Daarom zijn wij tegen PSV zeker niet kansloos.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
inderdaad.
maar als de spelers van Ajax ook constanter zouden zijn is het verschil niet zo groot meer
Kansloos ben je niet. Maar ik verwacht er niks van, kan het alleen maar meevallenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom zijn wij tegen PSV zeker niet kansloos.
Kansloos? Nee. Gaat het heel moeilijk worden? Ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarom zijn wij tegen PSV zeker niet kansloos.
PSV won in de ArenA na een uitwedstrijd tegen CSKA.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
3 dagen na de pot van Atletico zouden ze wel punten gaan verspelen. Hebben wij even mazzel dat wij dat zijn.Minimaal een gelijkspel halen we daar wel, maar inderdaad tegen die tijd zijn we toch al uit de race voor het kampioenschap.
Uit heeft Ajax meer kans.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV won in de ArenA na een uitwedstrijd tegen CSKA.
Ik zie en hoop van wel (dat ze punten verspillen onderweg),moet haast wel want PSV hun zwakte is altijd dat ze juist tegen hele kleine clubs waar je automatisch denkt te zullen winnen altijd een moment van verslapping hebben. En meestal is het thuis.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zie PSV met hun programma geen punt meer verspillen tot onze onderlinge ontmoeting.
.
Jammer dat het uit is, en een eventuele kwartfinale ook. Halve finales en finale worden in Zwitserland gespeeld. Zo zie je ze in Amsterdam dus sowieso niet meer in actie.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:53 schreef Tjacka het volgende:
Onder de 19 mag gaan spelen tegen Lyon.
Ah dat wist ik niet. Ik zie die gastjes wel winnen tegen Lyon. Zijn tactisch en technisch vaak een stuk minder.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:31 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jammer dat het uit is, en een eventuele kwartfinale ook. Halve finales en finale worden in Zwitserland gespeeld. Zo zie je ze in Amsterdam dus sowieso niet meer in actie.
Dan ga ik maar naar Anderlecht kijken. Eerst in Brussel tegen Zagreb en daarna mogelijk Barcelona.
Lyon moeten ze zeker kunnen hebben, daarna mogelijk naar Chelsea, de titelhouder. En om helemaal op de zaken vooruit te lopen: in de halve finale de winnaar van Anderlecht - Barcelona? Lekker pittig programma. Ik hoop dat ze het redden.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Ik zie die gastjes wel winnen tegen Lyon. Zijn tactisch en technisch vaak een stuk minder.
Donny en zijn vrienden gaan we niet in Frankrijk zien denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:16 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Lyon moeten ze zeker kunnen hebben, daarna mogelijk naar Chelsea, de titelhouder. En om helemaal op de zaken vooruit te lopen: in de halve finale de winnaar van Anderlecht - Barcelona? Lekker pittig programma. Ik hoop dat ze het redden.
Het is pas zorgwekkend als het geen nieuws meer is...quote:Op maandag 15 februari 2016 15:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ze staan bovenaan!
[ afbeelding ]
om de kromme na te praten, krijg helemaal niet het idee dat het zo erg leeft binnen de club.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is pas zorgwekkend als het geen nieuws meer is...![]()
#beetjedoodvanbinnen
Het zijn uiteindelijk passanten. In het (voor hun) ergste geval gaan ze weg met een oprotpremie en starten ze weer vrolijk opnieuw in een andere organisatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
om de kromme na te praten, krijg helemaal niet het idee dat het zo erg leeft binnen de club.
je zou verwachten dat het na pec echt crisis zou zijn
Dit is het Ajax topic hé? Kap toch eens met dit soort matig gelul over andere clubs. Laten we eerst zelf zorgen dat we een reeks degelijke wedstrijden ballen voordat we weer om anderen durven te lachen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ze staan bovenaan!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |