Ik zie en hoop van wel (dat ze punten verspillen onderweg),moet haast wel want PSV hun zwakte is altijd dat ze juist tegen hele kleine clubs waar je automatisch denkt te zullen winnen altijd een moment van verslapping hebben. En meestal is het thuis.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:30 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zie PSV met hun programma geen punt meer verspillen tot onze onderlinge ontmoeting.
.
Jammer dat het uit is, en een eventuele kwartfinale ook. Halve finales en finale worden in Zwitserland gespeeld. Zo zie je ze in Amsterdam dus sowieso niet meer in actie.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:53 schreef Tjacka het volgende:
Onder de 19 mag gaan spelen tegen Lyon.
Ah dat wist ik niet. Ik zie die gastjes wel winnen tegen Lyon. Zijn tactisch en technisch vaak een stuk minder.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:31 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jammer dat het uit is, en een eventuele kwartfinale ook. Halve finales en finale worden in Zwitserland gespeeld. Zo zie je ze in Amsterdam dus sowieso niet meer in actie.
Dan ga ik maar naar Anderlecht kijken. Eerst in Brussel tegen Zagreb en daarna mogelijk Barcelona.
Lyon moeten ze zeker kunnen hebben, daarna mogelijk naar Chelsea, de titelhouder. En om helemaal op de zaken vooruit te lopen: in de halve finale de winnaar van Anderlecht - Barcelona? Lekker pittig programma. Ik hoop dat ze het redden.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Ik zie die gastjes wel winnen tegen Lyon. Zijn tactisch en technisch vaak een stuk minder.
Donny en zijn vrienden gaan we niet in Frankrijk zien denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:16 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Lyon moeten ze zeker kunnen hebben, daarna mogelijk naar Chelsea, de titelhouder. En om helemaal op de zaken vooruit te lopen: in de halve finale de winnaar van Anderlecht - Barcelona? Lekker pittig programma. Ik hoop dat ze het redden.
Het is pas zorgwekkend als het geen nieuws meer is...quote:Op maandag 15 februari 2016 15:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ze staan bovenaan!
[ afbeelding ]
om de kromme na te praten, krijg helemaal niet het idee dat het zo erg leeft binnen de club.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is pas zorgwekkend als het geen nieuws meer is...![]()
#beetjedoodvanbinnen
Het zijn uiteindelijk passanten. In het (voor hun) ergste geval gaan ze weg met een oprotpremie en starten ze weer vrolijk opnieuw in een andere organisatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
om de kromme na te praten, krijg helemaal niet het idee dat het zo erg leeft binnen de club.
je zou verwachten dat het na pec echt crisis zou zijn
Dit is het Ajax topic hé? Kap toch eens met dit soort matig gelul over andere clubs. Laten we eerst zelf zorgen dat we een reeks degelijke wedstrijden ballen voordat we weer om anderen durven te lachen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ze staan bovenaan!
[ afbeelding ]
Als hij maar geen chauffeur gaat worden...quote:Op maandag 15 februari 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
kluivert-aast-op-baan-als-clubtrainer
insert barney gifquote:Op maandag 15 februari 2016 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als hij maar geen chauffeur gaat worden...
Wordt tijd dat hij een kans krijgt in Nederland. Net als Seedorf trouwens.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
kluivert-aast-op-baan-als-clubtrainer
Ik zou Seedorf best als vervanger voor Frank willen zien, heeft bij mij erg veel krediet. Zie veel in hem als toekomstig trainer/coach.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wordt tijd dat hij een kans krijgt in Nederland. Net als Seedorf trouwens.
Seedorf? Nee lijkt me niet, hij luisterde zelf al nooit naar z'n trainer, ik zou hem wel in de plaats van v/d Sar willen zienquote:Op maandag 15 februari 2016 16:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zou Seedorf best als vervanger voor Frank willen zien, heeft bij mij erg veel krediet. Zie veel in hem als toekomstig trainer/coach.
Kluivert... minder, heb het idee dat die het niet kan overbrengen. Kan er naast zitten natuurlijk.
Over Kluivert zijn ze toch overal waar hij assistent is geweest erg tevreden. Spelers en staff zijn louter vol lof.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zou Seedorf best als vervanger voor Frank willen zien, heeft bij mij erg veel krediet. Zie veel in hem als toekomstig trainer/coach.
Kluivert... minder, heb het idee dat die het niet kan overbrengen. Kan er naast zitten natuurlijk.
dat is wel waar. we gaan het mee makenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Over Kluivert zijn ze toch overal waar hij assistent is geweest erg tevreden. Spelers en staff zijn louter vol lof.
En hoewel hij niet heel slim overkomt, zegt hij over voetbal meestal wel hele zinnige dingen.
Idd. Uit tegen PSV is een heerlijke pot. Lekker in het hol van de leeuw, al die haat en vanuit een compacte organisatie lekker in de omschakeling voetballen, net als vorig jaarquote:
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:43 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Idd. Uit tegen PSV is een heerlijke pot. Lekker in het hol van de leeuw, al die haat en vanuit een compacte organisatie lekker in de omschakeling voetballen, net als vorig jaar
Loop niet zo te miepen man, of ben je ongesteld?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is het Ajax topic hé? Kap toch eens met dit soort matig gelul over andere clubs. Laten we eerst zelf zorgen dat we een reeks degelijke wedstrijden ballen voordat we weer om anderen durven te lachen.
Als we 'm gewoon winnen en voor de rest geen gekke dingen doen worden we gewoon onterecht kampioen.quote:
Nee, ik word een beetje moe van het 'niveau' van bv. jou en mokkiemok. Echt van die 11-jarige humor om hier in het Ajax topic een beetje te gaan zitten giechelen om hoe het er nu in Rotterdam aan toegaat. Echt, schoolpleinhumor. Ga lekker in het Feyenoord topic ouwehoeren als je het zo graag hebt over hun huidige situatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Loop niet zo te miepen man, of ben je ongesteld?
Ach een beetje fokken over en weer hoort erbij, zeker op de wedstrijddag. Daarna mag het minder maar ach gewoon negeren en doorscrollen/lezenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje moe van het 'niveau' van bv. jou en mokkiemok. Echt van die 11-jarige humor om hier in het Ajax topic een beetje te gaan zitten giechelen om hoe het er nu in Rotterdam aan toegaat. Echt, schoolpleinhumor. Ga lekker in het Feyenoord topic ouwehoeren als je het zo graag hebt over hun huidige situatie.
Eigenlijk een beetje op zijn PSV's dus...quote:Op maandag 15 februari 2016 16:43 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Idd. Uit tegen PSV is een heerlijke pot. Lekker in het hol van de leeuw, al die haat en vanuit een compacte organisatie lekker in de omschakeling voetballen, net als vorig jaar
En terecht. Doe mij die Hendriks maar wat meer in de hoofdmacht. Speelde goed toen tegen Vitesse uitquote:Op maandag 15 februari 2016 18:58 schreef Tagliano het volgende:
Zivkovic weer eens op de banktwitter:
Goed middenveld.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:58 schreef Tagliano het volgende:
Zivkovic weer eens op de banktwitter:
Die is ernstig beperktquote:Op maandag 15 februari 2016 19:13 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En terecht. Doe mij die Hendriks maar wat meer in de hoofdmacht. Speelde goed toen tegen Vitesse uit
Balt dit seizoen wel wat beter imo, maar om Sunrise voor te zijn zal ik alvast zeggen dat het vooralsnog geen wereldtalent lijktquote:Op maandag 15 februari 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed middenveld.
Die Muric gaat niks meer worden lijkt mij.
Hij is toch ook alweer 20? En nog niet eens gedebuteerd zoals wel bijvoorbeeld Cerny.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Balt dit seizoen wel wat beter imo, maar om Sunrise voor te zijn zal ik alvast zeggen dat het vooralsnog geen wereldtalent lijkt
Dat is een optie, laten we hopen dat het beter dan dat wordtquote:Op maandag 15 februari 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is toch ook alweer 20? En nog niet eens gedebuteerd zoals wel bijvoorbeeld Cerny.
Zie wel in dat Muric volgend seizoen wordt verhuurd, en daarna afgeserveerd net zoals die Dejan Meleg.
Dat hoop ik ook, want we kunnen wel wat goede vleugelspelers gebruiken.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is een optie, laten we hopen dat het beter dan dat wordt
'We' is het Nederlandse volk?quote:Op maandag 15 februari 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, want we kunnen wel wat goede vleugelspelers gebruiken.
Nee, 'we' zijn de aanhangers van Ajax.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
'We' is het Nederlandse volk?
Ah oké, ik hoop in ieder geval met je mee (dat er nieuwe vleugelspelers doorbreken) als je het goed vindt.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, 'we' zijn de aanhangers van Ajax.
Het Nederlands Elftal boeit mij niet zoveel.
Sowieso goede nieuwe vleugelspelers zijn niks mis mee, net als creatieve middenvelders.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah oké, ik hoop in ieder geval met je mee (dat er nieuwe vleugelspelers doorbreken) als je het goed vindt.
Absoluut waar. Ben bang dat we het met dit soort spelers moeten doen de komende jaren:quote:Op maandag 15 februari 2016 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso goede nieuwe vleugelspelers zijn niks mis mee, net als creatieve middenvelders.
Die maken het spelletje in zijn algemeenheid toch leuker om te bekijken
En bijna een genotsgoal van Muricquote:Op maandag 15 februari 2016 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso goede nieuwe vleugelspelers zijn niks mis mee, net als creatieve middenvelders.
Die maken het spelletje in zijn algemeenheid toch leuker om te bekijken
Is het op FOX?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En bijna een genotsgoal van Muric![]()
Nee. Hoewel Ajax dat seizoen er veruit het meeste recht op had werd Twente kampioen. Dus je faalt voor de zoveelste keer. Stop er gewoon mee zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hej, matchfixing in een seizoen waarin Ajax kampioen is geworden. Wat onverwacht.
Ik zie Richard Witschge.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Absoluut waar. Ben bang dat we het met dit soort spelers moeten doen de komende jaren:
[ afbeelding ]
Lekker de samenvatting ergens midden in de nacht op SBS kijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat bijna niet helemaal is. Nu kan ik het natuurlijk nergens terug zien.
SBSquote:Op maandag 15 februari 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker de samenvatting ergens midden in de nacht op SBS kijken
http://firstrowne.eu/watc(...)go-ahead-eagles.htmlquote:Op maandag 15 februari 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat bijna niet helemaal is. Nu kan ik het natuurlijk nergens terug zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |