Wat moet je anders met al dat geld?quote:Op maandag 15 februari 2016 03:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hej, matchfixing in een seizoen waarin Ajax kampioen is geworden. Wat onverwacht.
Dat wordt lastig genoeg zonder VdH als stormramquote:
Sanogo hurenquote:Op maandag 15 februari 2016 06:30 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wat moet je anders met al dat geld?
opgegeven heb ik het ook nog niet maar mijn hoop is toch wel een stuk minder dan voor de winterstop, Ajax deed het gewoon goed tegen de kleintjes en dan kan je je een misstap tegen PSV veroorloven.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:03 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ajax voetbalt nooit tegen een muur?
Hoe dan ook, ik vond het de eerste 45 minuten vandaag niet om aan te gluren. Daar zijn de meeste PSV-ers het niet mee eens, dat snap ik.
Wel vind ik PSV stabieler en volwassener ogen dan Ajax, zeker sinds de winterstop, maar we hebben het over dezelfde ploeg die thuis niet van Roda en Excelsior wist te winnen. Waarom zou dat elftal geen punten kunnen laten liggen bij een AZ of Groningen?
Verder snap ik de negativiteit wel over het spel van Ajax, maar kampioen is gewoon nog mogelijk. Ja, PSV is beter, maar heeft gewoon nog een lastig programma. We doen hier soms net alsof we in een titelrace verwikkeld zijn met Barcelona. Die gasten staan potdomme net twee weken bovenaan. Met een punt voorsprong. Omdat wij het verneukten in Kerkrade.
Ik geloof er nog in. Wordt niet makkelijk, maar verslagen zijn we nog niet.
Ajax zou toch makkelijk kampioen worden? Daarnaast heeft Ajax verreweg de hoogste begroting. Schande als Ajax geen kampioen wordt.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:29 schreef Brammess het volgende:
Als PSV niet kampioen wordt is dat een oprechte schande van hun kant.
ja!!!!quote:Op maandag 15 februari 2016 07:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ajax zou toch makkelijk kampioen worden? Daarnaast heeft Ajax verreweg de hoogste begroting. Schande als Ajax geen kampioen wordt.
Makkelijk? Ik denk niet dat iemand dat verwacht heeft, maar verder ben ik het wel met je eens, had je maar beter in moeten kopen.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ajax zou toch makkelijk kampioen worden? Daarnaast heeft Ajax verreweg de hoogste begroting. Schande als Ajax geen kampioen wordt.
Dit was het jaar van Feyenoord.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee joh, de begrotingen van PSV en Ajax zijn nagenoeg evenhoog. Wel een groot verschil met de rest, dus als je als PSV of Ajax niet in de top twee eindigt moet je je kapot schamen. Maar dat is Ajax al een tijdje niet meer overkomen.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja!!! Begroting van PSV is immers maar 3 miljoen minder dan de begroting van Ajax. Ter vergelijking : Daar kan je ongeveer een Kazim voor kopen.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Laten we er ook nog eens bijhalen hoeveel euro's iedere club op de rekening heeft staan dus buiten de begroting om. Geld wat direct geïnvesteerd kan worden in spelers.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja!!! Begroting van PSV is immers maar 3 miljoen minder dan de begroting van Ajax. Ter vergelijking : Daar kan je ongeveer een Kazim voor kopen.
Feyenoord presteert trouwens wél naar vermogen met hun plekje rond de zesde stek, toch? 1,38 miljoen per punt.
Dan is Ajax inderdaad veel slechter bezig met hun 1,18 miljoen euro per punt.
Voor de volledigheid overigens, PSV steekt 1,11 miljoen euro in een punt en FC Twente 1,44 miljoen euro.
Het is dat Twente puntenaftrek heeft gehad anders deden zelfs zij het beter dan Feyenoord![]()
Een cijfer dat bij Ajax overigens redelijk rap daalt. Bij Feyenoord al een wedstrijd of zeven gelijk ligt.
Conclusie : Zeer matige troll-opmerking.
AZ werd dat seizoen kampioen. Leuke poging.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hej, matchfixing in een seizoen waarin Ajax kampioen is geworden. Wat onverwacht.
Jawel hoor. Voor de winterstop zag je op Facebook al evenementen van het kampioenschap van Ajax in april 2016 voorbij komen.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Makkelijk? Ik denk niet dat iemand dat verwacht heeft, maar verder ben ik het wel met je eens, had je maar beter in moeten kopen.
Uiteindelijk geef je op deze manier je grootste concurrent weer 20 miljoen omdat je zelf te beroerd bent om er 10 goed uit te geven.
quote:Op maandag 15 februari 2016 08:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jawel hoor. Voor de winterstop zag je op Facebook al evenementen van het kampioenschap van Ajax in april 2016 voorbij komen.
MAAR MAAR MAARquote:Op maandag 15 februari 2016 08:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Laten we er ook nog eens bijhalen hoeveel euro's iedere club op de rekening heeft staan dus buiten de begroting om. Geld wat direct geïnvesteerd kan worden in spelers.
Kom op man, dat sort evenementen zie je over Feyenoord ergens in augustus al. Al zijn ze meestal in oktober alweer opgedoekt.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jawel hoor. Voor de winterstop zag je op Facebook al evenementen van het kampioenschap van Ajax in april 2016 voorbij komen.
Facebook bestond nog niet toen Feyenoord voor het laatst bovenaan heeft gestaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom op man, dat sort evenementen zie je over Feyenoord ergens in augustus al. Al zijn ze meestal in oktober alweer opgedoekt.
Sowieso, je mening vormen op basis van een Facebook-evenementje. Zo leeg is zelfs jouw bestaan niet, toch?![]()
quote:Op maandag 15 februari 2016 08:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Facebook bestond nog niet toen Feyenoord voor het laatst bovenaan heeft gestaan.
Dus gelul.
Nee hoor. Twente had juist helemaal geen geld. Die hebben van geleend geld spelers gekocht. Dat is wat anders dan dat je 100 miljoen op de bank hebt staan.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:20 schreef Dven het volgende:
[..]
MAAR MAAR MAAREerst ging het je enkel om de begroting
![]()
![]()
Nu telt het ineens ook wat iemand op z'n bankrekening heeft staan
We hebben gezien wat dat Feyenoord en Twente opgeleverd heeft hé, al die fantastische investeringen van geld dat 'geïnvesteerd' werd.
Beide bijkans bankroet
Conclusie twee : Nog matiger poging.
Het internet bestond nog amper. Maar dat weerhoudt Rotterdammers niet om evenementen aan te maken hoor. Sterker nog, er gaan al ruim 3.000 mensen naar het kampioensfeestje van Feyenoord dit jaarquote:Op maandag 15 februari 2016 08:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Facebook bestond nog niet toen Feyenoord voor het laatst bovenaan heeft gestaan.
Dus gelul.
Ja maar een investering is een investering toch? Of dat verschillentje in rente, wat het voor de uitgever uiteindelijk uitmaakt, is zo van belang?quote:Op maandag 15 februari 2016 08:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee hoor. Twente had juist helemaal geen geld. Die hebben van geleend geld spelers gekocht. Dat is wat anders dan dat je 100 miljoen op de bank hebt staan.
Heerlijk om altijd dit soort posts te lezen. Dit geeft jullie zwaktes aan.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:29 schreef Dven het volgende:
Goed, ik zal Sunny geen aandacht meer geven. Hij heeft zichzelf in het afgelopen kwartier al genoeg voor lul gezet.
Gooi jezelf weg.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus gelul.
Van Beek in Oranje!quote:Op maandag 15 februari 2016 08:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heerlijk om altijd dit soort posts te lezen. Dit geeft jullie zwaktes aan.
Ik geniet ervan
4-0, 4x Younes.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het over nuttige dingen hebben.
Excelsior thuis.
Het worden wel saaie pokerspelletjes op deze manier.quote:
Viergever op rechts lijkt me stugquote:Op maandag 15 februari 2016 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
Dus, hoe ziet de verdediging er tegen excelsior uit? 3 verdedigers met Viergever als enige centraal, of Viergever op rechts?
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)or-verdediging.dhtml
Gaat hij dat nu wel doen?
mij ook, maar als enige centraal zie ik niet goed gaan.quote:
Ik zou zeggen: speel gewoon 3-4-3 met ruit en zorg ervoor dat Bazoer in verdedigend opzicht als vierde man in de verdediging speelt zodat Veltman naar rechts kan.quote:
maar Veltman is rechtsbenig en Viergever nietquote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mij ook, maar als enige centraal zie ik niet goed gaan.
veltman op rechts was ook raar op voorhand.
Lartey-Sanniezquote:Op maandag 15 februari 2016 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
wie hebben we in de jeugd op rechts?
dan kan veltman gewoon centraal
deze post is opgeslagen voor later gebruik.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:29 schreef Ramboetan het volgende:
Thuis tegen excelsior kan je wel aan met Dijks - Viergever - Veltman hoop ik. En anders zet je lekker van Rhijn daar rechts van. Die gaat niet opeens twee eigen doelpunten maken.
Als dat wel zo is, koop ik volgend jaar een seizoenskaart voor Fortuna Sittard.
Ik doe het.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
deze post is opgeslagen voor later gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |